کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دفتر خاطرات یک عمه (۲۹)

۱. می‌پره تو بغلم و من در حالی که می‌چلونمش و بوسه‌بارونش می‌کنم، می‌گم:

تو عشق عمه‌ای.
و اون جواب می‌ده:
نه، من عشق مامانم 😐😂
باباش می‌گه:
پس من چی؟
می‌گه:
من عشق بابام.
مامانش می‌گه:
عشق منم هستی؟
جواب می‌ده:
همممممه‌ش عشق بابا😍😂


۲. داره واسه خودش بازی می‌کنه. یهو برگشته می‌گه: مامان من امروز اذیتت نکردم :)))

۳. همه خواهرام و بچه‌هاشون و عمه‌م و دخترش خونه‌مونن. یهو آرتمیس می‌گه:
 عمه بیا بریم تو اتاقت بشینیم! 
درونگرای مردم‌گریز!😅😍

۴. به عمه نوشین می‌گه: 
پفک داری؟ پسته داری؟ 
نوشین می‌گه: 
عمه شارمین داره.
 به من می‌گه: 
بیابریم اتاقت پسته بخوریم. 
تنها چیزی که هر گز فراموش نمی‌کنه خوراکیه :)))
اخر پسته خوردن هم بهش می‌گم:
عمه بقیه‌ش بسته‌س.
یه پسته پیدا می‌کنه که یه ذره بازه می‌گه:
ببین بازه. همممممه‌ش بازه :)))

۵. یکی زنگ در رو می‌زنه. ارتمیس می‌پرسه:
 کی بود؟ 
می‌گیم:
بابای سارا.
 می‌گه:
می‌ترسم!:/ 
از همین الان از آقایون گریزونه.

۶. قبلا این طوری بود که سراغ هیچ کدوم از غایبین رو نمی‌گرفت. با هر کی تو خونه بود بازی می‌کرد. ولی دیروز که من نبودم، به عمه نوشین گفته بود:
عمه شارمین کجاست؟
بعدم گفته می‌خواد بره پشت بوم  توتو ببینه و وقتی عمه نوشین گفته الان تاریکه و نمی‌شه جواب داده:
باید عمه شارمین ببره؟ 😍

۷. با خنده می‌گه:
بابا به مالولک (مارمولک) می‌گه مالمالی.
می‌گم:
مامان چی می‌گه؟
با همون خنده می‌گه: 
کَلپَک (مامانش اصفهانی نیست).
می‌گم:
ارتمیس چی می‌گه؟
یه کم فکر می‌کنه بعد می‌گه:
مالولک😂
خاله‌م فیلم این مکالمه رو دیده می‌گه:
بچه پس تو از کجا فهمیدی مارمولکه؟!😂

لادن
۱۰ آذر ۰۱ , ۱۷:۳۵

سلاااااام.لادن هستم .خواننده خاموش تیلو که از وبلاگ تیلو راه یافتم به اینجا .فکر کنم تا الان یه ۸ یا ۹ تا صفحه از خاطرات وبلاگتون رو خوندم و خندیدم .دیگه گفتم یه تشکر بکنم برای نوشتن اینا که خوندم اصلا روحیه ام عوض شد .الان داشتم پست کادو ولنتاین میخوندم که نوشته بودین با خودت باش رفته بودین بیرون.اونجا نشد کامنت بذارم ،ازونجا پریدم اینجا کامنت بذارم و برم ادامه خاطرات رو بخونم 😍

 

پاسخ :

سلاااام لادن جان. خیلی خوش اومدی.
خوشحالم که خنده روی لب‌هات نشسته.

وای یاد اون خاطره افتادم دوباره دارم می‌خندم😂😂😂

محمد حسین
۰۹ آذر ۰۱ , ۱۹:۳۵

سلااام

عاخی :)


کسی را میشناسید دانشجوی روانشناسی یا کنکوری یا ارشد باشه
حراجش کردیم :))
همشون تمیزن دست یه آقای دکتر بودن

 زمینه روانشناسی هیلگارد فنر شده 250 هزار

روانشناسی فیزیولوژیک خداپناهی 40 هزار
مقدمات نوروسایکولوژی معظمی 40 هزار
نوروسایکولوژی و سایکوفیزیولوژی خداپناهی 40 هزار
روشهای تحقیق بیابانگرد جلد یک و دو فنر شده 150 هزار
زمینه مشاوره و راهنمایی گیبسون 70 هزار
روانشناسی تربیتی کدیور، تمیز نیست، 20 هزار
روانشناسی سلامت سارافینو  150 هزار 

پاسخ :

سلام.

نمی‌شناسم. ان‌شالله همین‌جا مشتری پیدا بشه به منم پورسانت بدید :)
محبوب حبیب
۰۸ آذر ۰۱ , ۱۴:۱۸

سلام. 

چقدر. دلم بچه این سنی خواست. 

کلا نداریم تو فامیل. 

اه چه فامیل تنبلی داریم ما. 

پاسخ :

سلام.
خودت اقدام کن :))))
لیلی
۰۷ آذر ۰۱ , ۱۷:۰۲

با اون پاراگراف اخر یاد این جک افتادم که

 یارو زبونش میگرفته میره داروخونه میگه: آقا دیب داری؟ کارمند داروخونه میگه: دیب دیگه چیه؟ یارو جواب میده: دیب دیگه. این ورش دیب داره اون ورش دیب داره. کارمنده میگه: والا ما تا دیب نشنیدیم. یکی از بچه های داروخونه مثل همین آقا زبونش میگیره اون میاد از یارو میپرسه: چی میخوای؟ یارو میگه: دیب. کارمنده میگه: دیب؟ یارو: آره . کارمنده میگه: که این ورش دیب داره اون ورش دیب داره؟ یارو میگه: آره همونه. کارمنده میگه: داریم، چطور نفهمیدن  تو چی میخوای؟ 

همه خوشحال شدن که بالاخره فهمیدن یارو چی میخواد. کارمنده سریع میره توی انبار و دیب رو میذاره تو یه کیسه نایلون  مشکی و میاره میده به یارو و اونم میره پی کارش.

همه جمع میشن دور اون کارمند و با کنجکاوی میپرسن چی میخواست این؟؟؟؟؟ کارمنده میگه: دیب. میپرسن دیب دیگه چیه؟ میگه: بابا همون که این ورش دیب داره اون ورش دیب داره. رییس شاکی میشه و میگه اینجوری فایده نداره برو یه دونه دیب وردار بیار ببینیم دیب چیه؟ کارمنده میگه: تموم شد آخرین دیب رو دادم به این بابا  رفت ..

پاسخ :

😂😂😂
نگار
۰۷ آذر ۰۱ , ۱۰:۱۸

خدااای من،بگیرم بخوررمش

پاسخ :

نوش جونت😅❤
هوپ ...
۰۷ آذر ۰۱ , ۰۰:۳۱

داشتم مورد چهار رو میخوندم دلم خواست کلیپی که اخیرا فرستادی رو ببینم، نگاهش کردم اومدم دیدم اخرین پاراگراف در مورد همین مامولکه :-)))

پاسخ :

عزیزم🤗❤
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
۰۶ آذر ۰۱ , ۱۶:۲۴

چقدر شیرین زبون و دوست داشتنیه :")

خدا حفظش کنه.

پاسخ :

مرسی❤ سلامت باشی عزیزم
نرگس بیانستان
۰۶ آذر ۰۱ , ۱۰:۵۲

چرااااا نمیپیچی  ببرمشششششش

پاسخ :

خودش می‌گه من نمی‌رم 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan