کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

چالش پیش‌نویس!

اول این که ببخشید دیشب بدخوابتون کردم و خودم رفتم خوابیدم🙄😁

و دوم چالش:
دیشب داشتم یه سری از پست‌های پیش‌نویسم رو می‌خوندم؛ دیدم انگار خیلی‌ام بد نیستن. هر چند بعضیاش چرت و پرته، بعضیاش نصفه نیمه‌س، بعضیاش فقط کدهاییه که قرار بوده بعدا مفصل نوشته بشه و...

به فکرم رسید بیام یه چالش بذارم و تو اون، اولین پستی که پیش‌نویس کردیم (اصلاً منتشرش نکردیم) رو بدون هیچ دخل و تصرفی، با تاریخ الان (تو قسمت تنظیمات) منتشر کنیم. تنها دخل و تصرفمون این باشه که تاریخ نوشته‌شدنش رو زیرش بنویسیم.


همه‌تون هم دعوتید: تک تک کسایی که این‌جا رو دنبال می‌کنند یا بدون دنبال کردن، به صورت روشن یا خاموش می‌خونن. یاسی! سرت رو ندزد؛ با تو هم هستم! 😁

خودم رو البته اجازه بدید دو سه روز دیگه شرکت کنم؛ از دیشب تا حالا چهار تا پست گذاشتم؛ بیان دیگه بهم شک می‌کنه!


لینک پست‌هاتون رو زیر همین پست بذارید لطفا😘

آرا مش
۳۰ بهمن ۰۰ , ۲۳:۳۶

من دوست داشتم شرکت کنم اما پست پیش‌نویس ندارم مگر قسمت‌های داستانی که می‌نویسم که اونم به زودی در صف انتشاره :)) 

معمولا پیش‌نویس‌هام خیلی تو پنل نمی‌مونن و منتشر میشن زود، طاقت ندارم هی برم نگاشون کنم و اون دکمه رو نزنم😁

پاسخ :

حسم به کسایی که پیش‌نویس ندارن اینه که آدم‌های خیلی باکلاس و منظمی‌ان😎😁
بـقـچـه ‌‌
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۹:۵۷

ما هم لبیک گفتیم :دی

پاسخ :

مرررسی
یاسی ترین
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۷:۴۸

من که اصلاح ناپذیرم هیچی :))

ولی شوخی کردم 

یه دونه پیش‌نویس دارم که خصوصیه 😒

دیگه چیزی ندارم 

پاک پاک 

 

پاسخ :

حالا دیگه ما غریبه شدیم؟! ناراحت شدم یاسی 😒😂😂😂😂

باشه عزیزم. تو راحت باش :)
واران ..
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۶:۰۹

من به علت بدخوابی دیشبم یه سیب برمیدارم و از اینجا به سمت افق میروم بلکه اونجا بتونم با آرامش بخوابم :)))

چالش ها رو میخونیم :))

در ضمن از من به شما وصیت

چالش ها رو آسون کن خواهر :))

این چالش سخته خواهر :)))

به سمت افق میروم و محو میشم :دی

 

پاسخ :

واران اگه رفتی می‌ری تو اتاقت به رفتار زشتت فکر کنی! 
می‌خوای بخوابی اول باید یه پیش‌نویس رو کنی😂


می‌خوام تحملتون تو سختیا زیاد شه😂
یاس ارغوانی🌱
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۴:۳۵

:)))

 

باز نشد؟!

اینو بزنید: کلیک

 

پاسخ :

الان شد.
مرسی 💚
یاسی ترین
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۳:۳۹

به همه چیزمون کار داری؟ 😒😒😒😒 این دیگه دستخط و محتویات کیف و اینا نیستا 😏

من پنلم پر فسق و فجوره 

میچکه لامصب 

بذار اندک آبرویی بمونه برام من حالا حالا ها تو بیان اعتبار می‌خوام 😂

 

 

پاسخ :

😂😂😂
بگو چرا هی سرتو می‌دزدیدی...
من اخرش باید تو رو اصلاح کنم یاسی😎 بهت یه پیشنهاد جایگزین می‌دم! به جای نمایش یه پیش‌نویست، ده تا پیش‌نویس‌هات رو خصوص برای خودم بفرست 🙄😂
دُردانه ‌‌
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۲:۱۴

من بالغ بر صدتا از این پستا دارم. البته تو ورد نوشتم. چند ماه پیش شماره‌گذاریشون کردم و از خواننده‌ها خواستم هر کدوم چندتا شماره بگن و منتشرشون کنم و  چهل پنجاه‌تاشو منتشر کردم. الان ولی حسش نیست. حس می‌کنم خیلی بیات شدن.

پاسخ :

اره یادمه منتشر می‌کردی.
هوپ ...
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۲:۱۳

نه واقعا شوخی نمیکنم. من کلا اول توی نت مینویسم بعد کپی میکنم. پیش نویس‌هام رو چون  رو مخمه تو پنلم نشون داده باشه. یا سریع پست میکنم یا کلا پاک!

پاسخ :

اهان پس به خاطر اینه.
من که یه عالمه پیش‌نویس دارم
صخره نورد
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۲:۱۰

منتشر شد

https://climbing.blog.ir/post/37

 

فقط همین یه پست رو داشتم که ناقص هم بود :))

پاسخ :

مرسی عزیزم.

شماها چه باکلاسید پیش نویس ندارید یا یه دونه دارید. من پر از پیش‌نویسم!😁
.. میخک..
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۱:۵۷

شرکت کردم دیگه 

همون ناقصه منتشر شد

:/

پاسخ :

مرسی. تو از اولم در صحنه بودی!

ناقص نبود که
صبا ..
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۱:۳۷

دفتر گرونه اینجا😄 

 

من در افق سوت زنان محو شدم😗😉

پاسخ :

😁

برو منتشر کن دختر... بدووو
هوپ ...
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۰:۴۷

با افتخار میگم اصلا ندارم :-) 

 

پاسخ :

شوخی می‌کنی هوپ! غافلگیرم کردی حقیقتا 😲
حامد سپهر
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۰:۴۵

سلام بر سلطان چالشهای نامنظم:))

پاسخ :

سلام😌😂
حالا چرا نامنظم؟😁
یاس ارغوانی🌱
۲۹ بهمن ۰۰ , ۰۹:۵۸

بفرمایید:

https://my-safe-room.blog.ir/1400/04/24/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C

 

اینو داشتم مینوشتم ولی نمیدونم چرا همون خط دوم ول کردم نوشتنش رو.

 

پاسخ :

به تو می‌گن ملت همیشه در صحنه 👏🏾👏🏾👏🏾

فقط عزیزم برای من این آدرس جواب نداد! بی‌زحمت تاریخش رو امروز کن که ستاره‌ش روشن بشه
صبا ..
۲۹ بهمن ۰۰ , ۰۸:۴۳

یا ابلفضل !!

خووو من اگه میخواستم اون پست رو شماها بخونید که پیش نویسش نمی کردم :|

رازهای مگو رو من اونجا می نویسم خواهر! 

گرشا رضایی یه جا می خونه:

اینم از من اینم از تو؛ اینم از این زندگی…
گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی!

 

با این چالش میخوایی اون گاهی رو ایجاد کنی آیا؟ 

پاسخ :

اگه نمی‌خواستی ماها بخونیم تو دفترت می‌نوشتی! 😉

صبا از تو به طور اختصاصی دعوت می‌کنم تو چالش شرکت کنی. خیلی‌ام پیگیرما 😂😂😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan