کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن...

تلگرام را باز می کنم. در اثر اتصال به پروکسی، یک کانال اتفاقی به تلگرامم اضافه شده است؛ این بار کانال صیغه یابی! از سر کنجکاوی بازش می کنم. چند پست می خوانم و گلاب به رویتان دارم بالا می آورم! انگار که گاو و گوسفند برای امانتدهی معرفی میکنند، حتی تحقیرآمیزتر از آن! توصیف تمام ویژگیهای ظاهری (حتی مربوط به اندام خصوصی)، سن، مکان دارد یا نه، سفر می رود یا نه، شبانه است یا روزانه، ماهانه یا ساعتی، جزء ویژه ها است یا معمولی ها، ساعتی چند می گیرد و هزینه معرفی چند است و... و جالب این که بین این حیوانات/  کالاهای امانتی، دختران زیر بیست سال هم وجود دارند که البته گران قیمت تر و فوق ویژه هستند! لا به لای پستهای معرفی، پستهای نظرسنجی هست، با تصاویر به به و چه چه نرهای مشتری. انگار که از اسبی که کرایه کرده بودند یا سگی که با خودشان برده بودند یا خانه ای که اجاره کرده اند راضی باشند. ادمین هم زیر هر تصویر، چیزی شبیه این نوشته بود که خدا را شکر مشتری از خانم کد فلان راضی بود و خدا را شکر که از خدمات ما بهره می برید و راضی هستید! کد مورد نظرتان را بفرستید تا عکسش را برایتان بفرستیم و...

 

اینستا را باز می کنم. یک درخواست جدید برای دنبال کردن دارم. به کاربرانی که محتوای غیراخلاقی یا توهین آمیز دارند پذیرش نمی دهم. پس قبل از پذیرش، بررسی کردن محتوایشان مهم است. بررسی می کنم؛ صفحه ای برای جادوگری و رمالی و طلسم و... است. در آن چرخی می زنم و پستها را نگاه می کنم. تصاویر چندشناکی از وسایل رفع سحر و جادو و... . عکسهایی از تشکرهای اغراق آمیز خانمهایی که با سحر و جادوی ادمین، شوهرشان ظرف دو روز عاشقشان شده است و حالا جادوی دیگری برای بستن دهان مادرشوهر می خواهند، دخترهایی که معشوقشان را به طرفه العینی تسخیر کرده اند، بانوانی که بر همزاد غلبه کرده و بعد از سالها نازایی بچه دار شده اند و حالا از شدت ذوق زدگی می خواهند پول بیشتری به حساب جادوگر بریزند... جادوگر... یاد فیلمهای ترسناک دوران کودکی می افتم. این ترسناک ترین فیلمی است که در عمرم دیده ام!

 

وای فای را خاموش می کنم. با ناامیدی هر چه بیشتر گوشی را روی میز می گذارم و خودم را روی صندلی رها می کنم. از زن بودن بدم می آید. از حماقت متنفر می شوم. از هوسبازی چندشم می شود. از موج سواری روی حماقت و هوسبازی دیگران عقم می گیرد. از دنیایی که این همه سطحی و چندشناک و جنسی و مادی است سرگیجه می گیرم. سعی می کنم به پدر و مادر شدن این آدمها فکر نکنم...

 

+ و این فقط بخش کوچکی از زشتی های دنیای ما است...

  • ادامه مطلب
دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
۱۵ مهر ۹۸ , ۲۱:۱۸

میفهمم که چی میگی :(/

پاسخ :

متاسفم 😔
خسروان
۰۹ مهر ۹۸ , ۱۲:۳۸

😑😑😔😔😔

پاسخ :

😥😥😥😥
Reyhane R
۰۱ مهر ۹۸ , ۰۸:۰۲

ای بابا.من هستم ولی خستم😅

من هرچی رمز از قدیم الایام ازت داشتم زدم.وا نشد.

واسه همین میخواستم خودم رو حلق آویز کنم.😊😊

پاسخ :

رفتی تو بلک لیست دیگه 😂
تعهدنامه کتبی بنویس که حضورت پررنگ میشه تا رمز رو بهت بدن😂😏😶😘
Reyhane R
۳۰ شهریور ۹۸ , ۱۱:۲۱

😐😐😐

[ وی الان قابلیت این رو داره که از دست شارمین و پست های رمزی و رمزهای جورواجورش خودش رو حلق آویز کنه😥]

😁😁😁

پاسخ :

تو خب نیستی ریحانه! باید یه جریمه ای هم برات بذارم اصلا🤭
غ ز ل
۲۷ شهریور ۹۸ , ۲۳:۳۳

منم الان به شدت احساس حماقت دارم

خسته ام

 

ولی فکر کن اونا اگر بخوان دچارش بشن کلا باید بمیرن از شدتش ؛)))

پاسخ :

دور از جونت رفیقم. 
نبینم خستگیت رو😔


اونا فکر نکنم متوجهش بشن. ولی اگه بشن و جبران کنن خیلی خوبه😊
هوپ ...
۲۵ شهریور ۹۸ , ۱۷:۳۳

این کانالو منم دیدم و بعد از دیدنش حالم بهم خورد از همشون! 

پاسخ :

دیدی چه فجیع؟!🤢
دخترمعمولی
۲۵ شهریور ۹۸ , ۱۵:۵۰

در حماقت یه عده همین قدر بس که تو اینترنت خوندم یکی نوشته بود این آقای شعبده باز مسابقه ی عصر جدید موکل داره و با اجنه در ارتباطه و واسه همین می تونه این کارا رو بکنه :|!!!! خود طرف میاد میگه من اینا رو رفته ام یاد گرفتم، اون وقت ملت ما معتقدن نه، طرف موکل داره. حالا فکرشو بکن دیگه.

پاسخ :

ای بابا! یعنی کسی ام نخواد فریبشون بده اینا دنبال خودفریبی ان.🤨
میرزا مهدی
۲۵ شهریور ۹۸ , ۰۸:۴۶

سلام 

اینکه یه کانال تلگرامی یهو میبردت به دنیایی که غریبه و نمیفهمیمش، یه طرف ولی اینکه خودت میری تو اینستا و محتوا رو میجوری هم یه طرف. در هر دو حالتش از یه جایی که خیلی زودتر از حد تصور خیلی هاست باید جستجو و پیگیری رو رها میکردی. نه به این خاطر که بگم اوه چه کار بدی کردی و یا بگم چقدر {دور از جون}بیشرمانه در پیِ نوشته های آدمهای عضو اون کانال بودی و یا بگم چقدر {دور از جونت} سخیفانه داری این مطلبو مینویسی و چیزی که دیدی رو به ما هم، و یا حتی اونهایی که ندیدن، معرفی میکنی، در واقع  باید زودتر اون صفحاتو میبستی و به صندلی تکیه میدادی و لبخند میزدی و تو دلت میگفتی، "چقدر خوب شد که زود بستمش نزدیک بود از زن بودن خودم متنفر بشوم."

از سری اندرزهای بدرد نخور میرزا D: 

پاسخ :

سلام.
خودم که نرفتم بجورمش! بهم درخواست دنبال کردن داده بود. رفتم پیجش رو ببینم که اگه موردی نداره بپذیرم. ولی آره. نباید بعد از خوندن پست اول، ادامه میدادم ک چند پست دیگه رو هم میخوندم.

(خودمونیم؛ شمام ستاد عذاب وجدان دهی راه انداختیدا!😁)
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۲۵ شهریور ۹۸ , ۰۲:۳۰

تا پول و دنیاطلبی هست، همه جور کلاهبرداری میشه، آدم خیلی باید نادون باشه که به دام اینا بیفته

پاسخ :

متاسفانه همین طوره.
یوسف ر
۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۸:۵۵

فکر پدر و مادر شدن این افراد از خود ماجرا دردناکتره ...

پاسخ :

اصل درد همین جاست.
مینا
۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۸:۵۳

عزیزم، صددر صد کانالهای صیغه یاب تلگرام و اینیستاگرام فیک هستند و جهت خالی کردن جیب ادمهای بسیار ساده لوح.

بخاطر چیزی که از وجودش زیر سوال هست، خودت رو ناراحت نکن.

پاسخ :

امیدوارم این طور باشه مینا جان. هر چند همین هم که این مسائل دم دستی و سطحی، باعث فریب مردم میشه هم درد داره.
فکر کنم چون یهو این دو تا رو پشت سر هم دیدم زیادی ناراحت شدم.

*AZRA* gh
۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۸:۰۳

خیلی دردناک و تلخ است ،واقعا آدم که تو این فکر ها میره اعصابش داغون میشه...

پاسخ :

خیلی زیاد. =(
خودت باش
۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۶:۱۶

چقدر مزخرف!!!

چرا بعضی آدم ها فکر نمی کنند؟

دلم خواست هر دو گروه رو خفه کنم...

پاسخ :

خیلی.
حیفشون میاد.
اینها فقط مشت نمونه خروار بودند.
دختر دماغ گوجه ای :)
۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۴:۵۸

دردناکه، دنیا دیگه داره خیلی مادی و چندش میشه و واقعا این تنها بخش کوچیکی از زشتی هاشه ، متاسفم که این حس مزخرف رو تجربه کردید :(

پاسخ :

خیلی دردناک.
=(
فرزاد رفیعیان
۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۴:۲۹

خانواده هر چه برای تربیت فرزندانش وقت بگذارد باز هم با یک گوشی و این کانالها بر فناست

حتی روی بزرگترها هم تاثیر میگذارد تا چه برسد به بچه ها و نوجوانان

 

بنیاد خانواده را از هم پاشیدند

خدا از شان نگذرد

 

ده پانزده سال دیگر آغاز نابودی است

بگذار این بچه ها بزرگ شوند

پاسخ :

متاسفانه خود خانواده ها هم اکثرا درایت و سواد کافی برای وقت گذاشتن و درست تربیت کردن ندارند. وگرنه، نه به طور کامل، ولی خیلی بیشتر از الان، میشه جلوی بعضی چیزها رو گرفت یا حداقل تاثیرش رو تا درجاتی کاهش داد.

خدا از هر کسی که آگاهانه و عامدانه و مقصرانه باعث ایجاد و استمرار این مسائل و مشکلات دیگه شده نگذره (و قطعا نمی گذره).

متاسفانه همین طوره =( اگر فرجی نشه!
فرزاد رفیعیان
۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۲:۱۲

سلام

با فیلتر تلگرام این پروکسی ها منبع درآمدشان شد همین اشاعه کانالهای تجاری و غیر اخلاقی!

متاسفم برای حکومت 

حداقل تلگ تلگرام غیر فیلتر این مزیت را داشت که  هرکسی ناخواسته با ارسال پروکسی ها درگیرشان نشود

 

پاسخ :

سلام.
واقعا. من که هنوز نفهمیدم چرا تلگرام باید فیلتر میشد! انگار که اینجا تصمیمات بر اساس لج و لجبازیهای کودکانه گرفته میشه. یا فقط یک بعد مثبت انجام یک کار رو می بینند و از همه ابعاد منفی غافلند. تصمیم رو قبل از اجرا سبک سنگین نمی کنند. مردم هم که همیشه آماده ند از هر آب گل آلودی ماهی بگیرند. نه خودمون به خودمون رحم می کنیم نه بالایی ها به ما رحم می کنند.
لبخند ماه
۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۲:۰۳

متاسفم واقعا که وقت جوانهای ما در این کانالها سپری میشود و به راههایی که نباید کشیده میشوند.

پاسخ :

منم متاسفم.
و برای جامعه ای که اینجوری پیش بردند و اینجوری پیش میبریم😔
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan