کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

روایت فتح ۶

جنگهای اینجا، تن به تن نیست... دل به دل است!

من دلم را به دریا زده ام... تو دلت را به کوه سپرده ای...

کوه هم که به کوه برسد، دریا به کوه نمی رسد!

هیچ روایتی در کار نیست:

همه ی رویاهایم را در دریا می ریزم و به کلبه چوبی ام برمی گردم...

تو به سنگ بودنت ادامه بده...


+ از سری نوشته های... (مهربانو گفته است اگر دیگر بنویسم الکی پلکی، آن رویش را نشانم می دهد!😁)

+ روایت فتح ۵



خودت باش
۰۲ مرداد ۹۸ , ۰۷:۴۰
جنگ دل با دل! چه شود...

پاسخ :

😰😰😰
مشتاقٌ الیه
۳۰ تیر ۹۸ , ۱۷:۵۰
اینکه گفتید: تو به سنگ بودنت ادامه بده...
منو یاد اون بیت انداخت که سنگ بودن و بی وفایی یار از اشتیاق و میلش نشات میگیره ولی اینطوری بروزش میده... یعنی همون بیت...

پاسخ :

آهان متوجه شدم. مرسی =)
مشتاقٌ الیه
۳۰ تیر ۹۸ , ۱۴:۲۰
سلام. با خوندن مطلب یاد این شعر افتادم:

اگر با من نبودش هیچ میلی
چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟!

پاسخ :

سلام.
من متوجه نشدم چرا؟
مهربانو
۳۰ تیر ۹۸ , ۱۰:۴۱
ای جااانم 
فقط دلم میخواست بگی الکی پلکی . 
شارمین جان قربون قلمت که اینقدر زیبا مینویسی . 

پاسخ :

جانت سلامت عزیز دلم.
هی سعی کردم اون روت رو تصور کنم ببینم چه قدر ریسک داره که بنویسم الکی پلکی. &) ولی جز چهره لبخند بر لبت نتونستم روی دیگه ای برات تصور کنم. پس فقط به خاطر گل روی مهربونت ننوشتم. ^_^

خدا نکنه عزیزم. زنده باشی. مرسی از لطفی که بهم داری.
شنگول العلما
۳۰ تیر ۹۸ , ۱۰:۳۰
اگر من دل به دریا می زنم برای خدا او دل به جنگل می زند برای خدا
اشکال ندارد 
خدا که فاتح باشد دل ها را به هم می رساند. 

پاسخ :

بله همین طوره.
البته اگه برای خدا باشه، باید پذیرفت که همیشه هم دلها نباید به هم برسند. =)
مهدی
۳۰ تیر ۹۸ , ۰۸:۰۵
من دلم را به دریا زده ام... تو دلت را به کوه سپرده ای...
چقدرررر خوب بود این نوشته خانم دکتر!!!

پاسخ :

مرسی. خوبی از خودتونه =)
مریم بانو
۳۰ تیر ۹۸ , ۰۲:۱۰
واوووووو

مثل این خارجیا گفتم باکلاس شه :))))

پاسخ :

بابا باکلاس =)
﴿﴿مریــــــــــــــــــــدا ﴾﴾
۳۰ تیر ۹۸ , ۰۱:۱۴
 احساس میکنم سبک نوشتن هرکس مثل اثر انگشت خاص خودشه فقط.از خوندن همچین مطالبی که کلمات رو به بازی میگیره به وجد میام

پاسخ :

خوشحالم که دوست داشتی دکتر جان.
اخرین انجمن ادبی که شرکت کردم بهم می گفتن زیادی با کلمه ها بازی می کنی! ولی خودم از این کار لذت می برم؛ گاهی بعضی نوشته هام، هیچ هدف دیگه ای نداره!=/
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan