کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

مراد خاطر "شارمین!" مراد خاطر دوست 😉

یه اتفاقایی افتاده که خیلی خوبن. 

هر دفعه که یادم میاد دلم می لرزه از خوشی 💝😍

اتفاقها سهم دو تارفیق جانه 

و حال خوبشون، به من حس مادری رو میده که دو تا دختراش غرق خوشبختی ان😊💖


+ عنوان: سرقت ادبی بی شرمانه از جناب سعدی 😉

احسان ..
۰۷ بهمن ۹۸ , ۱۳:۰۸

خدا رو شکر..

امیدوارم همیشه همینجوری باشه

پاسخ :

زنده باشید. مرسی
لبخند ماه
۰۵ بهمن ۹۸ , ۱۱:۲۳

خوشحالم به خیر دوستان

 

پاسخ :

فدات =)
رحیم فلاحتی
۰۴ بهمن ۹۸ , ۲۲:۴۷

همیشه شاد و زنده باشی مادر !

:))

پاسخ :

=)
سلامت باشید. همچنین شما.
حامد سپهر
۰۴ بهمن ۹۸ , ۲۰:۱۷

چه مامان خوبی:)

پاسخ :

🙂
زنده باشید
هوپ ...
۰۴ بهمن ۹۸ , ۱۵:۴۴

جای مامانمم نیسی چه برسه مادربزرگ! دهه

پاسخ :

آخه این دو تا دوستم که حس میکنم دخترامن بین چند روز تا چند ماه ازم بزرگترن
خودت باش
۰۴ بهمن ۹۸ , ۱۵:۲۴

چه روح بزرگی داری عزیز...

یادت باشه این هفته کلی چشم به راه خبرت بودم!!!!

پاسخ :

خییییلی دوسشون دارم. با هم بزرگ شدیم اصلا.

🙈🙈🙈🙈 باورت میشه به بهار هم قرار بوده خبر بدم بیاد خونمون اصصصصصصلا یادم نمونده؟!
مریم بانو
۰۴ بهمن ۹۸ , ۱۵:۲۳

مادرشدن؟:)

پاسخ :

نه... مادر هم هستن.
یه اتفاقهایی تو زندگیشون بود که خیلی آزارشون میداد. تموم شد خدا رو شکر.
هوپ ...
۰۴ بهمن ۹۸ , ۱۳:۲۲

ایشالا واس منم ازین پستا بذاری یه روز :-))

مبارکشون

پاسخ :

واسه تو باید بنویسم حس مادربزرگی رو دارم که نوه ش خوشبخت شده 😉

سلامت باشی عزیزم. 
مشتاقٌ الیه
۰۴ بهمن ۹۸ , ۱۲:۱۲

سرقت بی شرمانه ادبی؟ پارادوکس قشنگی بود :)

پاسخ :

😉😁
محسن رحمانی
۰۴ بهمن ۹۸ , ۱۲:۱۱

چه خووووب .خدا روشکر.

پاسخ :

مرسی 😊
*AZRA* gh
۰۴ بهمن ۹۸ , ۱۱:۲۹

🙃🙃🙃🙃😀😀😀😀❤

پاسخ :

🙂🙂🙂🙂🙂😊😊😊😊❤❤❤❤❤💗💗💗💗💖💖💖💝💝💝
پا ییز
۰۴ بهمن ۹۸ , ۱۱:۲۲

عروس شدن؟ 

پاسخ :

عروس که خیلی سال پیش شدن. 
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan