کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

سکوت می کنم که این سکوت منطقی تره😶

هیچ وقت برای پر کردن تنهایی هایتان، سعی نکنید کسی را از پناهگاه تنهایی اش بیرون بکشید. 

خسروان
۰۹ مهر ۹۸ , ۲۲:۰۲

ممنون از لطف شما.🙏🙏🙏

پاسخ :

🙏
خسروان
۰۹ مهر ۹۸ , ۱۲:۳۵

😮😮😮 فوق العاده بود. 

 

البته پست شعرتونم خیلی قشنگ بود. 

چون عضو بیان نیستم نتونستم رای بدم. 

 

دلم با نگاهش گلاویز شد

چشاشو یه ان بست پائیز شد...

 

خیلی خوب بود . با اجازتون اینو من بر میدارم 😊😊😊

پاسخ :

لطف دارید.
قابلی نداره. بردارید.
خودت باش
۰۱ مهر ۹۸ , ۱۵:۳۸

آخه بعضی وقتا زیادی طول می کشه! آدم نگرانشون میشه...

راستی من خیلی دلم برات تنگ شده.

پاسخ :

آره خب اینم حرفیه.
منم خیلی دلم برات تنگ شده. این هفته یه روز بریم بیرون یا بیا خونمون
مشتاقٌ الیه
۳۱ شهریور ۹۸ , ۱۹:۱۹

استاد در رسم شاگردی میخوام بگم یاد یالوم افتادم. این آقا میگفت اصلا اصلا دور و بر تنهایی آدمها نرید...

دیگه نمیدونم بقیه اش رو...

:)

پاسخ :

کلا دیدگاه اگزیستانسیالیستها در مورد تنهایی خیلی قشنگه.
:)

حمیده
۳۱ شهریور ۹۸ , ۱۵:۰۶

خالی خالی می‌تونیم از پناهگاه تنهاییش بیرونش بکشیم؟ :-"""

پاسخ :

کلا کاری به پناهگاه مردم نداشته باشید 😉
ساناز
۳۰ شهریور ۹۸ , ۲۳:۳۹

سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

لبخند ماه
۳۰ شهریور ۹۸ , ۲۳:۲۲

عجب جمله ی قابل تاملی رفیق

پاسخ :

😊
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan