کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

به نظرتون چرا؟!

وزارت محترم علوم اعلام کرده است که حضور اساتید مرد در دانشگاههای تک جنسیتی هیچ محدودیتی ندارد؛ اما اساتید زن، اجازه تدریس در دانشگاههای تک جنسیتی پسرانه را ندارند!!! 😳

دلساخته های آنی
۲۰ خرداد ۹۹ , ۲۳:۴۷

عجباااااا عجبااااااااا ، الان این چه توهینیه که به دو جنس میشه

والا ما خودمون تربیت معلمیم تک جنسیتی میخونیم واحد پسرانه هم داریم استادا هم همه مشترکه هم خان هم آقاو خودش کلی باعث سرافکندگیه قانونش ، اونوقت تز جدید میدن، بابا اگر بذاریم همون جهان سوم بمونیم چی میشه

پاسخ :

والا.
یه سری کارهاشون فقط خنده دار و البته تاسف برانگیزه!
بی نام
۱۹ خرداد ۹۹ , ۱۲:۳۸

بازم سوالی داشتین بنده روی منبر پاسخگو هستم :))

پاسخ :

😊
رساله هم داری؟ 😁
بی نام
۱۹ خرداد ۹۹ , ۱۲:۳۰

بسم ا... الرحمن الرحیم

چون آقایون میتونن چند تا همسر اختیار کنن و خانوما نمیتونن...

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته :))))

پاسخ :

😂😂😂😂
وای خیلی خوب بود!
قانع کننده ترین جوابی که به سوالم داده شد!
الان قشنگ فهمیدم چرا. مرسی مرسی 😂

یه نفر(Arezooo)
۱۷ خرداد ۹۹ , ۱۹:۳۲

سلام🙃

تا چندماه پیش وقتی توی کامنت ها می خوندم که میگن وبلاگ رو دنبال میکنیم ولی حس کامنت گذاشتن نیست می گفتم عجبا حالا چهار خط کامنت مگه چی کار داره. لازم به ذکره خودم یکی دوماهه بهش دچار شدم. نمی دونم چرا حسم از یه پست رو نمی تونم کامنت کنم. اکثر مواقع حرفام یه جور دیگه برداشت میشه توسط بلاگرها ://// 

ولی خب قالب وبلاگ تون منو به حرف آورد بعد حدود یک ماه. قالب جدید مبارک♥️😉

پاسخ :

سلام.
منم این تجربه رو دارم. یعنی واقعا یه وقتا آدم یه کلمه شم نمیاد!
بله برداشت نادرست بقیه هم گاهی آدم رو ناامید میکنه.

اگه میدونستم که زودتر عوضش میکردم😃 مرسی عزیزم 😍
Twinkle
۱۷ خرداد ۹۹ , ۰۱:۴۰

دیگ فکر اونجاشو نکردن

شاید یکی از اقازاده ها تو دانشگاه تک جنسیتی دخترونه درس میداده🙄🙄

راستی قالب نو مبارک😁💝

پاسخ :

شاید 😂

مرسی عزیزم 😘
x
۱۶ خرداد ۹۹ , ۲۰:۰۵

اخیش چه وبلاگت دلباز شد با قالب جدید :) 

 

 

پاسخ :

عزیزم 😊
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۶ خرداد ۹۹ , ۱۴:۰۱

کدوم چرا رو فهمیدیم که این رو هم بدونیم:/

پاسخ :

😊
ویرا بانو
۱۵ خرداد ۹۹ , ۱۹:۲۶

اون روز یه جلسه ای بودم که پر بود از توهین به حق و حقوق زن واسه همین عصبانی بودم ولی گفتم چیزی نگم

در ایران به اسم اسلام و قانون خیلی در حق خانم ها ظلم میشه بدون در نظر گرفتن توانایی هاشون واسه همینه کشورمون پیشرفت نمیکنه چون نصف جمعیت کشور رو واسه بیشتر مشاغل گذاشتن کنار:(

پاسخ :

😔😔😔
Twinkle
۱۵ خرداد ۹۹ , ۱۸:۴۲

مشکل همین بی فکریه🙄

شایدم اقایون خیلی رو خود منقلب شوندگیشون تسلط دارن 

ولی کلاس تک جنسی کلا خیلی بده

دخترا همش لوس بازی درمیارن :/

پاسخ :

اگه آقایون تسلط دارن و خانوما ندارن، باز اون دخترخانومایی که دانشجوی یه مرد هستن ممکنه نتونن خودشون رو کنترل کنن و یه بلایی سرش بیارن😉


بله منم کلاس مختلط رو ترجیح میدم؛ البته خب همه ش باید حواسم رو جمع کنم نه با هم لج و لجبازی کنن نه رفتارهای غیراخلاقی!!!
مبینا
۱۵ خرداد ۹۹ , ۰۹:۴۷

الزهرا بهترینه 🥳🥳

پاسخ :

😊
سطح علمی خوبی داره. ولی دانشگاه تک جنسیتیه به هر حال.
x
۱۴ خرداد ۹۹ , ۲۱:۲۲

به دلیل به خطر افتادن اسلام :دی

 

پاسخ :

اون استاد مرد در میان خیل دختران پس چی؟! 😅
صخره نورد
۱۴ خرداد ۹۹ , ۱۹:۵۱

تو دانشگاه ما اساتید مرد اجازه پوشیدن لباس آستین کوتاه نداشتن! به نظرتون چرا؟

سوالات از این دست زیاد هستن و در اغلب موارد جواب ها خیلی بیمارگونه هستن.

کاش مبناش سنگ کاغذ قیچی بود!

پاسخ :

🤔
صخره نورد
۱۴ خرداد ۹۹ , ۱۸:۳۱

خب اشکال از اونها نیست، مشکل از شماست که تو ایران دنبال دلیل برای یک کار میگردین :))

 

من مقطع کاردانی دانشگاه تک جنستی بودم که دقیقا همین قانون توش بود، آقایون میتونستن تو دانشگاه ما تدریس کنن، اما اساتید خانم حق تدریس تو دانشگاه آقایون رو نداشتن. در جهت برقراری عدالت، اجازه تدریس آقایون تو دانشگاه ما رو لغو کردن :))

پاسخ :

من معذرت میخوام 😅 ولی واقعا دلم میخواد بدونم بر چه مبنایی این تصمیم رو گرفتن! حتی اگه بدونم بر اساس سنگ، کاغذ، قیچی بوده، دلم آروم میشه که یه چیزی پشتش هست!😂
خودت باش
۱۴ خرداد ۹۹ , ۱۶:۲۶

وزارت علوم اصلا فکر نکرده که همچین قانونی گذاشته!!!

چیزی نمیدونند از شمام که بلدی نمی سند!

پاسخ :

😊😉
دلم خییییییلی برات تنگ شده
یاقوت
۱۴ خرداد ۹۹ , ۱۴:۲۶
آقا ربطی نداره ولی میشه یه پست درباره عطر زنونه و مردونه بنویسی .. چرا تو عطرم تبعیص باشه ..روا نیست مردونه ها اینقد خوشبو باشن ..

و قید کنید که اقایون به یه خانم که عطر مردونه زده ن عطر نگین مردونه زدی (وی عطر مردونه می زند و از عطر ای لوس زنانه خوشش نمی آید)

پاسخ :

یاقوت 😂😂😂
کلا اگه دنیا تک جنسیتی بود همه مشکلات حل بودا! زحمت بچه اوردن رو هم که لک لکها میکشیدن برامون 🤣
ترنج
۱۴ خرداد ۹۹ , ۰۲:۱۷

منظورم از دانشگاه تک جنسیتی این بود که سه روز اول هفته خانوما و سه روز آخر آقایون بودن و ماهم نمیتونستیم توی سانس مردونه بریم دانشگاه ، 😂😂 یاد استخر افتادم.

پاسخ :

وای چه بامزه 😂😂😂
این جوریش رو دیگه ندیده بودم
ترنج
۱۴ خرداد ۹۹ , ۰۲:۱۱

منم مقطع کارشناسی ارشدم توی یک دانشگاه تک جنسی درس خوندم، که بغیر از اساتید و کارمندان، هیچ جنس مذکری حق ورود نداشت تازه همونا هم باید متاهل میبودن. ( فرصت سوزی میکردن🥴).

از طرفی یه مدت هم که میرفتم محل کار بابام، همه همکارا مرد بودن حتی اکثر ارباب رجوع ها

و‌ من تقریبا سخت بود برام با اینکه همشون از دوستان قدیمی بابام بودن و خیلیشون رو از بچگی میشناختم، بخوایم مثبت نگاه کنیم شاید نخواستن به اساتید خانوم سخت بگذره که این قانون رو‌گذاشتن.

پاسخ :

فرصت سوزی 😂 
من یه دانشگاه تک جنسیتی تدریس میکنم نصف اساتید آقایون مجرد خوش تیپ و جوونن. باید ببینی رفتار یه سری از دخترا رو 😆
آره از این نظر که میگی قبول دارم. ولی به هر حال خانمی که تو کلاس پسرونه اذیته، خودش مطمئنا دانشگاه پسرونه رو جزء گزینه هاش واسه تدریس نمیذاره.
تازه تو دانشگاه غالبا پسرای کم سن و سالن نه مردهای بزرگ! و این که بالاخره کارمند و استادهای زن دیگه ای هم ممکنه باشن

بندباز **
۱۴ خرداد ۹۹ , ۰۱:۰۶

این سیستم اصولا با مردها مشکلی نداره.

 

پاسخ :

با اون دخترایی که استادشون مرد هست چطور؟ شاید اونها استاد رو به انحراف کشوندن!😏

یعنی هر جور حساب کنیم یا باید هر دو جنس استاد با هر دو جنس دانشجو کلاس داشته باشن یا هیچ کدوم نداشته باشن
فتل فتلیان
۱۴ خرداد ۹۹ , ۰۰:۴۸

ها والا 👊

واقعا نمیدونم حساب و کتابشون منطقشون چیه اخه 

بخدا اگه اینو جایی بگی بمون میخندن 

پاسخ :

واقعا
فتل فتلیان
۱۴ خرداد ۹۹ , ۰۰:۳۹

🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ هیچ حرفی ندارم واقعا 

پاسخ :

باز اگه میگفتن اساتید آقا فقط دانشگاه پسرونه اساتید خانم فقط دخترونه مشکلی نبود (به قول بچگیهامون: دخترا با دخترا، پسرا با پسرا 🙂)
Nilou far
۱۳ خرداد ۹۹ , ۰۹:۲۷

میترسن پسرا بخوردشون😁

امابه نظرم حق دارن،یه جاباشی همه آقا باشن،من باشم میترسم😁چون همیشه توهم یه چیزرو دارم.

پاسخ :

خب میشه کلاسا رو گذاشت بعد ناهار یا مثلا تو کلاسا سلف سرویس رایگان باشه 😂

نه تو دانشگاه جو خیلی فرق داره. مخصوصا وقتی استادی و به راحتی میتونی کسی رو که کرم میریزه بندازی! یعنی یه ضمانتهای اجرایی عجیبی داری 😂 بعد ببین نیلوفر! چیزی که من تجربه کردم اینه که دانشجوهای پسر غالبا استادهای زن رو واقعا دوست دارن (البته به چشم استادی😉) و هواشون رو دارن. مسخره بازی و شیطونیهاشون سر جاشه ها! ولی یه جور غیرت زیرپوستی هم روشون دارن و تو برخورداشون خیلی چیزها رو رعایت میکنن؛ مگر این که اون استاد خانم، سختگیریهای زیاد و الکی داشته باشه یا بیخودی اذیت کنه.
پشمآلِ پشمآلو
۱۳ خرداد ۹۹ , ۰۸:۰۲

خودشون ب مرداشون اعتماد ندارن -_-

پاسخ :

پس طبیعتا نباید به استاد مرد هم اجازه حضور تو کلاس دخترا رو بدن -_-
حامد سپهر
۱۳ خرداد ۹۹ , ۰۱:۳۹

فکر میکنی کجا زندگی میکنی ؟؟

پاسخ :

کالیفرنیا 😂
غ ز ل
۱۳ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۹

مگه نمیدونی میخورنت یک وقت :)))

تک جنسیتی مگه غیر از  مالک اشتر و امام علی داریم بازم؟

پاسخ :

😂😂😂
الزهرا
امام صادق
فرهنگیان
و...


تازه امام صادق رو دوستم میگفت دانشجوهای پسر اجازه دارن برای استفاده از کتابخونه پردیس خواهران  وارد این پردیس بشن ولی خود پردیس خواهران از پردیس برادران خواسته دخترا رو راه ندن 😳
ویرا بانو
۱۳ خرداد ۹۹ , ۰۰:۳۹

اینم یکی از موهبت های .... است:/

پاسخ :

😶
پا ییز
۱۳ خرداد ۹۹ , ۰۰:۰۲

به نظرم کار خوبی کردن 

والا

هر روز بدتر از دیروز :/

پاسخ :

یه سری مشکلات هست، ولی راهش این نیست!
و این که تعجب من بیشتر از اینه که حضور استاد خانم تو کلاس پسرا چه فرقی با حضور استاد آقا تو کلاس دخترا میتونه داشته باشه؟
تجربه من میگه تو دومی اتفاقهای بدتری ممکنه بیفته
اریانه
۱۲ خرداد ۹۹ , ۲۳:۰۵

مگه فقط همین یه باره؟؟

همیشه از این مسایل عجیب جنسیتی هست://

لابد پسرا مشکلات دارن!!لابد استاد زن مشکلات داره!!لابد دخترا با استاد مرد مشکلات ممکن نیست داشته باشن!!:///

استادید اقای این جور دانشگاها عموما بالای۶۰سال سن دارن،مشکلات پیش نمیاد:///

کامنت قبلیم نرسید؟؟

پاسخ :

یعنی مشکلات پسرا از زمان استاد شدن حل میشه مشکلات دخترا از زمان استاد شدن شروع میشه 😂
فکر کنم تو یه پستهای دفترچه خاطرات یک استاد خیلی جوان در مورد رفتارهای دخترا با اساتید مرد خیلی جوون و واکنش این استادا نوشته باشم. چیزایی که من تو این زمینه دیدم و شنیدم، هیچ کقت تو روابط استاد خانم و دانشجوی پسر ندیدم و نشنیدم.


عزیزم الان تایید کردم
محمدحسین قربانی
۱۲ خرداد ۹۹ , ۲۳:۰۴

الان یه نگاه کردم به تعداد دانشگاههای تک جنسیتی. توی دلم گفتم چه خبرتونه، چه خبرتووونه...

دلایل وزارت علوم و کشور ما در این مورد که مشخصه به نظرم ولی این تعداد دانشگاه تک جنسیتی بیشتر جای سواله

پاسخ :

اگه بدونید چه توجیهاتی پشت این دانشگاههای تک جنسیتی هست! توجیهاتی که اگه بپذیریمشون، قطعا نباید اجازه بدیم استاد آقا وارد دانشگاه دخترونه بشه.
بندباز **
۱۲ خرداد ۹۹ , ۲۲:۵۱

احتمالا دانشگاه ها را گلاب به رویتان با سرویس بهداشتی یا حمام عمومی عوضی گرفته اند!

پاسخ :

خب نباید بذارن اساتید مرد برن حموم زنونه که!😉
محمد حسین
۱۲ خرداد ۹۹ , ۲۲:۳۷

سلااام

حتما یا فکر کردند احتمال مشکل از ناحیه دانشجویان پسر هست یا از ناحیه اساتید زن در صورتی که سوابق مستند عکس هر دو مورد را نشون میده

البته احتمالا روی حساب دبیرستان گفتند که قانونش همینه، ولی نمیفهمند اونجا هم بچه ها و هم معلم شرایطشون متفاوته

البته احتمال آخر اینه که کلا فکر نمیکنند این دوستان. اصلا این مسخره بازی تک جنسیتی چیه

 

پاسخ :

سلام.
خوبید؟
اتفاقا منم ته پست یه چیزایی در مورد این که احتمال مشکل پیش اومدن تو شرایطی که استاد مرد سر کلاس دخترا میره بیشتر از وقتیه که استاد خانم سر کلاس پسرا میره نوشته بودم (به طور مستند و مجرب حتی!) ولی گفتم شاید درست نباشه منتشرش کنم و حذف کردم اون قسمت رو.

اره واقعا با دبیرستان نمیشه مقایسه کرد. هر چند من همون دبیرستانم خبر دارم حضور معلمهای مرد خیلی جوون تو دبیرستان دخترونه چه تبعات بدی داشته گاهی.

تک جنسیتی هم مزایا داره هم معایب. من به شخصه تدریس در دانشگاه دوجنسیتی رو ترجیح میدم هر چند ممکنه شرایط طور دیگه ای پیش بره
soolin :)
۱۲ خرداد ۹۹ , ۲۲:۳۲

معلومه دیگه خواهر من،بخاطر مغز معیوب....

بخاطر تبعیض و نابرابری ما با اقایون....

چیکار دارن میکنن اینا با این قوانین پوسیدشون🙄

تابستون با یه مانتوی بلند و روسری سرم بدون ارایش چشم گیر،داشتم تو خیابون راه میرفتم،پیرمرد صااف داشت از پایین به بالا منو انالیز میکرد و تهشم یه نوچ نوچ کرد برام....نگاه ها مریضه،فکرا مریضه خواهر من،چه انتظاری از قوانین داریم ما🤦‍♀️

پاسخ :

نوچ نوچ نوچ نوچ...😉
واقعا آدم نمیدونه چی بگه
Roham Gh
۱۲ خرداد ۹۹ , ۲۲:۱۵

خخخ بخند و از این همه تناقض لذت ببر😂😂بابا کجای کارشون درسته ک اینجا خوب عمل کنن😂

پاسخ :

نمیدونم والا... 🙂
نیــ روانا
۱۲ خرداد ۹۹ , ۲۲:۰۵

واقعا چرا؟؟

لابد ماها تو جمع پسرونه منقلب میشیم

ولی آقایون منقلب شده خدایی هستند و بنابراین حضور و عدم حضور تو محیط صرفا دخترونه چندان توفیری به حالشون نداره

پاسخ :

😂😂😂😂
خیلی باحال بود.
احتمالا دلیلش همینه😂 فقط اگه دخترا با ۹۰ دبقه چشم دوختن به استاد آقا منقلب شدن چی؟! 😏 یا منقلبیت گروهی نداریم؟!
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan