کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بیبین کارادا! ^_^

الان دیگر حتی تخم دایناسور هم جواب نمیدهد! یعنی حتی ناخوشیهای آدم را هم چشم میزنید! درست یک شبانه روز بعد از این که در پستی نوشتم در مورد تدریس مجازی بی تفاوت شده ام، ناگهان یادم افتاد که فردا صبح وقت کلاسم است و هیچ یک از فایلهای مورد نیازم را آماده نکرده ام و دیگر هم فرصتی ندارم و تا آخر هفته هم وقتم پر است! ناچار در همه گروههایی که با دانشجوهایم دارم نوشتم که در روز همیشگی منتظر درس این هفته نباشند و فایلها را تا آخر هفته بارگذاری می کنم. حالا دو ساعت و پنجاه و هفت دقیقه از «آخر هفته» گذشته است و من تازه موفق شده ام فقط فایلهای یکی از درسهایم را بارگذاری کنم؛ آن هم با بدبختی. گوگل درایو یک دردی گرفته است که فایلها را آپلود نمی کند و در سامانه آموزش مجازی بیشتر از حجم معینی نمیتوان آپلود کرد و کاهش حجم، کیفیت را پایین می آورد و تکه تکه کردن فایلهای ویدیوئی خیلی جالب نمیشود و من از عصر تا الان دارم با این همه فایل ویدیوئی سر و کله میزنم و هی از روی لپ تاب روی فلش و از روی فلش روی کامی و از روی کامی روی گوشی میریزم و از تمام نرم افزارهای برش فیلم و کاهش حجم فیلمی که روی گوشی دارم استفاده میکنم تا بالاخره فایلهای درست و درمان با حجم مناسب به دست بیاورم و بعد دوباره منتقل کنم به کامی و در سامانه بارگذاری کنم و این وسط، حافظه گوشی و کامی هم بازی درمی آورند و خلاصه یک بلبشویی است که خدا برای گرگ بیابان نخواهد!!! حالا فقط کاش در این شلوغ بازار، فایلها را جا به جا آپلود نکنم!

+ عنوان: ببین کارهایت را!
  • ادامه مطلب
سبو ....
۲۸ ارديبهشت ۹۹ , ۱۵:۵۹

ما هم بهمون گفتند سخت نگیرید یه جوری که همه نمره بیارند سوال بدید :)))))

 

دانشگاه که کلا حضوری درس دادنم راحت تر از مدرسه است

من کلا مدرسه رو گذاشتم کنار همین یه بار تجربه برام کافی بود

پاسخ :

آره بابا بذار اقلا کرونا یه خیری واسه دانشجوها داشته باشه 😉

من تجربه کار تو مدرسه به عنوان معلم رو ندارم‌ ولی در کل با همه گروههای سنی بچه ها، دختر و پسر، کار کرده م و به نظرم کار با بچه ها سخت تر ولی لذتبخشتره 😊
❣️Min Ailin.NICO❣️
۲۸ ارديبهشت ۹۹ , ۰۸:۰۵

ما ک مدرسمون ی جور دیگه درس میده بهمون،

ی اپلیکیشنه هس ک توش آنلاین کلاس داریم و معلممون میتونه فایل بزاره و اینا. از ما هم میپرسه و کلا آنلاینه، ما هم میتونیم حرف بزنیم توش،

بعد هر جلسه یه ربع وقت میره ک ببینیم همه هستن یا نه:|

کلا هم برا شما معلما دردسره هم برا ما دانش آموزا و دانشجوها😁

پاسخ :

بعضی دانشگاهها هم همین طورن. ولی خدا رو شکر مال ما نه. وگرنه دیگه این جلسه رو غیبت میخوردم خودم؛ دانشجوهامم آلاخون بالاخون میشدن!😉

آره واقعا دردسره. کاش تموم میشد
خودت باش
۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۱۸:۴۱

واقعا ببون کارادا!!!

پاسخ :

😏😁
یاقوت
۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۱۵:۵۳

سرش پایین است و گوشه ی ناخنش را می جود : آقا تقصیر ما نبود یحتمل دیر تخم دایناسورا زدین شگوندین یا سرتون شیره مالیدن تخم کروکدیل بجاش بهتون انداختن:(((...

پاسخ :

😂😂😂
بیشتر فکر کنم فرضیه کروکدیل درست باشه 😉
غ ز ل
۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۱۴:۰۳

تو روح همشون که بازی در میارن

آخه این چه وضعیه درست کردن؟:))

بالاخره درست شد؟

پاسخ :

والا 🤪
حدودای ساعت ۴ صبح تموم شد.🤦‍♀️
سبو ....
۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۱۸

خدا رو شکر داره تموم میشه این مجازی درس دادن من دیگه رسما نابود شدم  حالا دانشگاه یکی از خوبیاش اینه فایلا و فیلما رو آپلود میکنی دیگه تموم میشه من الان مشکلم با مدرسه اینه که بعد از اینکه گروهی درس دادم باید تک تک توی پی وی دوباره درس بدم و تمرین کنم باهاشون رسمااا به هیچ کاری نمیرسم

پاسخ :

مال ما تا اوایل تیر ماه هست. ولی بازم بخش بزرگترش رو پشت سر گذاشتیم خدا رو شکر.
آره واقعا کار شما خیلی خیلی خیلی سخت تره. اصلا قابل مقایسه نیست. من فوقش بعد آپلود فایلها چند تا تمرین هم میدم بهشون. نهایتا دو سه هفته یه بارم یکیشون میاد پی وی یه سوال میپرسه!

در کل من تو این شرایط، زیادم سخت نمیگیرم به دانشجوهام. هر روز میان قربون صدقه م میرن که استاد شما چقدر خوبید بقیه اساتید خیلی تکلیف میدن و اذیتمون میکنند😁 حتی تصمیم دارم به همشون نمره قبولی بدم که البته خانواده م باورشون نمیشه من همچین حرفی بزنم از بس همیشه با الکی نمره دادن مخالفم😂 
حامد سپهر
۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۰۹:۳۵

خداییش شما هم باید جزو کسانی باشین که شغلشون سخت و زیان آوره:)

پاسخ :

😁😉
زیان آور هم برای خودمون هم دانشجوها! 😏
بنده خدا
۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۰۳:۴۱

آه آموزش مجازی گرفت ... خواست از بی تفاوتی دربیاید !

 

البته اگه به درد و دردسر هم عادت نکنید ...

 

آدمیزاد موجود عادته اگه توجه ش نباشه

پاسخ :

یعنی دم سامانه مجازی هم باید تخم مرغ بشکنم بی تفاوتی منو چشم نزنه! 😐😂

و چقدر عادت کردن تو این شرایط خطرناکه!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۷ ارديبهشت ۹۹ , ۰۳:۲۰

توی اون پست که داشتی تخم‌مرغ می‌شکوندی، یه کامنت گذاشتم که اشاره کرده بودم من چشمم شورهD: بعد سایت بازی درآورد کامنت پرید و ... منم دیگه ننوشتم:/

پاسخ :

یعنی سایت شورتر از تو بوده!😏
این چند روز خیلی تخم مرغ شکستم؛ دیگه باید صبر کنم حقوق این ماهم که واریز شد بیام یه چند تا تخم مرغم دم وب تو بشکنم 😂 

برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan