کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

با دعا شاید به دست آوردمت چون با دعا، دستکاری کردن تقدیر کار کوچکی است...

میشود همین فردا صبح، از خواب بیدار شوم و بگویم: آآآه... خدای من! چه کابوس وحشتناکی بود! چقدر خوب شد که بیدار شدم؟! بعد بروم توی هال، بنشینم مقابل برادرم، زل بزنم به چشمهای درشت بسته و مژه های بلندش و به صدای نفس کشیدنش گوش بدهم؟! بعد او بیدار شود و به خاطر حال عجیبی که در نگاهم هست کلی سر به سرم بگذارد و مسخره بازی دربیاورد؟! بعد من از سنگینی حجم کابوسم اشک بریزم و او وسط مسخره بازیهایش بغلم کند ولی دست از شوخی برندارد؟!


مخاطبم تویی قادر متعال! "ادعونی استجب لکم"ت را یادت هست؟! میشود فقط و فقط همین یک دعایم را مستجاب کنی؟! میشود کاری کنی که دلم به تو گرم باشد؟! من بدجوری دارم میسوزم و هیچ چیز جز حضورش، آرامم نمیکند... حتی دیدنش در خواب هم کافی نیست... از دنیایت متنفرم و از تقدیری که با هیچ دعایی دستکاری نمیشود... چقدر از دلِ شکسته ام دوری...

یاقوت
۲۰ مهر ۹۹ , ۱۰:۵۷

عزیز دلم خدا صبرت بده

هوپ ...
۲۰ مهر ۹۹ , ۰۰:۴۴

خدایا میشه یکم شارمین رو بغل کنی؟ 

صخره نورد
۱۹ مهر ۹۹ , ۲۰:۵۵

کاش میشد :(

خدا بهتون صبر بده، داغ بزرگیه :(

جویا
۱۹ مهر ۹۹ , ۱۴:۳۰

شرمین عزیزم غم بزرگی به دل داری برای آرامش دلت خیلی دعا می کنم

غ ز ل
۱۹ مهر ۹۹ , ۰۰:۳۱

کاش اجابت می شد :((

آبان ...
۱۸ مهر ۹۹ , ۲۰:۳۷

شارمین ...

خدایا صبر را به دل شارمین عزیز ما بده 

برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan