کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

Dear Mom 😉

دختر کُرد (که همنام خودم بودم)، تند و تند سر مبلها را می گرفت و به بابا کمک میکرد تا آنها را در ماشین بگذارد. وقتی من جلو می رفتم تا کمکشان کنم می گفت: "شما با چادرید نمیتونید. خودم کمک می کنم." بعدا مامان گفت: "میخواستم به دختره بگم این لوسه! چادرم سرش نباشه نمیتونه!"😅🤦‍♀️

خودت باش
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۷:۲۰

ایول به مامانت!!!

پاسخ :

😉😏😅
میرزا مهدی
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۹:۰۸

خوب قطعا نمیشه که همون دعا رو بکنی چون من مَردم:)))

شوهر میخوام چه کنم؟ D:

شما در اوج ملکوت کامنت میخونی بابا؟

 

پاسخ :

نوع مردونه ش رو هم نمیتونم براتون دعا کنم 😏
ملکوت واقعی اونه که وقتی بهش میرسیم از مردم هم غافل نباشیم 😎🙄😅
میرزا مهدی
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۸:۱۹

خلاصه اینکه منم کُردم. دعا یادت نره

پاسخ :

واقعا؟! چه خوب 😊 اتفاقا اون موقع که کامنتتون رو خوندم تو اوج ملکوت بودم و براتون دعا کردم ولی نه اون دعایی که برای مریم بانو کردم 😏😅😆
مریم بانو
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۷:۲۱

اولین باره یکی میگه من دست به دعام زود شوهرکنی که عروسی 

 

کردهارو ببینم!!

:)))

 

 

پاسخ :

🙄😁❤
مریم بانو
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۷:۱۶

اره مجردم:)

 

چشم اگه مزدوج شدم روزی دعوتت میکنم:)) 

 

 

پاسخ :

منتظرما 😂😂😂

الان می بینی از فردا سیل خواستگارهای یکی از یکی بهتر به سمت خونتون سرازیر میشه که به هیچ کدوم دلت نمیاد نه بگی! چون من از این لحظه دیگه دست به دعام 😆
مریم بانو
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۷:۰۹

بلی:) کرمانشاهی

پاسخ :

ای جان! 😍
منو برای عروسی دعوتت کن! 😐🙄 (مجردی دیگه؟!😆). من از بچگی آرزو داشتم عروسی کردها رو از نزدیک ببینم!
دچارِ فیش‌نگار
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۶:۱۸

:))) راست گفته؟

پاسخ :

بالاخره هر مادری دختر خودشو می شناسه 😉
*AZRA* gh
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۴:۵۰

:)))))

پاسخ :

:)))
yasna sadat
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۸

😅😅😅

پاسخ :

مادر است دیگر 😅😅😅
مریم بانو
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۲

دخترای کرد همینن:)))

 

مررررررررررررررررررد بار اومدن!

پاسخ :

ماشالا ان قدر زبر و زرنگ بود همه مون کیف کرده بودیم.
مرررررررررررررد نه! شیرررررررررررر زن 😏😁

خودت کُردی مریم جان؟
محسن رحمانی
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۴:۲۷

سلام 

 

کرمانشاهی هستید یا کردستان؟

پاسخ :

سلام.
هیچکدوم.
دختره اومده بود ساکن شهر ما شده بود.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan