کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

همه حرفا آخه گفتنی نیست...

هیچ وقت فکر نمیکردم یه روزی به اینجا برسم که از بشریت به قدری ناامید بشم که با خودم فکر کنم غیبت موعود، منطقی ترین اتفاق دنیاست!
رعنا
۰۵ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۴۷

سلام.

واقعاً تو این دوره و زمونه انسان‌موندن سخته.

سؤالی داشتم: شما به بزرگ‌سالان به‌صورت آنلاین مشاوره می‌دهید یا کسی را از همکارانتان می‌شناسید که مشاوره دهد؟ خیلی وقته که احساس سردرگمی می‌کنم. به هر کاری می‌کنم،  آخرش اونچه که دلم می‌خواد،  نمی‌شه. می‌تونید بهم کمک کنید. 

پاسخ :

سلام.
خیلی سخت 😔
رعنا جان من تخصصم کودک و نوجوانه. همکارهای کلینیک خودم هستند که به بزرگسالها مشاوره آنلاین بدن، ولی چون ترجیحم اینه که در بلاگستان، مجازی بمونم، متاسفانه نمیتونم کمکی بکنم. 
حامد سپهر
۰۵ ارديبهشت ۹۹ , ۰۱:۵۵

رمز لطفا:)

پاسخ :

میفرستم. 😊
بهارنارنج :)
۰۴ ارديبهشت ۹۹ , ۲۲:۲۴

من آرومم نظرمو میگم اما اگه این بحث دوست نداری یا عصبیت میکنه ادامه نمیدیم😊

پاسخ :

چی باعث شد فکر کنی عصبی شدم؟
بهارنارنج :)
۰۴ ارديبهشت ۹۹ , ۲۰:۱۲

با کلیت حرفات موافقم با نحو بیان بعضی جاهاش نه😊

 

کرونا و تعطیلات اجباری اون برا آدمی مقل من که همیشه از اخبار هم دوری میکنه فرصتی بود تا به خودم فکر کنم..میدونی بنظرم کرونا میتونه مارو به خودمون بیاره و به جای مردم به خودمون متوجه کنه!زمانی که بقیه ائمه و پیامبر بودند بازم یه عذه ناراضی بودند و رفتار بد داشتند رفتارای وحشتناک.. درنتیجه نگاه به مردم در زمانی که خودمونو نشناختیم به قول شما غیرمنطقیه

پاسخ :

بهارنارنج منم جزء همین بشریت هستم که دارم ازشون حرف میزنم! وقتی میگم ما منتظرهای واقعی نیستیم، خودم رو هم شامل میشه. پس فکر نکن دارم خودم رو تطهیر میکنم و مردم رو متهم.
این مشکل یه نفر و دو نفر و سه نفر نیست. مشکل یه جهانه. با یه نفر و دو نفر و سه نفر ادم حسابی، ظهور اتفاق نمی افته. زمینه سازی جهانی لازمه. 
اصلا الان بحث فرد نیست. بحث من و تو واین و اون نیست. بحث بشریته.

صخره نورد
۰۴ ارديبهشت ۹۹ , ۱۹:۳۱

چقدر تلخیم!

پاسخ :

😔😔😔
بهارنارنج :)
۰۴ ارديبهشت ۹۹ , ۱۷:۲۲

اینکه منطقی بدونیش غمگین تره!

اصلا خوب نیست غیبت امام زمان برا خودمون توجیه کنیم تا عادی شه:)

ما یه کلید گم میکنیم اروم نداریم اونوقت اماممون پدرمون نیست بگیم منطقیه

پاسخ :

این که میگم منطقیه، به این معنی نیس که بخوام بگم چون منطقیه خوبه یا عادیه یا همینه که هست و نمیشه کاریش کرد. منظورم اینه که وقتی ما اینیم، معلومه ظهور اتفاق نمی افته. نباید توقع داشته باشیم تو چنین شرایطی امام ظهور کنه. اما این به این معنی نیست که فراموشش کنیم. اگه میخوایمش باید تغییرات اساسی کنیم. الان من بگم غیبت واقعا غیرمنطقیه یعنی منتظر واقعی ام و توجیه نکردم و اروم و قرار ندارم برای ظهور؟ نه عزیزم. به حرف نیست. به هر هفته ندبه خوندن نیست. به هر روز دعای فرج خوندن نیست. همه اینها خوبه ولی کافی نیست. ما به تغییرات اساسی تری نیازی داریم.
این که ما بدترین شرایط رو تجربه میکنیم ولی خبری از ظهور نیست یعنی یه جای کارمون می لنگه. اگه الان ظهور منطقی بود حتما اتفاق می افتاد. نیست که اتفاق نیفتاده. هنوز بین این همه آدم روی این کره خاکی، بین این همه مدعی، ۳۱۳ نفر ادم خالص وجود نداره. پس چرا بتید ظهور اتفاق بیفته؟ منطقی نیست که امام بدون یار ظهور کنه. اگه تو این شرایط، ظهور منطقیه و اتفاق نیفتاده، باید قبول کنیم که نعوذ بالله خدا و امامش غیرمنطقی ان! 
به نظرم الان غیبت منطقی ترین اتفاق دنیاست و رفتارها و کارهای ما، که اسم منتظر رو خودمون گذاشتیم، غیرمنطقی ترین چیز ممکنه. اگه این غیرمنطقی رو رفع کنیم، غیبت هم دیگه منطقی نیست.
مهربانو
۰۴ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۳۷

دلم برات ته سوزن فرفره شده فقط همین . خوشحالم خوبی و روبه راه عزیزم 

پاسخ :

عزیزمی مهربانو جان. میخونمت همیشه. 
رحیم فلاحتی
۰۴ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۱۰

نکته ی جالبی بود . 

پاسخ :

و تلخ
میرزا مهدی
۰۴ ارديبهشت ۹۹ , ۱۰:۱۹

سلام ما تونستیم به خودمون ثابت کنیم"که اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند؟"

ادعا میکنیم کشورمون متعلق به صاحب الزمانه.چند درصدمون واقعا به این امر اعتقاد داریم و بعنوان ساکنان این مملکت اسلامی داریم درست عمل میکنیم؟

قصدم سیاسی حرف زدن نیست اما الان ما جمع میشیم رای میدیم به آدمی که دین و رسم و جونِ و جانِ کشورش رو مفت میخواد ببازه به دشمن. خوب لعنتی اون دشمن همون دشمنِ امام زمانه. اونا دارن قدرتمند میشن چون بر این باور رسیدن که اسلام یه منجی داره. اما ما خودمون رو زدیم به کوچه علی چپ و میگیم باید با غرب یکی بشیم. همین غرب از زمان موسی(ع) دشمنِ منجیِ ماست. همین یهودی که مسیحیت رو تحریف کرده و زیر سلطه ی خودش کشیده، دشمنِ خونی و عشیره ایِ امام زمانه.

ما در مقابلش داریم چی کار میکنیم؟

هیچی تو خیابون ها میرقصیم و بشکن و وارو میزنیم و دل و ایمونمونو دادیم دست شبکه های غربی و خوشحالیم از اینکه نماینده ای انتخاب شده که اجازه داده حریم ها شکسته بشه و اسلام سست بشه و هرچی هم داریم در طبق اخلاص بذاره کف دست دشمن امام زمان که تا دندان مسلحه و منتظر ظهوره.

انقدر سست بنیادیم که تعداد محدودی از مریدان آقا رو هم که میبینیم انگ تحجر بهشون میزنیم و تف به سمتشون پرت میکنیم.

امام زمان بیاد به پشتوانه ی کی؟ اگر قرار بود امام زمان با این شرایط ظهور کنن که غیبتی رخ نمیداد و بعد از پدرشون(به دور باد) به شهادت میرسیدن. امام زمان پِیرو میخواد. نداشت که غیب شدن از دیده ها. برای اینکه دست دشمن به ته تغاری امامت نرسه. برای اینکه رشته ی اتصالمون قطع نشه. برای اینکه مجرای وصالمون با ذات خدا مسدود نشه. 

ما انقدر بدبخت و بیچاره ایم که به طنز تلخِ محمد حسین عزیز، اگر خدا هم بیاد(نعوذوابالله) مثل علی تنهاش میذاریم. شک نکن

 

 

پاسخ :

سلام.

من با دو بند آخر کامنتتون به شدت موافقم. دقیقا حرف منم همینه. 
اما هیچ کاری به بعد سیاسی و غرب و... ندارم. دارم نگاه می کنم به خودمون. به خودم....
اوه... بخوام اون چیزهایی که تو سرمه و حالم رو خراب میکنه بنویسم میشه مثنوی هفتاد من! فقط می دونم که هیچ وقت به این شدت از بشریت و از جمله خودم، ناامید نبودم. فکر نمی کنم با ما، ظهور نزدیک باشه. =/

fatemeh
۰۴ ارديبهشت ۹۹ , ۰۲:۱۵

سلام

دوست طلبه ای دارم که میگفتن ما که خانوادمونم مذهبی و مقید هست گاهی سر قبولوندن بعضی از بدیهیات روایی تو مون بحث میشه که دقیقا اون موقع میگم خدا ب داد امام زمان برسه..

خداییش راس میگفت خیلی کار امام زمان سخته...حالا اونایی که مسلمون نیستن یه طرف، دیگهه ببینید چی میشه که مسلمونا میگن دین جدید آورده...

شاید برای همینه که از اولویت های بعد ظهور اینه که عقول مردم کامل میشه

پاسخ :

سلام.
به نظرم اکثر ما، از دین فقط اون چیزهایی رو داریم که بهش عادت کردیم. اگه خود خدا هم بیاد رو زمین و بگه: «بنده جان من! فلان کار جزء دینیه که من برات فرستادم و سنگش رو به سینه میزنی و رضایت من در انجام این کاره»، باز ما برای انجام ندادنش هزار و یک بهانه میاریم، چون بهش عادت نداریم. =/


این که بعد از ظهور، عقلها کامل میشه خیلی عالی و لذتبخشه
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۳۶

باید بالاخره بفهمیم به کسی دیگر احتیاج هست!

پاسخ :

کاش بفهمیم و به مقتضای اون عمل کنیم.
یه نفر(Arezooo)
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۳۳

شاید غیبت موعود منطقی باشه ولی مسئله اینه کی جز خودش میتونه نجاتمون بده؟؟؟

پاسخ :

هیچ کس.
اما چرا تا الان نجاتمون نداده؟
مگه نجات دهندگی ویژگیش نیست؟
پس اشکال کار خودمونیم.
اول ما باید یه تغییراتی در خودمون ایجاد کنیم تا لایق نجات باشیم.
مشتاقٌ الیه
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۲۸

عجب دنیایی شده واقعا :)

پاسخ :

والا
اریانه
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۱:۳۶

مسیله الان و این دوره نیستا،اینقدر بد بینم فکر میکنم ،این بحرانم بگذرونیم،بازم اوضاع خراب تر اون چیزیه که بشه بهش امید داشت،انگار سیرمون نزولیه،فقط بعضی چیزا مثل این دوران ،یهو بیشتر هولمون میدن به سمت دره:///

دقیقا ناامیدی از بشر رو شدیدا هم عقیده ام:((

نمیدونم چی باید بشه،زمان درستش میکنه یا غیبت موعود،فقط کاش هرچی که باید بشه،بشه،!!واقعا استانه تحملم کم شده:(((

 

پاسخ :

اریانه منم دقیقا حرفم همینه. مساله ی الان نیست. سیرمون نزولیه و این سیر نزولی، نمیتونه به ظهور کمکی بکنه😥
کامنت خصوصیت رو خوندم. میفهمم چی میگی
محمد حسین
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۰:۲۷

در این جور مواقع باید گفت:

"خدایا دیگه خودت ظهور کن"

 

البته اینجا جا داره در تفسیر این نکته شما برای دوستان بفرمایم!!! : ظهور و غیبت یه حرکته نه یه اتفاق و این حرکت هم خب بالا و پایین زیاد داره، اما اون موتور محرک که احساس نیاز و ایمانه میتونه همیشه در دل برخی از مردم وجود داشته باشه ولی کافی نیست

پاسخ :

😊

من این پست رو پاک کنم کامنت شما رو بذارم اصلا. کاملا با هاتون موافقم.
حامد سپهر
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۰۱:۵۱

یعنی واقعا ۳۱۳ نفر با ایمان واقعی تو این کره زمین وجود نداره!!

پاسخ :

من به آمار زمین مشکوکم!!!
محمد حسین
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۰۱:۰۴

سلام

چه شده؟!

پاسخ :

سلام.
تقریبا داره یه سال میگذره از شروع بی اعتمادیم به بشریت و هر روز با یه اتفاق تازه پررنگ تر میشه! =/
رفیقِ نیمه راه
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۰۱:۰۳

و ظهورش
واجب ترین اتفاق دنیاست...

پاسخ :

ولی نه دنیای فعلی. 
بانوچـه ⠀
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۰۰:۳۴

کاش ما هم قدرت غیبت رو داشتیم

پاسخ :

کاش قدرت حضور داشتیم؛ حضور زنده ای که غیبت رو بمیرونه!
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan