کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

هزار راه نرفته!

خارسو (مادرشوهر): چرا انقد این دخترو اذیت می کنی؟

پسرش: میخوام ببینم چقد دوسم داره!!! 😐😐😐

(دیالوگی از یک فیلم در پیت!😏).

الکاتراز
۱۵ بهمن ۹۸ , ۱۷:۴۵
سلام... گهگاهی میام پستهاتونو میخونم و میرم، یه وقتا دلم میخواد ازتون کمک بگیرم ولی تهش میگم نباید مزاحمتون بشم... ولی میشه درباره اعتماد به نفس پیدا کردن برای حرف زدن جلوی بقیه هم پست بذارید؟

پاسخ :

سلام. خوشحالم که میخونی. 
اصلا مزاحمت نیست؛ من در حد سواد و تجربه ناچیز خودم جواب میدم.

در مورد اعتماد به نفس بدای حرف زدن جلوی جمع، اول جلوی آینه تمرین کن، بعد تو جمعهای کوچیک و خودمونی و کم کم این جمع رو گسترش بده و به سمت جمع غیرخودمونی برو. تصویرسازی ذهنی هم میتونه کمکت کنه. خودت رو تصور کن که داری با اعتماد به نفس کامل جلوی جمع حرف میزنی. یا برو تو سالن همایش خالی پشت تریبون حرف بزن و تصور کن سالن پر جمعیته.
ارتباط چشمی رو هم تمرین کن.
تکنیکهای مدیریت اضطراب رو یاد بگیر.
و....
فعلا اینا چیرایی بود که به ذهنم رسید.
The Glitch
۱۴ بهمن ۹۸ , ۱۶:۴۴

ملی و راه های نرفته اش؟؟

پاسخ :

نه یه سریال شبکه آی فیلم بود. پرستاران
حامد سپهر
۱۰ بهمن ۹۸ , ۱۰:۴۴

زرشک طلایی هم واسه همچین فیلمهایی زیاده

البته نکته اخلاقیش اینه که شوهر دوست باشید دیگه :))))

پاسخ :

والا =/

=)))

طبیعتا آدم دیگرون رو اذیت می کنه که متوجهشون کنه چقدر ازشون بدشون میاد نه این که بفهمه اونا چقدر دوستش دارن.
مشتاقٌ الیه
۰۹ بهمن ۹۸ , ۲۰:۲۳

!

خیلی فکر کردم ولی خب نتیجه ای نگرفتم :))

پاسخ :

منم فقط چشام گرد شد! 😳😁
پا ییز
۰۹ بهمن ۹۸ , ۱۸:۴۹

همون که خودت نوشتی: درِ پیت 

پاسخ :

والا
خودت باش
۰۹ بهمن ۹۸ , ۱۶:۲۸

به جا دیدن این فیلمای درپیت رخ نشون بده!!

 

پاسخ :

🙈
یه مدته این شکایت همه هست 😂
مخ سوخته
۰۹ بهمن ۹۸ , ۱۵:۳۹

سلام

بااا ر ریییی کل لا   به این شوور

این هزار راه نرفته را دیدید چقدر درپیته

اون سری قبلیش به نظرم بهتر بود البته اون موقع من کوچولوتر بودم

پاسخ :

سلام.
😉

یه قسمتش رو دیدم خوشم نیومد.
اون سری قبلیش که میذاشت من فکر کنم دانشجو لیسانس بودم و دوست داشتم
حسین افشاری
۰۹ بهمن ۹۸ , ۱۵:۳۲

سلام .وبلاگ خوبی دارید لطفا در بخش نظرات شرکت نماییدو ما را هم دنبال فرماییدhttp://pizzabashi.blog.ir.دنبال شدید

پاسخ :

سلام
محدثه
۰۹ بهمن ۹۸ , ۱۵:۲۲

عزیز جان بابت معرفی سایت ممنونم ... این فیلم درپیت زیاده هاااا:) هر کدوم کلی جملات قصار دارن والا.. 

پاسخ :

خواهش می کنم🌹
بله خیلی زیاده. کافیه تلویزیون رو روشن کنیم و ازشون فیض ببریم 😉
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan