کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

می رسد یک روز فصل بوسه چینی در بهشت

استوری گذاشته است که: 

"این جمله را کامل کنید: بعد از کرونا..."

جواب میدهم: 

"میرم شلوغترین جای ممکن و همه را بغل میکنم و میبوسم." 

می نویسد: 

"تو بهتره بعد از کرونا هم تو قرنطینه بمونی!" 😂


+ شاعر عنوان: کاظم بهمنی

الهام
۱۴ فروردين ۹۹ , ۱۲:۵۸
بکار بردن شعر (معنی ضددینی اش)توسط یک مذهبی عجیب است !!!!برون و قال را نمی نگرید چرا باحجاب و متدینی؟ این تعابیر مورد استفاده بی مذهبی هاست

پاسخ :

دوباره در حراست رو باز کردن!
یاقوت
۱۴ فروردين ۹۹ , ۰۱:۴۹

رقص تک پا چیه هلی کوپتری می زنم :d

پاسخ :

حله 😉
یاقوت
۱۴ فروردين ۹۹ , ۰۱:۲۳

سرود صبحگاهی.. مگه تو بهشت قرار نبود عذابی وجود نداشته باشه ..

 آقا من بدم دست و پاشون ببوسم.. شده آبدارچیم کنن راضیم.. دود اتیشی که حین فوت کردن تو چشم می ره از شنیدن اون سرود صبحگاهی بدون قر هزار برابر بهتره.. 

 

پاسخ :

سرود صبحگاهیمون خیلی گوش نوازه. عاشقش میشدی. ولی حیف که با این کامنت، همه پلهای پشت سرت رو خراب کردی! حالا اگه اون ور هم راهت ندن، باید همینجور یه لنگه پا تو برزخ بمونی! رقص تک پا که بلدی اونجا حوصله ت نره؟
بانوچـه ⠀
۱۴ فروردين ۹۹ , ۰۱:۰۰

منم تصمیم دارم بعد از کرونا توی قرنطینه بمونم، چون اگه بخوام بیرون هم برم از در رد نمی‌شم اصلا.

پاسخ :

فکر کنم من تنها کسی هستم که این روزها کلی لاغر شدم 😔
یاقوت
۱۴ فروردين ۹۹ , ۰۰:۲۱

ای بابا .. راه نداره یعنی .. آقا اخراجم کردن میگن این کاره نیستی :d 

@الهام

فکر نمی کردم یکی دیگه کامنتای چرت منو بخونه :دی 

پاسخ :

بیا این ور میگم یه کار خوب بهت بدن. فقط یه سری عادتهای زشت اون ور رو باید کنار بذاریا. یهو سر سرود صبحگاهی فرشته ها شروع نکنی قر بدی! این ور از این خبرا نیستا! اون موهاتم بکن زیر. 😒😂
حامد سپهر
۱۴ فروردين ۹۹ , ۰۰:۱۳

 حیف که اسلام دست و پای مارو بسته:)))

 

ولی خداییش بعد کرونا ما دیگه اون آدمای سابق نمیشیم با این وسواسی که به جوونمون افتاده

پاسخ :

استغفرالله ربی و اتوب الیه 😁

کم کم داره یادمون میره اون آدمایی که سابقا بودیم کی بودن و چی بودن
الهام
۱۳ فروردين ۹۹ , ۲۲:۰۰
منظور از پاسخ شاعرانه به یاقوت چیه؟

پاسخ :

چطور؟
محسن رحمانی
۱۳ فروردين ۹۹ , ۲۰:۵۳

:)))

پاسخ :

😊
یاقوت
۱۳ فروردين ۹۹ , ۱۴:۳۰

تا جایی که من می دونم یه لباس سبز تنتون می کنن و روبرو همدیگه رو تخت می شینین کنارش رود زنجفیل و شیر و اینا رد می شه به گمونم و در حین زل زدن بهم هی سلام می کنین یه میوه ایم قل می خوره می افته تو دومنتون .. ولی ما اینجا دورهمی بر و بچ اکتورا و مطربا و مغنیا و آوازه خوانا و بی حجابا و سوپرمدلاست.. کنارشم یه ذغال گر گرفته و سیخ و آبجوش و سایر آلات هیجان انگیز هست که نگو .. می دونم دلت خواست:" .. کافی یه ندا بدی تو وی ای پی دوزخ یه جا تو دست و بالم هست.. بین خودمون بمونه طالب زیاد داره :دی

پاسخ :

😂
عزیز جان پیشنهادت وسوسه برانگیزه؛ ولی باید بگم در مورد این دو مکان، ما برون را ننگریم و قال را/ ما درون را بنگریم و حال را 😎😂
x
۱۳ فروردين ۹۹ , ۰۴:۵۹

بعد از کرونا میرم مدرک تحصیلی ام رو می گیرم

ایگرگ فنچول رو یه دل سیر گاز می گیرم بوس می کنم و هدیه تولدشو بهش میدم

پاسخ :

ان شالله به سلامتی.

پس شمام ممنوعیت بوسه براتون معضل شده 🤦‍♀️😉
یاقوت
۱۳ فروردين ۹۹ , ۰۲:۰۶

قبل کرونا برادرزاده رو می خواستی بوسش کنی فرار می کرد و جیغ می زد .. بعد کرونا ماچ تف تفیش می کنم ..اصن لیسش می زنم پدر سوخته رو..

+ بزرگوار چی سروده :))) .. از این روز و فصلا بهتر و بیشتر تو جهنم هستا(مدیر روابط عمومی دوزخ )

پاسخ :

وای نگو منم دلم رفته واسه بوس کردن فسقلیا. البته اونا خودشون همیشه داوطلبن. منتها تماس تصویری، گزینه بوس نداره! 😟
+ نه دیگه تبلیغات نکن. ما نمیایم 😏😉
دختر دماغ گوجه ای :)
۱۳ فروردين ۹۹ , ۰۱:۱۹

میرم یه عالمه ساندویچ کثیف میخورم! D:

پاسخ :

😉
خود این دوستم میگفت یه هفته چرکول زندگی میکنم 😁
مشتاقٌ الیه
۱۳ فروردين ۹۹ , ۰۰:۵۷

سلام. 

بعیدم نیست یه روز داریم تو خیابون راه میریم ببینیم یه بنده خدایی، یه بنده خدایی ها، داد میزنه و همه رو بغل میکنه و میبوسه. تعجب هم نداره :)

پاسخ :

سلام.
اگه داد میزد بدونید من نیستم! 😁
اگه خیابونشم کم شلوغ بود، بازم من نیستم! 😁
رحیم فلاحتی
۱۳ فروردين ۹۹ , ۰۰:۳۳

واقعن یک عده تو قرنطینه بمونن بهتره !

پاسخ :

والا 😁
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan