کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

لطف کن حرف نزن قلب خیالاتی من! 😐

نوار قلبم را که دادند دستم حس خاصی بهم دست داد؛ کلی نگاهش کردم و با خودم گفتم این خطها یک روز صاف میشوند، صاف صاف؛ اصلا انگار نه انگار که زمانی ریتم به این منظمی و زیبایی داشته اند. 😒
بعد فکر کردم: ولی جداً عجب ریتم منظمی! چقدر جذاب! این تپشهای قلب من است! 😍 
و بعد فکری از جنس متفاوت: این مربوط به مهجورترین بخش زندگی من است! 😐
وقتی آقای دکتر نوار قلبم را نگاه میکرد، احساس میکردم یک نفر دارد بخش مرموز و پوشیده و سری وجودم را نگاه می کند و طوری به او زل زده بودم که یک لحظه سرش را بلند کرد و با تعجب نگاهم کرد! من هم بی اختیار لبخند تحویلش دادم! 😊 و او دوباره سرش را زیر انداخت و به کارش ادامه داد😐😂

+ شاعر عنوان: سید تقی سیدی
خودت باش
۰۹ اسفند ۹۸ , ۱۷:۵۵

بذار کارات درست شه یه بار با هم و البته بدون کرونا میریم...

پاسخ :

ان شالله😍
خودت باش
۰۸ اسفند ۹۸ , ۱۳:۳۲

چه نگاه قشنگی!

خوشم میاد خودتو بیکار نمیذاری.

پاسخ :

قشنگی از خودته😍 اِ... راستی یاد سی و سه پل افتادم! برو اون ور من با تو حرفی ندارم😒

کار منو بی خودش نمیذاره. تا کارهای اونجا رو سر و سامون بدم پیر میشم
میرزا مهدی
۰۸ اسفند ۹۸ , ۱۲:۲۲

انقدر نگاش کردی که استرس گرفت بیچاره :))    تنت سلامت

پاسخ :

والا! 😁 احتمالا واسه همین لبخند زدم بفهمه کاریش ندارم😆
شما هم سلامت باشید
دچارِ فیش‌نگار
۰۸ اسفند ۹۸ , ۱۰:۱۱

چه تیتر خوبی

پاسخ :

مرسی. سرچ کنید کل شعرش رو بخونید.
مخ سوخته
۰۸ اسفند ۹۸ , ۱۰:۰۵

یه خبر خوب به شما قلب را خیلی خوب و واضح و اقعی میشه دید با سی تی آنژیوگرافی البته چهره به چهره اگر منظورتونه نه نمیشه مگر این که دیوید کاپرفیلدی چیزی باشه

طحال را هم که من دیدم از یکی از دوستان را درآورده بودن براش گذاشته بودن تو شیشه ببره خونه :)))

 

باید بگم قلب من خیلی خوبه خیلییی  دیشب ناراحت شد بدش را گفتم با ریه هم کاری کردند نفسم درست بالا نمیومد. شاید هم کرونا گرفتم.

 

رستوران میخواین بزنید که نیاز به مجوز نظام مهندسی و کارت سلامت و اینا داره؟

منم سیب زمینی و بادمجون پوست میگیرم، حبوبات و برنج پاک میکنم و میخیسونم و ... :)))

 

پاسخ :

همیشه خوش خبر باشید 😊 البته من از همون علوم اول دبستان تا زیست شناسی اول دبیرستان، همیشه از این چیزا گریزون بودم (دوم دبیرستان هم که دیگه رفتم انسانی).

نه کرونا نیست؛ لوس بازی درآورده. یه کم قربون صدقه ش برید خوب میشه! 😁 استرس دارید؟

من؟! رستوران؟! 🙄 حدود دو هفته دیگه میگم دارم چی کار میکنم. ولی در کل، جوری شده که بخوای تکون بخوری اول باید نظام مهندسی تایید کنه با این تکون فرونمیریزی، بعدم کارت سلامتت رو نشون بدی!😆
اقا باید مدرک این کار رو داشتا باشید؛ مگه همین جوریه😉
__PARNIAN __
۰۸ اسفند ۹۸ , ۰۹:۵۶

😃❤

پاسخ :

😁😘❤
هوپ ...
۰۷ اسفند ۹۸ , ۲۳:۴۹

آرهههههه اون دندونارو ما میبینیم ظاهرشو یا توی عکس. ولی خود خودش رو مثلا ریشه هاش رو تا وقتی نکشیم نمیبینیم نه؟ تا حالا دلت خواسته ببینی طحالت چه شکلیه؟ :-))))

پاسخ :

عزیزم میخوای پا شی خودتو با خونه تکونی سرگرم کنی؟ :)))
+ اینجاست که تفاوت علوم انسانیا و تجربیا مشخص میشه 😁
هوپ ...
۰۷ اسفند ۹۸ , ۲۲:۰۳

تا حالا به این نکته فکر کردی ما هیچ وقت قلبمون رو نمیبینم؟ یا کلیه مون؟ حتی چین و شکنج های مغزمون رو!!

خیلی عجیبه

هشتک دارم از بیکاری دیوونه میشم :-)))

پاسخ :

:)))
تازه یه قسمتهایی از دندونهامون رو هم ما نه می بینیم نه اصلا از وجودشون خبر داریم، بعد تو یه عملیات محیرالعقولی روشون انجام میدی 😏🤦‍♀️😂
من که دارم از تعطیلی دانشگاه و کنسلی مراجعهام نهایت استفاده رو میکنم برای کارهای دیگه م. :)
پشمآلِ پشمآلو
۰۷ اسفند ۹۸ , ۲۰:۴۶

اخر متن یکی تو مغزه من شروع کرد خوندن:

ضربان قلب من تند میزنه

میخواد اروم بزنه

نه دیگه نمیتونه

از تو پس کوچه دل داد میزنه

داد و فریاد میزنه

نه دیگه نمیتونه

:)))

پاسخ :

😂😂😂
خودتم شروع کن بلند بلند باهاش بخون
پا ییز
۰۷ اسفند ۹۸ , ۲۰:۳۰

واسه چی نوار قلب گرفتی؟

پاسخ :

مربوط به کرونا نبود! 😊
برای یه کاری باید تست کامل سلامت میدادم.
مخ سوخته
۰۷ اسفند ۹۸ , ۲۰:۱۰

من گناه دارم

همیشه آماده برانگیخته شدنه

بدون هیچ دلیلی

ژنش خوب نیست

پاسخ :

حتما یه دلیلی داره.
یه دلیلی جز ژن! 😁
مخ سوخته
۰۷ اسفند ۹۸ , ۲۰:۰۷

سلام.

من فکر کنم نوار قلبم خیلی خط خطی باشه.

اما اصلا آدم حسابش نمیکنم.

 

پاسخ :

سلام.
نوار قلب من یه آرامش عجیبی داشت! 

ادم حسابش کن. گناه داره
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan