کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

همسایه‌ها یاری کنید (موقت)

آغا یه سوال!
لطفا کمکم کنید.
قراره در روزهای آتی ، یه دوست وبلاگی رو واسه اولین بار ببینم. (لطفا فعلا نپرسید کی🥲).

کادو خریدن برام سخته. نمی‌دونم چی دوست داره.

لطفا بهم بگید:

۱. اگه شما اون فرد بودید، دلتون می‌خواست چی هدیه بگیرید؟ یا کلا چه هدیه‌ای رو مناسب می‌دونید؟

۲. به نظرتون کتاب هدیه دادن خوبه؟ کتابی هست که دوست داشته باشید هدیه بگیرید؟ (این طوری می‌پرسم چون می‌خوام فرض کنید شما اون فرد هستید و از ته دلتون جواب بدید.😉)

پیشاپیش ممنونم 😍


#همسایه‌ها_یاری_کنید
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۲۸ آبان ۰۱ , ۱۹:۱۰

حقیقتا کسی که وبلاگ نویسه، قطع به یقین کتاب و کتاب خوندن رو دوست داره. زیرپوستی بپرسید دوست داره چه کتابیو بخونه یا مثلا لیست کتاباش چیان، بعد یکیشو براش بخرید=)

پاسخ :

مرسی از راهنماییت :)
لیلی
۲۸ آبان ۰۱ , ۱۵:۳۰

من معمولا روسری کادو میدم ولی خونه کسی برم گلدون میبرم.وسایل جینگیلی دخترونه هم می پسندم مثل دفترچه های گل گلی یا جانماز و دستبند و این جور چیزها

پاسخ :

من تو انتخاب روسری سختمه. می‌ترسم بهش نیاد. ولی با بقیه موارد موافقم.
هوپ ...
۲۸ آبان ۰۱ , ۱۳:۲۵

بلهههه

خوشحالم تو تله‌تون نیوفتادم :-)))))

پاسخ :

یه اتاق فکر رو به فنا دادی :)))
هوپ ...
۲۸ آبان ۰۱ , ۱۳:۰۰

ای کلک‌ها!!!

پاسخ :

لو رفت دیگه؟! 😂😂😂
آرا مش
۲۸ آبان ۰۱ , ۱۰:۴۴

داشتم فکر می‌کردم که لابد این پست رو گذاشتی که خودشم بیاد نظر بده، که کار برات راحت بشه نه؟! :)))

پاسخ :

جریان داره :)))
حامد سپهر
۲۸ آبان ۰۱ , ۰۸:۳۱

اگه اصفهانی نیست گز و پولکی گزینه‌ی خوبیه، معلومه که خودم خیلی دوست دارم؟😅

ولی کتاب یا عطر یا گلدون هم گزینه‌ی خوبی میتونه باشه البته فکر بردن گلدون هم باید براش بکنید که آیا میتونه ببره تا خونه‌ش یا نه 

چند وقت پیش برا دوستی که دفتر بیمه افتتاح کرده بود یه گلدون بردم توی راه دوبار گلدون توی ماشین برگشت رو کف ماشین خاکش ریخت :))

 

پاسخ :

😅 اتفاقا الان داشتم تو کانال، در جواب یکی از بچه‌ها می‌نوشتم که اگه اصفهانی نبودم توقعم از دوستان اصفهانی فقط گز و پولکی بود و بس! :))) 
عطر خریدن خیلی پروسه سنگینیه :))) من با گلدون خیلی موافقم. گل طبیعیه بدون جدا کردن از شاخه‌. ولی به قول شما حمل و نقلشم خیلی مهمه. 
ای بابا :)))


مرسی از پیشنهادات خوبتون
یاسی ترین
۲۸ آبان ۰۱ , ۰۷:۵۰

چه ایده‌های خوبی دادن من دیر رسیدم 🤣 

منم با کتابی که دلژین میگه و گلدونی که براش بمونه موافقم 😍

پاسخ :

بهتر از هرگز نرسیدنه :)))
نظرم به نظرت نزدیکه 😘
هستی ...
۲۷ آبان ۰۱ , ۲۳:۴۲

سلام، منم کتاب دوست دارم اما انتخاب کتاب برای کسی که اولین بار می‌بینمش خیلی سختمه، گل و صنایع دستی هم خیلی دوست دارم مثلا یه آینه کوچک خاتم کاری یا خودکار یا دستبند و...

پاسخ :

بله واقعا سخته.

اتفاقا من تو یکی از دیدارهای وبلاگی یه آینه خیلی خوشگل کادو گرفتم که خیلی دوسش دارم.

مرسی از پیشنهادات عزیزم
یاقوت
۲۷ آبان ۰۱ , ۲۳:۲۵

من افتضاحم تو این موارد.. آقا اگه منو بخوای ببینی چی برام می گیری جون من بگو:)))(اصن حالم این روزا خوش نیست واقعا ولی الان یه نمه لبخند اومد رو لبم)

پاسخ :

من کادو گرفتنم این طوریه که طرف رو برمی‌دارم می‌برم بازار می‌گم هر چی دوس داری بردار. یعنی در این حد بی‌خلاقیتم تو هدیه دادن :)))
تو رو هم می‌برم میدون امام و همین کار رو می‌کنم :))) البته شاید هم چند تا بسته گز و پولکی بخرم برات :)

خدا رو شکر بابت لبخندت
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۲۷ آبان ۰۱ , ۲۲:۵۴

همون کتاب خوبه. ولی اینکه چه کتابی باشه بستگی به سلیقه شخص داره:*

فقط یه سوال، اون دوستتون وبلاگ‌تون رو نمی‌بینه؟:ی

پاسخ :

بله سلیقه‌ش مهمه.
من دوستای وبلاگی زیادی دارم که تو وبلاگ باهاشون دوست شدم بعد اونا وب رو گذاشتن کنار ولی دوستیمون ادامه پیدا کرده :)
آبان ...
۲۷ آبان ۰۱ , ۲۲:۳۹

یه شاخه گل نرگس 

یه بسته عود 

کافیه به نظرم سخت نگیر 

پاسخ :

نرگس که عالیه.
عود؟ نشنیده بودم کسی عود هدیه بده. جالبه :)
مرسی عزیزم.
یاس ارغوانی🌱
۲۷ آبان ۰۱ , ۲۲:۱۹

من روسری دوست دارم. کتاب هم خوبه ولی خیلی کلیشه‌ایه😅

خوراکی هم خوبه. اگر در اصفهان نیستن براشون ازون خوراکی‌های خوشمزه اصفهانی بگیرید خیلی خوبه.

گلدون گل هم قشنگه مخصوصا نرگس البته فکر کنم هنوز گل نداده باشن ولی خیلی بامزست😃

پاسخ :

آره روسری هم خوبه. فکر کنم همه دخترا دوس داشته باشن روسری هدیه بگیرن.
کلا خوراکی‌های خاص هر استان خیلی خوبن.
تو رو ببینم حتما برات نرگس می‌گیرم :)
مرسی از پیشنهادات عزیزم😘
عارفه صاد
۲۷ آبان ۰۱ , ۲۲:۱۳

یه گلدون یا یه قاب میتونه برای من یادگاری خوبی باشه،البته با اون ایده چتر هم موافقم.

اگه کتاب باشه در حال حاضر کتاب " پرنده به پرنده" که یکی از بچه های بیان هم قبلا معرفیش کرده بود، خوشحالم میکنه 😊

پاسخ :

مرسی عارفه جان.
با گلدون گل موافقم. کلا من گل طبیعی خیلی دوس دارم ولی با جدا کردن گل از شاخه به شدت مخالفم. به خاطر همین این به نظرم ایده خوبیه.
برم کتاب رو سرچ کنم
ناشناس
۲۷ آبان ۰۱ , ۲۱:۴۳

چتر

ی دونه از این چتر کوچیکای جدید

که دکمه باز و بسته شدن دارن

 

پاسخ :

مرسی از پیشنهادتون.
اینو گفتین رفتم سرچ کردم چترهای خوشگلی تو دیجی کالا دیدم. ممنون
** دلژین **
۲۷ آبان ۰۱ , ۲۱:۳۳

اگه مثل من عاشق کتاب باشه بهترین هدیه کتابه 

یه کتابی هست 

واژه نامه ی حزن های ناشناخته 

تو چند ماه اخیر تاپ لیست منه برا هدیه دادن 

نویسنده چندین سال گشته و کلمات مختلف رو در فرهنگ های مختلف برای بیان حس های ما پیدا کرده 

حس هایی که تا قبل از خوندنشون ، تجربه کردی ولی اسمی براش نداشتی :) 

پاسخ :

اینو برای دوستمم نخرم برای خودم می‌گیرم. خیلی جالب باید باشه
امیر +
۲۷ آبان ۰۱ , ۲۱:۲۷

والا من توی دیدار وبلاگی نه هدیه دادم و نه هدیه گرفتم و نه حتی چیزی خریدیم که بخوریم :دی

پاسخ :

جدی؟!😅 خیلی برام جالب بود:)))
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan