کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

مادر

همیشه بوده باورم، که با تو من برابرم

اگه قویه بازوهات، به جاش منم یه مادرم


+ با این که مادر نیستم، هر بار کلیپ این آهنگ رو میبینم، به اینجاش که میرسه یه بغض غرورآمیز تو گلوم حس می کنم 😍

++ چند تا استاتوس روز مادر گذاشته بودم. وقتی دیدم دخترعمو جان استاتوس گذاشته که "از تقویمی که روز مادر دارد متنفرم مگر نمیداند بعضیها مادر ندارند" همه را پاک کردم. 😔

+++ در مورد پست قضاوت هنوز منتظر نظراتتان هستم و خودم هم در اولین فرصت نظرم را می نویسم.

Reyhane R .
۲۸ بهمن ۹۸ , ۱۵:۰۱

سلام شارمین جان.

دلمون براتون تنگ شده خانوم دکتر😊

در مورد پست قبلی چیز جدیدی به ذهنم نرسید بگم😁

گفتم بیام یه سلامی عرض کنم و برم.

پاسخ :

سلام عزیزم.
دل به دل راه داره ریحانه جون.
لطف کردی. ممنون 😊👋
لبخند ماه
۲۸ بهمن ۹۸ , ۱۰:۲۴

سلام

روز مادر گلتون مبارک

روح مادران آسمانی شاد

چشم مینویسیم

پاسخ :

سلام لبخند جان.
روز شما و مادر مهربونت هم مبارک.
ان شالله.
چشمت سلامت. مرسی

خودت باش
۲۷ بهمن ۹۸ , ۱۴:۲۸

من که از نعمت استاتوس و ... محرومم!!

پاسخ :

خدا برات برسونه 😉
ساکن آلکاتراز
۲۷ بهمن ۹۸ , ۱۴:۱۳

حالا که گذاشته بودین خب پاکش نمیکردین

دخترعموتون چقدر جمله قشنگی نوشته بودن

خیلیها فقط واسه خودنمایی عکس میذارن درصورتی که توی واقعیت هیچ احترامی به مادر نمیذارن یا بعضیاشون خب مادرشون اصلا نمیدونه که اینستا و این حرفا چیه..وقتی خودش کنارته دستشو ببوس مادرت از استوری چیزی نمیدونه

پاسخ :

دیگه حس خوبی بهم نمیداد.
قشنگ و غمگین. 😔
بله درسته متاسفانه. 
soolin :)
۲۶ بهمن ۹۸ , ۲۲:۲۹

من فقط یه شعر استاتوس کردم و تقدیم کردم به همخ ی مامانایی که میحونن....حس کردم بهتر از عکس گذاشتن و تبریک مستقیمه.اینجوری همه از خوندنش شعر لذت میبرن.

پاسخ :

کار قشنگی کردی سولین جان :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan