کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از کسانی که دوستشان دارید فیلمبرداری کنید!

بعد از ۴ ماه، برای اولین بار نشستم یکی دو تا از فیلمهای آرمین را نگاه کردم و به شدت اشک ریختم. فیلمها خیلی معمولی بودند. مثلا آرمین داشت برای مامان چیزی را تعریف میکرد یا نشسته بود در جمع خواهرها و خواهرزاده ها و با هم شوخی میکردند. و من چقدر حسرت خوردم که فیلمهای بیشتری از او نگرفته بودم. چقدر دلم میخواهد یک فیلم ۳_۴ ساعته ی کاملا روزمره از آرمین داشتم و می نشستم به تماشا... چقدر دلم میخواهد یک نفر از من و آرمین فیلم گرفته بود و حالا نگاه میکردم...

خودت باش
۲۸ دی ۹۹ , ۲۱:۲۷

من مخالف فیلم و عکسم چون لذت اون لحظه رو میگیره بعدا هم دیدنش غصه میاره...

پاسخ :

منو که میدونی در لحظه هم عکس میگیرم هم لذت میبرم! ولی به نظرم اگه این عکس و فیلمها رو نداشتم الان بیشتر غصه میخوردم و دلم براش تنگ میشد
سزیف
۲۸ دی ۹۹ , ۲۰:۵۸

یکی از حسرت هام ایینه که به اندازه ی کافی صدای پدربزرگم یادم نیست، برای همین گوشیم پره از صدای اطرافیانم که قایمکی ضبط کردم و آرند حرف های عادی می‌زنند،

یکی شونم صدای قصه تعریف کردن مادر بزرگمه

پاسخ :

خدا پدربزرگتون رو رحمت کنه و بقیه عزیزانتون رو براتون نگه داره.

من معمولا زیاد عکس میگیرم ولی الان میگم کاش فیلم هم میگرفتم. 
هانی هستم
۲۸ دی ۹۹ , ۱۰:۲۶

شاید هم فکر خوبی نباشه ...

پاسخ :

نمیدونم... خودمم حاضر نشدم اون فیلمها رو به مامانم نشون بدم 😔
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan