کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

شارمین و من و شارمین!😐

آدم انقدر بیاید تحقیقات انجام دهد، اسمهای قشنگ و معمولی را پایین و بالا کند، سایت ثبت احوال را مورد بررسی قرار دهد و برای خودش یک اسم مجازی شیک انتخاب کند! بعد هر که می رسد طوری رفتار کند که انگار او پسر است و مجبور شود صفحه مستقل بگذارد و با استناد به گزارش ثبت احوال، بنویسد: "من پسر نیستم😒" آن وقت با یک فیلم، همه ی کاسه کوزه هایش را در هم بشکنند!😐

"من و شارمین" را فقط به خاطر "منِ شارمین" دیدم! شارمینشان یا بهتر است بگویم شارمینهایشان دختر نبودند!😒 البته این را از قبل، دوستانی که من و شارمین را به خاطر منِ شارمین دیده بودند بهم گفته بودند و من وقتی فهمیده بودم دختر ماجرا، نه بازیگر دلچسبی است نه نقش دلچسبی دارد، ترجیح داده بودم که شارمین نباشد! و البته باید بگویم از بازیگری که نقش شارمین را داشت راضی ام و شاید اگر کس دیگری به جز او بود، اسمم را عوض می کردم!😐

"من و شارمین" نه این که فیلم چندان جذابی باشد، ولی همین که بحث بر سر "شارمین" بود حس خوبی بهم می داد! حالا بماند که من کودکی و نوجوانی ام را در حالی پشت سر گذاشتم که چشم دیدن همنامهای خودم را نداشتم!


+فیلم نازلی هم در صف انتظار دیده شدن است، آن هم فقط به خاطر دوستی به نام نازلی...

++ خودم می دانم چه پست بی محتوایی است!🙄🤐🙈


  • ادامه مطلب
رضا برزگری
۱۹ آذر ۹۸ , ۱۵:۳۷

فیلم من و شارمین خیلی چیز بود..

پاسخ :

چیز بود یعنی چی بود؟
حامد سپهر
۰۳ آذر ۹۸ , ۱۳:۱۱

اسم خانوم وکیل شارمین نظری هستش

پاسخ :

آهان. خدا رو شکر که خانومه🙂
حامد سپهر
۰۳ آذر ۹۸ , ۰۸:۰۶

حلا ما یه آشنا داریم اسم باباشون اکرم هستش بعد بچه هاش بهش بابا یا پدر نمیگن، اکی میگن اصلا یه وضعی:))

اسم شما منو یاد یه وکیل میندازه که دفترش نزدیک شرکتمونه اتفاقا هم خانومه

پاسخ :

اکی؟! 😂 اکرم رو هم نمی دونستم اسم مشترکه.
یعنی اسم خانم وکیل شارمین هست یا یه اسم شبیه شارمین؟
بانوچـه ⠀
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۸:۴۰

ای جانم، خدا رو شکر :*

پاسخ :

جانت سلامت عزیزم.
حمیده
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۸:۲۸

زیر سر خود مارگزیده‌شه -_- :)))))

 

یه فامیلی داریم، خواهر برادر اسمشون حمیده و حامده. البته دو سری داریم، یکیشون جدیدا فامیل شده :)))) برا همین اینجوری برداشت می‌کنم که داداچم قراره بخونه واسم :-"" :)))))

پاسخ :

آخرشم خودم باید چادرم رو ببندم به قدم پا شم بیام گوشش رو بگیرم بپیچونم تحویلت بدم و برم😡😖

اهان پس حساب کتاب کردی و میگی. 😉
پرنده گولو
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۳:۳۶

سلام شارمین

چه اسم قشنگی داری

و دیدن فیلم برای خاطر اسم فیلم اصلا هم عجیب نیست

خیلی هم کیف دارد

ماچ

پاسخ :

سلام عزیزم.
خوش اومدی.
لطف داری.
بوووس
جویا
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۳:۰۷

تازه با وبلاگتون اشنا شدم و از این آشنایی خیلی خو شحالم 

جالبه منم تصورم از اسم شارمین بک پسر بود هرچند کاملا مشخص نویسنده پستها یک خانم است 

اما این قدر این روزها اسم دخترونه شنیدم که مال پسرها بود و برعکس 

دیگه به تصوراتم اعنماد نمی کنم 

به  هر صورت همین که اسم را دوست داشتین و انتخاب کردین قابل احترام است 

پاسخ :

خوش اومدید. منم از آشنایی با شما خوشحالم.
منم یکی دو نفر از بلاگرها را فکر میکردم دخترن بعد متوجه شدم پسرن!

ممنونم.
بانوچـه ⠀
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۰:۳۸

من این فیلم رو قبل از آشنایی با وبلاگ شما دیده بودم و وقتی به وبلاگتون اومدم منم اولش فکر کردم باید پسر باشید :دی

پاسخ :

پس توقع به جایی داشتی که من پسر باشم 😊

+ تو از اونایی هستی که من از لحظه اول آشنایی بهشون حس خوب دارم 
حمیده
۰۱ آذر ۹۸ , ۲۳:۵۱

به طور ِ نامحسوسی رصدت می‌کردم خواهر، حس کامنت گذاشتنم نمیومد :))))

یکم صبر کنم حامد پهلان میخونه واسم *_* :))))))))

پاسخ :

خب خیالم راحت شد حواست بهم هست 😊 نبینم مارکوسین اذیتت کرده باشه که حس نداشتی.

خااااا... همینمون مونده پهلان برات بخونه😂 البته اسمت به اسمش میاد😍
محمد امین
۰۱ آذر ۹۸ , ۱۹:۱۵

درود بر شما

دوباره مثل قدیم که وبلاگ نویسی میکردیم باید دونه دونه مخاطبامونو پیدا کنیم و باهاشون ارتباط برقرار کنیم. از این به بعد سر میزنم بهتون. خوشحال میشم شمام سر بزنید بهم

پاسخ :

درود.
سر زدم
00:00 :.
۰۱ آذر ۹۸ , ۱۳:۳۲

من همون لبخندمو می زنم :)

پاسخ :

لبخندتون مستدام 🙂
ادمین
۰۱ آذر ۹۸ , ۱۱:۵۱

شدیدا موافق هستم با پستتون .😊😊😊 از بی محتوایی

پاسخ :

حالا بد نبود یه ذره م آبروداری میکردید😂
آبان ...
۰۱ آذر ۹۸ , ۰۹:۳۴

گوگل که ازاد شد حتما گوگل کن 

شارمین میمندی نژاد کاریزما داره ..من خیلی دوستش دارم

تو کارشناسی فیلم یکی از سخن رانی هاشو سرکلاس جرم شناسی پخش کردم. از اون ادم هایی که دنیا را جای بهتری کرده واسه خیلی ها ...و اتفاقا وسط ادم  پولدار ها نیست . نکته جالبش اینه که همسر اول چیستا یثربی بوده و یه فرزند مشترک هم دارند.

اوایل خیلی دعوتش می کردند واسه سخن رانی تو دانسگاه ولی بعد کم کم فشارها زیاد شد ...

پاسخ :

خییییلی مشتاق شدم ببینمش.
ان شالله زود وصل بشه سرچش کنم😊
حمیده
۳۰ آبان ۹۸ , ۲۳:۰۴

این هیچی، تو بگو چرا اخه حتی یه نفر یه آهنگ واسه حمیده نخونده :((( :))))))

پاسخ :

حمیده دیشب آخرین فکری که قبل خواب به ذهنم رسید این بود که صبح بهت اسمس بدم بگم اینترنت رو قطع کردن، تو چرا قطع شدی؟!😂
بیشتر بگرد. آخه این پسرا به همه ارادت دارن. حمیده و فریده و رشیده و سعیده و... چه طور ممکن یکی از دستشون در رفته باشع براش چیزی نخونده باشن؟😏😉
خودت باش
۳۰ آبان ۹۸ , ۲۲:۵۹

حالا خوبه اسم واقعیت نبود، وگرنه...

پاسخ :

رو اسم واقعیم که واقعا تعصب دارم. چون خیلی دوسش دارم😍 😊
رحیم فلاحتی
۳۰ آبان ۹۸ , ۲۱:۳۳

سلام 

شاهنامه تموم شد من نفهمیدم شارمین پسرِ با دختر ! وای بر من :)))

پاسخ :

سلام.
به جان خودم من دخترم! :)))
حیات ..
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۳:۲۶

من حتی یک درصد هم فکر نمیکردم شما پسر باشید:)

پاسخ :

چه خوب 😊
دخترمعمولی
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۰:۵۷

منم اولین بار که وبلاگتو دیده بودم، گیج شده بودم. چون از متن ها برمیومد که نویسنده خانم باشه، ولی اسم کاملا به نظرم پسرونه بود.

یه هم اتاقی داشتم اسمش متین بود. اصلا نمیشد راجع بهش جایی حرف زد!!‌به هرکی میگفتم با متین رفتیم بیرون، یه جور دیگه نگام می کرد :| :D. دیگه اگه می گفتم دیشب متین می گفت که دیگه هیچی!!!

پاسخ :

😁 
فکر کن مثلا به مامانت می گفتی امشب میخوام برم خونه متین 😂
من یه دوست داشتم فامیلش کمال بود، هیچ وقت با اسم کوچیک صداش نزدیم! 😐
میرزا مهدی
۳۰ آبان ۹۸ , ۰۹:۴۸

سلام

در مورد شما ، اسم اصلا مهم نیست. اصلْ خودِ شمایی.

حالا شارمین یا غضنفر... چه فرقی داره؟

پاسخ :

سلام.
بزرگوارید.
پا ییز
۳۰ آبان ۹۸ , ۰۵:۳۲

ولی من فکر نکردم که شما پسر باشید چون کلا وسم شارمین به گوشم نخورده بود،و راستش،فکر نمی کردم معنی خاصی داشته باشه شما را به عنوان دوست خانم هوپ پیدا کردم و شارمین هم برام مثل هوپ بود 

 

پاسخ :

شارمین یعنی خجسته و فرخنده.
شاید چون از اول به عنوان دوست هوپ شناختیم، می دونستی دخترم. البته من خودمم اولین بار که این اسم رو دیدم به نظرم دخترونه اومد.
پوریا
۳۰ آبان ۹۸ , ۰۱:۱۵

میخواستم امیدوارت کنم -_-

پاسخ :

خدا روزیت رو جای دیگه حواله کنه
هوپ ...
۳۰ آبان ۹۸ , ۰۰:۳۸

سخت نگیر! منم توی دوران مدرسه از هم نام هام بدم میومد :-))))

پاسخ :

آخه تو هم مث من اسمت تکه 😏😍
شارمین پسر
۳۰ آبان ۹۸ , ۰۰:۳۵

عه چقدر جالب بالاخره با یه شارمین ملاقات کردم

پاسخ :

یه ساعت نشده با اسم پوریا کامنت گذاشتی 😐
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۳۰ آبان ۹۸ , ۰۰:۰۱

اگه بگم منم اول فک کردم پسرید کتک نمیخورم؟؟؟

شروین هم همینجوریه،هم دختره هم پسر

پاسخ :

😂
نه... امروز به همه امان میدم بیان اعتراف کنن.😊
اِ ؟! نمیدونستم. فقط به عنوان اسم پسر می شناختم.
پوریا
۲۹ آبان ۹۸ , ۲۳:۵۰

شارمیییین خانوم 

بگو بلللله

پاسخ :

😐
سمیرا شیری
۲۹ آبان ۹۸ , ۲۳:۴۱

سلام خانم دکتر

باید اعتراف کنم منم اول فکر نمی‌کردم شما خانم باشید؛ آخه اسم زیباتون من رو یاد یه شخصیت زیبا به اسم آقای "شارمین میمندی نژاد" انداخت. نمیدونم می‌شناسید ایشون رو یا نه، یه انسان درست حسابی، موسس جمعیت امام علی هستن. :)

پاسخ :

سلام سمیرا جان.
نه عزیزم. من نمی دونستم. همین چند ثانیه پیش تو کامنت ابان دیدم و حالا شما گفتی. پس ایشون هم آقا هستن. 

یادمه اون اولا که اسم شارمین رو انتخاب کرده بودم یکی از دوستان گفت تصور آدم با این اسم میره سمت یه پسر پولدار خفن سوار بر ماشین امریکایی!😂
آبان ...
۲۹ آبان ۹۸ , ۲۳:۴۰

شارمین ..اسم موسس جمعیت امام علی است برای همین به ابن اسم خیلی حس خوبی دارم ..

فیلم من و شارمین هم چند سال پیش دیدم و دوست نداشتم ..

پاسخ :

جدی؟خانومه یا اقا؟
انقد دلم میخواد یه شارمین واقعی رو از نزدیک ببینم!😂
به دل منم زیاد ننشست. ولی به نظرم افتضاح هم نبود!
حسین
۲۹ آبان ۹۸ , ۲۳:۳۸
شارمین اسم دختره :| :| :|

پاسخ :

والا اون موقعی که در مورد این اسم تحقیق می کردم متوجه شدم قبلا اسم مشترک بوده و هم برای دختر هم برای پسر میذاشتن. مث ماهان و متین و عزت و نصرت و اینا. بعد از یه جایی به بعد دیگه فقط برای دخترها اسم شارمین رو مجاز اعلام کردن. الان ثبت احوال این اسم رو برای پسرها اجازه نمیده
مشتاقٌ الیه
۲۹ آبان ۹۸ , ۲۳:۳۶

محتوایش به ما مربوط است دیگر :)

 

البته قصد جسارت ندارم استاد. عرض کوچکی :)

پاسخ :

😂

خواهش می کنم. بزرگوارید.
Amir .M
۲۹ آبان ۹۸ , ۲۳:۳۵

شفاف سازی هم رفت زیر سوال :|

پاسخ :

با این فیلمهاشون😒😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan