کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

خواستم در شادی ام شریکتان کنم 😘 + خیلی بعدتر نوشت!

امروز اولین درآمد از کاری را به دست آوردم که صفر تا صدش مال خود خود خودم است و هیچ آقا بالا سر و رییسی ندارم و در واقع خودم آقا بالا سر و رییس بقیه ام! و بابت آن، به اندازه ۱۰_۱۱ سال پیش، که اولین حقوقم را گرفتم، خوشحالم (شاید هم بیشتر).

خدایا شکرت 😍


لذت تماشای این کلیپ را به عنوان شیرینی اولین درآمدم پذیرا باشید 😍


🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

۱۱ روز بعد:

امروز اولین اجاره مکانی را که برای کار گرفته ام واریز کردم و فکر کنم افسردگی حاد مزمن گرفته باشم! 🤦‍♀️😉

۲۱ اسفند

x
۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۵:۲۱

میدونی چند ساله درگیر فکر کسب و کار مستقلم؟؟؟

هیچی به فکرم نمی رسه :((( 

 

میشه بپرسم چه کاری شروع کردی ؟

پاسخ :

خب به نظرم باید تو حیطه ای که تخصص و مهارت و تجربه داری، دنبال ایجاد کسب و کار باشی. منم همین کار رو کردم.
حمیده
۱۲ اسفند ۹۸ , ۰۸:۰۲

شیرینی فقط نون خامه‌ای. چیه سر ما رو با کلیپ شیره میمالی -_- 

 

مبارکه خانوم ^_^

پاسخ :

بفرما، منو بازه:
🥞🥞🥞🍰🍰🍰🥧🥧🥧🍦🍦🍦🍧🍧🍧🍨🍨🍨🍩🍩🍩🍪🍪🍪🎂🎂🎂🍫🍫🍫🍬🍬🍬🍭🍭🍭🍮🍮🍮☕☕☕🍵🍵🍵🍹🍹🍹🍸🍸🍸🍺🍺🍺

ممنون عشقم. 🤩😍😘
جویا
۱۲ اسفند ۹۸ , ۰۰:۴۷

تبریک میگم واقعا و صمیمانه

حستون را درک می کنم خیلی شیرین است

ان شا اله خبر موفقیت های بیشتر و بیشتر ازتون بشتویم

پاسخ :

ممنونم عزیزم.
سلامت باشی
ساکن آلکاتراز
۱۱ اسفند ۹۸ , ۲۰:۱۳

ای جاااانم عزییییزم، کاملا معلومه که چقددددر خوشحالی از این اتفاق

برات بودن این حس قشنگ توی هرلحظه ی زندگیت رو ارزو میکنم

مبااااارکها باشه:)

پاسخ :

جانت سلامت عزیزم. ممنون از محبتت 😘

اون یکی کامنتت رو سر فرصت جواب میدم و تایید می کنم.
نیــ روانا
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۳:۵۷

آورین آورین

مبارکه

بهترین کار رو کردی شارمین جان

واقعا تبریک میگم بهت

میدونی که همیشه می گفتم بهترین کار همینه و الان خوشحالم که نظر خودتم همین بوده و داشتی تو همین مسیر قدم برمیداشتی

مطمئن هستم و دعا هم میکنم که هم به خیر برسی و هم خیر برسونی

و روز به روز موفق تر باشی

 

پاسخ :

قربونت. سلامت باشی.
خب راستش من این کار رو خیلی با تردید و ترس شروع کردم و حدود دو ساله درگیرشم. یعنی هی میرفتم یه کم پیگیری میکردم بعد می گفتم نه ولش کن، اگه نشد... اگه ضرر دادم... اگه... بالاخره این چند ماه اخیر دلم رو یه دل کردم و گفتم انجامش میدم، حتی اگه موفق نشم، حداقل بعدا خودم رو سرزنش نمی کنم که کاش این کار رو کرده بودم و شاید خوب بود.
مرسی نیروانا جانم. ❤😘
پا ییز
۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۳:۲۰

نوش 

پاسخ :

مرسی عزیزم.
دعا کن بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.

خودت خوبی؟
میرزا مهدی
۱۱ اسفند ۹۸ , ۰۸:۵۲

سلام چقدر خوب بود اون فیلم کوتاه

انشالله تا آخرش آقا بالاسر نداشته باشید تو کارهاتون

پاسخ :

سلام. گوارای وجودتون.
مرسی. ان شالله.
دعا کنید بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.

__PARNIAN __
۱۱ اسفند ۹۸ , ۰۲:۱۲

مبارکه💃💃

پاسخ :

سلامت باشی. مچکرم عزیزم. 😘
دعا کن بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.

یاقوت
۱۰ اسفند ۹۸ , ۲۳:۳۱

خدا رو شکر ..  چه خبر خوبی  .. تبریکات ..عضله بشه به تنت ..اینجا ایموجی نداره [چشم قلبی قلبی][قلب قرمز ][قلوه و طحال و سایر اجزا ][بوس لب قلوه ای ].. 

پاسخ :

مرسی یاقوت جان. سلامت باشی همیشه. 
دعا کن بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.

اون "عضله بشه به تنت" دعای بسیار دلچسبی بود! تو شادیات جبران کنم! 😁
اگه با گوشی مینویسی میتونی از ایموجیهای گوشی استفاده کنی. فقط قلوه و طحال و سایر اجزا رو شرمنده تم آبجی 😅😆


😍❤😘
بی نام
۱۰ اسفند ۹۸ , ۲۳:۱۰

به به... تبریکات فراوان :)

پاسخ :

مچکرم عزیزم.
دعا کن بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.

محمد حسین
۱۰ اسفند ۹۸ , ۲۲:۴۳

مبارک باشه

ایشالله میلیاردر بشید :)))

 

چیا مبپزین تو این رستوران؟ فس فوت ندارین

خب الآن با وجود کرونا کار رستوران خوب پیش میره؟

پاسخ :

سلامت باشید. مرسی.
ایشالا ایشالا🤑🤑🤑 
دعا کنید بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.

انواع غذاهای تخم مرغی!!!😐😁
همه غذاها را الکلی میکنیم میدیم مردم کلی ام شاد و شنگول میشن تازه!😉😏🙄
عین الف
۱۰ اسفند ۹۸ , ۲۲:۳۷

سلام علیکم

ان شاء الله مبارک باشد.

پاسخ :

سلام.
سلامت باشید. تشکر.
دعا کنید بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.

هوپ ...
۱۰ اسفند ۹۸ , ۲۱:۳۰

مرسی که توی این روزای پر استرس لبخند به لبمون کردی شارمین.

ویدئوت هم لبخندمون رو عریض تر کرد.

مبارکه عزیزم 

پاسخ :

فدات عزیزم.خوشحالم که لبخند رو لبت نشست.

سلامت باشی.
دعا کن بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.

آبان ...
۱۰ اسفند ۹۸ , ۲۱:۲۵

مبارک ات باشه :)

پاسخ :

ممنون آبان جان. سلامت باشی.
دعا کن بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.

خودت باش
۱۰ اسفند ۹۸ , ۲۱:۲۰

خدا رو شکر

مبارک باشه...

پاسخ :

خدا را خییییییلی شکر.
سلامت باشی عزیزم.
دعا کن بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.

محسن رحمانی
۱۰ اسفند ۹۸ , ۲۱:۱۱

تبریک میگم . خیلی خوبه .خدا بیشترش کنه.

پاسخ :

ممنون. ان شالله سلامت باشید.
دعا کنید بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.

هـی وا
۱۰ اسفند ۹۸ , ۲۱:۱۰

به به

مبارک باشه

ان شاءالله موفقیت های بیشتر

پاسخ :

سلامت باشید.
ممنونم.
دعا کنید بتونم هم خیر برسونم هم به خیر برسم.
رهام Geramiha
۱۰ اسفند ۹۸ , ۲۰:۵۹

مبارک باشه :)

پاسخ :

ممنون. سلامت باشید :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan