کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

پست موقت: لطفا تا شب فیلم خوب بهم معرفی کنید =)


مشتاقٌ الیه
۰۳ تیر ۹۹ , ۲۰:۵۴

سلام استاد. چون روانشناسی بیشترین نزدیکی به شما رو داره به نظرم همه فیلم های دارن آرنوفسکی رو ببینید. خصوصا غوی سیاه black swan

پاسخ :

سلام. مرسی :)
رفیقِ نیمه راه
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۸:۲۸

Arkansas 2020

پاسخ :

ممنون. دانلوذ کردم
گلی یاس
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۷:۴۲

پنج فوت فاصله

پاسخ :

ممنون گلی جان. دانلود کردم
بهارنارنج :)
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۴:۵۶

venom

the story of marriage

passengers

focus

room

I am sam

پاسخ :

ممنون بهار نارنج جان.
دانلود کردم ببینم
یاقوت
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۴:۱۵

اشتباه شد اون معلم نیست شکار هست که قصه ش درباره یه معلم هست

پاسخ :

:)
اشکالی نداره
تازه اون 45 رونین هم 47 تا بودن :)))
احسان ..
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۴:۰۱

سلام

فقط

و

فقط

همین

Green mile

یا

مسیر سبز.....

تو

آینده تون

تاثیر

مثبت

میذاره!

پاسخ :

سلام.
دیدمش.
فوق العاده س. عالیه.
توی یکی از پستهام در موردش نوشتم.
تشکر
یاقوت
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۳:۵۵

غیر از فیلم تلما و لوئیس که قرار بود اگه شد ببینی و نقدش کنی

این فیلم ام بد نیستن 

تلقین

رستگاری در شاوشنگ 

گلهای جنگ

چهل و پنج رونین

کلوپ مشت زنی

قبل از اینکه بخوابم 

فهرست شیندلر 

در میان ستارگان

معلم

و ...  این سه نقطه رو بیشتر دوس دارم ولی قابل گفتن نیست یعنی فقط فیلم باز دیدنش :)))) 

پاسخ :

تلما و لوییس رو پیدا نمیکنم چرا :/
تلقین رو قبلا دانلود کردم ولی ندیدم هنوز
رسنگاری در شاوسنگ رو دیدم و خیلی دوست داشتم.
بقیه رو دانلود کردم.
مرسی عزیزم
❣️White girl❣️
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۲:۵۴

من فقط فیلم آسیای شرقی دارما:/

ببر های راه آهنXD

پاسخ :

جکی چان بود که! سلیقه هامون خیلی فرق داره دختر سفید.
ولی مرسی که معرفی کردی عزیزم
Amir .M
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۲:۵۰

سلام :) 

معرفی کردن فیلم اونم این مدلی کار سختیه، شاید گفتن ژانر یا چندتا از فیلم‌های مورد علاقتون کمک خوبی می‌کرد، اما چندتایی که الان حضور ذهن دارم رو مینویسم

The Notebook 2004

Love Actually 2003

Amelie 2001

It's a Wonderful Life 1946

Forest Gump 1994

2010 127Hours

 3Idiots 2009

The Pianist 2002

Wall-E 2008

Cast Away 2000

12Angry Men 1957

Get Out 2017

Memories of Murder 2003

Knives Out 2019

Your Name. 2016

The Lighthouse 2019

Psycho 1960

Locke 2013

Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2004

To Kill a Mockingbird 1962

Witness for the Prosecution 1957

Sabrina 1954

Love in the Afternoon 1957

Coco 2017

Vertigo 1958

The Apartment 1960

پاسخ :

سلام.
وااااو چقد فیلم.
مرسی
زهرا طلائی
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۲:۴۰

همه‌ی فیلم های درجه یک آرنوفسکی و Blue velvet

پاسخ :

از ارنوفسکی مادر رو دانلود کردم. قوی سیاه رو هم قبلا دیدم که به نظرم یه فیلم به شدت قوی و جذاب بود.برم ببینم دیگه چی داره.
بلو ولوت رو هم دانلود کردم.
ممنون زهرا جان
**پژال **
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۲:۳۹

The room 2019

Vivarium

The platform

پاسخ :

ممنون عزیزم. هر سه تا رو دانلود کردم
پا ییز
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۲:۱۳

اتفاقا به نظرم موقتش نکن اسم فیلمها را ما هم داشته باشیم 

دورافتاده با بازی نیکول کیدمن و تام کروز را دوست داشتم

دیگران هم مقداری ترسناک بود نیکول کیدمن 

رها در اسمان را چند سال پیش جمعه تلویزیون نشون داد که خیلی دوستش داشتم 

 

پاسخ :

باشه عزیزم. فقط به خاطر تو.
دیگران رو چند سال پیش تلویزیون دیدم. خوب بود.
اون دو تای دیگه رو دانلود کردم ببینم. ممنون
fatemeh ..
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۲:۰۰

پنج فوت فاصله 

من پیش از تو 

پاسخ :

مرسی فاطمه جان.
اولی رو دانلود کردم.
دومی رو قبلا دانلود کرده بودم ولی هنوز ندیدم
mahdi beiki
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۱:۵۵

رستگاری در زندان شاوشانک

.......................................

IT

.......................................

The.Haunted.Mansion

پاسخ :

سلام.
ممنون لطف کردید.
اولی رو دیدم و به شدت دوست داشتم.
دومی و سومی دیدم نوشته ترسناک دانلود نکردم :)
کامیار ...
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۱:۵۴

ژانر کمدی:مارموز-مطرب-کلوپ همسران-دختر شیطان-رحمان 1400-سامورایی در برلین-پارادایس-ایکس لارج

ژانر اجتماعی:سرخپوست-سرکوب-شعله ور-کروکدیل

 

فعلا ایرانی اینا به ذهنم میرسه

 

خارجی هم زیاده البته بدون سانسور ببینی بهتره

خواستی توی تلگرام پیام بده چندتا کانال معرفی کنم :)

@amirkreza

پاسخ :

تشکر
محسن رحمانی
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۴

سلام 

 

مطرب 

 

چارلی وکارخانه شکلات سازی

 

 

پاسخ :

سلام. ممنون. هر دو رو دانلود کردم

برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan