کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

من به این چالش دعوت شدم (۱۰) جرات_حقیقت (آخرین چالشم)

سلام.

اول از همه بابت همراهی‌تان در این چالش ممنونم و عذرخواهی می‌کنم که بعضی از پست‌ها را نتوانستم لینک کنم.


اما برویم سراغ اخرین و خطرناک‌ترین چالشی که به آن دعوت شده‌ام! چالش شماره‌ی ۳:


در این چالش شما می‌توانید یک جرات و یک حقیقت پیشنهاد دهید و من انتخاب می‌کنم که از بین این دو، کدام را انجام دهم.


جرات یعنی این که از من بخواهید یک کار خاص و معمولا خفن را که حدس می‌زنید جرات انجامش را ندارم یا به سختی دارم، انجام دهم و حقیقت یعنی سوالی بپرسید که جواب خیلی خاصی داشته باشد و حدس بزنید که دلم نمی‌خواهد به آن اعتراف کنم! 



البته همین‌جا صادقانه اعتراف می‌کنم که اگر جراتی را پیشنهاد دهید که امکان عکس گرفتن از اجرای آن نباشد یا بگویید نیازی به عکس نیست و ما به تو اعتماد می‌کنیم، بی‌بروبرگرد، من تقلب می‌کنم و الکی می‌گویم انجام داده‌ام! دیگر خود دانید! 🙄😄




+ کامنت‌ها بدون نیاز به تایید نمایش داده می‌شود.

++ ناشناس هم می‌توانید نظر بگذارید ولی لطفا خیلی بدجنسی نکنید! 😏😄

  • ادامه مطلب
Reyhane R .
۰۲ تیر ۰۰ , ۲۳:۱۳

هرچی فک میکنم هیچی یادم نمیاد 0_0

هععی بابا :|

پاسخ :

خب باید بگم که: مرسی؛ تو شادیات جبران کنم! 😉😅
واران ..
۰۲ تیر ۰۰ , ۲۲:۵۲

خانم اجازه ؟!

من در اون مورد خاص تسلیم فرمان هوپ عزیز شدم 😅

اون رو که دیگه  نمیگم ولی دارم فکر میکنم چطور شما رو به چالش بکشونم و هوپ رو هم حالا یه کوچولو قد یه بند انگشت سربه سرش بذارم :دی😅

 

 

 

+

مرسی بابت رمز  ❤

پاسخ :

دیگه هر جور راحتی :)


خواهش می‌کنم عزیزم
هوپ ...
۰۲ تیر ۰۰ , ۱۳:۱۴

دوست داشتم جرئت انتخاب کنی ولی قبوله آشتی :-)

 

نه قبول نمیکنم وارانو، چون چالش توعه مال من نیست که :-))) فقط میتونه بگه بعد بیا همفکری بکن ببینیم میشه عملی کنیم یا نه.

پاسخ :

پس می‌تونم دیگه از اتاقم بیام بیرون؟! خیییلی به کارای زشتم فکر کردم دیگه!😄


فکر کنم می‌خواد بگه من یه آزاری به تو برسونم! 😅


@واران
بیا بگو حالا یه کاریش می‌کنیم بالاخره😉
phgh
۰۲ تیر ۰۰ , ۱۲:۰۱

سلام ممنون که چالش رو انجام دادین، لطفا کامنتای منو حذف کنین شاید دردسر شن برات بازهم ممنون

پاسخ :

سلام. خواهش می‌کنم. اسم رو سانسور کردم.
گندم بانو
۰۲ تیر ۰۰ , ۱۱:۴۵

یعنی شارمین، تو بیا به پیامبری برگزیده شو اصن:/

حالا هم برو تو اتاقت و به کارای بدت فکر کن 😜

پاسخ :

اتفاقا رفتم واسه گزینش رد شدم؛ گفتن تو به جا هدایت کردن، مردم رو می‌پیچونی! 😄

آب و غذا که می‌تونم داشته باشم؟!
خب تو یه جرات/ حقیقت دیگه مطرح کن. قبول کن که این واقعا بدجنسانه و نشدنی بود 🙄😏
آتنه
۰۲ تیر ۰۰ , ۰۹:۲۴

شجاعت،یه وویس یا پیام اشتباه رو بفرستید تو گروه های مربوط به دانشگاه…یا اینکه سوالات سه نمره از امتحان رو یه جوری به دست دانشجوهاتون برسونید…
حقیقت،سه ویژگی ظاهری جنس مخالف که توجه‌تون رو جلب میکنه…یا اینکه کسی بوده که باعث بشه مثلا فکر کنید چه کیس خوبی واسه ازدواجه ها،اگه بوده چه مدلی بود؟…

و در اخر تبریک و خسته نباشید،بالاخره چالش هاتون تموم شد:-)))

پاسخ :

سه ویژگی ظاهری جنس مخالف که توجهم رو جلب می‌کنه:
۱. چشم عسلی
۲. شقیقه‌های جوگندمی
۳. ریش پروفسوری
۴. چاق نباشه!
یه کیس با همین ویژگی‌ها داشتم که اگه تقوای الهی پیشه نمی‌کردم و خودم رو می‌دادم دست هوا و هوس! حتما بهش اکی می‌دادم. چون ظاهرش واقعا دلنشین بود. بعدش که قضیه تموم شد، به مامانم گفتم تو مواردی که طرف این چند تا ویژگی ظاهری رو داره منو ول نکنید به امون خدا و نگید خودش می‌فهمه!


(بفرما به جا سه تا چار تا گفتم همراه با توضیحات اضافه! حالا گندم و هوپ هی بگن می‌پیچونی😏)



مرسی مرسی 🙋‍♀️ ممنون از همراهیت
گندم بانو
۰۲ تیر ۰۰ , ۰۸:۴۸

این دو تا رو حذف کردی، میمونه فقط همون آبنات چوبی و معدل کلاس اول!

مگه اینکه اشتباه شناخته باشمت 😂😂😂

پاسخ :

😂
نه فکر کنم درست شناخته باشی! کلا یکی از دستاوردهای این چالش‌ها این بود که بیش از پیش دریافتم چه آدم مثبت و بی‌حاشیه و آرومی هستم! 🙄


باشه خب یه خط قرمزهام رو فراخ! می‌کنم! در مورد آقایون بذار ولی نه اون‌جوری خانمان‌برانداز. الان من کافیه اون متن رو برای اون آقا بفرستم تا کل خاندانمون به فنا بره!
هوپ ...
۰۲ تیر ۰۰ , ۰۷:۵۸

منو پیچوندی واقعا نیازی نبود بیام اکی بدم مشخصه یکیشون رو حتما باید انجام بدی. سوتی نمیگی حتما باید جرأت رو بری.

پاسخ :

باشه خب حالا چرا می‌زنی؟! 😫


یه بار یه درسی رو بعد از دو سه هفته که از شروع ترم گذشته بود دادن به من، چون استادش، که فوق‌العاده تو اون دانشگاه محبوبیت داشت، یهویی استعفا داده بود رفته بود. حالا دانشجوهای اون کلاس، هیچ کدوم منو نمی‌شناختن ولی ۹۹ در صدشون اون درس رو اصلا به خاطر اون استاد گرفته بودن و خیلی شوکه شدن که یهو یه استاد غریبه‌ی کم‌سن‌وسال رو تو کلاس می‌بینن. منم اون زمان تو کارهای دفاعم بود و حسابی تحت فشار! اصلا باهاشون همدلی نکردم و (خدا منو ببخشه😂) بهشون گفتم دیگه همینه که هست. نمی‌شه که همه چی به میل شما باشه! در کنارش یه تکلیف سنگین هم بهشون دادم! هیچی دیگه اینا اون قدر پافشاری و اعتراض کردن که تا قبل از جلسه‌ی بعدی، دانشگاه اون درس رو از من گرفت! حالا البته به من گفتن بچه‌ها درسشون رو حذف کردن ولی به احتمال ۹۰ در صد درس رو داده بودن به یکی دیگه 😐😐😐 منم دیگه ترم‌های بعد که همون درس رو به خودم پیشنهاد کردن قبول نکردم.

این واقعا خاطره‌ی بدی بود برام. چون من معمولا یا استاد محبوبی‌ام یا دست کم منفور نیستم. خیلی ضربه‌ی سهمگینی بود منو عوض کردن. 😫


خب حالا دلت خنک شد نپیچوندمت و سوتی‌م رو گفتم😒😂



+ کامنت واران رو هم بخون پیلیز 😊
phgh
۰۱ تیر ۰۰ , ۲۳:۳۸

سلام

جرات هم اینکه چشم و پاچه بخورین و عکسش رو بگذارین تو وبلاگ

پاسخ :

سلام.
😂
تو پست‌های قبلی آتو دادم دستتونا! می‌دونید من به این چیزا نگا هم نمی‌کنم! اتفاقا همین الانم پاچه روی گاز در حال پختنه برای صبح و منم در حال غرزدنم! 😄


خب مجبورم حقیقت رو انتخاب کنم و دلم خوش باشه که اون فرد این‌جا رو نمی‌خونه! 
البته من نمی‌تونم در مورد ایشون نظر روان‌شناسانه بدم چون واقعا از روی نوشته‌های شخصی یه نفر نمی‌شه اون فرد رو تحلیل روان‌شناختی کرد. ولی اگه بخوام نظر شخصیم رو بگم، باید بگم که حس می‌کنم آدمیه که یه کم تو چیزایی که تعریف می‌کنه بزرگ‌نمایی داره و از این که توجه و تعجب بقیه رو برانگیزه و خاص و متفاوت به نظر برسه خوشش می‌آد.  
گندم بانو
۰۱ تیر ۰۰ , ۱۵:۲۲

اوکی عوضشون میکنم!

جرات: برو واسه خودت یه آبنبات چوبی بخر بخور!

حقیقت: معدل اول دبستانتو بگو!

://///

 

خواهرم جرات حقیقته، اتل‌متل که نیست! باید چالش برانگیز باشه خب:(((

پاسخ :

😂😂😂😂😂😂
برو خودتو مسخره کن گندم!😂


ببین من دو تا خط قرمز اعلام می‌کنم وارد اینا نشو دیگه هر چی می‌خوای بگو:
یکی فاش شدن اطلاعات شخصی‌م
یکی هر چیزی که در رابطه با آقایونه!

غیر اینا هر چه می‌خواهد دل تنگت بوگو!
(دیگه آزادی دادن تا چه حد!🙄😐😲😂)
ربولی حسن کور
۰۱ تیر ۰۰ , ۱۴:۵۰

سلام

من چیزی نمیگم چون میدونم اگه بهتون سخت بگیرم چهار روز دیگه سر خودم هم میاد!

11 میلیون ته حسابتونه چون آخر ماه چیزی نمیمونه؟ من الان که اول ماهه و تازه حقوق گرفتم تقریبا همین قدر دارم!

پاسخ :

سلام.
😄
خب شاید شما یه جایی خارج از کارت‌های بانکی‌تون پس‌انداز دارید 🙄


الان وارد بازی کثیف "من پولام کم‌تره" "نه من پولام کم‌تره" می‌شیم 😂😂😂
phgh
۰۱ تیر ۰۰ , ۱۲:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

جرات و حقیقتی که من پیشنهاد می کنم اینه : قبلاً تو لینکا وبلاگ ***** رو دیدم  می خواستم ببینم نظرت به عنوان یک روانشناس درباره ش  چیه؟ با تشکر

پاسخ :

سلام.
این که فقط حقیقته. یه جرات هم بگو که از بین این و اون یکی رو انتخاب کنم.
نیــ روانا
۰۱ تیر ۰۰ , ۱۱:۴۲

سلام

الان غیر اون ۱۱ میلیون همه رو پیچوندی

دیگه من چی ازت بخوام خوب؟ 

قانون بازی رو رعایت کن خواهرم

مرسی اه 

پاسخ :

سلام.
نه دیگه جواب یاسی رو هم دادم.
از هوپ هم یه سوال برای رفع ابهام پرسیدم منتطرم جواب بده. 
فقط می‌مونه گندم که اونم کمر همت بسته منو از هستی ساقط کنه! 😫


تازه تو خودتم اون جرات_ حقیقتی که من تو وبت گفتم به این بدی‌ام نبود انجام ندادی 😏
واران ..
۰۱ تیر ۰۰ , ۰۱:۴۹

آره بدتر از جرائت گندم بود ولی خودم جرائت نکردم بگم 😅😂

اونم نه از شما بترسم از هوپ میترسم بیشتر😅😂

چون میخواستم هوپ رو اذیت کنم ولی خب جرائت گفتنش رو نداشتم و ندارم مگه اینکه هوپ بیاد 

بگه واران بگو که بیام بگم 😅😂😂

که هم شما رو به چالش بکشونم هم سر به سر هوپ بذاریم😅😂

 

 

 

+

اجازه هست منم پست رمز دارتون رو  بخونم ؟!

رمز رو از بین کامنت ها دیدم ولی گفتم اگر اجازه بدین میخونم اگر نه که نه کپی میکنم نه میخونم.

ممنونم 

پاسخ :

ای بابا 😄
پس منتظر هوپ می‌مونیم.



می‌تونی بخونی. من فقط چون می‌دونم برای بقیه ناراحت‌کننده‌س و چون نمی‌خوام همین طوری این وسط سوگواری کنم رمزی کردم. وگرنه همین گه رمز رو تو جواب کامنت‌ها می‌ذارم یعنی اگه کسی خودش خواست که بخونه اشکالی نداره
تسنیم ‌‌
۳۱ خرداد ۰۰ , ۲۲:۲۱

سلام

جرأت: اگه مانتویی هستی، مانتوتو پشت و رو بپوش برو کلینیک، اگه چادری هستی، با چادرنماز برو :)))

حقیقت: مجموع موجودی حساب‌های بانکیت :دی

 

انصافا سخت نگفتم :)

پاسخ :

سلام.

واقعا مانتوی پشت و رو و چادرنماز آسونن؟!😏😄


فکر کنم حدود ۱۱ میلیون. آخر ماهه آخه! من آخر ماه کلی پرداختی دارم (حقوق و اجاره و ...). چیزی نمی‌مونه.
رسیدن
۳۱ خرداد ۰۰ , ۲۲:۱۱

میتونم رمز پست رو بگیرم ؟

پاسخ :

بله. ولی مطالبی که با این رمز می‌نویسم غمگینه. به خاطر همین رمزیه

رمز:
26shahrivar1399
واران ..
۳۱ خرداد ۰۰ , ۲۰:۴۹

فقط کامنت گندم 😅😂

 

 

سلام 

جرائت ؟!:)

 خودم اول باید جرائت کنم بتونم بهتون بگم 😅

بعد بهتون میگم چی ؟!😅😂

جرائت ندارم بگم:دی

یعنی اون مطلب رو  پاک کردم یعنی یه جرائتی بود اون سرش ناپیدا 😅😂

 

 

 

 

پاسخ :

من هنوز تو شوکشم!😲


سلام :)

یعنی بدتر از جرات گندم؟! یا خدا 😂
گندم بانو
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۹:۵۷

جرات:

اون پستی بود که درمورد اون آقاهه که دوستت داشت نوشتی... کل متنش رو براش بفرست و از جوابش عکس بگیر بذار تو پیج 😁

 

حقیقت:

اسم و فامیل کامل به علاوه دانشگاهی که درس میدی به علاوه آدرس مطبت رو بذار تو پیجت 🤭🤭

 

نامرد هم خودتی 😂😂 میخواستی تو زندگیت فسق و فجور کنی که اونا رو ازت بپرسم 😜

پاسخ :

هیییییییع! گندممممم! چه طوری انقد بدجنس شدی تو؟!

جرات رو که خوندم واقعا از جا پریدم!!! حقیقت رو خوندم بلند زدم زیر خنده 😂

واقعا هیچ کدومش شدنی نیست. اون آقاهه زن و بچه داره. نخواه که بنیاد یه خونواده سست بشه😂 انقدرم اون متن تابلوئه مخاطبش کیه که نمی‌تونم بعد ارسال بگم اشتباهی شده 😲


حقیقت رو هم که حرفش رو هم نزن! 😫


خوبه برم یه فسق و فجوری انجام بدم بیام بنویسم بلکه از اینا بگذری 😂


هوپ ...
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۹:۵۴

جرئت: زنگ بزن به یکی از اونایی که توی اون کلینیک مذکور تعریف کردی، اذیتت کردن و دعوتش کن به شرکت در کارگاهت. ولی نه پیام بده و اسکرینشو بذار.

 

حقیقت: یکی از سوتی های کاریت که نتیجه بدی داشت رو تعریف کن.

پاسخ :

اگه هیچ سوتی‌ای به ذهنم نرسه، مجبورم جرات رو انجام بدم؟! 🙄 خیلی دلم می‌خواست بگم شماره هیچ کدوم رو ندارم. ولی متاسفانه واقعیت نداره! 😄
یاسی ترین
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۹:۲۰

با کسی که دلخوری داری یا قهری پیش‌قدم بشو برای رفع کدورت 

 

تا حالا بدجنسی خاصی در حق کسی کردی؟

پاسخ :

خب من حقیقت رو انتخاب می‌کنم چون جوابش اینه که تا جایی که یادم می‌آد نه! 😂

البته اگه بشه این رو بدجنسی به حساب آورد باید بگم من یه مدت تو چت، خیلی غلط املایی می‌گرفتم؛ یعنی دیگه می‌رفتم رو اعصاب طرف مقابل و با ترس و لرز با من چت می‌کردن. الان دیگه کاری‌شون ندارم 😏
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan