کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

امیدوارم طوری زندگی کنه که من تاوانش رو ندم 😏

وسط این اوضاع و احوال سیاهپوش، فقط بغل کردن یه دختر کوچولوی یکی دو روزه ی ۲۵۰۰ گرمی موبلند مژه برگشته پشمالوی اخمو میتونس عمیقترین لبخند دنیا رو روی لبم بنشونه و هی اشتباهی بهش بگم عزیز "خاله"!😊
۲۲ تیر ۱۳۹۹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۰ تیر ۹۹ , ۱۵:۴۲

قدمش مبارک باشه^_^ 

خدا برای هم نگهتون داره:-)

پاسخ :

ممنون حورا جان 💚
پا ییز
۲۹ تیر ۹۹ , ۲۳:۱۵

تولد تولد تولدش مبارک 

مبارک مبارک تولدش مبارک 

مژه هاش به عمه اش رفته :) 

پاسخ :

ممنون عزیزم.
کلا شبیه خودمه جز این که من تو وران نوزادی حسابی تپل بوده م بر عکس الانم.😉
خودت باش
۲۹ تیر ۹۹ , ۲۱:۴۲

قدم نورسیده مبارک...

عمه شدن اونجاش جذابه که بچهی داداش دنبالته و همه فکر میکنن خاله ای!بعد بچه هه شیطونی میکنه میگن تو روح عمه اش و... 

پاسخ :

ممنون. سلامت باشی.

واااای 😅
دلساخته های آنی
۲۷ تیر ۹۹ , ۲۲:۱۹

به به ، قدمش به خیر و مبارکی براتون 😍 ان شاءالله زندگی خوشبختی در انتظارشه

پاسخ :

سلامت باشی عزیزم. ممنون 💚
ماهور بانو
۲۶ تیر ۹۹ , ۲۰:۲۵

عمه شدنتون مبارک.

من عمه نمیشوم هیچوقت. به نظرت خوبه یا بد؟😉

پاسخ :

تشکر🌺
راستش رو بخوای برای من عمه بودن و خاله بودن تفاوت خاصی نداره. فقط کلمه ش تغییر میکنه. به خاطر همین میگم نه خوبه نه بد.
محسن رحمانی
۲۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۵۰

سلام 

ببخشید یادم رفت تولد این کوچولو رو تبریک بگم .

 

اینم هدیه ای ناقابل از طرف من برای این کوچولو 

http://goo.gl/DSDtLP

پاسخ :

سلام. 
خواهش میکنم.
ممنون لطف کردید. چه بامزه بود
نیــ روانا
۲۶ تیر ۹۹ , ۰۰:۵۶

اخمو و بد اخلااااق 😂😂

پشمالوییت تو عکس پیدا نبود

ولی یادمه ی بار تو کامنت برا من نوشته بودی تا ارایشگر ی ور صورتت بند بندازه موهای اونور رشد کرده و برعکس

این اگر پشمالو بودن نیس پس چیه 🤣

پاسخ :

😂😂
ای بابا! پس قبلا خودم اعتراف کردم 🤦‍♀️🤭
محسن رحمانی
۲۵ تیر ۹۹ , ۲۳:۳۹

سلام 

چه خوب خدا حفظشون کنه واستون.

پاسخ :

سلام.
ممنون. 
حامد سپهر
۲۵ تیر ۹۹ , ۲۳:۰۹

قدمش پر خیر و برکت باشه ،

ایشالا سالم و صالح باشه:)

پاسخ :

زنده باشید. ممنون.
چه دعای قشنگی :)
نیــ روانا
۲۵ تیر ۹۹ , ۱۷:۰۹

ی چی بگم شاید بهم بخندی ولی با توصیفاتی که ازش کردی من فکر میکنم به شدت شبیه خودته به خصوص اون پشمالو بودن و مژه های برگشته ش :))

ضمنا به شایعات توجه نکن

عمه بودن خیلی خیلی شیرینه

حتی شیرین تر از خاله بودن :)

پاسخ :

فکرت کاملا درسته اتفاقا 😁 اکثرا همینو میگن.
فقط نیروانا خانوم اون عکسی که تو از من دیدی کجا پشمالو بود؟😏😆 اخمو هم منظورته یعنی؟! 🙄

راستش من اصلا فکر نمیکنم زیاد فرقی با هم داشته باشن. الان من برای اولین برادرزاده م همون قدر ذوق دارم که برای تک تک خواهرزاده هام داشتم؛ ضمن این که من عمه هام رو هم واقعا دوس دارم :)
صخره نورد
۲۵ تیر ۹۹ , ۱۶:۵۶

عمه شدنتون مبارک :)

خدا حفظش کنه.

تو این روزهای سخت، موهبت بزرگیه.

پاسخ :

مرسی عزیزم.🙏💚
سلامت باشی.
بله واقعا
اریانه
۲۵ تیر ۹۹ , ۱۶:۴۳

خدا عمه هارو دوست داره...

مبارک باشه🌷🌷

پاسخ :

یاد "خداوند لک لکها رو دوست دارد" افتادم که 🙄
سلامت باشی آریانه جان💚
یاقوت
۲۵ تیر ۹۹ , ۱۴:۵۸

خدا رو شکر به خاطر لبخند عمیقت عمه شارمین ..فقط لبخنده ها  نه ملقب شدن به عمه  .. مزاح بود لبخند های عمیقت زیاد ایشالله

پاسخ :

😁
لبخندهای عمیق شما هم زیاد باشه💚

ولی اصلا به ترکیب اسمم با کلمه عمه فکر نکرده بودم! یعنی داغونم کردی؛ اسمم اصلا به عمه شدن نمیخوره🤦‍♀️
یه نفر(Arezooo)
۲۵ تیر ۹۹ , ۱۳:۵۹

واااااااااااااای خدای من😍😍😍

جوجه کوچولو....

عمه شدنتون مبارک :-))

 

 

پاسخ :

😍😍😍
ممنون آرزو جان
نیــ روانا
۲۵ تیر ۹۹ , ۱۳:۲۰

چه اتفاق کوچولوی خوشمزه و قشنگی

خدا براتون حفظش کنه و قدمش پر از خیر و برکت باشه

بوووووووس

پاسخ :

سالها بود نوزاد از خودمون نداشتیم هی با حسرت به نوزاد دختر و پسرای فامیل نگا میکردیم 😁
سلامت باشی عزیز دلم. مرسی

😘😘😘😘
❣️White girl❣️
۲۵ تیر ۹۹ , ۱۰:۲۵

ای جااننن کیوووت>--<

مبارکهه:)))

پاسخ :

جانت سلامت عزیزم.
ممنون 🙏💚
میرزا مهدی
۲۵ تیر ۹۹ , ۰۸:۲۷

ببینید اینجور موجودات رو باید عکسشون رو بذاری، والا زکاتش به گردنتون میمونه

پاسخ :

عکساش رو چک کردم دیدم مژه هاش تو هیچکدوم قشنگ نیفتاده و حق مطلب ادا نمیشه 😏
بهارنارنج :)
۲۵ تیر ۹۹ , ۰۰:۴۶

عمه شدن مبارک

پاسخ :

ممنون عزیزم 💚
هوپ ...
۲۵ تیر ۹۹ , ۰۰:۰۶

مبارکه عمه شدنت عزیزم :-)

پاسخ :

مرسی دکتر جانم. 😍 انقد کلمه عمه برام سنگینه! ۱۵ ساله خاله م فقط 😁
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan