کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

پست فعلا ثابت: بازی وبلاگی: ۹ لبخند ۹۹

چند روز پیش به یاد بازی وبلاگی که پارسال همین موقعها برگزار کردم و با استقبال زیادی مواجه شد افتادم: هشت لبخند نود هشتی، تلاش من بود برای هدیه دادن شادی به اهالی بلاگستان. اما  امسال چه؟ چه چیزی برای نوشتن دارم؟!

دیروز بلاگری که تعداد کامنتهایی که تا به حال برایم گذاشته است کمتر از انگشتان یک دست است، ازم خواست که آن بازی وبلاگی را تکرار کنم! میدانید؟ من بیشتر وقتها به نشانه ها اعتقاد دارم و آنها را به پیامها و خواسته های ماورائی ربط میدهم؛ بدون این که اصرار داشته باشم که اشتباه نمی کنم. در واقع حتی اگر هم اشتباه باشد، دوست دارم که مرتکبش شوم!

به خودم گفتم شاید این یک نشانه است از این که من رسالت دارم مردم را، و قبل از آنها خودم را که زیر بار غمهای ۹۹ له شده ام، به جستجوی لبخندهایمان ترغیب کنم.

من مینویسم؛ با این که همین لحظه مطمئن نیستم بتوانم نه تایشان را پیدا کنم اما به هر حال تلاشم را میکنم. شما هم لبخندهای ۹۹تان را برایمان بنویسید؛ حتی اگر لبخندهای کوچک و کوتاهی بوده اند. 


۹ لبخند ۹۹
۱. تولد آرتمیس قشنگم 😍 
۲. حضور ملموس و واقعی آرمین در خوابهایم. (هر چند این که چنین چیزی جزء لبخندهای ۹۹ است، آزارم میدهد!)
۳. دیدن لیلی😍
۴. قبولی در مصاحبه ای که برایم خیلی خیلی مهم بود.
۵. جور در آمدن دخل و خرج کلینیک در هر ماه!
۶. چند پیام از دانشجوهای قبلی و فعلی که برای دیدنم و کلاسهای حضوری ابراز دلتنگی میکردند.
۷. پیامهای زیاد از دانشجوهای جدیدم که میگفتند به خاطر صدای مهربان و آرامش بخش من، مشتاق دیدنم هستند! 😍
۸. پایان خلع ید خانه برادر جان.
۹. همین دیشب که یک نفر از هیات مدیره مجتمع تماس گرفت و گفت دزدی که پنج شنبه شب، درِ اکثر واحدهای مجتمع، از جمله کلینیک مرا، باز کرده و پول و چیزهای دیگر را برده است، همراه با هر چه سرقت کرده پیدا شده است.


+ باورم نمیشود در این سال لعنتی، دست کم نه دلیل درست و حسابی برای لبخند زدن داشته ام 😊
++ حالا نوبت شما است. از همه کسانی که دنبالشان میکنم یا لینکشان کرده ام، و همه کسانی که دنبالم میکنند یا لینکم کرده اند، و همه کسانی که خاموش یا روشن مرا میخوانند دعوت میکنم در این بازی وبلاگی شرکت کنند. حتی اگر وبلاگ ندارید، میتوانید لبخندهایتان را کامنت کنید. و اگر وبلاگ دارید، میتوانید (در صورت تمایل) بعد از نوشتن پست، لینکش را کامنت کنید.
خودت باش
۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۲:۰۶

از ترس پیتزا آنقدر به خودم فشار آوردم که یادم امد:

۵.به دنیا امدن بچه خواهرم

۶.با رفیق جان یکبار برای همیشه درباره مواردی حرف زدیم و رها شدیم...

۷.فهمیدن واقیت بعضی از دوستان

۸.تولد امسالم که خیلی خاص بود...

۹.تعدیل نگاهم به بعضی آدما

۱۰.قبل از اینکه عطای یک مکان رو به لقای اون ببخشم، با بچه های انجا کنار امدم که اگه اینجوری نمیشد من تا همیشه غصه م بود.

۱۱.خرید چادر عبا 

۱۲.دوم شهریور یه تصمیم مهم گرفتم که همه معتقد بودن موقتی و احساسی...

۱۳.و...

 

پاسخ :

😂😘
یعنی اگه از ترس یه مهمونی بود، ۱۳۹۹ تا لبخند یادتدمی اومد ☺


به امید لبخندهای بیشتر، طولانی تر، عمیقتر و دلچسبتر😍
AE
۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۱:۵۰

منم فکر میکنم همین حرف شما درست باشه :)

 

چون وقتی راجع به پست شما با دوستام حرف میزدم ،چیزهایی رو از لبخند دوستام می‌شنیدم که من خیلی راحت از کنارشون رد میشم ؛ فک کنم چشم هامو باید بشورم و جور دیگه نگاه کنم :))))

 

 

هرچی که هست برای شما و خانواده محترم تون سال خیلی خوبی و پر از برکت و سلامتی آرزو می‌کنم 

ان شاءالله براتون پر از خاطرات خوب باشه و خدا روح عزیزان درگذشته تون در سال ۹۹ رو پر از رحمت قرار بده 

 

 

 

پاسخ :

😊

ممنون. ان شالله برای شما و خانوادتون هم مر از خیر و خوشی باشه
مهتاب ‌‌
۲۷ اسفند ۹۹ , ۱۳:۲۳

ممنونم از این مطلب. خودش به شکل مجزا یکی از لبخندهای ۹۹ بود، چون یادم انداخت امسال، اونقدری که تو ذهنم مونده بود هم بد نبوده :)

منم نوشتم. البته با شیش تا لبخند :)

+ این‌جا

پاسخ :

چه عالی... هدفم از این چالش همین بود.
پر از لبخندهای از ته دل باشی همیشه 
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۷ اسفند ۹۹ , ۱۳:۱۶

مال من پونزده تا شد"-"

اینجا:)

دو مورد آخر بزرگ تر بود لبخندشون*-*

پاسخ :

سکینه کوماندو 🙄😀
لبخندهات پایدار باشه الهی و هر روز بیشتر و بیشتر بشن
مونا
۲۷ اسفند ۹۹ , ۰۰:۵۸

سلام....ممنونم که یادم آوردید امسال هم قشنگی داشته...

پاسخ :

سلام.
خوشحالم که این اتفاق افتاد :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۱:۲۴

http://goodeventent.blog.ir/post/239

 

۹ تا لبخندم:)

پاسخ :

به امید ۱۴۰۰ تایی شدن لبخندهامون :)

مرسی حورا جان. حتما میام میخونم
soofi ae
۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۲:۵۴

پس منم شرکت میکنم:)))

چالش خیلییی جذابیه..

ویه سوال اشکال نداره ازاین چالش تواینستاگرامم استفاده کنم؟

مثلا توی کپشنم بنویسم ویا توی باکس سوال بپرسم از مخاطبین:)

پاسخ :

چقدر خوب 😊
نه عزیزم اشکالی نداره. خیلی هم خوبه. 
اتفاقا یکی دیگه از دوستان هم این کار رو کرده. #۹لبخند۹۹ فکر کنم گذاشته بود. تو کامنتها هست.
آتنه
۲۵ اسفند ۹۹ , ۱۸:۵۵

پستتون واقعا حالت تلنگر داشت...امیدوارم سال جدید لحظات زیباتری داشته باشید...

و منم نوشتم،اولین چالش وبلاگی بود که شرکت کردم!:-))

ممنونم از دعوتتون:-))

پاسخ :

عزیزم 😍
خیلی خوشحالم که شرکت کردی و واقعا مشتاقم لبخندهات رو بخونم🤗


تسنیم ‌‌
۲۵ اسفند ۹۹ , ۱۸:۴۱

سلام شارمین جان

با اجازه‌ت منم تو چالشت شرکت کردم :)

ممنونم ازت بابت این چالش قشنگ ^_^

پاسخ :

سلام عزیزم.
به به... حتما میام میخونم.
ممنون از شما که شرکت کردی 😘
AE
۲۴ اسفند ۹۹ , ۱۹:۴۶

راستش چند بار اومدم این پست رو خوندم و هر چی فکر کردم نشد بیشتر از یکی دو مورد دلیل برای لبخندم پیدا کنم :)

 

همینقدر ناراحت کننده:\

پاسخ :

شاید چون دنبال لبخندهای بزرگ میگردی. به چیزهای کوچیک فکر کن. حتی خرید یه جفت کفش، لبخند یه بچه تو خیابون، هدیه کوچیک از یه دوست و... میتونن جزء لبخندهامون باشن
اول شخص
۲۴ اسفند ۹۹ , ۰۷:۳۰

سلام

ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنید و ممنون تر اگه دنبال کنید.

پاسخ :

سلام.
یاسی
۲۴ اسفند ۹۹ , ۰۱:۰۰

سلام پنج دقیقه پیش یکدفعه به یادت افتادم. گفتم میام بعنوان مخاطب خاموش چیزی مینویسم که انقدر لوس و بی مزه باشد که مجبور شوی بخندی. گغتم یک جوری از جریان داشتن زندگی مینویسم  وقتی غمدم و چالش را دیدم به این کار لوس خودم خندیدم. بگذریم. سراغ چالش میروم.

۱. باور پیدا کردن به اینکه دلیلی ندارد همیشه خودم را سرزنش کنم. بهتر است برای خیلی چیزها اصلا ناراحت نشوم.

۲. تمام جشنهای تولدی که با دخترهای فامیل دورهمی گرفتیم

۳. آشنایی با کسی که قرار است نیمه گم‌شده‌ام باشد

۴. ارزشیابی بالای کلاسهایم نسبت به گروه و دانشکده.

۵. فرصت بازی و بودن بیشتر با بچه‌های دبستانی و پیش‌دبستانی

۶. یاد گرفتن تفسیر چند تست روانشناختی بدون کمک گرفتن از بقی و تفسیر رایگان تست افرادی کم درآمد و دیدن رضایت اونها

۷. خرید خانه جدید در محله آرام در مرکز اصفهان

۸. تولد حسین کوچولو

۹. پیدا کردن عکسهایی که چندسال قبل در یک سفر با دوستی گرفته بودیم

پاسخ :

سلام.
لبخندهات مستدام.
بابت مورد ۳ و ۷ و ۸ تبریک میگم.
زهرا طلائی
۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۳:۳۱

شارمین عزیز

ازت ممنونم که این پست رو نوشتی؛ تلنگری بود برای فکر کردن به لحظات خوب ۹۹ که تا قبل از این توجه نکرده بودم.

امیدوارم سال جدید برای تو پر از اتفاق‌های خوب و هیجان انگیز باشه و دل به نشاط باشی.

 

پاسخ :

خوشحالم که لبخندهات رو مرور کردی.
ان شالله همه مون ۱۴۰۰ خاطره برانگیز و خوبی داشته باشیم
مشکات ..
۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۲:۰۵

مرسی از آرزوی قشنگت❤😘

لینکم که اشتباه گذاشتم😐🔪🔪

پاسخ :

😘
بله من از آدرس وبت وارد شدم. 
اولین فرصت، خودم لینک همه لبخندها رو پایین همین پست یا تو یه پست جداگانه میذارم. :)
رویا
۲۳ اسفند ۹۹ , ۰۸:۰۳

چالش قشنگی بود منم چند روز پیش پست نوشتم و باعث شد به اتفاقات خوب فکر کنم ممنونم.

پاسخ :

خوندمشون رویا جان. امیدوارم پایدار و طولانی باشن لبخندهات😘
مشکات ..
۲۳ اسفند ۹۹ , ۰۷:۴۸

سلام

خدا قوت

منم نوشتم

 

ایناهاش

ممنون برای شروع همچین چالش نازی❤❤

پاسخ :

سلام مشکات جان.
ممنون که شرکت کردی😘
لبخندهای قشنگت رو خوندم و آرزو میکنم هر روز بیشتر از دیروز باشن 😊
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
۲۲ اسفند ۹۹ , ۲۳:۱۱

سلام :)

انقدر امسال همه چیز غمگین بود، که نوشتن این چالش واقعا چسبید؛ ممنون :))

اینم پست من :))

پاسخ :

سلام نرگس جان.

ولی چقدر خوب و پُر بودن لبخندات 😊

همیشگی باشن
دختر بزرگه
۲۲ اسفند ۹۹ , ۲۳:۱۰

سلام

من با ذکر اسمتون در اینستگرم، #چالش۹خنده۹۹ رو در پیجم نوشتم و از دوستانم هم خواستم ادامه بدن که چند نفر دعوتم رو قبول کردن و انجام دادن

هم خواستم اطلاع بدم و هم تشکر کنم که باعث شدین دقیقتر به اتفاقات امسال فکر کنم و شکرگزارتر باشم

پاسخ :

سلام.
چه باحال 😊
برم سرچ کنم ببینم.

خوشحالم که این اتفاق افتاد
خودت باش
۲۲ اسفند ۹۹ , ۲۲:۰۷

 

۱.ازدواج بچه داداشم

۲.کشف یه آدم بهتر

۳.کنار گذاشتن آدمایی که روحم رو خش انداخته بودن...

۴.بیشتر کتاب هایی که داشتم رو خوندم.

امسال برا من سال جذابی نبود. به غیر از مورد، اول کلی فکر کردم تا بقیه موارد رو یادم امد.

پاسخ :

واسه اولی منم ذوق کردم :)

قبول نیست باید ۵ تا دیگه رو هم هر جور شده اضافه کنی... وگرنه باید همه خواننده های روشن و خاموش رو پیتزا مهمون کنی 🤪
شی‍ ‍فته
۲۲ اسفند ۹۹ , ۲۰:۱۵

من نوشتم D": 

http://confused.blog.ir/1399/12/22/99smiles

پاسخ :

خوندم. قشنگ بودن 😊✌
جویا
۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۲:۳۲

چالش جالبیه الهی سال ۱۴۰۰ چالش ۵۰ قهقهه را بگذارید و فقط خاطره شاد ازش داشته باشید .

ولی واسه منم با این که سخت گذشت ولی باز هم لبخند بود

۱. تولد دخترک

۲.سلامتی دخترک بعد از تشنج سختش

۳.خرید خونه 

۴. خنده های دخترها

۵.سلامتی مامان بعد از عمل

۶.دندان در آوردن دخترک

۷. قرآن خواندن دختر بزرگتر

 

پاسخ :

مرسی جویا جان. ان شالله سال جدید بیش از ۱۴۰۰لبخند برای نوشتن داشته باشیم.

ای جاااان! تولدش مبارک
ان شالله گلدخترا سالم و سرحال باشن و برات لبخندآفرینی کنند 😍
AliReza ‌‌
۲۲ اسفند ۹۹ , ۰۲:۵۲

بفرمایین :)

ببخشید یکم دیر شد😅

پاسخ :

دیر نوشتن بهتر از هرگز ننوشتنه :)
لبخندهاتون پایدار
شی‍ ‍فته
۲۲ اسفند ۹۹ , ۰۰:۰۲

مینویسمش و پستش میکنم:")))

مرسی که با این چالش لبخندامونو بهمون یاداوری میکنی:""'

پاسخ :

منتظرم :)
مرسی که بقیه رو در لبخندهات شریک میکنی :)
. Nαʂƚαɾαɳ .
۲۱ اسفند ۹۹ , ۲۱:۰۴

سلام :)

از وب آرتمیس جان دیدم چالش قشنگت رو و با اجازت شرکت کردم :))

کلیک

 

پیشاپیش عیدت مبارررک😍

پاسخ :

سلام عزیزم.
لبخندهای قشنگ و دلچسبت رو خوندم. امیدوارم همیشه شاد و خندون باشی 😍
رعنا
۲۱ اسفند ۹۹ , ۱۳:۴۷

سلام. شارمین خانم. من خوانندهٔ خاموشتون هستم. فکر کنم یک‌بار دیگه بهتون پیام دادم.  خیلی خوشحالم که این دل‌خوشی‌ها رو دارید.  من هم دوست دارم که در ۹لبخند ۱۳۹۹ شرکت کنم. 

۱. تمام‌کردن پایان‌نامهٔ ارشد (این رو هنوز باورم نمی‌شه؛چون خیلی طولانی شد.)

۲. تمام بدهی‌ها را دادن

۳. پیداکردن شغل دوست‌داشتنی‌م

۴. مستقل‌شدن از همهٔ لحاظ

۵. گسترش دایرهٔ ارتباطات.(برای این موضوع خیلی خوشحالم؛ چون اصلاً حرفی برای گفتن با بقیهٔ نداشتم و ارتباط برقرارکردن برام سخت بود.)

۶. رابطه‌م با خواهرزاده‌م خیلی خوبه. یه جورایی پایهٔ شیطنت‌بازی‌شم.

۷. کتاب خوندم؛ مخصوصاً کتابای تو حوزهٔ تخصصی‌م و فهمیدم دربارهٔ خیلی از مطالب می‌دونم.

۸. سعی کردم نظرم رو با خانواده‌م درمیون بذارم و بفهمند که من هم هستم؛ چون تا پارسال هیچ نظری نمی‌دادم.

۹. هدیه‌دادن به کسی که دوستش دارم. این فرد جز اعضای خانواده‌ نیست؛ولی من خیلی بهش وابسته شدم. اولین هدیه‌ایی بود که به‌ کسی می‌دادم.

پاسخ :

سلام رعنا جان.
خوشحالم که بازم روشن شدی و کامنتت پر از لبخندهای دلچسبه.
لبخندهات پایدار
نسرین
۲۱ اسفند ۹۹ , ۰۰:۰۵

با سلامی تواًم با مهر، با دعوت مهربانوی گلم خدمت رسیدم.

همیشه در زندگی دنبال لبخندهام، از ساده ترین چیزها مثل دیدن آسمانی صاف، حس نسیمی بر صورت در هوایی گرم و بخصوص دیدن گلی که تازه شکفته. درخت و بارون و شنیدن صدای خنده ی بچه ها و نوجوانها. دیدن رهای پرواز پرنده ها تو آسمون... اما چون شما خواستید نُه تا رو بشماریم بنده هم سعی می کنم به ترتیب نُه تا رو اسم می برم. 

1_ تمام شدن تمام قرضای خودم و پسرم (نفس عمیق خوبی بود)

2_ خبر قبولی برادر زاده ام در رشته حقوق.

3 _ شروع پس انداز برای اولین بار در عمرم.

4_ توانایی مقداری کمک مالی به چند نیازمند.

5 _ تماس با قدیمی ترین دوستم که چهار سال گمش کرده بودم. 

6 _ یه لبخند را هر روز داشته ام. موقعی که پسرم از سر کار میاد خونه.

7 _ روزی که دوباره رانندگی کردم و پشت فرمون خوابم نگرفت (اپنیای خواب دارم)

8_ هر بار غروب توی بالکنی قشنگم موقع آب دادن گلها. 

9_ هر صبح وقتی عزیزترینم با صدای خواب آلودش میگه: صبح بخیر.

صمیمانه براتون شادی های روز افزون آرزو می کنم. 

پاسخ :

سلام نسرین عزیز.
خیلی خیلی خوش اومدید.
این که هر چیزی به سادگی، لبخند روی لبهاتون مینشونه یعنی که خوشبختید و من از ته دل آرزو میکنم خوشبختیتون پایدار باشه.

چقدر لبخندهای نه گانه تون دلچسب بود. این طور به نظر میاد که خوشبختانه ۹۹ برای شما سال خیلی خوبه بوده. و حتما این کارمای کمکهایی هست که مدام به دیگران میکنید.

دلتون همیشه شاد
قندک میرزا
۱۹ اسفند ۹۹ , ۲۳:۴۳

سلام وهزاران درود بر شارمین عزیز

من از وبلاگ مهر بانو وبه پیشنهاد این بزرگوار با وبلاگتون آشناشدم

راستش هر چی که باعث خوشحالی دیگران بشه منو خوشحال می کنه

درود 

پاسخ :

سلام ودرود
خوش اومدید.
به خوشحالیهای شخصیترتون فکر کنید. 
حتما یه چیزهایی هست که مخصوص شماست و لبخند رو لبتون آورده 😊
افق
۱۹ اسفند ۹۹ , ۲۱:۴۲

حتما خواهم نوشت

پاسخ :

منتظرم :)
سمانه
۱۹ اسفند ۹۹ , ۱۴:۴۳

سلام شارمین عزیز و ممنون از این چالش به موقعت 

من هم نوشتم و خوشحالم توی این اوضاع داغون روحی تونستم دلایلم پیدا کنم

پاسخ :

سلام سمانه جان.
منم خوشحالم که این چالش زمان مناسبی برات بود
تیلوتیلو
۱۹ اسفند ۹۹ , ۰۹:۳۰

https://meslehichkass.blogsky.com/1399/12/19/post-1585/%d8%a8%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d9%8e%d8%af-%d8%b9%d8%a7%d8%af%d8%aa%d9%85-%d8%a8%da%a9%d9%86

 

ممنون از این چالش زیباتون

پاسخ :

ممنون از شما که با لبخندهای قشنگت، شرکت کردی 
تیلوتیلو
۱۹ اسفند ۹۹ , ۰۰:۳۲

من مدتهاست خاموش میخونمت و جز لینکهام هستی فردا صبح پست را مینویسم ....

 

حقیقتا وقتی پیدات کردم ک بدترین زمان بود

حس کردم وقت مناسبی برای حرف زدن نیست برای همین سکوت کردم

پاسخ :

خوش اومدی تیلو جان.
همیشه کامنتهای پرانرژیت رو تو وبلاگهای بقیه میدیدم و خوشحالم که اینجایی.

منتظر پستت هستم.
مهربانو
۱۸ اسفند ۹۹ , ۱۴:۳۲

وااای چه  پست خوبی بود شارمین جانم یعالمه با خوندنش لبخند زدم نه تا برای پستت یعالممه هم برای کامنت دوستان .

مرررسی پست بعدیم همین خواهد بود 

پاسخ :

عزیز دلم 😍
محمد حسین
۱۸ اسفند ۹۹ , ۱۰:۳۳

سلااام

چه خوب چه عالی

من باید فکر کنم شاید مثل پارسال همینجا گذاشتم من همیشه هم دارم میخندم هم اعصاب معصاب ندارم در عین حال 

اما

1. حرف زدن و شیرین بازی های فسقل را دیدم این خودش کلی تا لبخند حساب میشه دیگه

2. از زمان شروع کرونا تا حالا یه عالمه کتاب خوندم و حالا دیگه راضی شدم که عقب افتادگیی!! ندارم

3. از کرونا خیلی نرم داشتم میمردم اما زنده موندم و واقعا جمع کردن بساط قرنطینه خانگی خیلی حس خوبی داشت

4. وقت زیادی را صرف توهم عشقی کردم اما بعد از یکسال تونستم درک کنم و بفهمم معنی این توهم را و بپذیرمش

5. وقتی که هم ترم گذشته و هم این ترم دو تا بیست گرفتم البته این چهار تا لبخند میشه

6. بالاخره یه جشن عقد رفتم تو این کرونایی

پاسخ :

سلام.

استوریهایی که دارم در مورد شادی میذارم ببینید پس. 😊

۲. خوش به حالتون. من کتابهای نمایشگاه پارسال و امسالم مونده 😐

۳. دور از جون. پس کرونا رو شکست دادید ✌

۴. چقدر خوب.

۵. چه سوسول! 😏



لبخندهاتون مستدام و طولانی
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۸ اسفند ۹۹ , ۱۰:۰۶

میرم لبخندهام رو پیدا کنم:)

پاسخ :

امیدوارم خییییلی زیاد باشن 😊
نگار
۱۷ اسفند ۹۹ , ۱۸:۴۵

نوشتم شارمین جان.

پاسخ :

مررررسی. الان میام میخونم عزیزم.
نجمه
۱۷ اسفند ۹۹ , ۱۶:۲۷

سلام عزیزم. بله، چون خفیف بود و نا زمانی که علائمم کامل شه، خداروشکر کسی ازم نگرفت. 

7 بلههه، اصلا جز موفقیت های زندگیمم می تونم، حساب کنم. 

پاسخ :

سلام نجمه جان.
خدا رو شکر... این که تو اتفاقهای بد هم لبخند وجود داره و شما اون لبخند رو داری و میبینی، فوق العاده س.



😉
هستی ...
۱۶ اسفند ۹۹ , ۲۱:۴۳

سلام. واقعا این پستتون خوشحالم کرد. اینکه تو این همه غمی که امسال متحمل شدید بازم دلایلی بوده که بخندید و یادتون بود و حتی به فکر لبخندهای بقیه هم بودید. 

انشاءالله سال دیگه ۱۴۰۰ دلیل واسه واسه لبخند داشته باشید.

پاسخ :

سلام. ممنون از مهربونیتون.
و آرزوی خوبتون متقابلا تقدیم به خودتون
Reyhane R .
۱۶ اسفند ۹۹ , ۲۱:۱۶

سلام.چه خوب (:

شرکت میکنیم در اولین فرصت ان شاءالله 😊

رفتم اون پست پارسال رو خوندم.بعد با خودم گفتم یعنی سال آینده اگه زنده باشیم و بلاگ هنوز سرپا باشه و تو پست ۱۰ لبخند ۱۴۰۰ بزاری و بیاییم اینا رو بخونیم، دنیا و روزگار چی برامون کنار گذاشته و چه اتفاق های جدیدی افتاده که ما الان ازش بی خبریم؟ (چه طولانی شد😁)

پاسخ :

سلام عزیزم.
یعنی اون جمله طولانی رو یه نفس با خودت گفتی؟ 😂

ولی فکر کنم سال اینده باید بگم ۴۰۰ لبخند ۱۴۰۰😉 امیدوارم داشته باشیم.


اره واقعا زندگی پر از اتفاقهای غیرمنتظره و برنامه ریزی نشده س. من پارسال و امسال، یه دیدار وبلاگی تو لبخندهام هست. شاید سال دیگه نوشتم "دیدن ریحانه" مثلا😉
AliReza ‌ ‌
۱۶ اسفند ۹۹ , ۲۱:۰۲

چالش قشنیگه سعی میکنم شرکت کنم😅🌸

پاسخ :

مرسی. پس منتظریم 👌
هوپ ...
۱۶ اسفند ۹۹ , ۲۰:۴۲

ببین عنوان پستت رو دیدم فک کردم اشتباهی دیدم.

دوباره نگاه کردم دیدم درسته. با پیش داوری گفتم یه پست دو خطی نوشته که امسال لبخندم کجا بود؟ :-(

بعد خوندم و هی لبخند زدم و گفتم هوپ خجالت بکش که فکر میکردی خودت امسال لبخند نداشتی. چشم حتما شرکت میکنم اخرای سال

پاسخ :

عزیز دلمی😍
منتطرم لبخندهای قشنگت رو بخونم
نجمه
۱۶ اسفند ۹۹ , ۲۰:۲۳

1-تولد خواهرزاده قشنگم

2-شناختن یک ادمی که به شدت ازم سواستفاده کرد.

3-عوض کردن ماشینمون

4-مبتلا شدن به کرونا خفیف

5-خونه دار شدن برادرم

6-جابجایی کاری همسرم که پیشرفت خوبی واسش بود.

7- از پوشک گرفتن پسرم

8-فروش یه وسیله ای که مدت ها بود قصد فروشش رو داشتیم.

9- سی سال شدم. 

پاسخ :

لبخندهات مستدام😍

۴ رو متوجه نشدم چرا جزء لبخندهاته. چون خفیف بود و شدید نبود؟

مورد ۷ فکر کنم بزرگترین لبخندت بوده باشه 😉
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan