کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

قضیه پست قبل :)

واران قرار بود هوپ رو ببینه و برای این که تصمیم بگیره چی کادو ببره، از من کمک خواست و من پست قبل رو گذاشتم بلکه هوپ بیاد نظر بده که نداد! :/ 

ولی به هر حال نظرات شما خیلی خوب بود و به منی که تو خرید هدیه بی‌خلاقیت‌ترینم و طرف رو برمی‌دارم می‌برم بازار می‌گم هر چی دوس داری بردار، خیلی ایده‌های خوب داد. ان‌شالله تو قرار وبلاگی بعدی استفاده می‌کنم.😘

مرسی از همگی✋



‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۲۹ آبان ۰۱ , ۲۲:۲۸

همه گول خوردن به جز فرد مورد نظرxD ولی گفتم مشکوکه هاا، شمام چقدر قشنگ پیچوندین:))😂

پاسخ :

آره😂
ولی دروغ نگفتم 😅
عارفه صاد
۲۹ آبان ۰۱ , ۱۳:۲۶

🙄🤭😁

پاسخ :

🙈😂
واران ..
۲۹ آبان ۰۱ , ۱۱:۵۹

آره واقعا منم ایده های دوستان رو دوست داشتم و از همه دوستانی که مشارکت کردند ممنونم !

بخصوص خیلی ویژه ، دلژین عزیز ❤

 

 

+

جا داره اینجا هم از شما تشکر کنم :))))

فقط در اینجا منو نزن خواهر خانوم :دی 

 

پاسخ :

یعنی همین که اسمت رو دیدم گفتم اگه بازم تشکر کرده باشه کتک‌واجبه دیگه 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan