کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

تناقض

ساختار وجودی من این طوری است که یک وقتهایی میروم ته ته ته چاه/ غار سکوت و تنهایی و اصلا حرفم نمی آید و اگر کسی بخواهد مرا از آن ته بیرون بکشد، به طور مستقیم یا غیرمستقیم، جرواجرش میکنم! 

در عوض، یک وقتهایی هم فقط باید یکریز حرف بزنم و حرف بزنم و حرف بزنم؛ حتی اگر حرفهایم تکراری، غیرمهم و روزمره باشد و هیچ ربطی به دغدغه هایم نداشته باشد.

و باید بگویم، هر دوی این حالات، غالباً به وقت غم اتفاق می افتند و هر کدام نوعی کنار آمدن با هیجانات منفی و یا تخلیه آنها هستند.

اما اخیرا فهمیده ام که یک حالت سومی هم در من فعال شده که این روزها گریبانگیرم است و نه میگذارد با غم کنار بیایم نه انرژیهای منفی را تخلیه کنم! 

حالت اخیر این است که به شدت حرفم می آید اما نمیتوانم و نمیخواهم از ته چاه / غار تنهایی ام بیرون بیایم. آن وقت، پژواک حرفهایی که از همان ته به زبان می آورم، فقط به گوش خودم میرسد.

و چقدر پژواک تنهایی و غم، تلخ و سهمگین است...

خودت باش
۰۲ شهریور ۹۹ , ۲۲:۳۲

بابامو بیارم یا مامانمو؟

پاسخ :

هر دو تاشونو دوس دارم. هر دو رو بیار😉
رمز رو واتساپ برات فرستادما
خودت باش
۰۱ شهریور ۹۹ , ۲۳:۲۹

رمز؟؟؟

😭😭😭

پاسخ :

برو غیبتهات رو مجاز کن اول 😏
حامد سپهر
۳۱ مرداد ۹۹ , ۱۰:۰۳

خواستم بگم به من رمز ندادینا فردا نگین رمز گرفت و نخوند:))

پاسخ :

جدی؟! 🙄
الان میفرستم 😊
محسن رحمانی
۳۰ مرداد ۹۹ , ۱۰:۵۹

_______________##________##
_______________###*_______*###
___________.*#####__سلام___#####*.
__________*######_دوست عزیز_######*
________*#######____________#######*
_______*########.__________.########*
______*#########.__________.#########*
______*######@###*_______*###@######*
_____*#########*###____###*#########*
____*##########*__*####*__*##########*
__*###########_____*_*______###########*
_############___ختم زیارت ____############
*##*#########_____عاشورا____#########*##*
*_____########_برگزار کردیم########
_______#######_شما هم _______#######
________*######__دعوتید__######*
_________*#####*____دوست داشتید______*#####*
___________*####*شرکت کنید خبر بدید####*
_____________*####______####*
_______________*##*____*##*
_________________*##__# #*
__________________*####*
_________________.######.
_______________.#########*
____ _________.###########*
_____________.####*__*######

 

باتشکر.

پاسخ :

سلام. ممنون از دعوتتون. من چون الزایمرونم بالاست نمیتونم شرکت کنم
حامد سپهر
۳۰ مرداد ۹۹ , ۱۰:۰۳

سلام

راستیتش من چند روزیه که ماموریتم و اومدم عسلویه و چون نت نداریم پست رمز دار شمارو ندیدم اگه ممکنه منم رمز میخواستم

فاز اونایی که رمز میگیرن و نمیخونن یا کامنت نمیزارن درک نمیکنم:)) خب عزیز من چرا خودتو اذیت میکنی!

پاسخ :

سلام. خدا قوت.
براتون میفرستم.

واقعا... مث اینه که زنگ بزنی و فرار کنی یا در بزنی بری تو خونه مردم بعد خودتو یه گوشه مخفی کنی و صدات درنیاد!
آتشی برنگ اسمان
۲۹ مرداد ۹۹ , ۱۳:۴۷

سلام

سه تا رمز داشتم هیچ کدوم نشدددددد چرااااا

پاسخ :

سلام. 
اگه رمزهای قبلی بود که نمیگفتم کامنت بذارید
ترنج
۲۹ مرداد ۹۹ , ۱۲:۳۸

هم رویمان نمیشود رمز بخواهیم هم با پرررویی رمز میخواهیم😂

پاسخ :

تو که از خودمونی 😊
برات میفرستم عزیزم.
دخترمعمولی
۲۹ مرداد ۹۹ , ۰۱:۱۴

آیا من به اندازه ی کافی روشن هستم؟ ؛-)

پاسخ :

با کمی ارفاق بله :)
مریم بانو
۲۹ مرداد ۹۹ , ۰۱:۰۴

شارمین منم تو غم غارتنهایی میخوام 

 

ابدا موقع غم ودپرسی پرحرف نمیشم یه سکوت طولانی دارم باخودم

پاسخ :

غار تنهایی من معمولا با یه پرحرفی حسابی تموم میشه!
رحیم فلاحتی
۲۸ مرداد ۹۹ , ۲۲:۳۴

سلام شب بخیر ! لطف رمز صندوقچه اسرار رو به من هم بدید !

پاسخ :

سلام. شب خوش. براتون میفرستم
می نا
۲۸ مرداد ۹۹ , ۲۱:۵۸

بله چشم😣🥺

پاسخ :

اتفاقهای خوب برات بیفته ان شالله
می نا
۲۸ مرداد ۹۹ , ۲۱:۴۶

آیا من را میشناسی خواهرم؟😂

البته میدونم خاموشم

پاسخ :

خانوم شما مگه آخر هفته کنکور نداری؟ نبینم تو بلاگستان بگردی! 😁
❣️Ailin Senpai❣️
۲۸ مرداد ۹۹ , ۱۷:۲۶

من یه مدتیه که تو حالت سومم:))

پاسخ :

واقعا چیز بدیه
**پژال **
۲۸ مرداد ۹۹ , ۱۵:۱۱

مدتیه که دچار سکوت حالت سوم تو شدم...

پاسخ :

فکر کنم مدت زیادی ام هست 😔
امیدوارم به زودی شادی عمیق جاش رو بگیرا
رحیم فلاحتی
۲۷ مرداد ۹۹ , ۲۲:۲۷

:))

پاسخ :

:))
عرفان ...
۲۷ مرداد ۹۹ , ۰۰:۲۳

حالت چهارمی وجود نداره؟!

پاسخ :

چرا یه وقتایی ام نرمالم 😉
مشتاقٌ الیه
۲۶ مرداد ۹۹ , ۰۷:۴۸

جمع و فصل اون دو حالت... خیلی بده. اما منم وقتی عزیزی رو از دست میدم دقیقا این شکلی میشم. ایشالا کم کم دلتون آروم میگیره...

پاسخ :

ممنونم. 🌹🙏
رحیم فلاحتی
۲۶ مرداد ۹۹ , ۰۶:۰۶

من بیدارشون می کنم .به بقیه هم سفارش می کنم حواس شون باشه 😂

 

خب خیالم راحت شد !

پاسخ :

قول دادینا! 😂

🤭
کژال ..
۲۵ مرداد ۹۹ , ۲۲:۵۳

اینکه من درمقابل هرگونه اتفاقی خواب رو ترجیح میدم غیرعادیه؟! یعنی چه از فرط خوشحالی درحال بال درآوردن باشم و چه از شدت غم رو به موت، درهرحال ترجیحم بر اینه که بخوابم و یا اگرم نخوابم علاقه‌ای برای بیان کردنش ندارم، چون انگار آدما وقتی از غمت باهاشون حرف میزنی اونا هم یاد غماشون میوفتن و در تلاش برای اینکه ثابت کنن غمِ اونا غم‌تره!!

پاسخ :

واقعا از خوشحالی میخوابی کژال؟! 😉

یا میخوان بگن ما بدبختتریم یا بگن تقصیر خودته که انقد بدبختی و ما خیلی خوبیم که غم نداریم! بهترین حالتش اینه که میشینن برات غصه میخورن که باز اونم خوب نیس
محسن رحمانی
۲۵ مرداد ۹۹ , ۲۲:۱۷

سلام 

 

یعنی چیکارش می کنید ؟

پاسخ :

سلام.
بذارید نگم 😈
یه نفر(Arezooo)
۲۵ مرداد ۹۹ , ۲۰:۲۹

من یه حالت چهارمم دارم اونم اینه که وقتایی که ناراحتم خندم میگیره. یعنی یه چیز میگم یه چیز میشنوین. همین چندشب پیش یه خبر نسبتا بدی شنیدم خندمو نمی تونستم کنترل کنم!!!یعنی وقتایی که به چیزای بی مزه میخندم و قهقهه میزنم مامانم میفهمه حالم خیلی بده...

رسما دیوانه شدم...

اون مورد سومی که شما گفتین وقتی دچارش میشم فقط گریه حالمو خوب میکنه:))

غمتون کم خانوم دکتر...

پاسخ :

منم یه وقتا یه شکلی از این حالت چهارم رو دارم! این طوریه که در مورد موضوعی که ناراحتم کرده هی جملات قصار طنز و مسخره میگم ولی خنده م هم نمیاد! 

گریه هم تا یه جایی جواب میده 😔


مرسی عزیزم. و زندگیت پر از شادی💚
سمیرا :)
۲۵ مرداد ۹۹ , ۲۰:۱۱

جانا سخن از زبان ما می‌گویی :) 

چقدر منم اینجوری‌ام استاد :)

پاسخ :

ای جان 😍
رحیم فلاحتی
۲۵ مرداد ۹۹ , ۱۹:۳۰

آن ته چاه غول های مهربونی هم وجود دارن که کارشون راه انداختن بزم شادیه . کافیه وقتی چشم تون به تاریکی عادت کرد به دیوار نمور چاه نگاه بیندازید . تونل هایی رو می بینید که مستقیم شما رو می بره به محل اونا . کمی قیافه و هیکل شون زمُخته اما دل شاد و مهربونی دارند.

 

راستی اون کلمه ی « جرواجر » من رو خیلی ترسوند :(

پاسخ :

ولی بعصی وقتها اون غولها هم به یه خواب سنگین فرو رفته ن :)

البته من ترسناک نیستما! بیشتر حرص دربیار میشم تا ترسناک 😈😉
حنا حناییان
۲۵ مرداد ۹۹ , ۱۶:۰۲

چقدر با کلاس غمگین می شین :))

من که هر وقت حوصله ندارم همه رو پاره پوره می کنم :دی

پاسخ :

😅🤭
من یه وقتا انقد تو فاز سکوت پیش میرم که طرف مقابلم آرزو میکنه کاش فحش رکیک میدادم ولی این طوری رفتار نمیکردم!😱🤭
سین دال
۲۵ مرداد ۹۹ , ۱۵:۴۷

فکر میکردم فقط من دچار تناقضم!

 

ولی واسه من حالت دوم بیشتر فعاله

پاسخ :

من وقتی جنس غمم سنگین تر باشه تو حالت اول فرو میرم اساسی!
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan