کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

باز هم خواب 😊 (۴)

چرایی اش را یادم نیست. همین قدر میدانم که به یک دلیل خوشایند، آرمین پیشنهاد داد با هم برویم مسجد. شب بود. مثل وقتهایی که قدم زنان به سمت پارک میرفتیم، راه افتادیم سمت مسجد جامع. همین که از کوچه خارج شدیم سگی را دیدیم که از سمت خیابان به طرفمان میدود. ارمین دستم را گرفت و دویدیم. بعد پیچیدیم در کوچه ای دیگر. آنجا هم سگ بود. در سایه دیوار خرابه ای مخفی شدیم. از ترس، چسبیده بودم به آرمین. پسرک سربازی از کنارمان رد شد و سگ افتاد دنبالش. نگران شدیم. ولی بعد صدای در خانه ای آمد و آرمین سرک کشید و گفت: رفته تو خونه شون. بعد یک زن چادری رد شد و قبل از این که به او بگوییم مواظب سگها باشد، صدای خرخر سگی را از ته خرابه شنیدیم. فرصت فرار نبود. سر جایمان ماندیم و من بیشتر به آرمین چسبیدم. سگ ایستاد جلوی ما و آرمین بدون این که بترسد خیره شد در چشمهایش و مجبورش کرد که برود. از کوچه زدیم بیرون. پلیس دنبال چند نفر کرده بود که نمیدانستیم که هستند. آرمین دستم را گرفت و به سمت ماشین پلیس دویدیم. فکر میکردم از پلیس کمک میخواهیم. اما آرمین به سرعت مرا به یک مغازه در همان حوالی برد و همه چیز را برایش تعریف کرد. فروشنده داشت تعطیل میکرد. همان وقت بیدار شدم و بی اختیار در ذهنم ساخته شد که فروشنده به ما میگوید نباید در شب که همه جا پر از سگهای ولگرد است، بدون ماشین از خانه خارج شویم. بعد ما را سوار ماشینش میکند و در خانه مان پیاده میکند و میرود! انگار بقیه خواب را هنگام بیداری، در خیالم دیده بودم.


با این که در خواب کلی ترسیدم،وقتی بیدار شدم حس خوبی داشتم. حس حضور و حمایت آرمین.


دیشب از حال خراب این روزهایم برای همکارم حرف زدم و او گفت خیلی خوب است که گذاشتی حال بدت را تجربه کنی و احساساتت را سرکوب نکردی. گفت تو آدم باهوش و قوی یی هستی و میدانی که باید چکار کنی. باورتان نمیشود این حرفها چقدر حالم را بهتر کرد. خیلی بیشتر از دلداریهایی که قطعا از سر محبت است ولی به من این حس را میدهد که از نگاه دیگران، چقدر ضعیف شده ام. من ضعیف نیستم. فقط بار بی اندازه سنگین سوگ را روی شانه هایم گذاشته اند و دارم تلاش میکنم زیر این بار، کمر راست کنم.

غ ز ل
۰۱ بهمن ۹۹ , ۱۳:۵۳

چه عالی که هم صحبتی فهمیده داری و حالتو خوب کرده

پاسخ :

چه عالی که دوستای گلی مث شماها دارم😍
مهرو
۰۱ بهمن ۹۹ , ۱۱:۰۵

من هربار که شما از برادر عزیزتون مینویسین

بی اغراق قلبم تیر میشکه و پشتم میلرزه

.

شما خیلی قوی هستی و خیلی خوب داری قد راست میکنی زیر این بار سنگین

برای شما و خانواده عزیزتون آرزوی صبر و آرامش دارم

پاسخ :

ان شالله خدا به همه عزیزانتون و خودتون طول عمر و سلامتی بده.

ممنونم
سپهر
۳۰ دی ۹۹ , ۲۳:۵۱

درود.

-روح برادرت متعالی تر و قرین رحمت واسعه گردد.

-خداوند به شما صبری عطا نماید که بتوانید این فقدان سخت و سهمگین را طوری تحمل کنید که کمترین و کوچکترین آسیب جسمی و روانیی بر شما و خانواده وارد نشود.

-تعبیر سگ در خواب بنا بر رنگ ،جنسیت و اهلیت وجوه گوناگونی دارد،پیشنهاد می کنم اولا به کتاب ابن سیرین مراجعه نمایید و ثانیا صدقه دهید.

پاسخ :

درود بر شما.
تشکر
یاسی ترین
۳۰ دی ۹۹ , ۲۲:۰۵

من فکر میکنم دلیل اینکه این خوابو دیدی اینه که حمایت برادرت رو میخوای... ناخودآگاهت تو رو به آرزوت رسونده 

و سگ و موقعیت فرار و... به نظرم نماد استرس‌هایی هستند که این روزها برای تو خیلی زیاد بودند و شاید تنها چیزی که میتونست باعث بشه این استرس‌ها نباشن خودِ برادرت هست که چون در عالم واقعیت نیست و نمیشه تو عالم خواب، ناخودآگاهت این شرایط رو برات فراهم کرده...

روح بردار عزیزت شاد باشه 

تو خیلی خیلی قوی هستی... 

پاسخ :

چقدر قشنگ تعبیر کردی یاسی. :)

ممنون عزیزم
نیــ روانا
۳۰ دی ۹۹ , ۱۶:۲۳

کی میتونه بگه تو ضعیفی؟

کی با کفشای تو و بهتر از خودت راه رفته؟

منی که حتی تصورشم نفسم رو بند میارم و فورا فکرشو هم پس میزنم .. 

چطور میتونم بیام و به یکی مثل تو بگم ضعیفی و ...

اتفاقا به نظرم خیلی خیلی قوی بودی و هستی

کسی هستی که احساسات رو خیلی خوب میشناسی

و به وقتش بهشون اجازه حکومت میدی و به وقتش کنترلشون رو در دست می گیری

پاسخ :

مرسی از محبتت نیروانای مهربونم...

اونایی که مستقیما بهم گفتن خیلی کم بودن.
ولی گاهی برای آروم کردنم حرفی میزنن که اگرچه منظورشون این نیست  من چنین حسی میگیرم.
مثلا میگن سعی کن قوی باشی
فکر نمیکردم انقد بی تابی کنی
اینجوری چطور میخوای مراقب مامانت باشی 
و...
نگار
۳۰ دی ۹۹ , ۱۶:۱۷

خب فکر کنم بیشتر ما‌ با همکارشما، هم نظریم.

پاسخ :

لطف دارید 🌷
هوپ ...
۳۰ دی ۹۹ , ۱۳:۱۵

من هم حمایت داداش کوچیکت رو قشنگ حس کردم. روحش شاد باشه.

تو واقعا خیلی خوب داری از این دوران گذر میکنی. دور از جون زبونم لال من لحظه ای نمی تونم تصور غمت رو داشته باشم. 

پاسخ :

ممنون عزیزم.
از ته قلبم آرزو میکنم هررررررگززززز تجربه ش نکنی
هـی وا
۳۰ دی ۹۹ , ۱۲:۳۷

سلام

میگن که سگ توو خواب نشونه دشمنه

پاسخ :

سلام.
بله منم شنیدم.
نمیدونم چرا سالهاست خواب سگ میبینم. البته هیچ وقت بهم آسیبی نزده تو خواب. نمیدونم این کدوم دشمنیه که ولمون نمیکنه. 
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan