کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

انقد بشین خواهر بزرگ کن! 😏

شیرین استوری گذاشته: حلالم کنید.

دلم یک جوری می شود! یعنی چه شده؟

با این حال میزنم به در شوخی و این طور ریپلای میکنم: "مگه چیکارمون کردی؟"

جوابش میخکوبم می کند! احساس گول خوردگی عمیق می کنم و می زنم زیر خنده! نوشته است:

"‎شما به چالش دعوت شده اید و حالا نوبت شماست

‎شما نباید هرگز این استوری را ریپلای می کردید😁😁😈

‎شخصی که به استوری من دایرکت بده باید یکی از گزینه های زیر را به انتخاب ( من ) در استوری اش قرار دهد:

‎۱- #تسلیت

‎۲- از تمام دوستانی که نامزدیم رو تبریک گفتن ی دنیا سپاس❤

‎۳- بالاخره منم عاشق شدم.

‎۴- تا ۷ ماه دیگه پدر میشم🤦‍♂.

‎۵- دارم مادر میشم😍.

‎۶- دیگه بهم پیام ندین.

‎۷- حق تان را حلال کنید.

‎۸- دستم شکست.

‎۹- خدافظ واتساپ پاک میکنم.

‎۱۰- موبایلم شکست.

‎۱۱- فردا روز تولدمه.

‎۱۲- حلالم کنید."

حالا حدس بزنید از من خواسته است کدام گزینه را استوری کنم!

با کلی دموکراسی و دادن حق انتخاب:

گزینه ۲ یا ۳!!!


با سپهر، لیست دنبال کننده هایم را مرور می کنم تا عمق فاجعه را، هنگام استوری کردن این گزینه ها بسنجیم:

همکارهای دانشگاه، همکارهای قبلی ام در کانون، دوستان وبلاگی، فامیل دور و نزدیک، دوستان و خانواده!

ترجیح میدهم به شیرین بگویم: "آغا خب ببخشید😢😢😢"

می گوید: "من خودم هم قربانی شده م" و بعد می بخشدم😂


+ مردم به چالش لبخند دعوت میشوند ما به چالشِ.... 🤦‍♀️😂

  • ادامه مطلب
مگی
۲۶ اسفند ۹۸ , ۲۳:۳۹

منم به دومی دعوت شده بودم:))

پاسخ :

😄
گذاشتی؟!
هـی وا
۱۴ اسفند ۹۸ , ۲۰:۳۷

من ساعت یک و نیم شب بود گذاشتمش !20 30 نفر دیدنش :دی

پاسخ :

یک و نیم شب! فکر همه چیز رو کرده بودیدا... ولی باز ۲۰_۳۰ نفرم زیاده واسه همچین چیزی!
اتفاقا خواهر منم با همین جمله قربانی شده بود. یه پسر ۲۰ ساله مجرد اینو استوری کرده بود!!!
الی
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۸:۴۵

سلام شارمین جانم

منم امروز قربانی شدم ،منتها خدا خیرش بده موبایلم شکست رو انتخاب کرد😁

پاسخ :

سلام مامانِ مهربون🤩
خدا شانس بده 😂
ساکن آلکاتراز
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۸:۳۹

خب کلک هست واسه دور زدن اینجور چالشا، بگم؟ بگم؟

گفتم نیاین فاز روراستی برندارین که آی نه من اینجوری دوس ندارما...

 

برید توی تنظیمات همون استوری که گذاشتین و کسایی که باید بلاک بشن واسه اون استوری هممممه رو تیک بزنید بجز چند نفری که خودتون صلاح میدونید

پاسخ :

راس میگیا. اینم راه خوبیه. هر چند من هیشکی رو صلاح نمیدونستم ببینه 😂
*AZRA* gh
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۸:۱۶

😉😉😂😂😂

چی باحااال🤪

پاسخ :

😂😂😂😂
اینا اثرات بیکاریه عذرا🤭
هـی وا
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۷:۴۶

چند دقیقه استوریش کردم و پاکش کردم و یه استوری دیگه هم گذاشتم که آقا استوری قبلی یه چالش بود😐😁

پاسخ :

😅 اینم راه خوبیه. 
من اگه این کار رو می کردم، تو همون چند دیقه کل فالوورام استوری اول رو می دیدن و بعد تا ۲۴ ساعت آنلاین نمیشدن و دومی رو نمیدیدن 😂
خودت باش
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۷:۳۳

عاقا بذار ببینیم چی میشه!

پاسخ :

همین یه کارم مونده 😂
هـی وا
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۴:۵۹

منم چند روز پیش قربانی شدم :))

شماره 4 رو برام در نظر گرفته بودن :|  :))

پاسخ :

🤭😉
استوری کردین؟!
منم باید برا هر کس زیر این پست کامنت گذاشته یه جمله کمرشکن در نظر بگیرم که بذاره عنوان پستش و درباره ش خودافشایی کنه !!!!😂😂😂
بانوچـه ⠀
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۲:۰۹

واقعا بعضی چالش ها رو آدم هر جور حساب میکنه نمیتونه شرکت کنه :دی

پاسخ :

آره واقعا.
برا مامانم تعریف کردم گفت یه وقت نذاریا!🤭
محسن رحمانی
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۱:۳۵

سلام واقعا؟

 

جالبه.

پاسخ :

سلام. آری.

میرزا مهدی
۱۴ اسفند ۹۸ , ۰۹:۲۱

قدم نو رسیده مبارک آقا

پاسخ :

😂😂😂
سلامت باشید 🤦‍♀️🤭
پشمآلِ پشمآلو
۱۴ اسفند ۹۸ , ۰۷:۱۷

از یه طرف اینو بگی مث دوس من میفمی بعد ازدواج چن نفر آنفالوت میکنن

از ی طرف دیگه ممکنه چنتا کیس خوبتم تین وسطا بپره

از طرف دیگه بضیا هستن اصن ازت سوال نمیپرسن باور میکنن تموم میشه میره

:دی

پاسخ :

پیج من فضاش خیلی خصوصیه و جز چند تا پسرای فامیل و همکارها و دانشجوهام، پسر مجرد فالوم نمیکنه.(خیلی شد انگار!🤭) ولی در کل مورد اول و دومی که گفتی دغدغه من نیس و برام جالب بود از این بعد نگاه کردن به قضیه.
در مورد سومی درست میگی. یه وقتایی ام هست من شعر عاشقانه میذارم پیجم؛ صرفا چون شعر دوس دارم‌. بعد میان بهم تبریک میگن یا می پرسن مخاطبت کیه و هر چی میگم فقط شعره و مخاطبی نداره بعضیاشون باور نمیکنن. الان قشنگ یه عده هستن که فکر میکنن یکی تو زندگیم هست و رو نمی کنم!!!😏😐
__PARNIAN __
۱۴ اسفند ۹۸ , ۰۱:۳۹

D:

چه قالب خوشگلی:)

پاسخ :

نگات خوشگله 😘
پا ییز
۱۳ اسفند ۹۸ , ۲۳:۴۳

جالب بود 

پاسخ :

فدات
نیــ روانا
۱۳ اسفند ۹۸ , ۲۳:۰۷

همین که ۵ رو نخواسته دمش گرم 😂

پاسخ :

😂😂😂
وای راس میگی نیروانا! به اینش فکر نکرده بودم 🤭
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan