کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

نه به تدریس مجازی (۲)

۱. اگر یادتان باشد، در این پست و این پست نوشتم که چه طور مجبور شدم به تدریس مجازی "اجباری" تن بدهم و همه امیدهایم برای قطعی ایتا و... ناامید شد. بالاخره بعد از کمی غرغر، دیدم چاره ای نیست و ضبط را شروع کردم. 


۲. از آنجایی که در تدریس، کمی تا قسمتی دچار اعتماد به سقف هستم، تصمیم گرفتم طوری پیش بروم که هیچ قسمتی را دو بار ضبط نکنم. برای این کار، از نرم افزار ضبط روی گوشی (و نه گزینه ضبط ایتا) استفاده کردم. هر سرفصل یا عنوان را ضبط میکردم، میزدم روی مکث، آب میخوردم یا صدایم را صاف میکردم و میرفتم سراغ ادامه. نتیجه کار چیز خاصی از آب درآمد! هر بار ضبط را قطع و دوباره شروع کرده بودم، صدای جدیدی را از خودم به نمایش گذاشته بودم 🤦‍♀️😂 یک جا با صدای لوس نخواستنی ام حرف زده بودم، یک جا با صدای محکم و قاطعم! یک جا آرام و شمرده شمرده کلمات را ادا کرده بودم و یک جا اوج گرفته بودم و با چنان شور و هیجانی حرف میزدم که انگار در یک سالن همایش چند صد نفری هستم. خلاصه که اگر این روزها، در فضای مجازی، فایلی با صدای "استاد چند حنجره" به دستتان رسید، بدانید که متعلق به من است! چون من دقیقا همان فایل را داخل کانالم گذاشتم و خیلی هم راضی ام!


۳. یکی دو شب قبل از شروع ضبط، خواب میدیدم در کلاس مشغول تدریس هستم و هیچ کس گوش نمیدهد! 😂 الان هم که کار ضبط را شروع کرده ام، گاهی حس میکنم نه تنها کسی گوش نمیدهد، بلکه هر بار فایل جدیدی را بارگزاری میکنم، زیرلبی چند تا کلمه و جمله ناشایست هم نثار روح پرفتوحم میکنند که در تعطیلات هم دست از سرشان برنمیدارم! نمیدانند من خودم بیشتر از آنها دارم جمله ناشایست نثار کرونا و مدیران دانشگاه میکنم!


۴. به ما گفته اند برای هر درستان دو جلسه و هر جلسه ۴۰ دقیقه ویس بگذارید و استدلالشان این است که قبل از عید، دو حلسه تعطیل شده و چون در ضبط صدا، اتلاف زمان کمتری هست، نیازی به ۹۰ دقیقه ای بودن جلسات نیست! یعنی تصورشان از کلاسهای ۹۰ دقیقه ای ما این است که فقط ۴۰ دقیقه اش مفید است و بقیه اش را هوله میرویم؟!


۵. من تازه برای هر کلاسم، یک جلسه ۴۰ دقیقه ای گذاشته ام و کلی هم شاد و شنگول بوده ام که عجب استاد خوب و وظیفه شناسی هستم! تا این که امروز، در کانال اساتید با این چت مواجه شدم:

 استاد الف: "سلام خدمت مدیران گروه و اساتید محترم. پاور هر کدام از فصل‌ها را به همراه فایل صوتی بر روی هر اسلاید و جزوه های کمکی دیگر در کانال ایتا برای دانشجویان گذاشتم و مطالب را کامل توضیح دادم. اگر اقدام دیگری جهت پیگیری وضعیت فعلی دانشجویان باید انجام شود ممنون میشوم در گروه اطلاع دهید." (من توی دلم: چه بیکااااار... چه خودشیرین کن... 😒😕☹ اقدامی دیگه واهَشتِی؟!) (واهشتی= باقی گذاشته ای)

 استاد ب‬‏: "سلام به همه عزیزان سال نو مبارک. آقای مسوول آموزش فرموده بودید ۲ جلسه قبل از عید تدریس مجازی گذاشته بشود. برای بعد از عید برنامه به چه صورت هست؟؟ آیا باید باز تدریس مجازی را ادامه بدهیم؟ تا چند جلسه؟؟" (من توی دلم: وای چه هول! خو حالا صبر کن ببین تا بعد عید چی میشه! آقای مسوول آموزش که علم غیب نداره! کلا انگار خیلی به این خوش گذشته بدش نمیاد ادامه بده 😐😐😐)

‪ استاد الف: "سلام. 2 جلسه؟ من همشو گذاشتم."

استاد ج: "منم همه را گذاشتم." (به من همون حسی دست میده که در تمام طول دوران تحصیلاتم، همکلاسیهام به من به عنوان شاگرد وظیفه شناس داشتن!!!😶🙄☹😒)

 استاد الف: "طوری نیس. بعد اگه جبرانی باید بگذاریم بازم براشون میگیم😄" (من توی دلم: خدایا دیگه خودت ظهور کن!😒)


۶. البته تدریس مجازی یک سری مزایا هم دارد: مثلا این که هر وقت دلت بخواهد درس میدهی و هر وقت دلت نخواهد درس نمیدهی؛ میتوانی در حین تدریس دراز بکشی، روی صندلی لم بدهی و پاهایت را روی میز بگذاری یا جلوی آینه بنشینی و خودت را آرایش کنی؛ پشت ترافیک نمیمانی و برای رفت و آمد وقت نمیگذاری؛ میتوانی با پیژامه راه راه و تی شرت سوراخ سوراخ و موهای ژولیده پولیده درس بدهی!🤪 


۷. یعنی چیزی فهمیده اند؟! اصلا کسی گوش داده است؟! تا امروز که فقط یک نفر به آیدی ام پیام داده و از بحث تدریس شده سوال پرسیده است.


۸. عمیقا و شدیدا دلم برای دانشجوهایم و برای تدریس واقعی سر کلاس واقعی تنگ شده است. برای شیطنتهایشان، حاضر جوابیهایشان، شوخیها و خنده هایشان، تیپ زدنهایشان، بحثهایشان سر کلاس، درددل کردنها، هندوانه زیر بغل گذاشتنها، غرغر کردنها، درس خواندنها و نخواندنها، حواسپرتیشان موقع حضور و غیاب، دیر آمدنهایشان سرکلاس، کنفرانس دادنهای دست و پاشکسته شان.... حتی برای ترم یکی های دهه هشتادی ام، که فقط دو جلسه کلاس داشته ایم و زیاد نمیشناسمشان. دلم برای همه چیز دانشگاه تنگ شده.😔

  • ادامه مطلب
پریسا سادات ..
۰۷ فروردين ۹۹ , ۲۱:۴۱

چشم خخخخخخ

پاسخ :

چشمت بی بلا 😁
پریسا سادات ..
۰۷ فروردين ۹۹ , ۱۹:۴۵

خوب من اعتراف میکنم که کلی معلما رو به خاطر تدریسای مجازی مورد لطف قرار دادم:/

:)

پاسخ :

برو تو اتاقت به رفتار زشتت فکر کن 😉😁
soolin :)
۰۵ فروردين ۹۹ , ۱۵:۳۳

خب باید بگم که من خارج از ایران،مشغول به تحصیل هستم.بخاطر همین سبک اساتیدمون فرق میکنه و همچنین دانشگاه.

کلاس انلاینمون با اپ zoom  moodle هست و سایت seka.

که seka برای خود دانشگاهمونه.

ولی zoom رو به این صورت استفاده میشه که هر استادی کد کلاسشو و زمان دقیقش رو ایمیل میزه و پی دی اف درسشو هم اَتَچ میکنه به این ایمیله.بعدش دقیقا همون زمانی که استاد گفته وارد اپ باید بشیم،دوربین و صدای خودمونو باید خاموش کنیم و به استاد گوش بدیم.....(یه دردسریه برای خودش چون ممکنه این وسط نت یهو قطع شه و تا حالا دوباره کانکت شی و اینا داستان)🤷‍♀️🤦‍♀️🤷‍♀️

الان دوهفته ی دیگه فیزیولوژی میخواد اماحان بگیره و پناه برخدا واقعا...(در حالت عادیش،۶ مدل سوال طرح میکرد،احتمالا اینبار یه ۷۰ مدلی طرح بکنه😂)

اره دیگه باید شکر گذار این باشیم که ویروسی که کللل دنیا رو تعطیل کرده،تونستیم تا این لحظه ازش درامان بمونیم.والاااا بخداع🙏🏻😊🍃

 

پاسخ :

اهان. نمیدونستم ایران نیستی.
البته اینجا هم بعضی دانشگاهها شبیه دانشگاه شما، آنلاین برگزار میکنن. خیلی از همکارهام تو کلینیک هم دارن با یه سبک مشابه، کارگاه آنلاین برگزار میکنند. ولی خب خوشبختانه دانشگاهی که نن تدریس میکنم راحت ترین کار رو انتخاب کرده.

۷۰ مدلی 😁 ان شالله امتحانت رو به خوبی پشت سر بذاری.

واقعا... 😊🌺
محسن رحمانی
۰۵ فروردين ۹۹ , ۱۱:۳۵

سلام 

 

عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشید .

 

موفق باشید در امر تدریس مجازی.

پاسخ :

سلام.
عید شما هم مبارک. و سال جدیدتون پر از اتفاقهای خوب.

ممنون
اریانه
۰۵ فروردين ۹۹ , ۰۳:۰۱

با یکی از اساتید صحبت میکردم،گفتن،اونایی که تو کار تدریس هستن،اگه حال حرف زدن زیادو نصیحت نداشته باشن ،موفق نمیشن!!!چون معلوم میشه هنوز اصل مفهوم دبیر و استاد بودنو درک نکردن😂😂😂😂البته لغت های دیگه ای رو استفاده کردن،که خب ....😈😈

واااای بسی ذوق کردم،در حس بیتربیت بودن،هم فکریم😍😍😍بعله😈😈😈

اصلا دوباره،تقدیم با شور و شوق بیشتر:

عیدتون مبارک🌷🌷🌷🌷🌷

پاسخ :

تازه فکر کن یکی هم تو کار تدریس باشه هم مشاوره! یعنی کلا از زبونش پول در میاره 😆😂

عید تو هم مبارک هم حس من! 😍😁
فتل فتلیان
۰۵ فروردين ۹۹ , ۰۰:۲۹

😂😂😂🤦🏻‍♂️

امیدوارم ضبط مجدد نشین 

اره والا ، یبار کلیپ پر میکرد من تو حیاط ورزش میکردم کلی پشت در وایسادم تا تموم شه بتونم بیام داخل 😭

اره خوشبحالشون ، خوشبحالمونم هستااا ولی خو من حس میکنم دارم ضرر میکنم ( وی تو عمرش درس نخوانده حالا جو میدهد)

پاسخ :

دیگه فقط یه جلسه از یه درسهام مونده. ان شالله که ضبط مجدد نمیشم.😁
معلومه مامانتون از اون معلمهای فوق العاده با جذبه ن! 😉

😁
__PARNIAN __
۰۴ فروردين ۹۹ , ۲۰:۰۶

ببخشید اون حاظرم حاصل یک تمرین تند ده انگشتیه😁

پاسخ :

اتفاقا بسی شگفت زده شدم گفتم از پرنیان بعیده 😁
عرفان ...
۰۴ فروردين ۹۹ , ۱۶:۴۴

چقدر از تدریس مجازی بدم میاد.

پاسخ :

منم همین طور. 
__PARNIAN __
۰۴ فروردين ۹۹ , ۱۵:۵۶

اه کشتید مارو!

حاظرم سه ماه تابستون مدرسه بروم ولی ازین مجازی بازی های فرمالیته خلاص شوم!

پاسخ :

منم فکر میکنم واقعا فرمالیته س. ولی از یه طرفم نمیتونم بعد عید برای این همه جلسه جبرانی وقت بذارم.
آبان ...
۰۴ فروردين ۹۹ , ۱۴:۲۱

بیچاره دانشجو استاد خودشیرین 

خیلی مهارت می خواهد ها ..من همین جوری بخواهم خط چشم بکش ام خراب میشه ..دیگه تو هم ارایش می کنی هم تدریس ..دمت گرم :)

پاسخ :

راست میگیا... یعنی تو دو هفته باید اندازه یه ترم ویس گوش بدن و درس بخونن 🙄

خب البته اعتراف میکنم که خیلی مبالغه کردم: هم در مورد تی شرت سوراخ و... و هن در نورد آرایش کردن در حین تدریس 😁
نیــ روانا
۰۴ فروردين ۹۹ , ۱۳:۴۷

قدر بدون شرایطت رو استاد مولتی حنجره

به ما گفتند باید از 5 تا 15 فروردین سه جلسه جبرانی برای هر درس داشته باشیم

من 12 تا درس دارم :(

و باید آنلاین برگزار بشه و تو قبل از ساعت کلاسی اصلا به کلاست دسترسی نداری که بخوای چیزی آپلود کنی و حتما در تایم کلاس باید حرف بزنی و نمیتونی فایل صوتی آپلود کنی!!!

چرا واقعا؟

احتمالا این طور به عقلشون رسیده که باید استاد حداقل این نیم ساعت 45 دیقه رو زمان بزاره برای کلاس ولی به عقل ناقصشون نرسیده که قرار باشه قبلا هم ضبط کنه خوب باید تایم بزاره دیگه

ولی اون قسمت نیم ساعت تا 45 دیقه برای منم جالب بود

یعنی این همه مدت الکی خودمون رو تو کلاس کشتیم و یوقتایی یک ساعت و نیم هم کفاف بحث رو نداده و از فاصله بین دو تا کلاس هم زدیم و حنجره جر دادیم در حالی که این بندگان خدا از ما توقعشون در حد نصف این تایم بوده

فکر کن چقدر حرص خوردیم وقتی حس کردیم مثلا 5 دیقه تایم کلاس به بحث بیخودی گذشته و تلف شده :))

پاسخ :

نیروانا میدونی بهت مدیونم؟! 😁 چون از وقتی شرایط تدریس مجازیتون رو گفتی، امید به زندگیم حداقل ۲۰_۳۰در صد افزایش پیدا کرد! خدا رو شکر دانشگاه ما خیلی باانصافه. تو چه طوری میخوای تو ۱۰ روز ۳۶ جلسه آنلاین برگزار کنی؟! تقریبا روزی ۴ تا کلاس میشه😐 حالا ساکت نگه داشتن خونه تو این ۴ تا تایم هم خودش یه معضلیه! بعد تازه پخش زنده! ☹ (فکر کنم امید به زندگیت رو ۲۰_۳۰ در صد کاهش دادم با این طرز همدلی کردنم 🙄😁)


واقعا منم به همینا فکر کردم. یعنی من اگه کلاسم به هر دلیل، دو دیقه دیر شروع بشه، از اون ور نگهشون میدارم. اگه یه روز به هر دلیلی یه کم زود تعطیلشون کنم، حتما جلسه بعد بیشتر نگهشون میدارم. همیشه م فکر میکنم نکنه من سر کلاس با بچه ها یه کم گپ میزنم حق الناس باشه و حقوقم حلال نباشه !😕
هوپ ...
۰۴ فروردين ۹۹ , ۱۳:۰۶

خدایی با تیشرت سوراخ سوراخ و شلوار گل گلی تصورت کنم میرم سمت مانته نیاها! :-///

 

واقعا فکر نمیکردم این چشم و هم چشمیام بین استادا باشه، نشون میده حوصله همه چقدر سر رفته.

راستش منم توی چند تا کلاس مجازی ثبت نام کردم واسه مباحث تکمیلی دندونپزشکی. به یکی از وبینارها سر وقت نرسیدم و فایلش رو واسم فرستادن، هنوز ننشستم گوش بدم :-))))

پاسخ :

🤦‍♀️ تازه من نوشته م پیژامه راه راه! شلوار گلگلی که خوبه 😁 حالا نمیشه اون صحنه ای که دارم جلوی آینه آرایش میکنم و درس میدم رو تصور کنی؟ مانته نیا رو با تیشرت سوراخ و شلوار گل گلی تصور کن 😂

حالا خوبیش اینجا بود که تنها واکنش آقای مسوول آموزش به این خودشیرین کردنها بستن قابلیت چت گروه بود 🤦‍♀️😆

چه خوب! بهترین استفاده رو از وقتت میکنی.
من خیلی سختمه بخوام فایل صوتی گوش بدم. اگه به صورت ویدئو باشه بهتره.
خودت باش
۰۴ فروردين ۹۹ , ۱۲:۱۳

استاد هزار حنجره هم شدی!!! یه قابلیت های دیگرت هم کشف شد.

 

خدا رو شکر که مجبور نیستم به تدریس مجازی تن بدم! اصلا لذت دانشگاه به رفتن و آمدن شه.

پاسخ :

اینم یکی از نتایج مثبت روزهای سخت! یادم باشه بعد قرنطینه که دیدمت، ویس دلپذیرم رو برات پخش کنم 😉😂

لذت تدریس هم به حضوری بودنشه. اصلا یکی از دلایلی که منو عاشق تدریس کرده، گوش دادن به زبان بدن دانشجوها موقع تدریسه! قشنگ تو چهره ها و حالت نشستن و... دانشجوها معلومه که دارن از درس لذت میبرن یا دارن منو تحمل میکنند، فهمیدن یا گیج شدن، خسته ن یا مشتاق، سوال دارن یا ندارن، گوش میدن یا نمیدن، سوال دارن یا ندارن و...
بهارنارنج :)
۰۴ فروردين ۹۹ , ۱۰:۰۱

سلاااام تا 7خوندم دیدم لازمه بگم من بودم از شماره7نمره کم میکردم😅😅

نن همزمان هم دانشگاه استادا تکلیف میدن:|

هم من باید پاور و ووویس پر کردنم برا بچه ها کلاسم:|

پاسخ :

سلاااام.
من خودم یه عمره از مردم نمره کم میکنم؛ شما برا چی از من نمره کم میکنید؟! استاد به این خووووووبی و وظیفه شناسی 😂😉😏

شما دیگه مظلوم دو عالمی بهار نارنج! 😔😆
فتل فتلیان
۰۴ فروردين ۹۹ , ۰۹:۲۷

گفتین درس دادن مجازی یاد مادرم افتادم  ، خونه رو میکنه سکوت مطلق (مام برا اینکه صدا ندیم می خوابیم 😂🤪) ، چندین بار قبلش تمرین میره ، هرجا ضبط مشکل بخوره از اول میره ، مام تدریسشو باید چندبار گوش بدیم و تایید کنیم 😂🤦🏻‍♂️

دانشگاه ما که اصلا هیچ !!!

پاسخ :

😂😂😂
به نظرم بچه های معلمها، یکی از مظلومترین قشرهای جامعه هستند 😁 
من از قبل به مامان و بابا اطلاع میدم که دارم میرم سر کلاس و میرم تو اتاقم ضبط میکنم. ولی همه ش استرس دارم که اگه خواهرام زنگ بزنن مامانم به کل یادش میره من دارم چیکار میکنم و بلند بلند حرف میزنه. در ضمن هر لحظه هم ممکنه بابا در رو باز کنه بگه شارمین بخاری اتاقتو روشن کنیا! هوا سرده🤦‍♀️😁 غیر از اینا مشکلی ندارم و نه اصلا قبلش تنرین میرم نه تا حالا نیاز شده چیزی رو دو بار ضبط کنم.

خوش به حال استادهاتون پس! 😏
soolin :)
۰۴ فروردين ۹۹ , ۰۴:۵۷

درود برشما استاد کوشا🤗💜

کاش استادهای ما هم به جای دادن ایملشون،ایدی شونو هم میدادن....

از فردا کلاس انلاینم شروع مبشه و من اصلاااا دلم کلاس انلاین و درس خوندن تو این اوضاع قرنطینه رو نمیخوااد.....

دلم برای ۸صبح رفتنا و تا ۸ شب تو دانشگده بودنا و بعدش خسته و کوفته،گشنه و تشنه برگشتنا تنگ شده....

برای کلاسای عملییمون....

کلاسای چهارشنبه ۸ صب اناتومیمون....

هعییی خدااا....

دلهره ی امتحانامونو دارم.......اخه یکسریاش عملی و اورال هست....تیوریامونم سخته....ای خداااع خودت مواظبمون باش....

اشکال نداره.....فقط مریض نشیم.....والاااع🤷‍♀️🤦‍♀️

پاسخ :

درود بر شما💚
من همیشه از هنون جلسه اول آیدی میدم به دانشجوهام... الان دیگه کسی زیاد حوصله استفاده از ایمیل نداره.

باز تدریس مجازی بهتر از گوش دادن به تدریس مجازیه! واقعا منم اگه دانشجو بودم دو سه برابر الان #نه_به_تدریس_مجازی بودم! و دلم برای دانشگاه واقعی تنگ میشد. 
دانشگاهتون کلاسهای آنلاینش رو چه طوری برگزار میکنه؟

حق داری... امتحانات هم الان معضلیه... من دارم فکر میکنم میان ترم رو به صورت تیکهوم ازشون بگیرم!

راس میگی... همین که تو این اوضاع احوال سالم بمونیم خودش اوج خوشبختیه و جای شکرگزاری داره! خدایا شکرت...
///ه امیری
۰۴ فروردين ۹۹ , ۰۳:۰۸

بسم الله

سلام و عرض تبریک اعیاد 

اندر خیراتی که این کرونای منحوس به فصل خدا سبب شده یکیش رفتن نظام آموزشی کشور به سمت سیستم اموزش از راه دور و مجازی هست . شاید اگه این بحران اتفاق نمیافتاد حالا حالا ها این امر محقق نمیشد و کلید نمیخورد . صد البته که قطعا و یقینا ایرادات بسیاری ممکنه در این ابتدای راه وجود داشته باشه که با آزمون و خطا و کسب تجربه میشه رفع کرد و از نعمت های این شیوه در اینده بهره ها برد .

همه انبیاء برای مردمشون دلتنگ میشدن و طاقت دوریشون رو نداشتن :)

پاسخ :

سلام.
بر شما هم مبارک
البته که خوبیایی هم داره و حتی من به این فکر کردم که شاید بد هم نباشه یه سری دروس، در روزهای عادی هم این طوری برگزار بشه. ولی خب هم برای همه دروس جواب نمیده (مثلا دانشگاه ما گفته دروسی مث حسابداری و ریاضی و... حتما باید بعد عید جلسات جبرانی حضوری داشته باشه. یا کلاسهای عملی که نمیتونه مجازی باشه) هم این که قبل چنین تصمیمی، حتما باید یه بررسی علمی دقیق انجام بشه، یه سری آموزش به اساتید و معلمها و دانشجوها و بچه ها و والدین داده بشه، یه سری امکانات فراهم بشه و... که متاسفانه نظام آموزشی و حتی دانشگاهی ما، برای چنین سوسول بازیهایی نه وقت داره نه حوصله! ترجیح میدن همین جوری الکی یه کاری رو شروع کنن الکی هم تموم کنن.

😁
اریانه
۰۴ فروردين ۹۹ , ۰۲:۰۸

سال نو شما مبارک:))))

به شدت عاشق بلاگرهایی هستم که خودشون خود جوش عید رو تبریک میگن!!ما بدبختا لازم نیست دنبال کامنت باز بگردیم تا تبریک بگیم://///

من قبل این مدت فکر نمیکردم یه همچین خودشیرینی های زیباو دلبری:///در بین استادیم وجود داشته باشه!!!تصورم این بود، فقط خودمونیم از این حرکات ژزاب میزنیم!!!!ولی قشنگ برام مفهوم شد ،از ویروسم همه گیر تره://///خدایی اخه؟؟؟://///

تازه فکر کنم ماها بتونیم حداقل با یه شکر گفتن خودمونو خالی کنیم از حرص ایجاد شده!!!شماها که این اپشنم ندارید انگار:////

یعنی بعد مدت ها وقت شد بیام بخونم اینجا رو،فقط باید بگم،کامنترهاتون روی من یکیم سفید کردن!!!!حوصله و تحملتون واقعا واسه خوندن کامنت های طولانی تحسین برانگیزه!!!جدی دارم میگما!!!!منظور دار نیست!!واقعا حوصله ای که واسه جواب دادن میذارید تو نوع خودش بی نظیره!!!واقعا باید تشکر کرد!!مرسی 

موفق باشید*_*

 

پاسخ :

ببین کی اینجاست! اریانه ی وب هوپ ژززززاب من 😍😆 خوش اومدی...
سال نو شما هم مبارک...
من پست تبریک عید نذارم تو وبم حس بی تربیت بودن بهم دست میده 😁🤦‍♀️

والا منم انقد که تو اتاق اساتید همشون همیشه در حال غرغر کردن بودن و دلشون تعطیلی میخواس، فکر نمیکردم دلبرانه های این شکلی هم تو وجودشون باشه!...
 نه دیگه ما این آپشنم نداریم... همون فقط تو دلمون و تو وبلاگ میتونیم از خجالتشون دربیایم.... حالا باز خوبه مسوولین دانشگاه از زحماتشون تقدیر و تشکر نکردن.... وگرنه واقعا به آپشنهای دیگه م رو می آوردیم!!!

حوصله ای که واسه خوندن کامنتهای طولانی و جواب دادن بهشون دارم، به دو دلیله: اول این که ذاتا آدم آدم دوستی هستم! یعنی تنظیماتم یه جوریه که خود به خودی همه رو دوست دارم و آدما برام مهمن. دوم این که عاشق نوشتن و حرف زدنم! 😁
سلامت باشید.😘
محمد حسین
۰۴ فروردين ۹۹ , ۰۰:۴۷

سلام

استاد چند حنجره :)))

دیگه بهتره درس و مشق باشه از مهر ماه شروع کنیم

 

 

پاسخ :

سلام.
😎
شما سخت نگذره بهت پسرم؟! 😁
مشتاقٌ الیه
۰۴ فروردين ۹۹ , ۰۰:۳۹

به خدا دلمون برای دانشگاه با اون استادای سرتق اش تنگ شده. این تدریس مجازی ها اصلا هیچ! هیچ!

پاسخ :

استادای سرتق 😁
یعنی استاداتون تدریس مجازی براتون گذاشتن؟ شما هم میشینید گوش میدید؟! یا کلا هیچ؟!😉
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan