کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

کرونای زمانه ات را بشناس

یک عده ای هم هستند که تا دیروز همه اش در کوچه و خیابان و بازار بودند و کارهای عادیشان را انجام می دادند. ولی درست از امروز صبح، همزمان با انجام سم پاشی ضد کرونایی، بست نشسته اند در خانه و بیرون نمیروند! به نظرم اینها خودشان کرونا ویروس باشند! 😂

خودت باش
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۷:۲۳

شما بشینی تو خونه؟

پاسخ :

واقعا نشستم 🤭
ماهور بانو
۱۳ اسفند ۹۸ , ۱۲:۰۳

کارمون تو خونه زیاد شده. ما که مشغول تولید محتوا و برگزاری کلاسهای آنلاین هستیم

پاسخ :

خوشبختانه این کارها رو از ما نخواستن ولی بخوان هم من انجام نمیدم. ترجیح میدم بعد از عید کلاس جبرانی حضوری بذارم. 
محمد حسین
۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۹:۳۷

برسد به دست پست بعدیتان

 

عید که داره میاد

خیابونا هم بده به این خلوتی؟  اگه سِگ سارون بود خب بود؟!

اگه باید با استاد  و معلم میجنگیدیم برا تعطیلی خب بود؟

اگه میشوریدیم و میتکوندیم خب بود؟

حالا میوه و آجیل خریدن به کنار :))))

الآن شکوفه ها با خیال راحت کارشون را انجام میدن.

زیبایی های طبیعت به نظر من امسال بیشتر به چشم اومد.

البته شما حق دارید منم همیشه تو ذهنم بود که ماه رمضون باید تو هوای پاییزی باشه و سالای اول کلا گیج بودم

 

 

پاسخ :

من سگ سارون رو ترجیح میدم 😅 
من مشکلم تعطیلی دانشگاه نیست؛ مشکلم اون جلسات جبرانی که بعد عید باید بذارم! 😢😟 تعطیلی که با جنگ دانشجوها به دست می اومد خوبیش این بود که ما می رفتیم حاضری میزدیم، دانشجو نبود، کلاس برگزار نمیشد، حبرانی هم نمیذاشتیم حقوقمونم سر جاش بود! 🙄😐
خونه تکونی که سر جاشه! تازه نمیشه به بهونه دانشگاه از زیرش در رفت 😂
طبیعتی که ما نبینیم به چه درد میخوره؟!
تازه همه اینا به کنار! اگه نمایشگاه کتاب هم برگزار نشه چیییییی؟!!!!




😂😂😂 ماه رمضون وسط پاییز که خود عشقه😉 
محسن رحمانی
۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۹:۲۸

اون از پارسال که سیل اومد اینم امسال که کرونا اومد عیدمونو خراب کرد.

پاسخ :

متاسفانه همین طوره
محسن رحمانی
۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۸:۵۷

سلام

 سم نه، مواد ضد عفونی کننده .

 

پاسخ :

سلام.
منابع خبری که من دیدم و شنیدم از عبارت "سم پاشیدن" استفاده کردن. شاید بهتر بود می گفتن ضد عفونی کردن.
میرزا مهدی
۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۳:۱۱

عجب نکته ظریفی:))

پاسخ :

:)
محمد حسین
۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۲:۵۳

سلام

سم پاشی ضد کرونایی دیگه چیه؟

صبح میگفت میخوان تک تک مردم را چک کنند. من نمیذارم چون اینا خودشون ناقل ویروسند. اصلا خود ویروسند.

پاسخ :

تو گوگل سرچ کنید: سمپاشی کرونا 

به نظر من بعیده همچین کاری کنند. عقلانی نیست
 یه شماره تلفن اعلام کرده ن که مردم که فکر می کنن کرونا دارن پا نشن برن بیمارستان، زنگ بزنن علامتهاشون رو بگن 
mr point
۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۲:۴۵

دقیقا

پاسخ :

👍
آبان ...
۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۲:۴۱

من می خواهم بدم بیرون ولی تقریبا همه جا تعطیله 

پاسخ :

اگه ضروری نیس نری خیلی بهتره. هر چند آدم دلش میگیره
بانوچـه ⠀
۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۲:۳۰

می‌شه با الکل ضدعفونیشون کرد :دی

پاسخ :

ویروس ضدعفونی شده 😉
نیــ روانا
۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۲:۱۹

البته خود این سمپاشی با این که گفتند خطری برای انسانها و حیوونا نداره ولی به هرحال ماده شیمیایی هست و فکر نکنم بدون عوارض هم باشه

 

اصلا هم من از اونایی که گفتی نیستم :دی

البته واقعا کوچه و بازار و خیابان نبودم

ولی همش درگیر ی سری کارهای اداری بودم و جلسه دفاع هم داشتیم

ولی الان از ی مرحله ای جا موندم و واقعا دیگه نمیخوام از خونه برم بیرون

فرم و مدارکم رو هم میخوان گم کنند که گم کنند :/

پاسخ :

مگه گفتند خطر نداره؟ اینجا که گفتن ۲۴ ساعت اصلا نیاین بیرون. 
به نظر منم نمیتونه بدون عوارض باشه.

اتفاقا منم همه ش مجبور بودم برای کارهای اداری برم بیرون ولی امروز کاری نداشتم موندم خونه. حالا دوباره فردا باید برم. 😈😈😈

یه سری آدما واقعا کاری به ضروری و غیرضروریش ندارن. مث روزهای عادی میرن بیرون.
دچارِ فیش‌نگار
۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۲:۱۸

کیا

پاسخ :

کار خودشونه🙄😏
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan