کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

مخاطب این پست، هرگز وبلاگ نداشته و ندارد و به احتمال زیاد نخواهد داشت! :)

یکی از قشنگ‌ترین اتفاق‌های دنیا این است که کسی تو را خالی از هر خودخواهی دوست داشته باشد.
دوستت داشته باشد حتی اگر مال او نشوی.
دوستت داشته باشد حتی اگر احساس متقابلی به او نداشته باشی.
دوستت داشته باشد ولی برای این که اذیتت نکرده باشد، سکوت کند و اجازه دهد آن طور که می‌خواهی زندگی کنی و با تلاش‌های خودخواهانه برای به دست آوردن تو، آزارت ندهد.
دوستت داشته باشد و به تو و انتخابت احترام بگذارد.
دوستت داشته باشد و حتی وقتی به او نه می‌گویی، مرد و مردانه سر حرفش، قولش بماند و نگذارد خاطرت حتی کمی، مکدر شود.
دوستت داشته باشد ولی نه معذبت کند و نه به تو، به خاطر نداشتن حس متقابل، احساس گناه بدهد یا منتی سرت بگذارد که من چه کردم و تو چه کردی و قدر ندانستی و...
دوستت داشته باشد و برود پی زندگی‌اش تا تو هم با خیال راحت زندگی خودت را داشته باشی.
دوستت داشته باشد اما حتی اگر تنها شدید، کم‌ترین حس ناامنی به تو ندهد.
دوستت داشته باشد و با هیچ کدام از نگاه‌ها و شوخی‌ها و حرف زدن‌هایش تو را معذب نکند و خیالت راحت راحت باشد که همه‌ی این‌ها کاملا بی‌منظور است و هرگز برایت دردسری ایجاد نمی‌کند. 
شاید کمی فانتزی یا اسطوره‌مانند و دور از دسترس به نظر بیاید ولی واقعیت دارد... دوست‌داشتنی که اگرچه هرگز قرار نبوده به سرانجامی برسد، ولی از همان اولین لحظات، در نهایت پاکی و آزادمنشی پیش رفته و حتی لحظه‌ای خودخواهی و آزار در آن نبوده است. 

  • ادامه مطلب
مریم بانو
۱۶ خرداد ۰۰ , ۰۰:۰۸

شارمین جان من نمیخوام باعث شم از چیزی بنویسی که حس بد باهاش تجربه

 

کردی و ..

 

خیلی گشتم یه پست که بتونم خصوصی بگم نبود 

 

معذرت میخوام:) بقیه چالش هایی که دعوتت کردن مشتاقم بخونم

 

 

پاسخ :

نه عزیزم اشکالی نداره. می‌نویسم. از روز اول قول دادم همه‌ی دعوت‌ها رو بپذیرم 😁
خودت باش
۰۳ خرداد ۰۰ , ۲۳:۲۸

چه آدمای نابی پیدا میشن...

پاسخ :

بله 😊
نگار
۰۱ خرداد ۰۰ , ۰۹:۳۴

دیشب خواب میدیدم که  شما رو از دوووور دیدم. قدبلند و خیلی خندون، شکل همون خانوم موتور سواره😁 همه‌اش به این فکر میکردم چقدر انرژی و سرور.⁦ و اینکه بیام کامنت بذارم من دیدمتون، شبیه اون خانومه اید و ماه دوران 😂

 

پاسخ :

😂😂😂
البته من قدبلند نیستم 😊
گندم بانو
۰۱ خرداد ۰۰ , ۰۷:۲۷

و چقدر غم انگیزه که این آدم به این مردی، دوست‌داشتنی نبود...

 

پاسخ :

نمی‌گم دوست‌داشتنی نیست. ولی فرد مناسب من نیست. وگرنه هر کسی انقد روح وسیعی نداره که بتونه دوست داشتنش رو از خودخواهی‌هاش جدا کنه.
نیــ روانا
۰۱ خرداد ۰۰ , ۰۰:۲۶

مگه میشه همچین موجود نازنینی رو دوست نداشت دیوونه

من الان سر شوق اومدم برای ازدواج مجدد 😂😂

پاسخ :

😂😂😂
این ویژگیش که می‌تونه انقدر تو علاقه‌ش پاک و غیرخودخواه باشه عالیه؛ ولی لزوما به فرد مناسب من تبدیلش نمی‌کنه. فقط به شدت برام قابل احترامه.
یاسی ترین
۳۱ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۰۹

خوشا به حالت پس 😍😍😍

پاسخ :

😊
برای من این‌جور دوست داشتن‌ها به شدت قابل تحسینه؛ حتی اگه طرف مقابلم به مخیله‌ش هم نرسه که چه‌قدر تحسینش می‌کنم و از این بابت بهش حس خوب دارم.
هوپ ...
۳۱ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۰۵

پس هرگز قرار نبوده به سرانجامی برسد رو خوندم حق داشتم ناراحت بشم 

پاسخ :

خب راستش نمی‌دونم چرا با خوندن این جمله ناراحت شدی هوپ. 
ما اصلاً برای هم مناسب نبودیم. حالا این که اون حسه چه‌طور براش ایجاد شده بود رو نمی‌دونم. ولی اون قدر عاقل بود که رفت دنبال زندگیش و اون قدر علاقه‌ش صادقانه بود که حتی یک صدم در صد هم برای من مزاحمت و آزار نداشت. به نظرم قشنگی این موضوع اون قدر زیاده که اون بی‌سرانجامی رو تحت الشعاع قرار می‌ده. حتی اگه یه طرف قضیه خودم نبودم هم خیلی خوشم می‌اومد از این که کسی (شاید هم کسایی) توی این دنیا هست/ هستند که معنی واقعی دوست داشتن رو می‌فهمن و با خودخواهی و هوس قاطیش نمی‌کنن

هوپ ...
۳۱ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۱۴

امممم طرف دوم ماجرا خودتی؟ :-)

پاسخ :

اوهوم :)
یاسی ترین
۳۱ ارديبهشت ۰۰ , ۲۱:۵۹

قشنگه ولی خیلی کمن آدمای این جوری 

من که ندیدم! آدما بیشتر خود خواهن و تو عشق خودخواه‌تر هم میشن 

ولی خوب نمیشه بهت گفت بهش فکر نکن! هرچیزی در این دنیا ممکنه 😊

پاسخ :

بله خیلی کم هستند. ولی خب من دیده‌م 😊 این پست رو بر اساس واقعیت نوشته‌م.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan