کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

چالش سه روزه خودیابی: روز دوم

روز اول


۱۱) چه کسی برای من اندازه دنیا ارزش داره؟! چرا؟!

خونواده‌م...چون کنارشون درگیر آرامشم...


۱۲) اگر میتونستم چه چیزی رو با دنیا به اشتراک میگذاشتم؟!

مهربونی و انصاف


۱۳) چه نصیحتی برای خود کوچکترم دارم؟(الان خودم اون نصیحت رو دنبال می‌کنم؟)

صبور باش...


۱۴) این هفته چه درسی گرفتم؟

کمک خواستن از بقیه لزوما نشونه ضعف نیست...


۱۵) اگه وقت تمام دنیارو داشتم چه کاری انجام میدادم؟!

کلی کتاب می‌خوندم، کلی سفر می‌رفتم، کلی با آدپم‌های مورد علاقه‌م وقت می‌گذروندم


۱۶) چه چیزی انرژیم رو تخلیه میکنه؟! چطوری میتونم کم یا قطعش کنم؟!

سر و کله زدن با آدم‌های منفی.... با دور شدن ازشون که البته لازمه‌ش جرات‌ورزی بیش‌تره.


۱۷) صبح ایده عال من چطوریه؟!

این که بتونم بعد از نماز صبح دیگه نخوابم و یه کم کارهام رو پیش ببرم. طلوع خورشید رو هم یه جور خیلی قشنگ و واضح و بدون مانع ببینم (و البته در سکوت و تنهایی)


۱۸) روز ایده‌آل من چطوریه؟!

روزی گه از برنامه‌ی مکتوب روزانه‌م جلو بزنم...

روزی که با آدم‌های مورد علاقه‌م تو طبیعت بگذرونم.


۱۹) چه چیزی منو زنده میکنه؟! آخرین بار که حس کردم زنده ام کی بود؟!

کنار اومدن با رفتن آرمین.... قوی‌تر شدنم از نظر روانی و عاطفی و عرفانی... فکر می‌کنم کم کم دارم یه بارقه‌هایی از زنده بودن رو حس می‌کنم؛ ولی هنوز مسیر طولانی‌ای پیش رومه.


۲۰) چه چیزی/ چه کسی از همه بیشتر برام الهام بخشه؟! چرا من به سمت اون الهامات کشیده شدم؟!

طبیعت... مخصوصا طبیعت دست‌نخورده...نمی‌دونم چرا.... از بچگی زیاد تو طبیعت بودم و برام الهام‌بخش بوده


غ ز ل بانو
۲۷ آذر ۰۰ , ۰۹:۱۰

فقط بارقه های زنده بودن :)

چقدر خوبه این چالش

چقدر این دو تا پستت رو دوست دارم

و چقدر کیف کردم که اینقدر با خودت خوبی و برای پیشرفت تلاش می کنی

بوس بوسی خانم دکتر

پاسخ :

:)
این دو تا پست هم تو رو دوست دارن! حتی بقیه پست‌ها! 😁
تو هم اگه وقت کردی بنویس عزیزم.


عزیز دلمی 😍😘😘😘
آتنه
۲۶ آذر ۰۰ , ۱۴:۱۴

اولین سری از این پست رو نوشتید،گفتم چه خوبه،منم بشینم هر ۳۰ تاشو بنویسم،یه جا پست کنم،بعد که خوندن سوالا،هیع دیدم سخت و سخت تر میشه،فعلا از یه جا پست کردنش پشیمون شدم،راستش باورش برام سخت بود من که اینقدر زیاد فکر میکنم،هنوز ابعاد ناشناخته دارم نسبت به خودم:-))

پاسخ :

آریانه جان به نظرم شما قابلیت این رو داری که برای هر سوال یه پست مجزا بنویسی :)))
یاس ارغوانی🌱
۲۶ آذر ۰۰ , ۱۲:۴۴

اصلا روزایی که بعد نماز صبح آدم بیدار میمونه و به کاراش میرسه عجب روزای پر از برکت و خوبیه.

 

 

 

طبیعت واقعا خیلی خوبه. ولی طبیعت طبیعی دیگه نداریم به گمونم بس که ادما به همه چی دست میزنن :/

پاسخ :

انگار که روز کلی طولانی‌تر و قشنگ‌تر می‌شه :)


مثلا کویر که دو سه هفته پیش رفته بودم طبیعی و خاص بود... ولی درست می‌گی، کم پیدا می‌شه.
یاسی ترین
۲۶ آذر ۰۰ , ۱۱:۴۲

فقط مورد هفده و بیست 😍😍😍😍

پاسخ :

طبیعت دوس داریا 🤭❤❤❤
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan