کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

مثل یک کودک بدخواب که بازیچه شده...

در شرایطی دلم روشن است که ذهنم هشدار میدهد: بی خیال! از بس اوضاع وخیم است، دلت دارد فریبت میدهد و به زور، بهت امیدواری تلقین میکند تا فرونپاشی...


+ انقد دلم یه چت طولانی با یه آدم همراه میخواد که حد نداره🤦‍♀️. ولی در حال حاضر، نه آدمش رو دارم نه وقتش رو 🙄

++یعنی میشه تا ۲۹ مهر، از دل این وضعیت فوق قرمز، یهو یه وضعیت باثبات سفید دربیاد و بتونیم دانشگاه رو حضوری بریم؟!

پیمان کرامتی
۱۶ مهر ۹۹ , ۱۳:۰۳

میخونیمت و کنارت هستیم

این روزها سخت ا کنار هم بودن زورشون کمترمیشه

غ ز ل
۰۳ مهر ۹۹ , ۱۶:۲۰

شارمین هی میام این چند پست آخرتو میخونم و هی قلبم فشرده تر میشه ار اتفاقی که براتون افتاده

 

خیلی براتون ناراحتم

پاسخ :

دلم روشن بود و نمیدونستم چه اتفاق تاریکی تو راهه...

مرسی از همدلیهات رفیق 
دخترمعمولی
۰۳ مهر ۹۹ , ۱۴:۵۰

سلام عزیزم،

خودت که نیومدی پستی بذاری. از وبلاگای این ور اون ور خوندم خبر رو. نمیدونم باید چیزی بگم یا نه. نمیدونم درسته خبر یا نه. امیدوارم که نباشه. اما اگر هست، خدا بهتون خیلی صبر بده و روح مرحوم رو هم غریق رحمت کنه.

پاسخ :

سلام. ممنون عزیزم
خودت باش
۰۱ مهر ۹۹ , ۱۰:۱۰

مامان من میگه:بالاخره یه روز درست میشه! منم ترجیح میدم مثل مامانم فکر کنم...

پاسخ :

برای من دیگه چیزی وجود نداره...
ربولی حسن کور
۰۱ مهر ۹۹ , ۰۰:۳۵

سلام 

تازه خبرو شنیدم 

واقعا متاسفم 

تسلیت میگم گرچه میدونم باری از غمتون کم نمیکنه

پاسخ :

سلام.
ممنونم...
جویا
۳۱ شهریور ۹۹ , ۱۵:۴۸

با این که همیشه سعی کردم خوش بین باشم ولی الان دارم روز به روز نا امیدوار میشم . کسانی که قبلا هم ملاحظه می کردن آلان کمتر شدن . توی خیابان پر از آدم های بدون ماسک که به هم می پیچند چطور ممکن آمار کم بشه تازه توی اصفهان هم که ظاهرا بذاره

فقط اگه خدا راهی باز کند

Reyhane R .
۳۰ شهریور ۹۹ , ۱۶:۳۹

الهی بگردم شارمین جانم 😭😭😭😭

کاش کاری از دستمون بر می اومد...

پاسخ :

مرسی از همدلیت عزیزم... خوبه که شماها رو دارم
حامد سپهر
۲۹ شهریور ۹۹ , ۱۰:۴۱

ما ناشکریم حضوری هم بشه دلمون لک میزنه واسه یه جلسه پیچوندن کلاس و استاد:))

Reyhane R .
۲۸ شهریور ۹۹ , ۲۲:۱۶

شارمین چی شده؟

کجایی؟ حالت خوبه؟

پست هوپ رو که خوندم دلم آشوب شد ):

پاسخ :

دنیای من به آخر رسیده ریحانه...
لیمو جیم
۲۸ شهریور ۹۹ , ۱۶:۳۴

کاش میشد بریم دانشگاه واقعا

پیمان کرامتی
۲۶ شهریور ۹۹ , ۱۹:۱۳

به نظر من شمایک خط جدید بگیر

ولی سیوش نکن برای خودت

بعد برو تلگرام

یک اکانت جدید با خط جدیدت بساز

بعد یک پیام بده به اکانت اصلیت ،مثلا سلام

برگرد اکانت اصلیت

یهو میبینی ااا یکی پیام داده که شمارش ندارم

جوابش بده و سعی کن بشناسیش

ترجیحا با فحش شروع کنید حرفاتون که صمیمیت از همون اول شکل بگیره

این من نمیگما آقا کیارستمی میگه

در ستایش تنهایی

 

من سالهاس دارم از این روش استفاده میکنم  جوری شده که رو تنهایی کراش پیدا کردم خخخ

 

راستش منم خیلی دالم میخواد دانشگاه ها و مدارس باز شه...چون بازار ما نزدیک دانشگاه ازاده دانشجوها هم میان دورمیزنن هم اگه گوشیشاشون خراب بشه میارن برام

به این میگن چرخه  منطقی خخخ

پا ییز
۲۶ شهریور ۹۹ , ۱۸:۵۳

بی خیال! از بس اوضاع وخیم است، دلت دارد فریبت میدهد و به زور، بهت امیدواری تلقین میکند تا فرونپاشی...

برگرفته از: behappy.blog.ir (شارمین امیریان)

ناشناس
۲۶ شهریور ۹۹ , ۱۵:۲۳

"آسُسِشَم سُسِا"چیست ؟

 

 

 

 

 

 

 

تعریف شارمین امیریان از سس با کیفیت !

هانی هستم
۲۶ شهریور ۹۹ , ۱۳:۴۷

سطح توقع من در حد یه پاییز آرومه در مقابل کشتار جمعی :| :(

منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۶ شهریور ۹۹ , ۱۰:۱۹

این چنین وضعیتم آرزوست.

حامد سپهر
۲۶ شهریور ۹۹ , ۰۸:۳۱

آدمهای عجیبی هستیم ، تو هر شرایط ناشکری میکنیم همون موقع هم که باید صبح زود بیدار میشدیم دنبال کیف و کفش و کتاب میگشتیم و بزور به سرویس میرسیدیم و سر کلاس چرت میزدیم هم ناراضی بودیم الانش هم ناراضی هستیم ، خدا هم دست ما گیر کرده که این چی بود من خلق کردم:)))

بنده خدا
۲۵ شهریور ۹۹ , ۲۳:۰۴

تا ببینیم خدا چی میخواد ... خیره انشالله

پاسخ :

ان شالله
محمد حسین
۲۵ شهریور ۹۹ , ۲۲:۵۸

سلااام

واقعا خسته شدیم از بس تو خونه خوابیدیم باید دیگه کلاس ها را حضوری کنند یه کم هم سر کلاس بریم بخوابیم

البته من کلی آرزو دارم که فقط کرونا میتونه برآورده ش کنه

 

پاسخ :

سلاااام
😂

نبینم از اونایی باشید که در مزایای کرونا مینویسند؟! 👡
محسن رحمانی
۲۵ شهریور ۹۹ , ۲۲:۵۳

سلام تازمانی که ملت رعایت نکنن متاسفانه اوضاع همینه .

کیه که دلش نخواد اوضاع مثل قبل بشه ولی وواقعا مردم رعایت نمیکنن.

پاسخ :

سلام.
دیگه رعایت کُن ها هم کم کم دارن خسته میشن.
ولی درست میگید.  
صـَ ـبا
۲۵ شهریور ۹۹ , ۲۲:۰۶

یعنی میشه؟ یعنی میشه؟

منم این روزا همش از خودم میپرسم یعنی میشه وضعیت عادی بشه بچه‌ها دوباره برن مدرسه؟

پاسخ :

خیلی دلم میخواد یکی بیاد بگه آمار مبتلایان جدید صفره... انقد دلم تدریس حضوری میخواد که حد نداره
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan