کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

چندپاره (۴)

۱. صدای شبه فریاد مرد، از کلینیک دندانپزشکی بلند شد: "پونصدِزااار تومن؟ خانوم دکتر میدونی من چَن رو بایِد سری پا وایسما کار کونم تا پونصد تومن درآرم بدم واس دندوناش؟ آ اومَخ اِگ بِش بوگوی این لیوانا از اینجا وَردا بذا اونجا میگِد نهههه این لیوان الا و بلا باااایِد همینجا باشه... بفرما... دس شوما درد نکونه... خدافظ" صدای باز و بسته شدن در کلینیک و صدای قدمهای زن و مرد! یعنی داشت مسخره بازی درمی آورد! 


۲. سارا پیشنهاد داده است که دوباره برای مسواک زدن مسابقه بگذاریم و مهدی هم با او همراه شده است. قرار شده است هر شب مسواک میزنیم، در گروه خواهرانه مان ایموجی دندان بگذاریم که ۲ امتیاز دارد! هر وقت روز مسواک میزنیم، ایموجی که چشمهایش ستاره است را بگذاریم که یک امتیاز دارد و هر شب مسواک نمیزنیم از این ایموجی استفاده کنیم: 🤦‍♀️ به پیشنهاد خود بچه ها، برنده کسی است که زودتر ۲۰ امتیاز به دست آورد! اما جایزه! من از اول به خواهرزاده ها یاد داده ام که جایزه مسابقه هایمان خوراکیهای کوچک است. حالا خودشان فوری پیشنهاد کردند که جایزه این باشد که خاله شارمین برایمان بستنی بخرد! میگویم: "باشه ولی اگه من برنده شدم شما چی میخرید؟" یک نگاه "اصلا یادمان به تو نبود مگه تو هم جایزه میخوای خرس گنده"طوری بهم می اندازند و مهدی فوری میگوید: من که پول ندارم! سارا میگوید: "من اگه  تا اون روز کلوچه هامون تموم نشده باشه و مامانم اجازه بده یه کلوچه برات میارم." مهدی فکری میکند و میگوید: "منم فردای روز برنده شدنت به بابام میگم شکلات بخره تا مامانم برات کیک خیس بپزه. ولی همون روز نیای بگیا! فرداش میشه دیگه!" 😐😐😐😂


۳. جزء شرایط منشی نوشته ام: لیسانس مشاوره. یک نفر دایرکت داده: "انتظار داری لیسانس مشاوره بیاد منشیت بشه؟ خیلی خودتو بالا میبری." با آرامش و لحن ملایم برایش توضیحات منطقی نوشتم. متوجه اشتباهش شد و عذرخواهی کرد.


۴. در آزمون آنلاین مهمی که دانشگاه محل تدریسم، برای اساتید برگزار کرده و قبولی در آن امتیاز خوبی محسوب میشود ثبت نام کردم. میدانستم یک منبع ۵۰۰ صفحه ای را معرفی کرده اند اما گفتم: تستی است دیگر! کاری ندارد! موقع تکمیل ثبت نام متوجه شدم که آزمون تشریحی است!🤦‍♀️واقعا راست میگویند چوب خدا صدا نداردها! من ترم قبل، آزمون انلاین دانشجوهایم را تستی_تشریحی گرفتم!🙄😶

x
۲۹ شهریور ۹۹ , ۰۰:۴۷

میشه دلیل لیسانس و منشی رو بگی ؟ منم دوست دارم جوابی که به اون شخص دادی و مجاب شد رو بشنوم بخونم 

ربولی حسن کور
۲۷ شهریور ۹۹ , ۰۰:۱۱

سلام 

امیدوارم بچه‌ها اهل تقلب نباشند و الکی ایموجی مسواک زدن نگذارند!

واقعا انتظار دارین لیسانس بیاد و منشی تون بشه؟ 😁

هوپ ...
۲۴ شهریور ۹۹ , ۲۲:۱۶

دیه بین عاشق و معشوقم حرف پول هست هانی؟

برم سمت مانته؟

پاسخ :

عزیزم گشنگی نکشیدی عاشقی یادت بره 😄
هوپ ...
۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۴:۲۵

شارمین؟ عشقم؟ مگه قرار نبود نامحسوس تر تبلیغ کنی جونم؟ 

بعد ازونور مگه قول ندادی بقیه رو وادار کنی مسواک نزنن تا واس من مشتری! جمع شه؟!

ناراضیم ازت

پاسخ :

پول که نمیدی این طوری میشه 😒
اسکرین شات بذارم از اون کلمه ای که واتساپ نوشتی؟ تا همین ۴ تا فاولور و دو تا مریضت هم دیگه نیان؟ واریز کن خب اسپانسر!
نیــ روانا
۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۴:۰۶

ربطش به کرونا این بود که صبحش قرار نبود بره مدرسه که بگه صبح قبل مدرسه میخوام بزنم یا شب بگه خوابم میاد و صبح هم باید زود بیدار شم و از اینجور کلاه سر من گذاشتنا 😂

پاسخ :

بذار من یه صحبتی باهاش بکنم! از فرداش دیگه صورتشم نمیشوره میگه زیر ماسکه کسی نمیبینه 😂
بنده خدا
۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۱:۵۶

حرف راستو از بچه بشنو ... مثل حساب و کتاب آدمای روزگار

 

خب بچه اند دیگه یاد میگیرن !

پاسخ :

بعله 😄
نیــ روانا
۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۱:۴۹

سلام

شماره 1 و 2 رو که خوندم دو سه بار وسطاش شک کردم که اینجا وبلاگ شارمینه یا هوپ؟ هی اون بالا رو چک کردم :))

 

قرنطینه و کرونا اگر همش ضرر بود ی نکته به نفع من داشت

همیشه با پسرجان سر مسواک دعوا داشتیم

شب می گفت صبح میزنم

صبح میگفت حالت تهوع دارم نمیتونم بزنم!!

ولی الان 5-6 ماهه شبا مرتب همزمان با من مسواکشو میزنه و تامام

 

منم فقط یک درس تمام تستی گرفتم

دو یا سه تا تستی تشریحی

و بقیه دروس کلا تشریحی

الان خدا میخواد منو هم بزنه؟

پاسخ :

سلام.
😄
به قول معلوم الحال، هوپ اسپانسره 😉 نه که کلا تو بیانستان طرفدار نداره و دیده نمیشه و فاولوراش۴۰۰+ نیستند. هی به من میگه پست دندونی بذار مردم یاد من بیفتن یه کم از انزوا دربیام. پولشم که نمیده 🤐🤥👡

نقش کرونا این وسط چی بود؟
اتفاقا من انگیزه مسواک زدنم کمتر شده؛ چون ماسک میزنم! 😷🤭

من همه را تستی_تشریحی. البته همه تشریحیها رو نمره دادم. چون نمیتونستم به جزوه خودم نمره ندم! کلمه به کلمه عین جزوه نوشته بودن!🙄

تو که منتظر یه بلای آسمانی درست و درمون باش 😂
ناشناس
۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۱:۳۶

@ناشناس

برفرض هم که ایشون درست نخونن یا بی ربط کامنت بدن ربطش به شما چیه که میایید آبروی ایشون رو می برید هروقت اومدن وبلاگ شما اون وقت کاسه داغتر از آش بشید اصلا جوابشو ندید شما حق اینکه بخوایید با آبروی دیگران بازی کنید رو ندارید حق الناس گردنتونه خیلی هم بدجور گردنوتونه . 

پاسخ :

ای بابا 🤦‍♀️

من اسم رو سانسور کردم ناراحت نشن.
دیگه کامنتهای مربوط به این موضوع رو تایید نمیکنم.
محمد حسین
۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۱:۳۲

اگر مکفی باشه در حدی که پول کرایه اش دربیاد من میام، البته لیسانس مشاوره ندارم روابط عمومی ام هم بااالااا نیست

پاسخ :

سرویس رفت و برگشت بذارم خوبه؟😉
دیگه باید خیلی خودمو بالاببرم که شما با این مدرک و تحصیلات بیاید 😄
معلوم الحال
۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۰:۴۱

اجازه بدین. این پست جنبه تبلیغاتی داشت. شاید باید زیرش ذکر میکردین که دکتر هوپ اسپانسر بودن.

 

فوق لیسانس زبان نمیخواید برای منشی گری؟ :)) من دارم درسمو تموم میکنم. فک میکنم بلد باشم بشینم پیشت میز بگم خانم مهندس (دکتر) الان جلسه ن، بعدا تماس بگیرید یا اینکه بگم ایشون تا 3 ماه دیگه وقت ندارن. 

 

خدا روشکر که مکر شما رو خنثی کردن. از قدیمم گفتن: شارمیتا که تست میگرفتی همه عمر، دیدی که چگونه تست شارمیتا گرفت؟

پاسخ :

والا هنوز پولشو نداده! وقتی داد مینویسم 🙄

دیگه انقدرام خودمو بالا نمیبرم! 😉
اینها رو بگید که مراجع پرونی میکنید 😄

شارمیتا کیه؟!
من که همه عمر تشریحی میگرفتم!
ناشناس
۲۴ شهریور ۹۹ , ۰۱:۳۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

شماره یک رو متوجه نشدم‌. میشه بیشتر بشکافی‌؟! :-؟

 

 

:: آرزو به دل موندم فقط تو یه وبلاگ، فقط و فقط تو یه وبلاگ ببینم این **** ****** یه پست رو درست خونده و کامنت با ربط و سنگین گذاشته باشه! :|

پاسخ :

من فقط صدا میشنیدم ولی مشخص بود آقاهه با خانومش اومده دندونپزشکی؛ موقع کارت کشیدن داشت با دکتر و خانومش شوخی میکرد؛ میگفت من سه روز باید کار کنم تا پونصد هزار تومن دربیارم بدم برای دندونهای خانمم. بعد اگه به خانمم بگم لیوان رو از اینجا بردار بذار اونجا لجبازی میکنه. 
بعدشم فکر کنم کارت بانکی یا پول داد به منشی و تشکر کرد و رفت!


🤦‍♀️😂
محمد حسین
۲۴ شهریور ۹۹ , ۰۰:۱۸

سلااام

فقط باید بگم که

اووخ درسته نه اومخ

حقوق چقدر میدید؟

پاسخ :

سلام.
باید بگم که من یه عمره دارم از مردم غلط املایی و تایپی و کلامی و شفاهی و... میگیرم که کسی از خودم غلط نگیره! 😒🤭

حقوق مکفی!😁
محسن رحمانی
۲۳ شهریور ۹۹ , ۲۳:۴۸

آهان پس باس دهه شصتی باشید.

میدونم آخه طرف گفت بود یه لیسانس بشه منشی سوال پیش اومد که مگه با لیسانس هم میشه کلینیک زد؟

پاسخ :

لیسانس حتی اجازه مشاوره دادن هم نداره.
محسن رحمانی
۲۳ شهریور ۹۹ , ۲۳:۲۱

سلام خخخخخخ خرس گنده؟:دی 

شماهم دهه هفتادی هستید؟

مگه با لیسانس هم میشه کلینیک گذاشت؟

پاسخ :

سلام.😉
همینم مونده که دهه هفتادی باشم 😒😄
لیسانس برای منشیم
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan