کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از دفترچه خاطرات یک خاله ی نه خیلی جوان! (۳)

۱. سارا میخواهد ضرب المثل بگوید؛ میگوید: "کارُ کی تموم کرد؟ اون که شروع کرد!" 🤐


۲. سارا به مامانش گفته است: "مامان میبینی هیچ کدوم از مامانهای دور و برمون مثل تو نیستن که این قدر شولوغ بازی در بیارن و بگن و بخندن و با بچه ها بازی کنن. تو هم خودتو از باکلاسی ول نده!"🤐🤐


۳. مهدی میگوید: "خاله شما چقد چسب زخم دارید؛ مگه جنگ جهانیه؟!"🙄


۴. نرجس در مورد طول عمر جنتی جوک میگوید.🤦‍♀️ شیرین میگوید: "خاله جای کسی رو تنگ نکرده. چی کار به کارش دارین؟" نرجس لبخند شیطانی میزند و جواب میدهد: "معلومه خاله جون رو جنتی کراش داره!" 😏 من غش میکنم از خنده.😂 شیرین نمیداند کراش داشتن یعنی چه! مثل من نیست که دهه هفتادی و هشتادی از سر و کولش بالا برود!😁


۵. چند هفته بعد از شروع قرنطینه، سارا زنگ زده میپرسد: "خاله شما چیکار میکنی حوصله ت نمیره‌؟ من خیلی حوصله م رفته." تصمیم میگیرم یک ایده خوب بهش بدهم. با آب و تاب میگویم: "خاله میتونی عروسکات رو برداری ببری تو حیاط. یه زیراندازی چیزی کنار باغچه بندازی مثلا بردیشون پارک. براشون غذا درست کنی، به درختا تاب ببندی. خوراکی جلوشون بذاری." در مورد نحوه تاب بستن کلی سوال میپرسد و من باز کلی ایده میدهم. در نهایت، پوکرویس وار میگوید:"خاله آخه من این همه کار بکنم واسه چند تا عروسک که اصلا هیچیش رو نمیفهمن؟؟؟" 😶🙄😂


۶. قبل از قرنطینه، همیشه وقتی میرسیدم خانه و بچه ها اینجا بودند، مهدی و سارا میپریدند بغلم. این روزها هر بار دلم برای بچه ها تنگ میشد، تصویری حرف میزدیم. ولی مهدی یک وقتهایی به مامانش میگفت: "تصویری فایده نداره. من باید خاله رو بغلش کنم." 😍 چند روز پیش، بعد از  مدتها، یک سر آمدند اینجا. من سر کار بودم. تا برسم خانه کلی سفارش بهش کرده بودند که: "خاله رو بغل نکنیا." او هم گفته بود: "نمیشه!" 🤭 به محض این که رسیدم پرید در بغلم. دیگر هم از بغلمم پایین نمیامد. میگفت: "میخوام یه هفته همین طوری تو بغلت باشم."😍😅بهش گفتم: "خاله کروناهام میاد بهتا." گفت: "بهتر از دلتنگیه!" 


۷. معلم سارا گفته با کلمات باهوش، باهوش تر و باهوش ترین جمله بسازید. سارا نوشته:

من یک مادر خیلی باهوش دارم.

من باهوشتر از دوستم هستم.

خاله شارمین باهوشترین خاله دنیاست.😂😍

  • ادامه مطلب
حمیده
۲۶ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۱۷

چقد دنیای بچه ها خوبه 8-^

پاسخ :

خیلی زیاد
خودت باش
۱۲ ارديبهشت ۹۹ , ۱۰:۴۷

چقدر مهدی خوبتره!

پاسخ :

😊😉
امین
۰۸ ارديبهشت ۹۹ , ۱۹:۵۰

خیلی خوب بود متنت مرسی :)))

پاسخ :

خوبی از نگاهتونه. ممنون
غ ز ل
۰۸ ارديبهشت ۹۹ , ۰۹:۴۵

رمز من کو اونوقت :))

پاسخ :

عزیزمی. میفرستم برات
غ ز ل
۰۸ ارديبهشت ۹۹ , ۰۶:۴۱

بغل کردن مهدی فقط هاااا

چه لذتی دازه رابطه های اینچنینی که تکرار نشدنی اند

چقدر حیف که ماه ک نمیتونه نزدیک خاله اش و حتی عمه اش باشه وقتی با جفتشون رابطه خیلی خوبی داره

 

باهوش ترین خاله دنیا خاله گی کردن هات مستدام

 

پست دلنشینی بود

پاسخ :

بهش میگم خاله وقتی بزرگ شدی هم باز به من سر میزنی؟ میگه اگه پیر نشده باشی آره 😅 گفتم خوبه نمیگه اگه نمرده بودی 😂

واقعا روابط لذتبخشیه. ان شالله وقتی خاله و عمه شدی بتونی زیاد ببینیشون. 
برای ماهک تماس تصویری نمیگیری؟ ما این مدت با نماس تصویری، بیشتر از قبل همو می بینیم 😉
نهنگ آبی
۰۷ ارديبهشت ۹۹ , ۲۳:۰۳

سلام 

 

قبول باشه طاعات وعبادات.

پاسخ :

سلام.
ممنون. طاعات شما هم قبول
هـی وا
۰۶ ارديبهشت ۹۹ , ۱۵:۲۸

چرا بچه ها همیشه با خاله هاشون بیشتر از عمه هاشون جورن ؟ :دی

ماشالله به سارا خانم

طبق تحقیقات میدانی من سارا ها معمولا باهوشن :دی

پاسخ :

اگه در آستانه عمه شدن نبودم میگفتم چون خاله ها بهترن 😁

سلامت باشید.

یعنی به نظرتون اسم بقیه بچه ها رو هم بذاریم سارا؟ 🤭
بانوچـه ⠀
۰۶ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۲۸

دلم ضعف رفت واسشون خدا حفظشون کنه ^_^

پاسخ :

عزیزم😍 زنده باشی ثریا جون
ادمین
۰۶ ارديبهشت ۹۹ , ۰۱:۲۱

خدا حفظشون کنه. 

 

خدا شانس بده به ماهم

 بخاطر موضوع شماره هفت.

 

برا ما که میگه  چرا همش تو اتاق داره لای لا لالای میکنه همیشه ، بعدشم با هیچکدوم از لای لا لای هاش نمیرقصه جلو ما .

 

یعنی آبرووووو میبره شدید.

پاسخ :

سلامت باشید. خدا آبروبر شما رو هم براتون حفظ کنه😅


آخییی 😂😂😂 چند سالشه مگه؟ 
خوشم میاد بچه ها به هر نوع لای لا لالای از دریچه رقص نگاه میکنند! 😂
x
۰۶ ارديبهشت ۹۹ , ۰۱:۲۰

من از دار دنیا یه برادر زاده دارم که عاشقشم 

کوچولو بود هم اون حرف گوش کن تر بود هم من با حوصله تر

التن بزرگ شده (8 سالشه) خیلی تخسالو شده منم بی اعصابم یکم :))) کنار اومدنمون سخت شده 

ولی واقعا عشقم بوده و هست :) انقدر وقتی کوچولو بود منو دوست داشت (امیدوترم هنوزم داشته بتشه :دی) که خاله هاش و مادر بزرگ مادریش منو می دید صراحتا می پرسیدن چرا انقدر تو رو دوست داره ؟ هر جا می رفت هر کاری می کرد بهترسن چیزا رو واسا من می خواست : دی 

یه کلاسی هم میذاشت وقتی میخواست منو صدا کنه که همه غش و ضعف میرفتن 

بعید میدونم دیگه کسی بتونه منو به اون دلبری صدا کنه 

مدت هاست فکر می کنم مودم اومده پایین .... الان که فکر می کمم می بینم شاید مال این باشه که وقتی پسر کوچولو بزرگتر شد و اقاطورانه شد منم دیگه بچگی نکردم :( 

پاسخ :

ای جانم 😍
خدا حفظش کنه
یه نفر(Arezooo)
۰۵ ارديبهشت ۹۹ , ۲۳:۲۷

وااااااای خداااااا😍😍😍

از اون پست هایی که با تک تک کلماتش ذوق کردم و به شدت دلم یه خانواده شلوغ با کلی خواهرزاده و برادرزاده قد ونیم قد خواست🤩

ولی  مورد ۲ یه چیز دیگه بود🤣🤣🤣

خدا نگهدارشون باشه :))))))

پاسخ :

عزیزم 😍😍😍

مورد ۲: جمله "خودتو از باکلاسی ول نده" اصلا جمله ای نیست که ما استفاده کنیما. یعنی واسه اولین بار از سارا شنیدیم.😅😂
سلامت باشی آرزو جان. خدا عزیزانت رو حفظ کنه
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۵ ارديبهشت ۹۹ , ۲۱:۲۰

عروسک بازی روD:

پاسخ :

دقیقا منم همین طور. تا دوم راهنمایی حتی! 🤭 
اریانه
۰۵ ارديبهشت ۹۹ , ۱۸:۳۱

من در طفولیت به شدت به خالم وابسته بودم،عادت داشتم اگه میرفتیم خونه مادربزرگم، پیش خالم بخوام،بعد که نامزد کردن،شبا نامزد گرانقدر میومدن دنبالشون،میرفتم دم در بهشون چرت و پرت میگفتم(اسم شخصیتایی که تو کارتون ازشونمتنفر بودم)،عروسکامو پرت میکردم سمتشون،هنوز یادشونه،هر چند وقت یه بارم یاداوری میکنن ،کسی یادش نره😅😂😑😑

انگار خونه مادر شما هم مهدکودکه وقتی بچه ها جمع میشن ،نه؟؟

یعنی من عاشق درک و شعور و فهم بالای سارا شدم😍😍😍

خدا حفظ کنه همشونو*_*

پاسخ :

😂😂😂
ای جانم! دلم خواس اون اریانه کوچولوی خشمگین رو بغل کنم محکم بچلونم🤩😍 
من ۵ تا خواهرزاده دارم. ولی یکیشون هم اینجا باشه اندازه یه مهدکودک سر و صداس! 


دست بوس شما س 😍😍😍
سلامت باشی عزیزم. خدا عزیزات رو برات حفظ کنه
حامد سپهر
۰۵ ارديبهشت ۹۹ , ۱۶:۰۳

کلا قرنطینه نحوه زندگیا رو یه تنوعی بهش داده از این لحاظ بد نیست:)

۷-چقدر طرفدار داری:))

پاسخ :

اگه این تنوع با ضرر جانی و مالی همراه نبود خوب بود :)

شاید چون من بچه ها رو خیلی دوس دارم اونام منو دوس دارن
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۵ ارديبهشت ۹۹ , ۱۵:۵۸

:-))))))))))

من مورد ۵ رو زندگی کردم:/

پاسخ :

:)))
کدوم بُعدش رو؟ 😁
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan