کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

در من هوای حوصله پایان گرفته است...😟

زمانی که با دوستان وبلاگی چله داشتیم، یک روز قرار بود بنشینیم از نعمتهایی بنویسیم که هیچ وقت به آنها فکر نکرده بودیم و این برایمان تمرین جالبی بود. اما شاید هیچ کدام ننوشتیم خدایا شکرت که هر وقت دلم بخواهد میتوانم از خانه بیرون بروم و در اجتماعات حضور پیدا کنم. شکرت که مجبور نیستم از ماسک و دستکش استفاده کنم. شکرت که لازم نیست ساعتی یک بار دستهایم را به مدت ۲ دقیقه با مایع دستشویی بشویم. شکرت که نه تنها نیازی نیست با دیگران فاصله یکی دو متری داشته باشم، که  میتوانم با خیال راحت عزیزانم را بغل کنم و ببوسم یا با دیگران دست بدهم. شکرت که مغازه ها بازند، بیمارستانها بازند، داروخانه ها بازند، دندانپزشکیها بازند، اداره ها بازند، باشگاهها بازند، دفتر پیشخوانها بازند، مدارس بازند، دانشگاهها بازند. شکرت که میتوانیم سفر برویم، میتوانیم  عروسی بگیریم، میتوانیم مرده هایمان را با رعایت همه مراسمها خاکسپاری کنیم، میتوانیم ماهی گلی و سبزه و لباس عید بخریم. شکرت که حوصله سر رفتنهایمان راه چاره دارد...


بغض گلدان لب پنجره را چلچله ها می فهمند 

حال بی حوصله ها را خود بی حوصله ها می فهمند

(رضا_احسانپور)


+ شاعر عنوان: محمدرسول بهمنی

+ شنبه ای که از تو همه چیز به روال عادی برمیگرده! زودتر برس لطفا!

+++ هوای حوصله ابری است... به شدددددددت... دلم شرایط عادی میخواهد! 😢

  • ادامه مطلب
م.ت
۱۷ اسفند ۹۸ , ۱۶:۲۹

😢😢

اره والا 

به قول شاعر 

 

رو... ات زندگی ام بود و نمیدانستم ...

پاسخ :

😢😢😢
م.ت
۱۷ اسفند ۹۸ , ۰۲:۲۳

اصلا فکرش و نمیکردم یه روز بشه که نتونم رو... برم.

هر وقت دلم میگرفت انقدر مجلس های خوب تو طول هفته بود ، که زنگ میزدن بهم . ولی الان هیچی .....

پاسخ :

همین که از چیزهایی محروم شدیم که این همه برامون عادت شده بود و هیچ دلیلی نمیدیدیم که یه روز دیگه نباشن، سخت ترش میکنه 😔 ان شالله زود زود روزهای معمولی برگردن
یاقوت
۱۵ اسفند ۹۸ , ۱۶:۳۴

به فکر هیچکدوممون نمی رسید همچین وضعیتی پیش بیاد :((((..

هر سال نذر خانم فاطمه زهرا سمنو می پخت مامانم.. اونم چه سمنویی ..برا خودمون یه دره می موند  حتی به سفره هفت سین نمی رسید..ولی امسال دیگه هیچی:(((

پاسخ :

یه وضعیت عجیب غریبیه که دومی نداره =/

چقدر بد شد. ان شالله یه جور خوبی تموم بشه این روزها... و خیلی زود روزهای خوب برسن.
خودت باش
۱۵ اسفند ۹۸ , ۱۵:۲۱

هیچوقت یه همچین وضعیتی به ذهنمون خطور نمی کرد...

کاش هرچه زودتر شرایط عادی بشه. خسته شدم از این وضع!!!

پاسخ :

والا من هنوزم باورم نمیشه تو یه چنین شرایط افتضاحی هستیم. یاد فیلم بازگشت گودزیلا می افتم!  =)))
کااااش...
بانوچـه ⠀
۱۵ اسفند ۹۸ , ۱۳:۰۲

چون که برامون بدیهی بود و عدمش رو نمی تونستیم تصور کنیم :(

پاسخ :

همین طوره 😔
ماهور بانو
۱۵ اسفند ۹۸ , ۰۲:۱۴

دلم برای بغل کردن مامانم تنگ شده

پاسخ :

😟😢
ماهور بانو
۱۵ اسفند ۹۸ , ۰۲:۱۳

آرایشگاه قبل عید رو نگفتی بانو. آخ آخ چه کنیم با این هفت رنگ سرمون و ابروهامون😃

پاسخ :

آخ... آخ... راس میگی... آرایشگاه رو یادم رفته بودم... 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
*AZRA* gh
۱۴ اسفند ۹۸ , ۲۲:۳۷

سلااااام شارمین خانوم 

اشک تو چشام جمع شد :*(

منم خیلی دلم می خواد همه چی عادی بشه 

پاسخ :

سلام عزیزم.
ان شالله زود زود شرایط عادی بشه و لبخند رو لبهامون بشینه.
+ هیچ وقت فکر نمیکردیم یه روزی له له بزنیم واسه شرایط عادی 😐
پا ییز
۱۴ اسفند ۹۸ , ۲۱:۳۸

خبر خوش امشب فروکش کردن تب کرونا در چین بود 

الهی به حق صاحب امشب جواد الائمه فروکش کردن تب کرونا در ایران را به هم خوش خبری بدیم 

آمین 

پاسخ :

فروکش کردن تب کرونا یعنی که دیگه ریشه کن شده اونجا؟

آمممممییییین...
Reyhane R
۱۴ اسفند ۹۸ , ۲۰:۵۴

سلام علیکم.😊

اصن دیدی میگن آدمیزاد از هرچی منع بشه بدتر حریص میشه؟🙁

الان چقدررررر دلم سفر و خرید و مهمونی میخواد.حتی همون جمع شدنای خونه مامانم با خواهر و برادرا.

چقدرررررر، چقدر دلمون تنگ شده برای همه چیز😌😌

پاسخ :

علیکم السلام و رحمه الله و برکاته 😅
آررررره.... حس می کنم تو انفرادی حبس شده م یکی ام گلوم رو گرفته داره فشار میده! با این که من به خاطر کارم مجبور میشم برم بیرون... ولی بازم این همه محدودیت داره دیوونه م می کنه!
محسن رحمانی
۱۴ اسفند ۹۸ , ۲۰:۴۲

خوب میگی میتونید برید خرید عید نیازی نیست دستاتون رو بشورید و اینا.

پاسخ :

اون زمانی که ما چله داشتیم و این تمرین رو انجام دادیم، هنوز کرونایی در کار نبود و ما میتونستیم همه این کارها رو انجام بدیم ولی حواسنون نبود بابتش خدا رو شکر کنیم. چون اصلا به چشممون نمی اوند. ولی الان می فهمیم هر کدومش چه نعمت ارزشمندی بوده
محمد حسین
۱۴ اسفند ۹۸ , ۲۰:۲۳

سلام

مثل عصر یخبندان میمونه. یه امتحانه برای موجودات

الآن طبیعت داره روی خوش به خونه نشین ها نشون میده

نسل ما میمونه و نسل شما دور از جون رو به انقراض میره

نسل بعدی توانایی در انزوا ریستن داره   :))))

پاسخ :

سلام.

یا خود خداااااا😂😂😂
آبان ...
۱۴ اسفند ۹۸ , ۲۰:۱۱

این همه نگرانی یعنی مردم هنوز به زندگی امید دارند !

خدا را شکر کنیم واسه بلاهایی که حتی به ذهنمون خطور نمی کنه و برای ما اتفاق نیافتاده 

پاسخ :

چقدر تفسیرت قشنگ بود آبان. به دلم نشست.
و شکرگزاریت هم عالی بود.
خدا رو شکر واقعا 
محسن رحمانی
۱۴ اسفند ۹۸ , ۲۰:۰۱

سلام 

 

متوجه متن پستتون نشدم.

پاسخ :

سلام.
کجاش رو متوجه نشدین؟
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan