کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

چالش پیش‌نویس (همین امروز شرکت کردم)

۱. دقت کرده اید برای یک سری  از راننده ها صرفا برقداری تمتس چشمی با عابر پیاده ی در خاا عبور از خیابان مهم است. یعمی اگر کیلومترها فاصله هم با انها دتشتخ باشید ک سرتان را زیر بیندازید و ار عرض خبابان رد شوید از همتن فاصله کلب بوق می زنند و فحش می دهند.اما اگر از فاصله دو میلیمتری جلکی ماشینشان رد شکی


۲. گفته بودم یکی از اتاقهایمان جن دارد و گاهی هم گشتی در خانه می زند و به طور خاص دور و بر من می پلکد؟ باید بگویم به نطر می رسد در یکی دو هفته اخیر جن یا جنها به اتاق من نقل مکان کرده یا دست کم زیاد به اینجا سر می زند. بگذارید از اول ماجرا تعریف کنم. خانه ما اتاقی دارد که کمدهای لباس، جالباسی


تاریخ نوشتن: ۱۵ بهمن ۹۷

ریحانه
۰۱ اسفند ۰۰ , ۱۰:۵۴

سلام. من ریحانه هستم و خواننده خاموش شما.

آقا یک سوالی برام پیش اومده بود و حدس زدم شما بتونید راهنماییم کنید. یه مدته یه اخلاق گهی دارم که میخوام ترکش کنم. اینکه اصلا به ظاهرم نمیرسم. اصلا ها. خدا لطف کرده زیبایی را در حقم تموم کرده ولی حتی از همین زیبایی هم مراقبت نمیکنم. داشتم فکر میکردم چرا من همچینم؟ به این نتیجه رسیدم که در دوران بلوغ ما که اوج انگیزه به خود رسیدگی ایجاد میشه، همش سرکوب شدیم (من دهه ۶۰ ای هستم). یعنی اگه خدایی نکرده جلو آینه میرفتیم که قیافمون را درست کنیم و بریم بیرون فکر میکردن داریم میریم با صدتا پسر رل بزنیم و معتاد شیم و بدبخت شیم و ...
منم خیلی از این انگ ها بهم چسبوندن. بعد برای فرار از این انگ ها، منم سعی میکردم شلخته باشم که راحت برم بیرون و حرف و حدیث نباشه. خوب حالا هم که میخوام برم جلو آینه، احتمالا ناخودآگاهم برای همین جلوم را میگیره. راه حلی، قرصی، چیزی دارین؟ :))))

 

با تشکر فراوان از راهنمایی شما :***

پاسخ :

سلام ریحانه جان.
چی بگم والا... من خودمم آدمی نیستم که مدام جلوی آینه باشم. در حد مرتب و تمیز بودن به خودم می‌رسم. بیش‌تر از اونم لازم نمی‌دونم حقیقتا 🙄 حتی از نظر روان‌شناسی هم نظری ندارم. کلا راحت باش 😂
آرا مش
۳۰ بهمن ۰۰ , ۲۳:۳۲

سلام :))

۱. آگهی استخدام ویراستار بزن😂😂

۲. اینو هم ادامه بده لطفا

پاسخ :

سلام عزیزم.
۱. 🤦‍♀️😂
۲. زیاد یادم نیست چی می‌خواستم بنویسم. ولی سعی خودمو می‌کنم
دانشجوی روانشناسی
۳۰ بهمن ۰۰ , ۱۹:۲۷

مرسی دکتر شارمین

بله براتون آدرس ایمیل گذاشته بودم.

منم میخوام تو یه گرایشی درس بخونم که بعدا مرتبط باهاش کار کنم.

مثلا شما که الان در رابطه با کودک کار میکنید و کلینیک دارین دکتری روانشناسی تربیتی خوندین؟

پس بالینی بهتره؟ تربیتی جایگاه شغلی خوبی نداره؟

پاسخ :

خواهش می‌کنم.
از ارسال ایمیل معذورم.

باید علایقتون رو هم در نظر بگیرید. روان‌شناس تربیتی بیش‌تر به مسائل مربوط به اموزش و تربیت رسیدگی می‌کنی. بالینی درمان اختلالات رو کار می‌کنه. ببینید کدوم رو ترجیح می‌دهید. می‌خواید با کودک کار کنید یا بزرگسال. 
بالینی شناخته‌شده‌تره. تربیتی رشته نسبتا جدیدی هست و کم‌تر شناخته‌شده
دانشجوی روانشناسی
۳۰ بهمن ۰۰ , ۱۱:۵۸

دکتر امیریان من ۲ تا پیام خصوصی واستون گذاشته بودم. به دستتون رسیده؟

من به کمکتون نیاز دارم آخه😓

پاسخ :

سلام.
بله به دستم رسید ولی چون آدرس وبلاگ نداشتید نتونستم جواب بدم.
بالینی بهداشت قطعا جایگاه بالاتری داره. از طرف دیگه قبول شدنش هم سخت‌تره و رقبای بیش‌تری دارید. به نظرم اگه می‌تونید هر دو رو شرکت کنید.


یه نکته‌ای هم بهتون بگم تو ایران اصلا این طوری نیست که اگه شما مثلا روان‌شناسی کودک خوندید حتما مجبور باشید تو همین حیطه کار کنید. در واقع محدودیتی از نظر گرایش وجود نداره. می‌تونید در زمینه مورد نظرتون کارگاه برید و تو همون زمینه کار کنید‌. ولی به هر حال بهتر و علمی‌تر اینه که تو رشته خودتون کار کنید.
اینو از این جهت گفتم که بهتون بگم اگه شما مثلا روان تربیتی بخونید به این معنی نیست که بعدا نمی‌تونید تو هیچ زمینه دیگه‌ای (در حیطه روان‌شناسی) کار کنید.
هوپ ...
۲۹ بهمن ۰۰ , ۲۲:۵۷

خیلی واضح بودن مرسی ؛-)

پاسخ :

😁
یاس ارغوانی🌱
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۵:۰۴

اولی که شکسته پکسته فهمیدم. 

دومیش ادامه لطفا 😀

پاسخ :

اولیش اینه که اگه وقتی از خیابون رد می‌شی تو چشم راننده‌ها زل بزنی، بد هم رد بشی کاریت ندارن. ولی اگه نگاشون نکنی از هزار متری فکر می‌کنن الانه که بریزیر ماشین!😁


زیاد یادم نیست چی می‌خواستم بنویسم. کلا با جن‌هامون خیلی ماجرا داشتم.😂 الان دوباره رفته‌ن. 
صخره نورد
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۲:۴۴

پست ها رو خودتون مینویسید یا از دستیار صوتی استفاده میکنید؟ :دی

پاسخ :

خودم می‌نویسم 🙈🙈🙈😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan