کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

HELLO SUMMER


تابستون مبارک


نمیدونم نرخ تولید مثل تو تابستون بالا میره یا تیرماهیها همدیگه رو جذب میکنن! به هر حال من یه عالمه دوست و آشنا و همکار تیرماهی دارم؛ چه اینجا، چه تو دنیای واقعی! تولد همشون پیشاپیش مبارک 🤩

خودت باش
۰۴ تیر ۹۹ , ۱۸:۲۱

خیال کردم با گربه ها دوست شدی!!!

پاسخ :

هررررررگز😉
بی نام
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۳:۲۹

منم بیست و ششمم :)) نزدیکیم به هم :)

 

پاسخ :

سلامتی همه تیر ماهیا =)
مهربانو
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۲:۵۷

آخ که مااا خیلی خاصیم .. :)

تولد تو و همه ی هم ماهیام مبارک شارمین جانم دوست قدیمی و عزیزم 

پاسخ :

خیییییلی 😍😉

تولد تو و خونواده مهربونت هم مبارک رفیق جان 😘
بی نام
۰۳ تیر ۹۹ , ۱۲:۴۹

وااااای به به!!

 

من اخراشم و شما؟! :)

 

تولد شمام مبارک باشه :)

پاسخ :

😍
من بیستمم.


مرسی زهرا جان 👌
بی نام
۰۳ تیر ۹۹ , ۰۸:۰۷

نگو که تو هم تیر ماهی هستی مثل من؟! :))

پاسخ :

هستم 😍 
تولدت مبارک 
گلی یاس
۰۲ تیر ۹۹ , ۱۳:۵۹

تولدتون پیشاپیش مبارک :)

پاسخ :

ممنون گلی جان 😊
محمد حسین
۰۲ تیر ۹۹ , ۰۰:۳۱

نه در اون حد البته ولی تا هفته اول مرداد باید مشق بنویسیم 15 شهریور هم باید بریم کلاس

پاسخ :

پس اون مدتی که به بهونه قرنطینه خوش و خرم بودید و اساتید درس نمیدادن چی 😉
صخره نورد
۰۱ تیر ۹۹ , ۲۳:۰۵

پیشاپیش تولدتون مبارک ⁦❤️⁩🍀🌷

امروز رو با تبریک تولد دوستم شروع کردم. تا حالا دقت نکرده بودم که دوست تیرماهی زیاد دارم!

پاسخ :

مرسی عزیزم 🌺🌸💚
تولد دوستت مبارک 
نصف جمعیت تیر ماهی هستن گویا 😁
دلساخته های آنی
۰۱ تیر ۹۹ , ۱۹:۳۶

اره دیگه😂😂😂

پاسخ :

😂😂😂
خودت باش
۰۱ تیر ۹۹ , ۱۹:۰۹

تولدت مبارک تیرماهی!

اینی یکی گه رنگیه خودتی؟

پاسخ :

مرررسی.
این که گربه س😂
محمد حسین
۰۱ تیر ۹۹ , ۱۸:۲۶

سلام

تابستون و تولد و همه بر شما مبارک

اما

دل ها بسوزد برای ما

امسال ما تابستان نداریم، تابستان ما را عزا کردند

پاسخ :

سلام.
ممنون.
چرا؟
یاقوت
۰۱ تیر ۹۹ , ۱۷:۴۳

 سی و یک تیر آخرش دل کندم  زد اومدم تو این محنت سرا .. حالا تیرماهی حساب میشم یا نه؟!..  از تولد و اینا خوشم نمیاد ولی کادو رو خیلی دوس دارم :)))

پاسخ :

آهاااا... بگو چرا ازت خوشم میاد... از خودمونی... تیر ماهی جان 🙋‍♀️😍

من فقط عاشق تبریک شنیدن و ذوق و اینام 😂 یعنی فقط تولدم یادشون باشه وبهم تبریک بگن بسه برام! همین قدر قانع 😎 
البته کیفیت تبریک و ذوقها هم مهمه و این که روز تولدم، کسایی که برام مهمن، برام وقت بذارن.
صـَ ـبا
۰۱ تیر ۹۹ , ۱۵:۳۶

سلام

منم متولد تیرم! 

فرزند آخرم هم مثل من! تو روز تولد خودم به دنیا اومده!

پاسخ :

سلام صبا جان.
چه باحال! به نفع همسرت هم هست؛ یه جشن تولد میگیرن!😊
تولدهاتون مبارک💚
دلساخته های آنی
۰۱ تیر ۹۹ , ۱۴:۰۲

تولدتون همگی مبارک 😍 جسارتا بهتره بگیم آب و هوای پاییز و زمستون خوبه😂 من خودم نوبرونم ، تولیری عیدم ، آذرم رفتم تو بازار😂✋

پاسخ :

مرسی عزیزم 😘😍
منظورت اینه که چون آب و هوای پاییز و زمستون خوبه، لک لکها تو این دو فصل راه می افتن؟! 😂😂😂

نوبرونه 😂😍
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan