کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

آن روز که با تو بگذرد نوروز است...

۱. یکی از کارهایی که در سال ۹۷ زیاد انجام دادم دانلود فیلم است و امسال تصمیم دارم بیشتر فیلم ببینم. این کار را از ۲۹ اسفند شروع کردم و تصمیم دارم تا ۱۳ فروردین حداقل ۱۳ فیلم دیده باشم. فعلا شده است هفت تا. بعد از عید یک پست در مورد فیلمهایی که دیده ام می گذارم؛ هر چند هیچ کدام از فیلمها جدید نیست!


۲. من آن قدر آدم مهمی هستم که رییس جمهور یک مملکت، هر سال همان روز اول عید برایم پیام تبریک می فرستد! شما چطور؟! 😉


۳. یکی از همکارهای قدیمی ام در تلگرام برایم پیام تبریک فرستاد. وقتی بازش کردم دیدم آخرین پیامی که قبل از آن بینمان رد و بدل شده است، تبریک عید ۹۷ بوده است! مجبور نیستید عید را به همه مخاطبان گوشیتان تبریک بگوییدها!


۴. امسال بر خلاف عید ۹۷ و ۹۶، عیددیدنی را به اقوام درجه ۱ محدود کردم. هیچ کجا، پذیراییشان به نسبت سالهای قبل تغییری نکرده بود! آمدن مهمان را بیشتر از مهمانی رفتن دوست دارم.


۵. هر کسی باید تعدادی آدم "حال خوب کن" در زندگی اش داشته باشد تا هر وقت افسرده و بی حس و حال و بی حوصله و نچسب می شود، با حضورشان به زندگی اش رنگ بپاشند و همه چیز را عالی کنند. خوشبختانه در زندگی من تعداد زیادی از این آدمها وجود دارد که در صدر همه آنها می توانم به خواهرزاده های نازنین و البته گودزیلایم و بقیه افراد خانواده اشاره کنم. خودت باش، دخترخاله ها، یکی از دخترعمه ها، سه تا از دوستان دوره دبیرستان، یکی از دوستان دوره لیسانس، یکی دو نفر از دوستان دنیای مجازی و اکثر بچه های کوچک در این لیست جا می گیرند! همین دیروز، تمام روز را بی حوصله و کسل بودم. شب خاله با دختر و پسر و عروس و داماد و نوه هایش به خانه مان آمدند. گپ زدن با دخترخاله (که حس ناب همه دوران کودکی و نوجوانیمان را در خودش دارد) و بغل کردن دختر کوچولویش و تماشای شیرینی بقیه بچه ها به قدری حالم را خوب کرد که بعد از رفتنشان یک شارمین جدید در من متولد شده بود!


زتدگیتان پر از آدمهای حال خوب کن.😘

  • ادامه مطلب
مری
۱۰ فروردين ۹۸ , ۰۲:۵۵
ممنونم از محبتتون شما خانم دکتر 
منم یه سرچ کردم  چند تاشون موضوعات روانشناسی بود  برداشت اولیم این بود که یا رشته تون هست یا علاقمندی تون 
از اینا خیلی شونو دانلود کردم سعی می کنم ببینم که بتونیم تو اون پستتون که درباره فیلما مینویسید کامنت مناسب بذارم .

پاسخ :

زنده باشی عزیزم.
بله برداشتت درسته.

مرسی. خیلی دوست دارم نظر دیگران رو هم در مورد این فیلمها بدونم.

مری
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۸
سلام 
سال نوتون مبارک خانم دکتر 
میشه اسم فیلما رو لطف کنید بگید که منم ببینم بعد باهم درموردشوت صحبت کنیم😀

پاسخ :

سلام مری جان.
سال نوی شما هم پر از خیر و برکت و خوشی و آرامش.
چه پیشنهاد خوبی.
تا الان این فیلمها رو دیدم (اگه بازم ببینم همینجا به جواب کامنت شما اضافه می کنم.)

۱. جامه دران (۱۳۹۳_حمیدرضا قطبی)

۲. قوی سیاه (۲۰۱۰_ آرونفسکی)

۳. لامبورگینی (۱۳۹۵_ محمد اسدنیا)

۴.من سالوادور نیستم (۱۳۹۴_منوچهر هادی)

۵. روز هشتم (۱۹۹۶_ ژاکو فان دورمال)

۶. بابای اجباری (1388- عباس مرادیان)

۷. تگزاس (1396- مسعود اطیابی)

۸. کباب غاز (1390- صالح دلدم)

۹. رالف خرابکار ۲ (رالف اینترنت خراب کن) (2016- ریچ مور و فیل جانستون)

10. هتل ترانسیلوانیا 3 (2018، تارتاکوفسکی)

کیت
۰۷ فروردين ۹۸ , ۰۷:۵۲
هههه نظرم نیمه کاره سند شد...
اولیش نوشتم حوصله فیلم دیدن ندارم
۲-من آدم مهمتریم چون جواب یک رییس جمهورو ندادم و برای پیامش اشکت شصتمو حواله کردم
۳-منم اومدم به گروه بچه های فوق لیسانسم تبریک سال نو بفرستم دیدم اخرین پیام تبریک سال نو پارسال توسط یکی از بچه هاست که اونم فقط من جواب دادم!!!خجالت کشیدم خلاصه 
۴-بسیار کار خوبی کردی...
۵-خدا را شکر که حالت کنارشون خوبه...امیدوارم وقت بیشتری کنارشون باشی

پاسخ :

دو کلمه ش رو هم کنار اسمت نوشتی =)

2- =))) خودش می دونه اگه امکان جوابدهی بود جوابای خوبی نصیبش نمی شد، غیرفعالش کرده.

3- به نظر من اگه این تبریک گفتن باعث از سر گرفتن روابط بشه خوبه. ولی اگه بعدش دوباره بره تا سال دیگه که فایده ای نداره. تو دلمون برای هم آرزوی سال خوب بکنیم!
4. فدات
5. کیت یکی از ویژگیهای خیلی قشنگ تو اینه که از خوشحالی و حال خوب بقیه لذت می بری. امیدوارم تو هم پر بشه از آدمهای حال خوب کن.
کیت۲-من آدم
۰۷ فروردين ۹۸ , ۰۷:۴۷
۱-من حوصله فیلم ندارم تو بیا خلاصشونو برام تعریف کن!

پاسخ :

من برعکس تو حوصله این که کسی برام فیلم تعریف کنه ندارم. میگم خودم دانلود می کنم یا بهم بده تا ببینم. =)
مهربانو
۰۶ فروردين ۹۸ , ۱۶:۳۲
سلام شارمین جانم . سال نوت مبارک اومدم برات بنویسم نگرانم از خودت خبر بده ببینم کجای ایرانی دیدم خدا روشکر پست گذاشتی و حالت خوبه . عزیزم . با مورد 3 پستت به شدت موافقم . 

امیدوارم دعات مستجاب بشه و همه یکعالمه ادم حال خوب کن داشته باشن و صد البته مطمئنم خودت خیلی خوبی که ادمای حال خوب کن زیاد داری 

پاسخ :

سلام مهربانوی مهربونم.
مرسی از کامنت و احوالپرسیت. واقعا حس خوبی بهم دادی.
خدا رو شکر اینجا بارون میاد ولی فعلا نه در حد سیل و خرابی.

فدای تو. خودت هم جزء ادمهای حال خوب کنی‌ حتی برای غریبه ها
خودت باش
۰۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۳۴
١.دکتر و فیلم دیدن؟ نکنه فیلم آموزشی میبینی با نکات تربیتی؟
٢.کل ملت در حد یک مسیج مهمن!
٤.میخای بکی خونه ما هم نمیای؟؟؟
٥.خدایا شکرت که از من به عنوان آدم حال خوب کن یاد شد!

پاسخ :

۱. کمال همنشینان در من اثر کرد. 
فیلم آموزشی؟ نه بابا! الان تعطیلاته. همه جور فیلمی می بینم.

۲. به نکته نابی اشاره کردی. آفرین.

۴. نه. تو و هدی و ندا و فاطی جزء استثنائاتید. اتفاقا صبح میخواستیم بیایم تشریف نداشتید. =)

۵. خدا را شکر که هستی =)
قلب من بدون نقاب
۰۵ فروردين ۹۸ , ۱۹:۱۶
عیدت مبارک شارمین جان
امیدوارم روزهای خوبی رو پیش رو داشته باشی

آدم های حال خوب کن دلیل اصلی ادامه داشتن این روزگار هستن از نظر من
دلیل اینکه لطف خداوند شامل حال همه مردم میشه
آدم های حال خوب کن انرژی مثبته این جهان هستن

پاسخ :

عید تو هم مبارک عزیزم.
ممنون از آرزوی خوبت. ان شالله تو هم سال پر خیر و برکتی داشته باشی.

من با نطرت کاملا موافقم و از ته ته دلم آرزو می کنم تعداد این آدمها روز به روز بیشتر بشه. چون فکر می کنم این روزها همه مون به شدت محتاج آدمهای حال خوب کن هستیم.
حمیده
۰۵ فروردين ۹۸ , ۱۸:۴۸
فیلم برا من جواب نداد رفتم سمت سریال :)))) 

پاسخ :

آخه سریال آدم رو پابند خودش می کنه. من از اولشم آدم تنوع طلبی بودم!😉
Nilou far
۰۵ فروردين ۹۸ , ۱۷:۲۲
من خیلی مهم نبودم پیامش دیر اومده بود.
چی جوری روشون میشه پیام بدن بعد یک سال؟!!!
ماهم فقط فامیلای درجه ۱ میریم که البته خاندان شوهر جز یه دایی و خاله،مابقی قهرن،یه عید خلوت داشتیم امسال.
ولی من رفتن مهمونی رو بیشتر دوست دارم،مهمون خوبه ها به شرطی که پذیرایی کردن نباشه😁.

ال هم یه زمانی از این دوستای حال خوب کن بود قبله ازدواجش،الان اما نیست.

پاسخ :

سعی کن امسال شهروند بهتری باشی!😁
والا! حالا انگار واجبه!
ما همون فامیلای درجه یکمون هم زیادن! خدا رو شکر قهر و این حرفها هم تو فامیلمون وجود خارجی نداره. 
منم اگه مسوولیت پذیرایی رو نداشتم لذت بیشتری می بردم!😉

ال فکر کنم الان حال خوب کن مادرشوهرشه فقط 😁
میم میم
۰۵ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۵
چقدر گزینه 4 و 5  خوب بود

پاسخ :

لطف دارید.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan