کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

اوصیکم بالتلگرام

سلاااام...

به قول لوس‌بازی‌های قدیمی: هنوزم کسی این‌جا رو می‌خونه؟!😅


همون طور که از عنوان پست پیداست، اومدم برم تو جلدتون که وسوسه‌تون کنم به تلگرامیون بپیوندید! 😈 تجربه شخصی خودم تو کانال‌نویسی اینه که راحت‌تر و بی‌دغدغه‌تر و یهویی‌تر می‌نویسم، ارتباط‌ها نزدیک‌تر و صمیمی‌تر و گسترده‌تر می‌شه، کامنتدونی جالب‌تر و شلوغ‌تره و تعامل دوستان بیشتره. ضمن این که اگه بخواید به راحتی می‌تونید حریم خصوصیتون رو حفظ کنید. (در مورد هر کدوم از اینا سوالی داشتید کامنت بذارید)


خلاصه که خیلی خوبه. تشریف بیارید در خدمت باشیم. 🥰

یه تعدادیتون رو هم به طور خاص دلم می‌خواد کانال بزنید ولی ترجیح می‌دم اسم نیارم و به همین فراخوان عمومی اکتفا کنم :)



اگه کانال زدید لطفا بی‌خبرم نذارید.

اگه هم آدرس کانالم رو خواستید و می‌شناسمتون، کامنت خصوصی بذارید تا لینک بدم. 



پیشاپیش سال جدید مبارک. 🥰😘

فتل فتلیان
۰۷ فروردين ۰۲ , ۱۶:۲۰

سلام سال نوتون مبارک 

خوشحال میشم لینک کانالتون رو برام بفرستید😁

پاسخ :

سلام. سال نو شما هم مبارک.
حتما :)
اومدید لطفا معرفی کنید
مهربانو
۰۶ فروردين ۰۲ , ۱۱:۱۰

سلام عزیز دلم سال نوت مبارک . امیدوارم بهترین ها تو راه باشه . 

شارمین جان نمیدونم میتونم وفادار باشم و وسط زندگی شلوغ و پلوغم میرسم کانالت رو بخونم یا نه ولی دوست دارم آدرست رو داشته باشم . در صورت امکان برام بفرست آدرسش رو 

پاسخ :

سلام مهربانو جان. سال نوت پر از شادی و عشق.
چشم عزیزم‌ برات می‌فرستم 😘
لیلی
۰۱ فروردين ۰۲ , ۱۷:۳۲

من از اولین مشتری های تلگرام هستم و همچنان به آن وفادارم

پاسخ :

:)
برات لینک رو می‌ذارم. لطفا جوین شدی خبر بده
رویا
۲۹ اسفند ۰۱ , ۲۳:۲۰

خوبه هنوز کسانی اینجا رو می خونند :))

منم سر می زنم .

من فی.لتر.شکن هی حذف می کنم سه روز هستم سه چهار هفته نیستم ، چون واقعا وقتم هدر می ره و دو سه تا کانال  تو تلگرام دارم ولی اگر دوست داشتی با همین حذف و وصل ها دوست دارم آدرس کانالت رو داشته باشم .

پاسخ :

از لطف و محبت شما و بقیه‌س که هنوز سر می‌زنید :)

برات می‌فرستم عزیزم. فقط جوین شدی لطفا بهم خبر بده
ربولی حسن کور
۲۹ اسفند ۰۱ , ۱۵:۳۲

سلام

امیدوارم هرچه زودتر توبه کنید و به وبلاگستان برگردید

پاسخ :

سلام.
متاسفانه از انحرافی که دچارش شدم به شدت راضی و خوشحالم و امیدوارم که یه روزم کانال شما رو تو تلگرام داشته باشیم 😅
Reyhane R
۲۹ اسفند ۰۱ , ۰۹:۳۱

من از جمعه دیگه نتونستم وصل شم🤞😁

خیلی رو اعصابه این قطع و وصلیا 😕😕

پاسخ :

ریحان بیا تلگراف رو نصب کن. من رو گوشی جدیدم نصب کردم خیلی خوب کار می‌کنه.
البته باید با فی.ل.تر.شک.ن از گوگل استوری دانلود کنی ولی بعدش با پروکسی به راحتی وصل میشه همه امکانات تلگرام رو هم داره همه فعالیتهای  تلگرامت رو هم حفظ می‌کنه
حامد سپهر
۲۸ اسفند ۰۱ , ۰۸:۱۹

سال نو شما هم پیشاپیش مبارک باشه 

ایشالا سال پیشرو سالی پر از موفقیت و سلامتی و آزادی باشه✌️

 

پاسخ :

ممنونم🌼🌼🌼

ان‌شالله✌
و پول البته :)
حامد سپهر
۲۸ اسفند ۰۱ , ۰۸:۱۷

سلام خوبین، چه عجب ازاینورا :)

حقیقتش اینه که چون من فعالیت زیادی توی تلگرام و اپلیکیشن‌ها دیگه ندارم، اگر هم عضو کانالی بشم از اون ممبرهایی میشم که یه گوشه میشینن و موز میخورن و نظرات و پستهارو میخونن و این به نظرم به مدیر گروه یا بقیه اعضا بربخوره، برای همین هم قبل از اینکه بخاطر عدم فعالیت از گروه بندازنم بیرون، علاجه واقعه قبل از وقوع میکنم 😅

پاسخ :

سلام. خوب هستید؟ کم سعادتیم دیگه.

نه تو کانال من اخراجی‌ها نداریم. همین که بدونم اونی که ساکت و مرموز یه گوشه نشسته کیه کافیه :)))
لیلی
۲۷ اسفند ۰۱ , ۲۰:۱۱

من نوشته های شما رو دوست دارم حالا هر جا بنگارید.

ولی خودم به کانال فکر نکردم . شاید چون آپدیت نشدم و وبلاگ نویسی برام جدی نیست

پاسخ :

شما لطف داری عزیزم.
منم عاشق نوشته‌هات درباره گل‌پسرا هستم.
اگه تلگرام داری بگو برات لینک بذارم
محبوب حبیب
۲۷ اسفند ۰۱ , ۱۸:۳۶

سلام شارمین جان.

 

سال نوت پیشاپیش مبارک.

 

چه مدل توصیه کردنی بود که کانال رو اعلام نکردی. گزینش میکنی آیا 😂

اگر خواننده خاموش قابل قبوله، من مشتاق داشتن لینک هستم. توی تلگرام من فقط خواننده ام. اونم با فواصل زمانی نسبتا زیاد. 

آخه کانال های تلگرامم خیلی زیاد و البته غنی هستن.اگر بخوام مرتب سر بزنم از کار و زندگی می افتم. هر از گاهی میام تلگرام و .... اوه ساعتها طول می‌کشه تا بیرون بیام. 

شما چکار میکنید این مشکل رو ندارید؟ 

برای من دسته بندی هم کم آوردم :دی. حالا باید به دسته وبلاگی ها هم اضافه کنم.

پاسخ :

سلام عزیزم. 
خواننده خاموش هم قبوله. فقط من بدونم اونی که اومده تو کانالم کیه. بقیه‌ش حله. :)


من تو فواصل زمانی، لابه‌لای کارهام یا تو مسیرها چک می‌کنم. اگه زیاد وقت داشته باشم می‌مونم نداشته باشم زود خارج می‌شم :)



ادرس وبت رو لطفا بذار محبوب جان

شنگول العلما
۲۷ اسفند ۰۱ , ۱۵:۲۰

سلام اوصیکم بالایتا. با قابلیت های جدید مثلا تند کردن صوت و ...

من که خودم تمام داد و ستد و .... در ایتاست.

پاسخ :

سلام.
منم از ایتا استفاده می‌کنم. ولی چون خیلی‌ها اعتقادی بهش ندارن، در کنارش تو تلگرام هم فعالم. بچه‌های بلاگستان اکثرا تلگرامی‌ان
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۲۷ اسفند ۰۱ , ۱۲:۴۷

امروز شما سومین نفری هستید (از کسایی که من میشناسم) که بعد از مدت‌ها پست گذاشتید و توش راجب بهتر بودن تلگرام میگید:((

پاسخ :

دیگه الان حجت بر شما تمام شد 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan