کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

قبلا ولی ارحم الراحمین بود

خدایی که من بعد از ۳۰ و چند سال زندگی شناختمش، اونیه که تو آیه ۱۸ سوره حج هست: إِنَّ اللَّهَ یَفْعَلُ ما یَشاءُ

 که اگه بخوام به زبان شعر ترجمه‌ش کنم می‌شه:

همه دنیا بخواد و تو بگی نه

نخواد و تو بگی آره، تمومه...


خدای شما چه جوریه؟

محمد حسین
۰۶ آبان ۰۱ , ۲۳:۴۱

همون خدایی که هیچ کارش به آدمیزاد نرفته

پاسخ :

😁
خودت باش
۰۱ آبان ۰۱ , ۲۱:۳۳

قادر متعال...

پاسخ :

قبول دارم شدیدا
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۳۰ مهر ۰۱ , ۱۹:۳۹

آخه بزرگترین چیزی که من ازش آسیب دیدم مقایسه شدنم با بقیه بوده..برای همین خدای من کسی نیست که آدمارو به خاطر چیزایی که ممکنه توش ضعیف باشن و نتونن انجامش بدن با آدمای دیگه مقایسه کنه:">

پاسخ :

جالبه. خدای هر کس متناسب با زندگی خودشه :)
حامد سپهر
۳۰ مهر ۰۱ , ۰۸:۰۴

کریم یعنی کسی که نمیتونه نبخشه 

بسیار وقت شناس یعنی کسی که به اراده‌ی اون هرچیزی در زمان واقعی خودش اتفاق میوفته 

و کسی که اگه نخواد یه برگ از درخت نمیوفته

 

 

پاسخ :

دومی خیلی خوبه. فکر می‌کنم آدم رو خیلی صبور می‌کنه.
سومی خدای منم هست :)
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۲۹ مهر ۰۱ , ۲۱:۲۸

جواب سوالتونو یادم رفت بدم راستی..

خدایی که میگه "هیچکس از دیگری برتر نیست؛ مگر در تقوا" =)

پاسخ :

خدای تو خیلی اجتماعیه‌ها :))) ما همه‌مون تو بعد فردی بهش نگاه کردیم :)
.. میخک..
۲۹ مهر ۰۱ , ۲۰:۴۳

مگه تناقضی دارن این دوتا؟ 

خدا یه نقاشی نیست که همیشه با یه لبخند رو صفحه کشیده باشنش و همیشه اون لبخند حتی درجه ای تغییر نکنه 

آنچه خدا بخواهد همون رحمت و رحمانیتشه خب! 

 

پاسخ :

تناقض که نه. ولی بالاخره درک هر آدمی از خدا یه جوریه.
دُردانه ‌‌
۲۹ مهر ۰۱ , ۱۷:۲۴

جبّار (کسی که جبران می‌کنه)

علیم (کسی که همه چیزو می‌دونه)

سمیع (کسی که گوش می‌ده و می‌شنوه)

مُنْتَهَی کُلِّ شَکْوَی (نهایتِ هر شکایت و گلایه)

پاسخ :

این آخری خیلی قشنگه
خاموش
۲۹ مهر ۰۱ , ۱۶:۳۰

تعز من تشاء و تذل من تشاء بیدک الخیر انک علی کل شیء قدیر

پاسخ :

این ایه هم جالبه
محبوب حبیب
۲۹ مهر ۰۱ , ۱۴:۱۷

عشقه نه؟ 

 

 

عشقه.....

پاسخ :

اوهوم
یاقوت
۲۹ مهر ۰۱ , ۱۲:۲۵

فعلا هر چی من می خواهم اون نمی خواد .. هر چی اون می خواد من نمی خوام .. و دهنی از من که سرویس شده :))

پاسخ :

تهشم مجبوری تو کوتاه بیای :)
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۲۹ مهر ۰۱ , ۱۱:۴۰

عه...تو کتاب ادبیات امسالمون یه بیت هست تلمیح داره به این آیه..وقتی میخوندمش خیلی فکرمو درگیر کرده بود

پاسخ :

آیه جالبیه
یاس ارغوانی🌱
۲۹ مهر ۰۱ , ۱۱:۳۳

همون خدایی که به قول امام علی(ع) به بهم زدم اراده‌ها معروفه. 

همون خدایی که وقتی بهش تکیه کنی خیلی قشنگ در برت میگیره. 

همونیوکه خیلی میدونه و عاقله و ما وقتی مثل یه بچه تخس پا میکوبیم و مشت میزنیم بهش بازم با نگاه عاقل‌و مهربونش دست میکشه رو سرمون.

همونی که هوامونو داره.

همونی که اگه بخواد میشه اگه نخواد کل دنیا هم بخواد نمیشه.  

پاسخ :

اولی و آخری خدای منم هست
زری シ‌‌‌
۲۹ مهر ۰۱ , ۱۱:۲۹

مهربان مهربانان

پاسخ :

چه خوب
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan