کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بعد تو پیر که نه... من متلاشی شده‌ام

پارسال درست همین موقع بود که نوشتم:

 

در شرایطی دلم روشن است که ذهنم هشدار میدهد: بی خیال! از بس اوضاع وخیم است، دلت دارد فریبت میدهد و به زور، بهت امیدواری تلقین میکند تا فرونپاشی...

 

برگرفته از: behappy.blog.ir (شارمین امیریان)

 

و هشت ساعت و سی دقیقه‌ی بعد کسی که قشنگ‌ترین اتفاق زندگی‌ام بود، برای آخرین بار نفس کشید...

 

 



مدت زمان: 2 دقیقه 17 ثانیه

 

 

 

یه چیزایی باورش آسون نیست...😭😭😭 

  • ادامه مطلب
محبوبه
۲۷ شهریور ۰۰ , ۰۰:۵۰

چهار مرداد نود و هفت ، علیرضای ما هم پر کشید، بعد نه ماه سر و کله زدن با کنسر کولون، با یک دنیا امید به زندگی، حتما وقتی بی خداحافظی رفت سوختین، اما ما که سه ماه اخر میدونستیم که دیگه نخواهیم داشتش هم سوختیم، حکمت خدا؟ بی معنی ه برام.. خواهر زاده عزیزتر از جانم بود، بیست و یک سال زمان کوتاهی بود برای بودن این فرشته در زندگی ما..

وقتی کسی عزیزی رو از دست میده و یا داده ، تو دلم میگم میفهممت ولی کاش هرگز نمیفهمیدم..

پاسخ :

عزیزم😭😭😭
درست تو سن آرمین بوده. خدا رحمتش کنه.
منم واقعا ناراحتم که شرایطی به این تلخی باعث شده همدیگه رو درک کنیم 😔😔😔
رویا
۲۶ شهریور ۰۰ , ۱۹:۲۱

شارمین جان مجتبی شکوری رو می شناسی؟

الان تو اینستا استوری گذاشته بود برای معرفی کتاب 

«چگونه رنجی که نمی توانیم درمان کنیم را به دوش بکشیم »

نویسنده مگان دیواین

 

برای کسانی که رنج دردناک سوگ رو تجربه می کنند .

شارمین عزیزم کاش نزدیک بودم و یک کاری می کردم حالت یه ذره بهتر بشه .

روحشون  شاد.

 

 

پاسخ :

عزیزم مرسی از معرفی کتاب.
راستش این مسائلی که در مورد سوگ هست رو می‌دونم. ولی من شرایطم فرق می‌کنه و یه کم اوضاعم پیچیده‌س. البته چند ماهی هست که دارم پیش روان‌شناس می‌رم و خیلی برام مفید بوده خدا رو شکر.

بازم ممنونم ازت
واران ..
۲۶ شهریور ۰۰ , ۰۳:۳۴

امشب دلم بدجور هوای گریه داشت هی خودم رو سرگرم کردم که گریه نکنم اما الان اومدم اینجا چشمام مثل ابر بهاری ، بارونی شد :'((

بمیرم برای دلت ':((

خدا بهتون صبر در مقابل این غم بزرگ بده 🙏

روحشون شاد و یادشون گرامی ⚘

 

پاسخ :

شرمنده باعث گریه‌ت شدم.
مرسی عزیزم. 
خدا رفتگانت رو رحمت کنه🖤🖤🖤
غزل سپید
۲۶ شهریور ۰۰ , ۰۳:۱۳

🖤 

پاسخ :

🖤🖤🖤
نگار
۲۶ شهریور ۰۰ , ۰۰:۴۹

من که فقط خواننده این وبلاگم، این روزها، مدام منتظر بودم این تاریخ، بگذره و بره... 😔 تسلیت میگم شارمین جان...

پاسخ :

مرسی عزیزم 🖤🖤🖤
یاسی ترین
۲۵ شهریور ۰۰ , ۲۲:۴۶

خدایا چی میشد اینجوری نشده بود 🥺😞😞😞 

چقدر غمت سنگینه 

چقدر هیچ کاری ازمون برنمیاد 

و چقدر تو قوی هستی 💚🖤

پاسخ :

🖤🖤🖤
رویا
۲۵ شهریور ۰۰ , ۲۲:۲۹

شارمین عزیزم ....

شارمین عزیزم خدا به دلت صبر بده .

پاسخ :

🖤🖤🖤
Reyhane R .
۲۵ شهریور ۰۰ , ۲۲:۱۸

عزیزم...😔😔😔

پاسخ :

🖤🖤🖤
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan