کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

چند پاره (۳)

1. آخر الیاس هم شد اسم پسر؟! نه میشود الی صدایش کرد نه یاسی! به نظرتان الیاس نباید اسم دختر بود؟! آن وقت شما الیاس را که هر بخشش اسم یک دختر است، ول کرده اید؛ چسبیده اید به این که شارمین پسر است؟ 


2. به مهدی میگویم: «خاله چرا نمیری با کیان بازی کنی؟» با حالت استیصال جواب میدهد: «خاله از بس سوال میپرسه مخم ترکید.» کیان فورا با خنده میگوید: «من انقد سوال میپرسم همه دوستام مخاشون میترکه؛ بابامم که دعوام میکنه» :) بهش گفتم از این به بعد همه سوالهایش را بیاید از من بپرسد. کم کم دیگر دارد مخم میترکد!!! :)


۳. رفیق جان تلفنش را جواب نمیدهد. کمی بعد تماس میگیرد. رد تماس میزنم و خودم زنگ میزنم. جواب میدهد و میگوید: "پس چرا قطع میکنی؟" میگویم: " میخواستم خودم زنگ بزنم؛ بالاخره من دکترم! تو معلمی؛ گناه داری!" به عادت معمول، کمی این شوخی را ادامه میدهیم و بعد همین که میخواهم چیزی را بگویم که به خاطرش زنگ زده ام، شارژ تلفنم تمام میشود و رفیق جان زنگ میزند! آبروی هر چه دکتر است میرود! 😂🤦‍♀️


۴. حال امروزم؛ بدون شرح.

پشمآلِ پشمآلو
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۸:۳۹

حال امروزم ـو میتونم ببینم ولی پایین متن دوتا مربعه فک کردم اونا عکسایین ک لود نمیشن:دی

پاسخ :

اهان... دیدم عکس رو نمیاره لینکش رو گذاشتم
جویا
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۶:۳۹

وای اگه میشه دختر منم بیاد سوالاش را ازتون بپرسه من مغزم سوخته دیگه :\

حال امروزتون را خریدارم :D

پاسخ :

ولی تهش بامزه س! 😄 مطمئنم دلت برای سوالهاش و سوختگی مغزت تنگ میشه 😂
بنده خدا
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۵:۳۰

علی الحساب حرفی ندارم ...

 

ولی برای حفظ آبروی دکترها بسته مکالمه بگیرید که اتفاقا خیلی هم به صرفه ست 

مثلا 15000 تومن 12ونیم ساعت مکالمه !

پاسخ :

من چون خیلی دکترم اصلا به شارژ فکر نمیکنم ولی شارژ همه ش به من فکر میکنه! :)

مرسی از پیشنهادتون.
معلوم الحال
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۴:۵۴

باباجان ما شار رو توی فیزیک داشتیم. با اون سه تا نقطه ش هیچ ربطی به سارا نداره اصلا :|

پاسخ :

من اصلا فیزیک دوست نیستم. از اون فیزیک عمومی که سال اول دبیرستان پاس کردم یه کلمه م یادم نمونده، با این که نمره م خوب شده بود :)

البته الان سرچ کردم ببینم چیه و با یه پدیده ای به اسم «شوی شار» مواجه شدم که خانمه ولی سعی میکنه مردونه باشه! :/
معلوم الحال
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۲:۴۴

1. انصافا شارمین پسر نیست؟ هم شارش پسرونه ست هم مینش! شارمیتا دخترونه ست. اسمتون رو بکنید شارمیتا امیریان د:

3. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

پاسخ :

۱. شار که آدم رو یاد سارا میندازه مین هم یاد مینا! بازم دخترونه شد 😂
شارمیتا مث آرمیتاست. دوسش ندارم.
۳. 😂
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۲:۲۴

به خاطر این چالش ذهنی که مفتی گیرت میادD:

پاسخ :

اهان 😂
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۰:۰۲

سوال‌های این آقاکیان قشنگ میشه چالش ذهن:-)) تبریک میگمD:

پاسخ :

بله :)
چیو تبریک میگی؟ :)
نیــ روانا
۲۲ شهریور ۹۹ , ۰۸:۵۶

سلام شارمین جان

1. وژدانا تصوراتم درباره اسم الیاس رو ریختی به هم

چون از نظرم یک اسم کاملا مردونه و تا حدودی حتی بی کلاس بود ولی با این دو تا مخففی که تو ازش درآوردی دیدم چه اسم باحالی بوده و من غافل بوده ام

یک نکته: کلا اسامی فارسی به خودی خود مشمول جنسیت نمیشن و این گذر زمان و رواج اون اسم بین دختر یا پسرهاست که باعث میشه در نهایت به عنوان اسم دختر یا پسر تلقی بشن

2. ما اینجا یک عدد گونش داریم با سه تا دختر (سه قلو) ی فیلم یک دقیقه ای گذاشته بود یکی از دخترا فکر کنم در عرض یک دقیقه بیشتر از ده تا سوال از باباش پرسید: چرا؟ چیه؟ و ...

3. مرسی که آبرو برامون نزاشتی :))

4. انشاءالله حال همه مون خوب شه :)

 

در مورد پست قبلی:

آفرین و دمت گرم که حواست به همچین نکته مهم ولی ظریفی بوده

رفتم جلد کتاب هات رو دیدم و کلی حال کردم

فقط حواست باشه که زیادی شلوغن :دی

پاسخ :

سلام عزیز دلم.
۱. 😂 
+ ولی من ترجیح میدم تفکیک جنسیتی رو در مورد اسامی داشته باشم‌ هر چند به نظرم شارمین ذاتا اسم دختره 😉

۲. گونش؟!
منم باید جمعه این هفته یه فیلم از خودم و کیان بگیرم واقعا 😄 تازه کیان اصلا از اون بچه ها نیس که سوال بپرسه و به جواب اهمیت نده. خوب گوش میده و از جواب هم سوال درمیاره یا یهو وسط بازی بدو بدو میاد میگه شارمین مگه نگفتی فلان چیز اینجوریه و حجت رو بر بقیه بچه ها تموم میکنه! یا مثلا هفته پیش از من پرسیده چی اونقدر محکمه که موزاییکها رو بشکنه، گفته م تبر! این هفته تو کتاب داستان تبر دیده میپرسه با این میشه موزاییکها رو شکست؟ عصرش دوچرخه ش رو آورده تو حیاط میپرسه چرخ دوچرخه زورش بیشتره یا تبر؟ یعنی ول کن یه جواب نیس!🤦‍♀️
۳.تو شادیام جبران کن! 
+ دکتر یه شارژ برا من بفرست ابروت حفظ شه 😂😂😂
۴. ان شالله.😍



مرسی عزیزم.
انقد تاکید میکردم رو این نکته، یه وقتا حرص گرافیست در می اومد! البته شاید همیشه هم برابر نشده باشه؛ ولی سعیم رو کردم.
اره تو فکرم پسرا رو حذف کنم خلوت شه :)
هوپ ...
۲۲ شهریور ۹۹ , ۰۱:۲۶

چقدو این کیان باهوش و رومخه!! 

تا تو باشی پز ندی دکتری :-)))

پاسخ :

خیلی 😄
امروز صبحم دوباره همین کار رو کردم؛ شارژم هم تموم نشد 🤭 خودت باش شاهده
مریم بانو
۲۱ شهریور ۹۹ , ۲۳:۵۷

ماهم داریم یدونه ازاین سوال بپرسای شبانه روزی:)

 

فقط دختره:)

پاسخ :

هم خوبن هم مغز ادم میترکه 😄
پشمآلِ پشمآلو
۲۱ شهریور ۹۹ , ۲۳:۰۲

عکسا برا من لود نمیشه یا برا همه؟ 

پاسخ :

رو نوشته قرمز بزن لینک عکس رو گذاشتم
ربولی حسن کور
۲۱ شهریور ۹۹ , ۲۲:۵۸

سلام 

دیگه هروقت اسم الیاسو میشنوم یاد حامد کمیلی میفتم 

به لطف اون سریال

پاسخ :

سلام.
منم همین طور.
تازه هر وقتم حامد کمیلی رو میبینیم یاد ابلیس می افتم 😄
خودت باش
۲۱ شهریور ۹۹ , ۲۲:۴۵

۱.مجبوری الیاس صداش کنی!!

۲.من اینجور وقتا دنبال دکمه غلط کردم،میگردم!

۳.حقته!تا شما باشی دیگه ادعا نکنی!

پاسخ :

۱. طولانی ام هست؛ آدم حتما باید مخففش کنه!
۲. تهشم خودم دنده م میخاره 😉
۳. منو که میدونی دست از این ادعا برنمیدارم 😂
محسن رحمانی
۲۱ شهریور ۹۹ , ۲۲:۲۸

سلام : ))))))) چرا حال امروزتون این شکلیه؟

کلینیکتون چه کلینیکیه؟

پاسخ :

سلام.
:)))
گفتم که بدون شرحه 😉
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan