کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

چالش سه روزه خودیابی! روز اول

تصمیم دارم به سوال‌های چالش ۳۰ روزه‌ای که یاس ارغوانی تا روز پانزدهم آن را در وبلاگش قرار داده است، در ۳ روز پاسخ دهم!


۱) در این لحظه چه حسی داری؟ 

احساس رنجیدگی از دو تا از دوستانم! احساس نگرانی بابت این که باید مکان جدیدی اجاره کنم؛ احساس خوشحالی به خاطر موزهای روی میز اتاقم (جدیداً به اندازه‌ی میمون به موز علاقه‌مند شده‌ام!)، احساس دلتنگی برای آرمین، احساس تحت فشار بودن بابت جلسات روان‌درمانی و به خصوص تکلیفی که روانشناسم برای این هفته بهم داده...


 

۲) چیزی که تو زندگیم به بیشترش نیاز دارم؟

صبوری، ایمان، اعتماد به نفس و ابراز وجود، قدرت بیان، رشد فردی، عشق، همت و تلاش، یادگیری کار اصولی با اینستاگرام و ابزارهای تولید محتوا، تعامل با مدارس، مراجع، پول، محبت و حمایت، گفت‌وگو، فضای فیزیکی و روانی، برادر!



۳) چه چیزی می‌تونه الان خوشحالم کنه؟

خونه مستقل، مکان جدید برای کلینیکم که بزرگ‌تر از قبلی باشه ولی زیاد گرون نشه، اسمس واریز بانک، گوشی جدید، افزایش حقوق، استخدام هیات علمی



۴) تو زندگیم چی درست پیش میره؟

 جلسات مشاوره‌م، اکثر روابطم، تقریبا میشه گفت مسیر شغلیم.



۵) بابت چه چیزایی تو زندگیم سپاسگزارم؟(10 لیست شکرگزاری)

۱. خونواده‌م ۲. دوستام ۳. شغلم ۴. تحصیلاتم ۵. کلینیکم ۶. نویسنده بودنم ۷. چشمام! ۸. اهل تجملات نبودنم ۹. مسیری که دارم توش پیش می‌رم ۱۰. خونه‌مون



۶) تو این هفته کِی شادی رو تجربه کردم؟!

شنبه که مراجعی که جلسه اولش به زور اومده بود، با یه دسته گل اومد و مامانش گفت اوج ابراز علاقه‌ش گل خریدنه، دوشنبه که یکی دیگه از بچه‌ها برام یه شاخه گل رز آورد و گفت: چون جلسه قبل غایب کردم!



۷) لیست همه موفقیت ها و پیروزی های کوچکم :

این که هر ماه خرج کلینیکم رو از خودش در میارم، هر بار که کارگاه‌هام به حد نصاب می‌رسه و تشکیل می‌شه، کتابم که نامزد جشنواره رشد شد، جذب کردن آرتمیس!، فروش چند تا پکیج از کارگاه‌هام و... (نوشتن موفقیت‌های بزرگ کار آشونیه، ولی موفقیت کوچیک نه!)



۸) چه چیز آزارم میده؟ چرا؟

نبودن آرمین. دلیلش واضحه.

لغزشی که فکر می‌کنم در معرضش هستم و هر لحظه ممکنه اتفاق بیفته، چون باعث می‌شه احساس ضعف و گاهی خودسرزنشی داشته باشم.

 کم‌رنگ شدن رابطه‌م با خدا، چون زندگی بدون خدا یا با خدای کمرنگ یا خدای بی‌توجه، بهم احساس پوچی، خستگی و تنهایی می‌ده

افسردگیم، چون کیفیت کارهام پایین اومده و از زندگیم مث قبل لذت نمی‌برم.

بعضی از جلسات مشاوره‌م؛ چون منو با واقعیت‌هایی در وجودم مواجه می‌کنه که خیلی سنگین و سختن. حرف زدن از بعضی چیزها آزارم می‌ده و در عین حال می‌دونم که فوق العاده ضروری‌ان.



۹) در حال حاضر اولویت‌های من چی هستند؟!

بهتر شدن حالم، پیشرفت کلینیکم، استخدام، پول درآوردن، خریدن خونه



۱۰) چه چیزی رو در خودم دوست دارم؟!

علاقه‌ی فراوونم به رشد شخصی و بزرگ شدن، این که پرتلاشم و اهدافم رو دنبال می‌کنم، منطقی بودنم، این که همیشه سعی می‌کنم به دیگران محبت کنم و باری از روی دوششون بردارم، درونگرا بودنم، شغل و تحصیلاتم، صادق بودنم (دو رو نبودن)، ساده زندگی کردنم و...







ادامه‌ی سوال‌ها رو ۵ روز دیگه می‌نویسم که یاس رسید به سوال بیستم و من می‌تونم ده سوال دوم رو بردارم!🤭

صخره نورد
۲۸ آذر ۰۰ , ۱۸:۲۸

برام جالب شد عکس رو ببینم :)

پاسخ :

پیداش کنم برات می‌فرستم
صخره نورد
۲۷ آذر ۰۰ , ۱۷:۰۳

نه من نیستم. پیج اینستاگرام شما رو ندارم.

پاسخ :

یادم باشه عکس پروفایلش رو برات بفرستم، تصور من از شماست :)
صخره نورد
۲۶ آذر ۰۰ , ۱۲:۲۳

لذت بردم از خوندن شادیهاتون و قلبم فشرده شد از چیزهایی که ناراحتتون میکنه و بهتون افتخار کردم برای موفقیت هاتون :)

چالش ها فرصت خوبیه که دوستان وبلاگی رو بشناسم، برام جالبه :)

پاسخ :

مرسی که همدلی 😍

یه نفر پیج اینستاگرام منو دنبال می‌کنه نمی‌دونم چرا از عکس پروفایلش این حس بهم دست می‌ده که شمائی! 😁
Reyhane R .
۲۱ آذر ۰۰ , ۱۰:۲۵

عجله نکن.هنوز وقت هست🤭😂😂😂

ماهی رو هروقت از آب بگیری می میره🤪

پاسخ :

🤣
تنبلم خواهر! تنبل!
Reyhane R .
۲۰ آذر ۰۰ , ۲۲:۵۳

دعوتت رو قبول میکنم 😍😘

در اولین فرصت انشاءالله.

فعلا یه پست دیگه تو تنوره.

آماده است که بیاد بیرون 😁

پاسخ :

مرسی 😘
چه‌قدرم پست خوبی بود 😍😍😍

پروژه مشترکمونم رو هوا موند 😔

Reyhane R .
۲۰ آذر ۰۰ , ۲۱:۲۴

چه حس خوبی این پست.

یه جورایی سوال و جواب از خود 🙂

پاسخ :

دلم می‌خواد دعوتت کنم بنویسی ولی نمی‌دونم حسش رو داری یا نه😊
یاسی ترین
۲۰ آذر ۰۰ , ۱۶:۲۱

من همیشه این محکم و قوی و با اراده بودنت رو تحسین می‌کنم.

با وجود تمام سختیا. تمام رنج‌ها. موفقیت‌هات زیاد هستند و امید به زندگیت بالاست و بسیار پرتلاشی.

قطعا لایق همه‌ی چیزهایی که به دست آوردی هستی ♥️ و باقی چیزهایی که منتظرشونی

پاسخ :

مرسی عزیزم. خیلی لطف داری به من ❤❤❤
x
۱۹ آذر ۰۰ , ۱۵:۲۶

درونگرا بودنت ؟

شگفتا !

من همیشه فکر می کردم خیلی برونگرا باشی 

پاسخ :

درونگرام مالاکیتی... بیش‌ترین کسی که ازش انرژی می‌گیرم خودمم!
یاس ارغوانی🌱
۱۹ آذر ۰۰ , ۰۹:۵۳

 من با اینکه تو سوالاتون غم رو‌میدیدم ولی اون موفقیتاتون و خوشحالیحا و حال خوباتونو که دیدم و چقدر پررنگ و بزرگن حسابی خوشحال شدم. 

شما چه دستاوردهای خوبی دارین همون چیزایی که رویای من هستن :)

برای همین عمیقاً از پستای وبلاگتون لذت میبرم و دوست دارم ♥️❤️

ان‌شاءالله که اون قسمت هایی که روی روال خوبی پیش نمیره تو زندگیتون، به روال خوب برگرده. و دلتون خوش باشه و بخندین و قوی تر باشید 🌸🌸😇

پاسخ :

عزیزم دور نیست اون زمانی که تو هم از دستاوردهای قشنگت و تحقق رویاهات بنویسی...
خیلی لطف داری به من. ممنونم‌.
امیدوارم تو هم همیشه شاد و موفق و پر از عشق باشی
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan