کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

عنوانم نمی‌آد!

مقدمه!:

مورد ۱ تا ۶ را قبلا (یک ماه پیش) نوشته بودم و مطمئن بودم که منتشر کرده‌ام؛ حتی یادم هست که وقتی منتشرش کردم با خودم فکر می‌کردم چرا کسی واکنش نشان نمی‌دهد؛ الان تعجب میکنم که پیش‌نویس است! شما که قبلاً این‌ها را نخوانده بودید؟!

بقیه‌ی موارد را امروز نوشتم...



۱. یکی از دوستانم که معلم کلاس اول دبستان است، چهارشنبه‌شب تماس تصویری واتساپ گرفت. وصل کردم دیدم دارد جلوی دوربین گوشی قر می‌دهد! 😳😅 بعد از کلی حرکات موزون در برابر چشم‌های گردشده‌ی من، بالاخره می‌گوید که امروز نمرات دانش‌آموزانش را رد کرده و سال تحصیلی‌اش به پایان رسیده!


۲. همین دوستم، با عکس و فیلم‌های جشن الفبای دانش‌آموزانش (که هر کس در خانه‌ی خودش برگزار کرده بود) کلیپ ساخته بود. همه‌ی بچه‌ها، با شور و حال فراوان، جلوی دوربین از خانم فلانی (دوستم و معلمشان) تشکر کرده بودند که به آن‌ها خواندن و نوشتن یاد داده و حالا به لطف او و به خاطر زحمات او، می‌توانند کتاب بخوانند و از این قرتی‌بازی‌ها! یکی‌شان با حس فراوان گفت: "من به لطف خانم فلانی، دیگه..." و ناگهان لحن شیطانی به خودش گرفت و ادامه داد: "...نمی‌تونم بازی کنم! آخه این چه وضعشه؟!"😂😂😂


۳. همان طور که منتظر بودم بسته‌ی پستی‌ام را تحویل بگیرند، چشمم افتاد به مدارکی که در دست آقای جوان کناری‌ام بود و عکس روی آن را شناختم: همکارم بود (یکی از مشاورهایی که در کلینیکم کار می‌کند). کمی سرک کشیدم تا اسمش را هم ببینم و مطمئن شوم؛ که البته فکر کنم خیلی هم تابلو بودم!🤦‍♀️ به خاطر همین تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم. ولی مساله این بود که این آقا خیلی جوان‌تر از آن بود که همسر همکارم باشد. یعنی حدود ۲۴_۲۵ ساله به نظر می‌رسید، در حالی که همکارم حدود سی و سه سال سن دارد. از طرفی بهش نمی‌خورد برادرش باشد. خلاصه من هم دیدم هیچ حدسی نمی‌توانم بزنم، ترجیح دادم سکوت کنم! بعدا که از همکارم پرسیدم گفت که همسرش بوده و ۴ سال هم از خودش بزرگ‌تر است ولی خب... زیادی خوب مانده است! 😉


۴. بالاخره ما یک مشاوره پیش از ازدواج غیرنمایشی در کلینیک داشتیم که البته باید بگویم یکی از طرفین، فامیل نزدیک خودمان است و بالاخره خون من در رگ‌هایش جریان دارد!😎 (حالا نه این که تک تک هم‌خون‌های من، با نامه‌ی کتبی از مشاور پیش از ازدواج، به عقد هم در آمده‌اند!😅). با این که هر دو طرف، کم‌سن‌وسال هستند، به این قصد آمدند که اگر مشاور گفت به هم نمی‌آیید، رابطه‌شان را تمام کنند. اصلا هم برای عقد کردن عجله ندارند. خدا را شکر که دارم چنین صحنه‌هایی را هم می‌بینم!


۶. همه‌شان معتقد بودند دختری که آرایش می‌کند و فلان طور لباس می‌پوشد و.... معنی‌اش این است که خودش، خودش را از ارزش انداخته است و مجوز نگاه و متلک گفتن و... را به ما پسرها/ مردها می‌دهد! گفتم: بعد شما پسرها خودتان هیچ ارزشی ندارید؟ گفتند یعنی چه؟ گفتم فکر نمی‌کنید شما هم خودتان باید برای خودتان ارزش قائل شوید و به هر دختری که به قول شما می‌خواهد نگاهش کنید، نگاه نکنید؟! سکوت کردند.


۷. دیروز، کُدی را دیدم که همراه اول برای تیرماهی‌ها داده بود تا با وارد کردن آن، هدیه‌ی تولدشان را انتخاب کنند (نت یا مکالمه رایگان). فوری کد را زدم و فوری جواب آمد که خانم شارمین امیریان اصفهانی! این کد شامل حال شما نمی‌شود. توی دلم گفتم: خب چته حالا! فهمیدم منو شناختی دیگه! همان وقت پیامک آمد که: خانم شارمین امیریان اصفهانی! شما می‌توانید در روز تولدتان، ۴/۲۰، هدیه‌ی تولد خود را دریافت نمایید! نمی‌دانم می‌خواست دلجویی کند یا منظورش این بود که ما بیش‌تر از این‌ها از تو اطلاعات داریم!😅


۸. از کاری که کرده بود حسابی دلم گرفت. هر چه با خودم کلنجار رفتم که: "شرایطش را درک کن و چیزی نگو" بی‌فایده بود. پی‌ام دادم و حرفم را (در یک جمله‌ی کوتاه) زدم و هم‌زمان اشک‌هایم سرازیر شد. فکر می‌کردم یا جواب نمی‌دهد یا توجیه می‌کند. ولی فقط سه کلمه نوشت: "چرت نگو شارمین." شاید این حرف برای شما توهین‌آمیز به نظر برسد. ولی من حس کردم این بهترین جوابی بود که می‌توانستم بگیرم! بهتر از توجیه و دلیلی! مثل وقتی که پر از شکایت و گله سراغ کسی بروی و او فقط تو را بغل کند! قانع نمی‌شوی ولی دلت آرام‌تر می‌شود!


۹. ..........

خودت باش
۰۷ تیر ۰۰ , ۲۳:۱۰

نمی دونم چرا به خودت بیشتر از همه فکر کردم...

پاسخ :

من کم‌سن‌وسالم خودت باش؟!
برو از خدا بترس 🤦‍♀️😂
خودت باش
۰۷ تیر ۰۰ , ۰۰:۰۳

۱.غیر از بهار از کس دیگه ای این کار بر نمیاد.

۴. آخجون عقد دارید.خوش به حالتون...

۶.عاشق این کم نیاوردنت تو هر شرایطی شدم...

۷.سال گذشته هم به من گفت شما استفاده کردید در حالی که من استفاده نکرده بودم

 

پاسخ :

دقیقا خود خودشه 😂😂😂
۴. نه شایدم به سرانجام نرسه. یا برسه و ما رو دعوت نکنن (می‌دونم با خوندن اون قسمت، به تک تک دختر و مسرای مجرد فامیل ما فکر کردی 😂)
۶‌. 😁
۷. نه به من گفت برو بعدا بیا! ولی الان کد یادم نیس!🤦‍♀️
غزل سپید
۰۵ تیر ۰۰ , ۲۲:۲۲

چرا من از پایان 6 دلم خنک شد؟

عزیزم ماه تولدت مبارک باشه

رقصم خوب نیست و اهلش هم نیستم. اما الهی که چند سال دیگه زنده بمونم این پایان نامه کوفتیم رو دفاع کنم و آی قرررر بدم آی قررر بدم

پاسخ :

دل خنک شدن هم داشت 🤭
ان شالله همین یکی دو سال اخیر، شاهد قرهای فراوان غزل باشیم! 😉

منم مث خودتم تو بلد نبودن رقص و اهلش نبودن. و  وقتی مجوز دفاع گرفتم، کلی حرکات ناموزون کردم! (چون موزونش رو بلد نبستم 😄)
معلوم الحال
۰۵ تیر ۰۰ , ۲۲:۰۹

نامحرم شدم؟ اکی بای :))

اون رمزه رو زدم. نمیدونم چرا کار نمیکنه.

پاسخ :

نشدید، بودید! 🤭

26shahrivar1399
حامد سپهر
۰۵ تیر ۰۰ , ۱۷:۲۵

روحشون شاد باشه تسلیت میگم

پاسخ :

زنده باشید. ممنون
معلوم الحال
۰۵ تیر ۰۰ , ۱۴:۳۹

سلام

چرا برای پستاتون رمز میذارید؟ :( حالا ما شدیم نامحرم؟

پاسخ :

سلام.
نامحرم که از یه جهت بله 🤭🙄
پست‌های رمزی، نوشته‌های سوگوارانه‌م هستن که برای دیگران ناراحت‌کننده و شاید حوصله‌سربر باشه ولی هر کسی بخواد می‌تونه بخونه. رمز رو تو جواب کامنت‌های این پست می‌تونید پیدا کنید.
حامد سپهر
۰۵ تیر ۰۰ , ۰۹:۳۸

سالگرد آسمانی شدن برادر عزیزتون رو تسلیت میگم و امیدوارم روحشون شاد باشه و جایگاهش بهشت باشه

پاسخ :

سلام. ممنون. روح پدر و مادرتون در ارامش. امیدوارم خدا بهتون صبر بده.

امروز سالگرد داییم هست. سالگرد آرمین ۲۶ شهریوره
سارا
۰۴ تیر ۰۰ , ۱۱:۵۸

سلام روز بخیر

جالب بود پستتون👍👍

منم اهل آرایش و لباسای خوشجل پوشیدنم.البته ک قبول دارم بعضی لباس پوشیدنا خیلی مناسب نیس.ولی خب بازم دلیل نمیشه کسی حق قضاوت داشته باشه.حیا و نجابت تو وجودِ آدمه و مرد و زن نداره!

ماه تولدتون هم مبارک.همیشه شاد و سلامت باشید🤩🤩🤩

پاسخ :

سلام سارا جون. روز به خیر.
مرسی عزیزم.
بله منم حرفم همینه. به نظرم متلک گفتن یا چشم‌چرونی کردن کار درستی نیست و ارزش یه مرد رو می‌آره پایین؛ حالا چه مخاطبش شیش تا چادر سرش باشه چه لخت مادرزاد باشه. 



مرسی عزیزم 😘😘😘 تو هم شاد و سلامت باشی تا همیشه
هوپ ...
۰۴ تیر ۰۰ , ۱۱:۴۷

سلام علیکم

مورد یک رو واقعا دوست داشتم ببینم فیلم رقصشو :-))))

با حاضرجوابیِ شاگردشم کلی خندیدم. میدونی که خوشم میاد از بچه های حاضرجواب.

 

کاری به کلیشه های جنسیتی ندارم ولی واقعا بدم میاد مرد جوون بمونه یا زن مسن تر به نظر بیاد. اممم شایدم کلیشه های جنسیتی حک شده توی ذهنمونه.

 

پاسخ :

سلام.
:))) فیلم ندارم. همین طور تو تماس تصویری رقصید.

آره 😂

منم حس خوبی ندارم. ولی واسه من بیش‌تر فکر کنم حسادت باشه تا کلیشه 🙄😅

+ الان یادم افتاد یه بار با آرمین یه جایی رفته بودم آقاهه به من گفت شما خانومشون هستید؟! 😳😳😳 من فقط زدم زیر خنده گفتم سن بچه‌ی منو داره. آقاهه اصلا به رو خودش نیاورد دیگه! 
ربولی حسن کور
۰۳ تیر ۰۰ , ۲۳:۱۷

الان دارین به کامنت من جواب میدین!

پاسخ :

بله داشتم همین کار رو می‌کردم :)
گندم بانو
۰۳ تیر ۰۰ , ۲۳:۱۷

6 رو دوست داشتم 👌🏻👌🏻👌🏻

پاسخ :

😊😘😘😘
ربولی حسن کور
۰۳ تیر ۰۰ , ۲۳:۰۰

سلام

1. خاک عالم اگه کس دیگه ای همزمان توی اون اتاق پیش شما بود چی؟!

2. چه بچه های باحالی!

3. خوش به حال خانمش!

4. تبریک میگم. خدا زیادشون کنه!

5. کوش؟!

6. وقتی من لباس تمیز و خوشگل میپوشم برای اینه که کسی نگاهم کنه؟ نه چون میخوام لباس تمیز و خوشگل بپوشم! دلیلی نمیبینم برای خانمها علت دیگه ای داشته باشه.

7. چرا من این کد را ندیدم؟

8. معلومه دوست نزدیکی بوده

9. این خیلی جالب بود!

پاسخ :

سلام.
۱. نه دوستام می‌دونن وقتی تصویری بگیرن هم هندزفری می‌ذارم هم می‌رم جایی که تنها باشم. خیالشون راحته.
۲. 😊
۳. فکر نکنم برای خانم‌ها خوشایند باشه بزدگ‌تر از همسرشون به نظر بیان. البته اگه منظورتون این باشه که خوش به حالش که شوهرش اومده دنبال کارهای پستیش، حق دارید 😉
۴. مرسی... امیدوارم کارشون درست و خوب پیش بره.
۵. 🤔 خودم هم نمی‌دونم! 😅
۶. خب البته به نظر من لباس تمیز و خوشگل پوشیدن با میکاپ عروس و لباس نازک و جذب و... فرق داره. ولی به هر حال چه هدفشون این باشه چه نباشه، دلیلی نداره، متانت فقط برای خانم‌ها ارزش باشه و برای اقایون نه. 
۷. اِ شما هم تیر ماهی هستید اقای دکتر؟! 👌
والا من تو استوری‌های یه پیج دیدم ولی اصلا یهدم نمیاد کد چی بود 🙄
۸. بله
۹. 😅 یه جور خودسانسوری بود
محمد حسین
۰۳ تیر ۰۰ , ۲۲:۱۲

سلااام

نه من قبلا نخونده بودم اینارا

خیلی بامزه گفته دانش اموزه

واای از دست همراه اول

پاسخ :

سلام.
نمی‌دونم چرا فکر می‌کنم منتشر کردم! 😕
آره حالت گفتنشم خیلی قشنگ بود.
کلا کاش اینا هیچ‌کدوم پیام نمی‌دادن!
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan