کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از اون خواسته ها!😋

دلم میخواد یهویی از طرف یه جایی یا یه کسی که فکرش رو نمیکنم یه بسته برام برسه که پر باشه از هدیه های متنوع و جالب که صرف دیدنشون کلی طول بکشه! خودمم نمیدونم چرا! ولی یهو دلم خواست 🤭 خیلی هیجان انگیزناکه! 

نیــ روانا
۱۴ شهریور ۹۹ , ۱۶:۱۲

یاد جودی ابوت افتادم که از طرف همه برای خودش هدیه گرفته بود

 

نمیشه یک کادو رو قرار بدیم داخل چند تا جعبه؟

اینجوری هم وقت میبره باز کردن کادو هاااا

ی ذره سطح توقعت رو بیار پایین مشتری شیم کادو بدیم بهت :دی

پاسخ :

همون چیزها رو اگه بابا لنگ دراز خودش میخرید و میفرستاد، میمرد؟! 😅

بعد آخر سر کاغذ کادوها رو بچینم دور اتاقم ذوق کنم؟! چرا با احساسات من بازی میکنی نیروانا؟! 😔🙄😅
ربولی حسن کور
۱۳ شهریور ۹۹ , ۱۲:۱۴

سلام

یه ایده خوب

کلی کادو بریزین توی یه جعبه بعد روش آدرستونو بنویسین و ببرین اداره پست!

پاسخ :

سلام.
نمیشه که! باید غافلگیر بشم
رحیم فلاحتی
۱۲ شهریور ۹۹ , ۲۱:۴۶

من عاشق اینم که پستچی از راه برسه برام بسته بیاره ! بخصوص سفارش کتاب داشته باشم . هدیه باشه که نورعلی نوره ! 

 

خدایا همه ی جوون ها رو از این هدایا بی نصیب مگذار !   :))

پاسخ :

اصل همون هدیه بودنشه 😉

من بچه بودم همیشه آرزو داشتم پستچی برام نامه بیاره. ولی متاسفانه کل فامیل، تو حلق همدیگه بودیم کسی یه خیابون اون ورتر هم نبود برامون نامه بده 😂



الهی آمین 🙏😊
مهربانو
۱۲ شهریور ۹۹ , ۱۴:۰۰

آخ گففففتی :)

پاسخ :

خدا روزی رسونه 😉
محبوب حبیب
۱۲ شهریور ۹۹ , ۰۹:۲۹

سلام شارمین جان، آدرس بده بفرستیم 😉

پاسخ :

سلام عزیزم.
یادداشت کن😉:
اصفهان....
حامد سپهر
۱۲ شهریور ۹۹ , ۰۹:۰۸

لذت باز کردن کاغذ کادو رو با هیچ چیز نمیشه مقایسه کرد بخصوص اینکه ندونی توش چی هست

لذتبخش تر از اون وقتیه که چیزی که دوست داری تو کادو باشه:)

پاسخ :

حالا اگه چند تا کادوی همزمان باشه دیگه این لذته چند برابر میشه🤩
الی
۱۲ شهریور ۹۹ , ۰۱:۰۹

سلام‌شارمین جانم، پیغام لیلی خدمت شما🥰

ای جاااان
شارمینم🥰🥰🥰🤗🤗🤗🤗اگه زحمتی نیست بهش بگو کامنتای مشترکمون بر علیه لویی، جزو بهترین لحظات وبلاگی بود😁😂

پاسخ :

سلام عزیز دلم.🤩


 لیلی 😍😍😍 چقدر حس خوب روزهای وبلاگنویسیش بهم منتقل شد 🤩
کامنتهای علیه لویی 😂 جاش خالی این کامنت رو هم ببینه لحظات خوب وبلاگی رقم بخوره 😅
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۲ شهریور ۹۹ , ۰۰:۰۳

اصلا کی دلش نمیخواد؟ :-))

پاسخ :

بعضیا خیلی روح وسیعی دارن دلشون میخواد فقط کادو بدن 😊
خودت باش
۱۱ شهریور ۹۹ , ۲۳:۳۷

خیلی!اما تو واقعیت هیچوقت از این اتفاقا نمی افته!!

پاسخ :

آرزو بر جوانان عیب نیست 🐛
یاقوت
۱۱ شهریور ۹۹ , ۲۲:۰۹

🎁 تقدیم شما .. قابلتو ندارن واقعا چیزای قابل داری نیستن .. فقط یکیشون سوییچ یه بوگاتی مشکیه ...

پاسخ :

واااای قلبم! 🚑🚑🚑
محمد حسین
۱۱ شهریور ۹۹ , ۲۱:۴۰

سلااام

آ تموم هم نشه

یه نظری دارم

وقتی از این خواسته ها میزنه به سر آدم میتونه فکر کنه ممکنه یکی دیگه هم چنین خواسته هایی داشته باشه بعد میتونه اون را غافلگیر کنه این طور حس خوبی پیدا میکنه هر چند چیزی گرفتن حس بهتری داره :)

پاسخ :

سلااام.
دقیقا:)

نه من الان فقط با کادو گرفتن آروم میشم 😂
Faez eh
۱۱ شهریور ۹۹ , ۲۰:۴۳

من دیشب از این خواب ها دیدم

از دور دیدم ی عالمه لباس برام هدیه اوردن

ولی دستم که گرفتم دیدم کوچولوان اندازه بند انگشت:(

پاسخ :

فکر کنم تعبیرش سیسمونی باشه😆🙄
زهرا طلائی
۱۱ شهریور ۹۹ , ۱۶:۱۳

دریافت چنین بسته‌ای خیلی اتفاق شگفت‌انگیزیه و وقتی که خودت فرستنده‌ای، هیجانش بیشتر میشه و مدام واکنش طرف مقابل رو تصور می‌کنی. هربار برای دوستام این کار رو می‌کنم،پر از هیجان میشم.

حالا که شما چنین چیزی رو دوست دارید، با کمال میل دوست دارم براتون بفرستم.

پاسخ :

منم همیشه هدیه دادن رو بیشتر از هدیه گرفتن دوس داشتم. ولی در راستای تغییرات خود به خودی عجیب و غریب این مدتم، الان اصلا دلم نمیخواد کادو بدم فقط میخوام بگیرم 😲🤭


مرسی عزیزم. این از مهربونی زیاد شماست. 
مریم بانو
۱۱ شهریور ۹۹ , ۱۵:۳۰

منم همینطور:)

پاسخ :

بیا من برا تو بخرم تو برا من بخر 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan