کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

فیلمانه ۳

جوکر؟؟؟

تعریف جوکر را زیاد شنیده بودم. اما چیزی که من دانلود کردم یک فیلم کثیف نچسب بود که فقط به حرمت تعریفهایی که شنیده بودم و برای این که جوکر ندیده از دنیا نروم، تا آخرش را دیدم و بلافاصله آن را پاک کردم. اما بعدا که در مورد این فیلم سرچ کردم متوجه شدم اصلا جریان جوکر چیز دیگری است! پس این چی بود من دیدم؟!؟!؟!😕

+ فیلمی که من دیدم با فرار دو تا دلقک امریکایی که پول هنگفتی را دزدیده بودند و یکیشان زخمی بود شروع شد و با مرگ دلقک زخمی و دستگیری آن یکی در خاک مکزیک ادامه پیدا کرد و ماجرای زندانی را که در آن به سر برد را نشان میداد! چه فیلمی بوده یعنی؟🤔


لبخند مونالیزا

این فیلم به یک دلیل شخصی خیلی پررنگ، به شدت مورد استقبال و توجهم قرار گرفت: قهرمان داستان، یک استاد دانشگاه بود، آن قدر به من شباهت داشت که ذوق زده شده بودم؛ حتی وقتی بدون اشاره به این شباهت، خلاصه ای از داستان فیلم را برای مامان تعریف کردم، وسط حرفم گفت: "چه مث خودته!" البته شاید به خاطر کالیفرنیایی بودن آن زن و اصفهانی بودن من! باشد که او بسیار جسور بود و من کمی محافظه کارم. اما هر کسی مرا کمی بشناسد و این فیلم را هم ببیند متوجه نقاط اشتراک پررنگمان میشود.

خیلی چیزها هست که دلم میخواهد در مورد این فیلم و عقایدی که در آن مطرح شد بنویسم. اما به دلایلی ترجیح میدهم فقط بگویم اگر آن را ندیده اید ببینید


محمد حسین
۱۸ خرداد ۹۹ , ۰۰:۵۱

سلام

این فیلم های منحرفانه چیه که اشاعه میدید!!

درباره خود فیلم نظری ندارم. شاید چون مسائلش خیلی دخترانه بود.

اما یه خوبی داشت، من یادم رفته بود که آمریکا هالیوود هم داره یه مدتی بود فکر میکردم آمریکا فقط دانشگاه پنسیلوانیا و مینه سوتا داره.

البته به نظرم از این به بعد باید همه اش را بنویسم که حق هیچکدوم ضایع نشه:

پنتاگون، وال استریت، هالیوود، هاروارد

پاسخ :

سلام.
هر فیلمی بهتون معرفی میکنن که شما نباید بشینید ببینید که! 😅
درسته مسائلش خیلی دخترونه بود ولی یه طرف موضوعی که در فیلم مطرح شد آقایون بودن/ هستن.
😊
Homayoun
۱۳ خرداد ۹۹ , ۱۱:۴۹

سلام 

موافقم 

خیلی مسخره بود

پاسخ :

سلام.
😶
Nilou far
۰۸ خرداد ۹۹ , ۱۷:۰۷

من یه جوکر دیدم ازنظرمن رقت انگیزبود،حالم بد بود بدتر شد.

همش بکش بکش بود توش.

ولی خوب بود😁

 

دومی رو هم به خاطر خودت میرم دانلود کنم ببینم چطوری هستی😁

 

پاسخ :

منم دقیقا از همین ویژگیش چندشم شد؛ یه دنیا مر از بی رحمی و خشونت.... اصلا انگار چیزی به اسم انسانیت وجود نداره... بیشتر شبیه حیوانن تا انسان...


فکر کنم من باعث افزایش تماشای این فیلم شدم و باید یه پورسانت حسابی ازشون بگیرم 😉
Twinkle
۰۸ خرداد ۹۹ , ۰۰:۵۳

خواهش میکنم مهربون ♡

 

پاسخ :

😘
رها
۰۷ خرداد ۹۹ , ۰۸:۵۷

دنیای کامیک دی سی و مارول دنیایی نیست که هر کسی ازش خوشش بیاد.

اینکه بگیم فیلمای جوکر اونقدری که معروف شدن قشنگ نیستن فقط یه نظر شخصیه که معلوم میکنه از فیلم سردرنیاوردیم.

اگر ماجرای جوکر یا بتمن رو نمیدونید و علاقه ای به خوندن کتابهای کامیک ندارید شاید فیلم هاش رو هم دوس نداشته باشید. اما دلیل بر بد بودن اونها نیست.

کسی که به دارک نایت میگه خوب نبود، بهتره بره همون فیلمای ایرانیش رو ببینه!!

 

پاسخ :

هیچ چیزی اون جوری نیس که هر کسی ازش خوشش بیاد، این محدود به دنیای کامیک دی سی و مارول نیست.
اینجا هیچکس ادعا نکرد در مورد جوکر نظر کارشناسانه داده ، هممون از نظر شخصیمون حرف زدیم. این که فیلمی باب سلیقه ما نباشه، هیچ رلطی به سر در آوردن و سر در نیاوردن نداره. مثلا شما ممکنه فیلم ایرانی دوست نداشته باشی، معنیش اینه که از فیلمای ایرانی سردرنمیاری؟!
اینجا کسی دلیلی بر بد بودن فیلم نیاورد. فقط ما دوسش نداشتیم. از نطر ما خوب نبود. حالا از نظر شما خوبه، باشه برو بشین ببین! منم هر فیلمی باب سلیقه م باشه، چه ایرانی چه غبرایرانی میبینم. اگه به نظرم خوب بود میگم خوب بود اگه خوشم نیومد میگم خوب نبود و اینا همه نظرات شخصیه. 
میرزا مهدی
۰۶ خرداد ۹۹ , ۱۶:۴۸

آره آره عقاید یک دلقک.... همه اینهایی که گفتم بعلاوه ی این، هرگز نتونستم به آخر برسونمشون....

 

شاید یکی از خصلتهای تیر ماهی ها باشه...

پاسخ :

من اینجور چیزها رو به زور تموم میکنم!


حتی شاید خصلت بیست تیری ها باشه! ^_^
Twinkle
۰۶ خرداد ۹۹ , ۱۵:۲۴

فیلمای

Joker 

Dark knight 

Suicide squad

همشون جوکر دارن با روایتای مختلف

ولی هیچ کدوم اونقدری ک معروف شدن قشنگ نیستن

 

پاسخ :

آهان...
پس کلا بی خیالش بشم.
مرسی .
میرزا مهدی
۰۶ خرداد ۹۹ , ۱۱:۳۰

یه عالمه عنوان اینچنینی وجود داره که من ازشون خوشم نیومد.

جوکر

کتاب صد سال تنهایی

فیلم سگ کشی بهارم بیضایی

و ..... (حضور ذهن ندارم بقیه ش رو بگم)

بعضی وقتا ارزش ها رو تبلیغاتِ کذب، میسازن (ووواااووو عجب چیزی گفتم :)))) )

پاسخ :

بله منم با خیلی اثار معروف و محبوب نمیتونم ارتباط بگیرم. مثلا کتاب عقاید یک دلقک برای من هیچ جذابیتی نداشت.

از سری جملات قصار ناب میرزا مهدی! 😁
غ ز ل
۰۶ خرداد ۹۹ , ۱۰:۳۳

ببین از اون فیلم هاییه که خیلی همه گیر شده و خیلیا میگن خوبه اما خواهرم و چند نفر دیگه به من گفتن نبین خوب نیس

پاسخ :

یه سری چیزها رو آدم نمیفهمه دقیقا به چه دلیل معروف شدن!

غ ز ل جون در چه حالی با مهمونا؟!
آبان ...
۰۵ خرداد ۹۹ , ۱۸:۳۸

به نظرم فیلم جوکر اصلا چیز خاصی نبود یکی دوتا سکانس خوب ولی داره که من دوست داشتم ولی در کل فیلمی نیست که پیشنهاد بدهم ببینی 

پاسخ :

بقیه هم نظرشون زیاد مثبت نبود روش. 
Twinkle
۰۵ خرداد ۹۹ , ۱۷:۳۵

سلام

این فیلم جوکر ک میگین فک کنم اصن اون جوکری اونا منظورشون بوده نیست

تو گوگل سرچ کنین joker و تاریخ تولیدشم اگه اشتباه نکنم 2019 یا 2018عه

ولی خب اینم قشنگ نیست زیاد

فیلم dark knight خیلی قشنگ جوکرو به تصویر کشید 

پاسخ :

سلام.
آره اون نیست ظاهرا.
یعنی این فیلم درباره جوکره؟
خودت باش
۰۵ خرداد ۹۹ , ۱۶:۱۶

جوکر رو معمولا پسرا دوست دارن. منم خوشم نیمد. لبخند مونالیزا رو هم میذارم هر وقت اینترنت رایگان داشتم دانلود می کنم!!!!

پاسخ :

فکر کنم حمیده منو اغفال کرده بود. 🤪
وقتی دیدمت فلش بیار برات بریزم
صخره نورد
۰۵ خرداد ۹۹ , ۱۶:۱۰

فیلم رو دیدم، خیلی خوب بود، با تصوراتم از شما هم میخوند. البته بقول خودتون بجز کارهای خاک بر سریش :)) اونجوری که شما تو کامنت نوشته بودید کارهای خاک بر سریش،  من تا اخر فیلم هی منتظر بودم این خانومه یه کار نامعقول ۱۸+ بکنه اما فیلم تموم شد :)))) بیچاره خیلی معمولی بود نسبت به جامعه خودشون البته، ما میدونیم شما ایرانی هستید :))

پاسخ :

خب خدا رو شکر دوست داشتی.
آره اتفاقا اون موقع که داشتم مینوشتم کارهای خاک بر سری، به خودم گفتم حالا هر کی فیلم رو ببینه میگن شارمین چه بچه مثبتیه 😁 دقیقا نسبت به جامعه خودشون خیلی معمولی بود و حتی میشه گفت خانمه تو جامعه خودشون بچه مثبت محسوب میشد! دانشجوهاش تو این زمینه ها بیشتر از خودش +۱۸ بودن.😉
حامد سپهر
۰۵ خرداد ۹۹ , ۰۸:۴۶

حقیقتش منم جوکر رو دیدم فیلم خوش ساخت و قوی بود ولی تو سلیقه ی من نبود یعنی اونقدر هم که تعریف میکردن نبود

پس واجب شد لبخند مونالیزا رو ببینیم:)

پاسخ :

اینجور که معلومه فیلم اصلی هم چیز خاصی نیست!

😊
غ ز ل
۰۵ خرداد ۹۹ , ۰۰:۵۵

یعنی برم فیلمو ببینم؟ :)

جوکر رو اینقدر از بقیه شنیدم خوب نیست پیگیرش نشدم اصلا

پاسخ :

بدووووو😅
پس کی بود به من گفت عالیه؟! فکر کنم حمیده تعریفش رو میکرد🤔
صخره نورد
۰۴ خرداد ۹۹ , ۲۱:۲۷

جوکر تقلبی دیدید؟! یعنی حتی پوستر فیلم جوکر رو ندیده بودید؟ واقعا؟!

لبخند مونالیزا هم در حال دانلوده، برم ببینم شارمین عزیز چطور شخصیتی داره :)

پاسخ :

من فقط میدونستم در مورد یه دلقکه. اینم شروعش دلقک داشت 🤦‍♀️
عزیزم 😍 امیدوارم اصل فیلم رو دوست داشته باشی. البته با توجه به همین شناخت مختصری که ازت دارم فکر میکنم خوشت بیاد.
یاقوت
۰۴ خرداد ۹۹ , ۲۰:۲۴

 بستگی داره مقلد کی باشی .. سیستانی جوادی آملی و صانعی فردا اعلام کردن.. به هر روی عید شما مبارک دمب شما سه چارک :))

پاسخ :

جدی؟ من نمیدونستم. ولی خوشحالم که از این سه نفر تقلید نمیکنم =)))
عید فردای شمام مبارک =)
نیــ روانا
۰۴ خرداد ۹۹ , ۱۸:۳۳

لازم مِن باب آشنایی بیشتر باهات لبخند مونالیزا رو ببینم

جوکر رو هم من ندیدم

ولی امروز ورژن جدید دکتر دو لیتل رو دیدم و بسیار دوست داشتم

پاسخ :

ببین و بیا برات بگم کدوم ویژگیهاش مث منه کدوماش نه. چون این خانمه یه کارای خاک بر سری ام میکرد که من نمیکنم! 😉😂😂😂
جوکر رو خیلی تعریفش رو شنیده بودم. فکر کنم جنس تقلبی بهم انداختن!
بنویسمش جزء لیستم

یاقوت
۰۴ خرداد ۹۹ , ۱۸:۰۱

عید پیشاپیش مبارک ( نیمه شب و سحر هی وب سایت ایت الله سیستانیو چک می کردم به این امید که بگن اشتباه شده و امروزو عید اعلام کنن، نشد )

خدا قسمتم کنه ببینم این لبخند مونالیزارو  .. (جوکرو فعلا توان روحی در خودم نمی بینم که ببینمش) .. خدا توفیق بده .

چشم و اینا دیگه آزاد شد خدا قسمت کنه ببینم فیلم ای خارجیو به قصد قربت الی الله 

پاسخ :

عید شما هم مبارک
امروز عیده خب، نکنه تو روزه ای؟ نکنه ما اشتباهی روزه نیستیم؟!🤔
از تو حرکت از خدا برکت. 
😂
Little Pumpkin
۰۴ خرداد ۹۹ , ۱۶:۵۴

هومم🤔

در هر صورت:) عیدتون مبارک:))))

پاسخ :

اسمتونو عوض کردین؟
عید شما هم مبارک
پا ییز
۰۴ خرداد ۹۹ , ۱۶:۴۲

از کجا دان می کنی؟

نتت چیه؟ 

پاسخ :

اسفند ماه که ۱۰۰ گیگ رایگان دادن من یه عالمه فیلم دان کردم، الان هر وقت فرصت کنم میبینم.
معمولا از سایت نماشا و آپارات میگیرم.
نتم آسیاتکه
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan