کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

برند شارمین و شکست عشقی در بانک!😐

۱. عکس لباس زیرهایی را که در مغازه اش میفروشد در پیجش پست کرده زیرش هم نوشته است: شارمین؛ یکی از بهترین برندها!!! تا الان باید ثابت میکردم شارمین دختر است و پسر نیست! حالا چه کار کنم؟! 😶🤭


۲. از بانک زنگ زده اند که به مناسبت روز پزشک برایت هدیه گرفته ایم بیا ببر! میگویم من که پزشک نیستم. میگویند "دکتر که هستی، در حوزه سلامت که کار میکنی؛ تازه حالا مگر بد است بهت بگویند پزشک!؟" من هیچ وقت در دوردست ترین نقطه ذهنم هم به پزشک شدن علاقه نداشته ام و اصلا از همان کلاس اول دبستان از درس علوم تجربی خوشم نمی آمده است!🙄


۳. به دلیل این که آرزو بر جوانان عیب نیست، امیدوار بودم در بانک یک بسته بزرگ بدهند دستم و داخلش پر از کادوهای ریز و درشت متنوع باشد (ببینید نیاز به کادو گرفتن با آدم چه میکندها😂) ولی فقط یک بسته کوچک دادند که داخلش یک خودکار و جاخودکاری مزین به نام بانک بود😶🙁 یعنی حسی فراتر از شکست عشقی بهم دست داد!)


۴. راستی الان یادم افتاد بانک ملت امسال برای تولدم پیام تبریک نفرستاد! همیشه اولین پیام را میداد! نکند چون مدتها است فقط ۳۰۰ تومان در حسابم است و اصلا دیگر باهاش کار نمی کنم بهش برخورده و گفته اصلا همان ملی جانش بهش تبریک بگوید؟! 😲🤭 این هم یک شکست عشقی دیگر! 😐


  • ادامه مطلب
خودت باش
۲۱ شهریور ۹۹ , ۲۱:۰۲

دکتر دکتره عزیز! اونا دکتر جسم آمد شما دکتر روح!!!

پاسخ :

یه بارم به شوخی به پسرداییم گفتم من دکترم بهت محرمم؛ داییم گفت اون که محرمه، دکتر جسمه.تو فقط به روانش محرمی! 🤐😁
نیــ روانا
۱۴ شهریور ۹۹ , ۱۶:۱۶

برند شارمین چرا پاشخگو نیس پس؟

همون روز رفتم پیجشو ن چیز میز انتخاب کردم دایرکت دادم قیمت بگیرم هنوز خبری نشده !

 

خداییش از بانک باهات تماس گرفتن بهت کادو دادن؟؟

بابا دمشون گرم

باید مثل حبیب می گفتی: شما به همه مشتریای دکترتون کادو میدین؟؟

 

من جای تو بودم میرفتم همون 300 تومنم رو هم از بانک ملت پس می گرفتم

بانک هم اینقدر عقده ای

 

پاسخ :

قیمتها رو که میزنه زیر هر پست. البته ارسال پستی رو نمیدونم چطوریه. ما تو پیج انتخاب میکنیم میریم دایرکت میگیم فلان چیز رو برامون نگه دار. برامون میذاره تو کشو میریم حضوری میگیریم 😊 
اتفاقا زود هم جواب میده معمولا. حالا اگه جواب نداد، چیزهایی که میخوای رو برام بفرست حضوری برم بپرسم.


😂 یه چیزی بگم؟ این همون بانکه س که تو پست پشت پرده های یک مرکز مشاوره نوشته بودم که کارهای یکی از کارمندهاش منو یاد حبیب لیسانسه ها انداخت 🤣 همون کارمنده زنگ زد! 🙄

دیگه کات کردیم 😐😅
محسن رحمانی
۱۴ شهریور ۹۹ , ۱۲:۴۲

چه خوب حالا برید همه رو یه جا بریزید بانک ملی :دی

پاسخ :

:)
محسن رحمانی
۱۴ شهریور ۹۹ , ۰۹:۵۹

سلام خوب شماهم برید همون سیصدتومن هم بکشید بیرون بریزید بانک ملی:دی

پاسخ :

سلام.
الان چک کردم ۶۳۰۰۰ تومن بود! 🤦‍♀️😉
رحیم فلاحتی
۱۴ شهریور ۹۹ , ۰۴:۵۸

شک ام تبدیل به یقین شد . شارمین مرد است 😂😂😂😂

پاسخ :

😂😂😂
به قول شاعر: دیگه دارم به خودم شک میکنم🙄
هوپ ...
۱۴ شهریور ۹۹ , ۰۰:۳۴

فکر کنم باید اون اهنگ ملعونی که به اسمت خوندن رو توی خصوصی بفرستم برات تا از اینکه اسم وبلاگیت برند شورت شده کمتر غصه بخوری!!!

پاسخ :

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
خیلی بی تربیت بود🙄


نوبت آهنگ فاجعه که رسید شد اسم من؟! 😉
محمد حسین
۱۴ شهریور ۹۹ , ۰۰:۱۲

اون وقت نمره خوب میخواستید بدید یا نمره بد؟ :/

در هر دو صورت هستند اساتیدی که خواسته شما را محقق کنند، هم جاذبه و هم دافعه شدیدی دارم

اتفاقا ترم گذشته یه شکست عشقی شدیدی خوردم از روانشناسی مثبت، البته الآن دیگه از نظر عاطفی هم جدا شدیم

 

پاسخ :

خودتون قضاوت کنید با اون سر در آکادمیتون 😅


دانشگاه محل شکست عشقیه پسرم 😉
Faez eh
۱۳ شهریور ۹۹ , ۲۱:۲۱

من که از این پیام تبریک های بانک وقتی برای اعضای خانواده میاد ،بدم میاد:/

چون باعث میشن نشه سوپرایز کرد :)

پاسخ :

من خودم تقریبا از ۲۰ خرداد شروع میکنم جار بزنم که ماه دیگه این موقع تولد منه. دیگه هییییچ جایی واسه سورپرایزم نمیمونه 😉
Edi ...
۱۳ شهریور ۹۹ , ۲۱:۱۵

پست قبلیتونو بعد از خوندن این یکی دیدم😄...خندم گرف!🙄😁

 

:)

پاسخ :

😅
همیشه خندون باشید
محمد حسین
۱۳ شهریور ۹۹ , ۱۸:۴۰

سلاام

بر سردر آکادمی ام باید بدم بنویسند: "هر کس علوم تجربی نداند روانشناسی هم نخواهد دانست" :))

پاسخ :

سلام.
یه وقتایی عجیب دلم میخواد نمره آخر ترم شما دست من بود 😂
ربولی حسن کور
۱۳ شهریور ۹۹ , ۱۷:۴۵

سلام

 

تا به حال بانک چیزی بهم کادو نداده

حالا شما دندون اسب پیشکشیو میشمرین؟

تا شکست عشقیه از این شکست عشقی ها

پاسخ :

سلام اقای دکتر.
طبیعتا این خودکار حق شما بوده :)
احتمالا تو این بانکی که من حساب دارم شما ندارید یا شاید نمیدونن پزشک هستین.
پا ییز
۱۳ شهریور ۹۹ , ۱۷:۳۹

فقط مورد آخر 😆😆😄😄😄😄

پاسخ :

😂😂😂
❣️Ailin Senpai❣️
۱۳ شهریور ۹۹ , ۱۵:۲۰

واهاییی خودکار و جاخودکاری؟؟XDDD

بانکا قبلا چیزای بهتر میدادناا!XD ورشکست شدنXD

پاسخ :

دیگه اینم شانس منه 🙁 اگه میدونستم چیه که نمیرفتم بگیرم😅
رحیم فلاحتی
۱۳ شهریور ۹۹ , ۱۵:۰۵

من یکی تحمل این همه شکست در یک روز را ندارم :)

پاسخ :

من مرد روزهای سختم😐🙄😅
آقای راه‌نشین
۱۳ شهریور ۹۹ , ۱۴:۴۴

سلام 

درمورد 2 : مغزیِ درون خودکار در کمتر از یک هفته خالی میشود و تمام.

درمورد 4 :عده ای هستند با "ملت" همه کار میکنند و پیام تبریک دریافت نکرده اند شما که دیگر هیچ!! :) ....

پاسخ :

سلام
۲. بله هدفشون فقط تبلیغه. کیفیت مهم نیس

۳. جمله تون خیلی سنگین بود؛ یه ربع تنفس! :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan