کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

این پست شلم شوروایی از پست‌های پیش‌نویس یکی دو سال اخیر است!

۱. یعنی من عاشق آن دسته از افراد هستم که در پیجم پیام می‌گذارند و بعد از توصیف یک سری از رفتارهای بچه‌شان می‌پرسند: "لازمه حضوری بیارمش؟" خب معلوم است که من باید بگویم همین الان بچه را بزن زیر بغلت بردار بیاور تا از دست نرفته درمانش کنم!


۲. دوستم با پسری به شدت پررو و طلبکار در رابطه است و مدام دعوایشان می‌شود. اما هر بار پسره با مظلوم‌نمایی و عذاب وجدان دادن، کاری می‌کند که در نهایت دوستم با عذرخواهی و منت‌کشی، دعوایی را که خیلی وقت‌ها در آن مقصر نیست، تمام میکند. اما این بار شرایط فرق می‌کرد. من نشسته بودم کنار دوستم که مشغول چت با پسره بود و در جواب هر کدام از جملات طلبکارانه‌ی پسره، جواب دندان‌شکنی پیشنهاد می‌دادم و دوستم هم سریعاً تایپ و ارسال می‌کرد! در نهایت پسره نوشت: به اونی که داره بهت خط می‌ده بگو کارش رو خیلی خوب بلده... و آف شد 😅🤦‍♀️


۳. برای بچه‌ی ۲_۳ ساله که بغل باباش بود لبخند زدم با ماسک، متوجه شد و برام خندید. 


۴. می‌دانید؟ من دلم می‌خواهد گونه‌ای از موجودات وجود داشتند که اعتقادشان این نبود که هر چیزی جای مشخصی دارد و باید بعد از استفاده در آن‌جا قرار بگیرد. بلکه می‌ریختند و می‌پاشیدند و لذت می‌بردند. وقتی هم اقامتگاهشان از شدت ریخت و پاش، دیگر قابل زندگی نبود آتشش می‌زدند و زندگی جدیدی را در خانه‌ای دیگر شروع می‌کردند و دوباره روز از نو روزی از نو... و دلم می‌خواهد من هم در رسته‌ی همین گونه از موجودات بودم! البته این گونه باید در مورد شستن لباس و به خصوص جوراب هم همین‌طور عمل کند!


۵. یعنی واقعا انتظار دارید وقتی بی خبر جمع می‌کنید می‌روید یا مدت طولانی پست نمی‌گذارید، دوستانتان چراغ در دست بگیرند و در جنگل‌های سرد و تاریک بیان دنبالتان بگردند و بلند بلند اسمتان را صدا بزنند؟ 🙄😕


۶. یه کار نادرست، وقتی برای اولین بار اتفاق می‌افته، می‌تونه قید تصادفی یا سهوی بگیره. وقتی با وجود دیدن تبعات و اعتقاد به اشتباه بودن، دوباره همون مسیر طی می‌شه، دیگه اسمش انتخابه، اونم انتخاب تعمدی و آگاهانه. پس دیگه جایی برای تلنگر نمی‌مونه. چون وقتی بعد از اون تجربه اول، تجربه‌های بعدی اتفاق می‌افته، معنیش اینه که فرد تمام توجیهاتی که برای کم کردن از عذاب وجدانش در تجربه‌ی اول، برای خودش دست و پا کرده رو باور کرده یا ترجیح داده باور کنه تا راحت باشه. در ضمن وقتی کسی داره کار اشتباهی رو انجام می‌ده (مثلا دروغ می‌گه) حتی اگه قوی‌ترین توجیهات یا دلایل دنیا رو داشته باشه، نه اسم کارش عوض میشه نه چیزی از زشتی کارش کم میشه. 


۷. می‌گوید: حیف که همسر خیلی ناراحت می‌شود. وگرنه موهایم را کوتاه می‌کردم. با لحن شوخی بدجنسانه می‌گویم: حق داره والا... آخه دلش به چیِ تو خوش باشه؟ نه اخلاق داری، نه قیافه، نه دست‌پخت. این دو تا مو رو هم که کوتاه کنی دیگه هیچی نمی‌مونه! جوری نگاهم می کند که انگار خواهرشوهرش هستم نه خواهرش! =)

+ پسرهای فامیل هم هر وقت دور برمی‌دارند که فلان دختر مجذوب من شد و بهمان دختر به من پیشنهاد داد و... بهشان می‌گویم "آخه نه اخلاق دارید نه قیافه! دخترا جذب چی‌تون می‌شن؟" با این که ۹۰ در صد پسرهای فامیلمان هم اخلاق دارند هم قیافه!😅🤦‍♀️

  • ادامه مطلب
یاسی ترین
۱۲ فروردين ۰۰ , ۲۱:۳۷

۱. منم لازمه حضوری بیارمش؟؟؟ 😂😂

۴. من قبلا اینطوری بودم الان یکمی بهتر شدم. دیدم هیچ معجزه‌ای اتفاق نمیفته و آخرشم خودم باید جمع کنم 😂 تازه آلما هم میریزه من باید جمع کنم 🤣

۵. عالی بود 😂😂😂

پاسخ :

۱. آلما رو بزن زیر بغل دست راستت گیسو رو زیر بغل دست چپت و سریع خودتو برسون 😂😂😂
۴. من الان ۱۲ روزه که خودمو اصلاح کردم! 🙈🤦‍♀️😂
۵. 😂
خودت باش
۱۰ فروردين ۰۰ , ۲۳:۲۸

۱.خوب مطمین نیستند...

۲.عه،چرا؟با وجودداشتن دوستی همچون شما خیلی بعیده...

۳.چشمات همزمان با لبات خندیدن.

۴.بابا بی خیال،یه تکون ب خودت بده.

۷.آدم چارتا خواهر مث شما داشته باشه دشمن میخاد چیکار...

 

پاسخ :

۱. بعضی از مشاورها حتی برای مواردی که نیاز نیست، میگن حتما باید حضوری بیاید.
۲.چی بعیده؟
۳. اوهوم 😊
۴. 😐
۷. یکی‌ش هم کافیه! 😉
ن. ..
۱۰ فروردين ۰۰ , ۲۲:۴۹

سلام

خواستم اعلام حضور کنم

پاسخ :

سلام عزیزم.
بهتری؟
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan