کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

ایتا وصل شد 😩😭 + بعدا نوشت

 

بعدا نوشت:

در جواب یکی از کامنتهای پست "نه به تدریس مجازی" نوشتم:

 الانم خدا رو شکر تو کانال دانشجوها هنوز ادمینم نکرده. دو بارم پیام دادم به مسوول آموزش فقط جواب داده اکی! ان شالله آخرشم یادش میره منم که دیگه یادآوری نمی کنم (یعنی الان اگه برم ببینم منو ادمین کرده میام اینجا ببینم اون چشم شور کیه؟😒😂😂😂)


برگرفته از: behappy.blog.ir (شارمین امیریان)




الان رفتم نگاه کردم دیدم ادمین شده ام!!! تقصیر هر کسی هست خودش بیاید اعتراف کند 😡🤬😱😂

ساعت:۱۷:۵۹ دوشنبه ۲۶ اسفند

  • ادامه مطلب
شارمین امیریان
۲۷ اسفند ۹۸ , ۱۵:۳۸

الان با مشکل جدیدی مواجه شدم؛ ببینم کدامتان اینجا را میخوانید تا حل بشود! من مدیر کانالم شده ام ولی نمیتوانم لیست اعضا را ببینم. نوشته فقط مدیران دسترسی دارند. مسوول آموزش هم فقط میگوید شما دسترسی کامل دارید🤦‍♀️

الان تدریس کنم مثل این است که بین مت و دانشجوها پرده کشیده اند و نمیدانم چه کسی پشت پرده است!!!

خودت باش
۲۷ اسفند ۹۸ , ۰۸:۵۰

غر نزن، بسم الله بگو و شروعش کن...

پاسخ :

دیشب خواب میدیدم دارم ویس میذارم و درس میدم دانشجوهام اصلا گوش نمیدن و صدای قیل و قالشون تو کانال میومد! ☹😂
Reyhane R .
۲۶ اسفند ۹۸ , ۲۰:۴۱

مبارکا باشه😅😁

کار خودت بود.گردن ماها ننداز😁

انقدر گفتی و گفتی تا بالاخره جذبش کردی✋

پاسخ :

سلامت باشی. 😏 فعلا که با بغض یه گوشه ی کانالم نشستم اشک هم تو چشمام جمع شده، نمیتونم تدریسم رو شروع کنم!😰
یه اعتقاد خرافی  بین بلاگرا هست که میگن  هر وقت از خوشیهامون تو وبلاگ مینویسیم، فوری تیر غیب میزنه خلاصش میکنه؛ من دیگه داریم به این خرافات ایمان میارم😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan