کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از قدیم گفته اند پرسیدن عیب نیست، ندانستن عیب است 😂

سلام.

نمیدانم چرا چند وقتی است دلم میخواهد این دو تا سوال را بپرسم و هی تردید میکنم که بپرسم یا نه! ولی الان دیگر میپرسم!


سوال اولم این است: آیا کسی اینجا هست که تا به حال از چیزی که من در پستی نوشته ام یا پاسخی که به کامنت او یا دیگران داده ام یا کامنتی که برای خودش یا دیگران گذاشته ام یا کاری که از نظر او باید انجام میدادم و ندادم یا نباید انجام میدادم ولی دادم رنجیده خاطر یا ناراحت یا عصبانی یا دلخور یا هر چیز دیگری که همراه با یک حس ناخوشایند است شده باشد؟! (چه در بلاگستان چه در هر فضای مجازی دیگری که با هم در ارتباط هستیم_ چه رنجش و حسهای منفی اش تمام شده باشد چه هنوز باشد.)


و سوال دوم: از آنجایی که یادم رفته است چه کسانی چه اطلاعاتی از من دارند و حتی ممکن است بعضیها به طریقی چیزهایی در موردم فهمیده باشند که خودم نگفته ام (مثل همین چند وقت پیش که فهمیدم هویتم برای یکی از همشهریهای بلاگرم که احتمالا شما هم میشناسیدش لو رفته است!) لطفا بیایید بنویسید از دنیای واقعی من چه چیزهایی میدانید (اسم واقعی؟ شهر محل سکونت؟ تاریخ تولد؟ نام دانشگاه محل تدریس و تحصیل؟ آدرس کلینیک؟ کتابهایم؟ اسم اعضای خانواده؟ شماره تلفن؟ و...؟) و آدرس/ آیدی ام در کدام فضاهای مجازی را دارید و عکسم را دیده اید یا نه؟ 



از کامنتهای خصوصی و عمومیتان استقبال میکنم ولی لطفا کامتتهای عمومی را طوری بنویسید که نیاز چندانی به سانسور نداشته باشد! با تشکر 😊


+ عنوان پست رو داشتید؟! وقتی عنوان کم می آورم!


  • ادامه مطلب
حمیده
۰۴ ارديبهشت ۹۹ , ۲۳:۳۴

من تک تک ِ پرزهای معده‌ت رو هم میشناسم خانوم دکتر :-"""""""

پاسخ :

😂
تو که آره. بعد حدود ده سال زندگی مشترک مجازی، بایدم بشناسی 😍😆
Twinkle
۳۱ فروردين ۹۹ , ۲۳:۵۱

سلام

۱؛ نه همیشه معقولی و حس خوبی میده وبت

۲ در حد اطلاعاتی ک خودت دادی 

یسری هم واسه شروع سال تحصیلی دانشگاه و توصیف کردی، بر حسب توضیحاتت درباره توالی دانشکده ها حدس زدم که دانشگاه اصفهان درس خونده باشی یا تدریس کنی

پاسخ :

سلام.
۱. خوشحالم 😊
۲. بله اونجا درس خوندم.
ادمین
۳۰ فروردين ۹۹ , ۰۲:۰۳

سوال اول

نه تا حالا چنین چیزی نبوده. بجز اون روزی که تو چله قرار بود کلی کار خوب کنیم و مهربان باشیم. ولی شما از خجالت یه اقای بی ادب دراومدید. که بنظرم از شما بعید بود. خیلی راحت میتونستید نظرهاش و نمایش ندید. 

 

سوال دوم

از اونجایی که رکورد شناخت شما رو تو اون چالش من داشتم الان بگم فقط میدونم اصفهانی هستید و توانایی خوردن یه جعبه انار رو دارید . خیلی ضایع هست .

ولی بجز این وبلاگ و شهرتون و تکرار دکتر دکتر گفتن و استاد استاد گفتن چیزی نمیدونم. البته دارندگی و برازندگی . که الحق برازندتونم هست.

 

پاسخ :

من اتفاقا زیاد پیش اومده از خجالت کسی دربیام و خیلی ام ازم بعید نیس 😄 البته تو فضای مجازی کمتر با اینجور آدمها مواجه شدم و اکثر موارد واکنش نشون ندادم. ولی یه جاهایی چرا.

توانایی خوردن یه جعبه انار 😂
خب اون چالش یه مقدارشم حدس و گمان بود.
رحیم فلاحتی
۲۹ فروردين ۹۹ , ۲۱:۰۳
پیری ست و فراموشی :-)

پاسخ :

ارجاعتون میدم به این پست ^_^
صـَ ـبا
۲۹ فروردين ۹۹ , ۰۱:۱۷

سلام

من خیلی وقته شما رو‌ می‌خونم ولی یادم نمیاد براتون کامنت گذاشته باشم؛ 

جواب سوال اولتون که خیر هست الحمدلله

سوال دومتون هم من جز آنچه خودتون نوشتید چیزی در موردتون نمی‌دونم ولی دوبار خوابتون رو‌ دیدم، خیلی دوستتون دارم، مشاور مدرسه دخترام رو‌ که می‌بینم همش فکر می‌کنم شبیه شماست و‌ صدای شما هم مثل ایشون نرم و مهربونه و کلا تو تصوراتم ازتون یه تصویر ذهنی خیلی روشن و شاد و‌ دوست‌داشتنی دارم و خیلی به یادتون هستم و اگر قابل باشم دعاتون می‌کنم.

پاسخ :

سلام صبا جان.
چه خوب که روشن شدی.
و چه خوب که جوابت به سوال اولم منفیه.

وای عزیزم خواب منو دیدی😍😍😍 چقدر بهم لطف داری صبا جان. چه حس گرم و دلنشینیه این که یه نفر اینجوری به یادمه و برام دعا میکنه 💚😘
نیــ روانا
۲۹ فروردين ۹۹ , ۰۱:۰۹

آشنا بشیم

خیلی هم عالی

هرچی دوست داری بدونی بپرس قول میدم همه رو جواب بدم :)

پاسخ :

😍
تو هم بپرس عزیزم
x
۲۸ فروردين ۹۹ , ۲۳:۵۱

یه پستی بود فکر کنم راجع به خشونت پرسیده بودی یا یه همچین چیزی حالت نظر سنجی داشت 

مم توقع داشتم نظر خودت رو بگی چون موضعی بود که خیلی گسترده بود و معلوم مبود چی تو ذهنت بوده از سوال ... من توقع داشتم جواب کامنت ها رو بدی که خب ندادی 

 

راجع بهت شهرت رو میدونم و مدرک تحصیلیت رو رشته ات رو(در حد کلی , گرایش ها رو نمیدونم). فکرر می کنم حدودا 32 -34 ساله باشی :) همین و همین 

پاسخ :

اهان بله یادمه. در مورد قضاوت کردن بود و یه گریزی هم به خشونت زدم. فکر کنم دو سه ماه پیش بود. باید یه فرصت خوب پیدا کنم بشینم درست و حسابی در موردش بنویسم و کامنتهای آخری رو جواب بدم. مرسی از یادآوریت.

پا ییز
۲۸ فروردين ۹۹ , ۲۳:۳۰

عاو! کتاب‌های تاْلیفیتون رو فرمودید؟

نه دیلیت اکانت نکردم، خیلی قطعی داشت خود برنامه ش رو از رو گوشیم پوکوندم

 

 

 

 

ببین یه تبلیغ دیدم تلویزیون آی گپ تماس تصویری رایگان داره! داره واقعا؟ 

پاسخ :

اره دیگه. پاییز تو من چی دیدی که فکر کردی منظورم کتابهای کتابخونمه؟! 😂

من تا حالا آی گپ استفاده نکردم. نمیدونم عزیزم
یه نفر(Arezooo)
۲۸ فروردين ۹۹ , ۲۳:۱۳

راستش من خیلی وقت نیست وبلاگ شما رو دنبال

می کنم در حد یکی دوماه. ولی تو همین مدت وقتی جوابی که به کامنت ها میدین رو خوندم دیدم چقدر با طمانینه جواب کامنت ها رو میدین و در واقع برای وقتی که خواننده میذاره ارزش قائلین و این خیلی ارزشمنده :)))))

با لحن آرومی که شما دارین فکر نمی کنم کسی از حرفاتون دلخور شده باشه🙃🙃🙃

به شخصه خیلی خوشحالم با وبلاگ شما آشنا شدم⚘

پاسخ :

مرسی لطف داری آرزو جان.
البته همیشه هم انقد آروم نیستما. ایشالا قسمتت نشه ببینی 😆
زنده باشی. منم از آشنایی باهات خوشحالم
رحیم فلاحتی
۲۸ فروردين ۹۹ , ۲۳:۱۱

سلام 

من که هنوز نمی دونم شارمین امیریان خانمِ یا آقاست ؟ تو خو حدیث مفصل بخوان از این مجمل :))

پاسخ :

سلام.
ای بابا! 😂 شما که میدونید.
اریانه
۲۸ فروردين ۹۹ , ۲۳:۰۷

ای جانم که خدا نکنه میگی،اورین اورین:-*

میدونی،به شخصه با روانشناسا کنار نمیام،اصلا علمش و درک نمیکنم،حس معلق بودن دارم بهش،به نظرم خیلی رو احتمال میگرده،

ببین وقتی درمورد قلب ،شش،دست و پا،مغز صحبت میکنی،احتمال اینکه یه نفر تو ۱میلیون نفر فرق کنه این ارگان هاشون خیلی کمه،

ولی روان،وای از روان،واقعا خیلی گسترده و پیچیدست،خیلی گیج کنندست برام،هر دو نفر کنار هم باهم فرق میکنن،سخته  واقعا یه چیز واحد گفت واسش!!

میدونی،جز معدود شغلاست که اگر بخوای قاطی کنی زندگیو کار رو بینهایت حس تعذب میده به طرف مقابل،و خیلی زیاد دیدم که اصلا رعایت نمیکنن،واقعا تبریک میگم*_*(اصلا شاید دید نیمه کدری که به روانشناسی دارم از همین میاد)

پاشنه اشیل؟؟؟مده گفتم بگم:///ورگرنه به نظرم انگشت کوچیکه پا خیلی بیشتر خسارت میزنه://

راستی سنتم میدونم:-))

اصلا هم حس عذاب وجدان ندارم بابت جمع نبستن فعل ها(گوینده از شرم عرق بر جبینش نشسته)

پاسخ :

دقیقا حرفت درسته در مورد روانشناسی و باید بگم خوشم اومد که به این نکته توجه داری. روان خیلی گسترده و پیچیده س و به خاطر همین نمیشه برای دو نفر دقیقا یه تجویز داشت. ولی از طرفی ام، یه سری اشتراکات تو آدما هست. در واقع نمیشه در مورد آدما به سبک "آب در صد درجه به جوش میاد" حکم کرد. ولی میشه حکمهای کلی روانشناسی رو با توجه به پیشینه و ویژگیهای هر کس براش فردی سازی کرد. روانشناس و مشاوری که بخواد حکمهای کلی که بلده رو بی توجه به ویژگیهای خاص هر فرد مورد استفاده قرار بده، خیلی موارد نمیتونه موفق باشه.

مرسی مرسی (بابت تبریکت).
سنم رو از کجا میدونی؟!🙄
نه بابا راحت باش اریانه
مشتاقٌ الیه
۲۸ فروردين ۹۹ , ۲۲:۵۴

سلام.

در مورد سوال اول یه بار یادمه یکی به اصفهانی ها فحش داد شما هم مورد عنایت قرارش دادید، خوشمان آمد، البته خب من از اون نظر ناراحت شدم و بهتر میدیدم که مثلا جوابشو نمیدادید :)))

البته جسارت نشه، فقط از قبل یادم اومد گفتم بگم

پاسخ :

سلام.
جدی؟ 😄 من اصلا یادم نمیاد. چی گفت من چی گفتم؟ 
soolin :)
۲۸ فروردين ۹۹ , ۲۲:۱۴

من حقیقتا اسم شمارو تو وبلاگهای متعددی میبینم ولی خب به تازگی دنبالتون کردم اما همین تازگی هم باعث شده من خیلی به وبلاگتون علاقه مند بشم و پستهاتونو دنبال کنم.چون درصد مفید بودن زیاده و این برای منی که گاهی از نظر روحی به صفر و یا زیر صفر میرسه امید و صبر و تحملم،مفید هستید.

پاسخ :

این که وبلاگم و نوشته هام برای خوب کردن حال کسی مفید باشه واقعا خوشحالم میکنه. 
امیدوارم لحظه های خوبت هر روز بیشتر بشن.
یه نفر(Arezooo)
۲۸ فروردين ۹۹ , ۲۱:۰۲

به نظرم اگه کسی از دوستان یا افراد نزدیک به یک بلاگر اهل وبلاگ خوانی باشن با همین اطلاعات دست و پاشکسته ای که که گاهی توی پست ها یا کامنت ها میدین خیلی راحت میتونه متوجه هویت شما بشه... 

پاسخ :

آره خب. ولی راستشو بخوای آشناها شناساییم کنن خیلی برام مهم نیس. همین الانشم خیلی از دوستام و فک و فامیلم و کل افراد خونواده م میدونن وبلاگ دارم و با اسم شارمین امیریان مینویسم. حتی خیلیهاشون رو خودم بهشون آدرس دادم یا بعضی پستهام رو براشون میخونم. یا مثلا خونواده م نه تنها میدونن من سالهاست بلاگرم، که بسته به میزان رفاقتم با بلاگرهای دیگه یا میزان جالب بودن بلاگرهای دیگه برام، با اونها هم دورادور آشنان.
این که آدمای دنیای واقعیم، دنیای مجازیم رو ببینند برام مساله ای نیست. ولی به جز دوستام، ترجیح میدم آدمای دنیای مجازی، از دنیای واقعیم چیزی ندونن.
اریانه
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۹:۳۶

من فداتم شارمین*-*

این حجم از مردمی بودن چطوری در تو گونجونده شده؟؟؟

دیگه کارت از کله گذشته،ماچ به لپت:**

حقیقتا فکر میکنم،اگر دلخوری پیش بیاد ،هر دو طرف توش شریکن،نمیشه گفت اقا فقط تو مقصری و....

دوما به نظرم کار دلچسبی نیست بیام بگم منو ناراحت کردیا،بیا معذرت خواهی کن ازم!!ولی اینکه کدورتا پاک بشن خوبه:-))

سوما،فضای مجازی همراهش به مقدار زیادی این مسایلو داره،شاید تو نمیخواستی کسیو ناراحت کنی،ولی متاسفانه اینجا من فقط ازت چند کلمه تایپ شده میبینم،پس چیز عادی و نرمالیه:-))

به شخصه از موضوع پست کسی ناراحت نشدم تاحالا،چون واقعا برا شماهاست این فضاو نظرات و عقاید صرفا مال خودتونه،و اگرم ناراحت شدم،بیشتر از غمه نویسنده بود:((

درمورد خودم،راستش دلخوری خاصی تو کامنتا یادم نمیاد!!اصلا هم ربطی به تازه روشن شدنم نداره:///

ولی چیزی که برام جالبه،نمیگم بد یا خوب،صرفا جالب،اینه که با توجه به اینکه باید روانشناس با تجربه و دانا و استادی باشی(گاهی کامنتاتو میبینم  کف میکنم خداییش:-)))اینجا صرفا رو احساسات و شخص خودت میگرده،علمتو قاطیه جوابا و پستا نمیکنی و شاید خیلی کم،راستش بار اول هم که بحثم شد،سر همین مسیله خیلی شوک شدم،و بعد گرفتم که فازت همینه دیگه!!والبته دوسش دارم به شدت،اصلا با اونایی که سعی میکنن درسایی که پاس کردن بیان اینجا بگن کنار نمیام!!

چیزایی که ازت میدونم که خداستتت://

اصفهان زندگی میکنی!!

خیلی خواهر و برادر داری!!!

روانشناسی!!

یه خواهر زاده دهه ۸۰هم داری!!

و بعله ،مواظب باش،پاشنه اشیلت از جانب من درخطره:////

بازم مرسی که واسه یه همچین موضوعی وقت میذاری*_*

 

پاسخ :

خدا نکنه اریانه.
من متعلق به این مردمم 😄

دوما: خب الان که خودم خواستم بگید فرق میکنه. 

تو همون اولین بحثمون حس کردم یه کم ازم دلخور شده باشی و خوشحالم که میگی این طوری نبوده.

میدونی اریانه من سعی میکنم از همین یه ذره علمی که دارم در عمل استفاده کنم نه این که هی بکوبونمش تو روی این و اون که: ببین من اینو بلدما! اصلا علت علاقه م به روانشناسی از اول اول همین بوده که بهم کمک کنه خودم و بقیه رو بهتر بشناسم و هم خودم رشد کنم هم بدونم چه طوری با بقیه رفتار کنم که بهشون حس مثبت بدم. به خاطر همین، شاید خیلی وقتا متوجه خیلی چیزا تو شخصیت و رفتارهای آدمای دور و برم بشم ولی نیازی نیست مث خوشالا همون موقع مستقیم بهش بگم! فقط سعی میکنم از چیزایی که متوجه شدم واسه برقراری ارتباط بهتر یا حتی تصمیم به کم کردن یا قطع رابطه استفاده کنم.
و دیگه این که من دوست دارم بین محل کار و جاهای دیگه م مرز بکشم. دلم نمیخواد جاهای دیگه هم همون گاری رو بکنم که محل کارم انجام میدم.



در مورد اطلاعاتت:
بستگی به تعریفت از خیلی داره 😄
بیشتر از یه خواهرزاده دهه هشتادی دارم. تازه دهه نودی هم دارم. قبل از ظهور تو در وبم، چند تا پست در موردشون نوشته م.

پاشنه آشیلم کجامه؟ 😂

قربونت💚
محسن رحمانی
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۹:۱۵

خیر

پاسخ :

🌷
محسن رحمانی
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۹:۱۴

خیر

پاسخ :

چقدر خوب
پا ییز
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۸:۵۰

ها جواب سوال اولت: نه 

پاسخ :

خدا رو شکر😍
دلساخته های آنی
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۸:۵۰

سلام

بنده تاره باهاتون آشنا شدم بنابراین پاسخم به دو سوالتون خیر هست :) شاد باشید

پاسخ :

سلام.
خوش اومدی. فکر کنم اسمت رو تو وبلاگ مشتاق الیه زیاد دیده باشم.
ان شالله پاسخت به سوال اول همیشه همین خیر باشه.🌷

پا ییز
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۸:۴۳

همسنیم 

اسم و فامیلت 

آیدی ایسنتات و یه جای دیگه که اونجارو پوکوندم 

آدرس کلینیکت رو ندارم اون همشهریتم نمی شناسم ولی فکر کنم شهرتو بدونم دانشگاهتم نمی دونم 

کتابهایت؟ کتابهایت؟ این دیگه چجور سوالیه این وسط؟ مگه مهمه؟ منظورم اینه وسط این سوالای خصوصی کسی اسم کتابهاتو بدونه خصوصی حساب میشه؟ اهمیتش به اون اندازه نیستا

پاسخ :

اونجا رو پکوندی یعنی شماره م رو هم نداری دیگه؟ البته اون یه جای دیگه من هنوز دارمتا. احتمالا دیلیت اکانت نکردی.
تازه فکر کنی شهرم رو بدونی؟! 🙄

کتابهایم 😄 اصلا انگار شدن یه بخشی از هویتم! البته اینجا کسی اسم کتابهام رو بدونه خصوصی محسوب میشه چون اسم واقعیم رو جلدشه و آدرس انتشاراتی که از طریقش به راحتی میشه منو پیدا کرد.
الهام
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۷:۵۶
بلاگر همشهریت کیه ؟

پاسخ :

برای این پست کامنت خصوصی گذاشت. احتمالا نمیخواسته کسی بدونه.
من ...
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۷:۵۱

سلام

مورد اول چیزی یادم نمیاد، یعنی همیشه این وبلاگ برام حس مثبت داشته، بعیده چیزی خرابش کرده باشه

مورد دوم فقط شهرتون اونم خودتون خیلی واضح درموردش حرف زدین دیگه😁

که احتمالا محل تحصیلتون هم بوده چون خاطره خوابگاهی و تو راه بودن اینا از زمان تحصیلتون ندارین😁

پاسخ :

چه عالی 😍
آره فکر کنم از هر سه تا پست، تو دو تاش جار زده باشم که من اصفانی ام😄
حدستم کاملا درسته 😊
صخره نورد
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۷:۲۲

من تازه میخونمتون و جوابم به هر دو سوال منفیه😊

پاسخ :

خدا رو شکر.
ان شالله اولی همیشه منفی بمونه. 😊
نیــ روانا
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۷:۱۹

سلام و درود بیکران

الان دور از جونت داری می میری و میخوای حلالیت بگیری اگر کسی رو ناراحت کردی یا نه میخوای بدونی آیا اونی که ازت دلخور و ناراحت و عصباینه آیا تو دنیای واقعی میشناسدت و ممکنه سر به نیستت کنه یا این که نمی شناسدت و خوب ناراحت هست که هست :)))

چه جمله ای شد خداییش نفسم رفت :دی

 

جواب من به سوال اول: نه بابا این چه حرفیه خواهر تو خوبی تو ماهی فدات بشم الهی الهی :)

جواب من به سوال دوم: به جواب سوال دوم که فکر میکنم می بینم خیلی هم ازت دلخور و عصبانی ام چه معنی داره که من از تو هیچی نمیدونم نه اسم واقعی، نه آیدی، نه عکس

این چه وضعشه خو :(

پاسخ :

سلام عزیزم.
اتفاقا خودمم یه همچین حسی داشتم که نکنه دم مرگم که دلم میخواد این سوالو بپرسم!😄 ولی اون گزینه دوم رو بهش فکر نکرده بودم و الان که گفتی کلی خندیدم و دیدم بد فکری ام نیستا 😂😂😂

عزیز دلم. خوبی از خودته؛ با این چه چه زدنت 😂
منم از تو هیچی نمیدونم به جز حدود استان محل سکونتت، شغلت، نوع محل کارت و رشته و گرایشت! باید بیشتر با هم آشنا بشیم 😍
Reyhane R .
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۷:۱۸

سلام علیکم.😊

سوال ۱ برای من خیر.پیش نیومده😊

سوال ۲ بازم خیر.من فقط همینجا دارمت و اطلاعاتمم در حد همین چیزاییه که اینجا گفتی.مثل شهر محل سکونتت.رشته تحصیلی و مدرک و شغلت البته اونم نه به صورت دقیق!😊

پاسخ :

سلام ریحانه جون.
خدا رو شکر.😊
جدی؟ تو حقیقتا هیچ وقت در مورد هیچ چیزیم کنجکاوی نکردی تا حالا 😄 دقت نکرده بودم.
ولی اگه چیزی هست که میخوای در موردم بدونی بگو. تو از مقربانی 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan